Brudzeń Duży, 07.08.2019 r.
Wykonawcy w/g złożonych Ofert
W zapytaniu ofertowym nr RGR.ZP.271.17.2019 pn. „Wykonanie nowego pokrycia dachowego hali sportowej w szkole podstawowej w Brudzeniu Dużym” wpłynęły następujące oferty:
Oferta nr 1
Złożona przez: Zakład Remontowo –
Budowlany TOM-BUD s.c, ul. Norwida 1, 09-414 Brudzeń Duży na 88 000,00
zł brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia;
Oferta nr 2
Złożona przez Zakład Budowlany DEDAL
Hieronim Tomczyk, Sobowo 7B, 09-414
Brudzeń Duży, na kwotę 86 100,00
zł brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia.
Szacowana wartość wykonania przedmiotu zamówienia : 45 000,00 zł brutto
Zamawiający zwiększa szacowaną wartość zamówienia do najniższej oferowanej kwoty tj. 86 100,00 zł brutto.
Do realizacji została wybrana oferta nr 2.
Umowa z wykonawcą : Zakład Budowlany DEDAL Hieronim Tomczyk, Sobowo 7B, 09-414 Brudzeń Duży zostanie podpisana w dniu 21.08.2019 r. w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Gminy Brudzeń Duży ul. Toruńska 2, 09-414 Brudzeń Duży.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zamawiający :
Gmina Brudzeń Duży
ul. Toruńska 2, 09-414 Brudzeń Duży, pow. Płocki, woj. Mazowieckie
tel. 24 260 40 81 , fax. 24 260 40 23
znak sprawy : RGR.ZP.271. 17.2019
SPECYFIKACJA ZAMÓWIENIA
Tryb postępowania : Zapytanie ofertowe
o wartości zamówienia poniżej 30 000 euro zgodnie z art. 4 ust.8 Prawo zamówień publicznych
Nazwa zadania : Wykonanie nowego pokrycia dachowego hali sportowej w szkole podstawowej w Brudzeniu Dużym
Zatwierdzam :
Wójt Gminy Brudzeń Duży
Andrzej Dwojnych
Brudzeń Duży, dn. 28.06.2019 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Przedmiot zamówienia: „Wykonanie nowego pokrycia dachowego hali sportowej w szkole podstawowej w Brudzeniu Dużym„ o wartości szacunkowej zamówienia poniżej równowartości kwoty netto 30 000 EURO
1. Zamawiający
Gmina Brudzeń Duży, ul. Toruńska 2, 09-414 Brudzeń Duży
NIP 774 318 87 37, REGON
Tel: ( 24) 260 40 13, (24) 260 40 81, ug_brudzen@interia.pl
https://ugbrudzenduzy.bip.org.pl/
2. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu dachu na budynku hali sportowej przy Gimnazjum im. Pawła Włodkowica w Brudzeniu Dużym, ul. Szkolna 15, 09-414 Brudzeń Duży
Stan obecny : dach o spadku 4,5° ograniczony attykami od strony wschodniej, północnej i zachodniej, z rynną od strony południowej, konstrukcja stalowa, pokrycie dachu płytami warstwowymi z rdzeniem styropianowym
Zakres robót : demontaż rynien i rur spustowych, montaż łat, montaż blachy trapezowej, obróbka blacharska. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z projektem wykonawczym dostępnym do wglądu u Zamawiającego oraz ze sztuką budowlaną, warunkami BHP przez wykwalifikowanych pracowników pracujących pod wykwalifikowanym nadzorem. ( szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Przedmiar robót). Zaleca się wykonanie wizji lokalnej w celu dokładniejszej oceny zakresu robót, po wcześniejszym ustaleniu terminu z Zamawiającym.
3. Wymagania stawiane wykonawcy : Oferty mogą składać wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem upływu terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali co najmniej 1 robotę budowlaną, której przedmiotem był remont dachu wraz z wymianą pokrycia dachowego w budynku użyteczności publicznej o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto.
4. Termin i miejsce realizacji zamówienia
Termin : zadanie należy wykonać w terminie od podpisania umowy do 31.10.2019 r.
Miejsce: Hala sportowa przy Gimnazjum im. Pawła Włodkowica w Brudzeniu Dużym, ul. Szkolna 15, 09-414 Brudzeń Duży
5. Okres gwarancji : Wykonawca udzieli 36 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia od bezusterkowego odbioru końcowego.
6. Miejsce, sposób i termin składania ofert
Ofertę należy złożyć w jednej zamkniętej kopercie, zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie w poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert . Ofertę należy złożyć osobiście lub za pośrednictwem poczty na adres:
Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym, ul. Toruńska 2, 09-414 Brudzeń Duży
w sekretariacie do dnia 09.07.2019 r . do godz. 10:00 z dopiskiem „ Wykonanie nowego pokrycia dachowego hali sportowej w szkole podstawowej w Brudzeniu Dużym„
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Zamawiający zwróci Wykonawcy ofertę, która została złożona po wyznaczonym terminie składania ofert bez jej otwierania.
7. Ocena ofert : Ocenie zostanie poddana cena brutto za realizację całego zamówienia, podana w formularzu oferty. Za najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uzna ofertę zawierającą najniższą cenę.
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie kryterium ceny ofertowej – 100%
Oferta podlega odrzuceniu w przypadku, gdy:
a) jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego lub,
b) została złożona przez podmiot niespełniający warunków udziału w postępowaniu określonym w zapytaniu ofertowym lub,
c) została złożona po terminie składania ofert określonym w zapytaniu ofertowym.
8. Termin otwarcia ofert : Oferty zostaną otwarte w siedzibie Zamawiającego w dniu 09 .07.2019 r. o godz. 10:30 , w pokoju nr 10.
9. Sposób przygotowania oferty : Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej w języku polskim,
Oferta musi zawierać:
a) Wypełnioną i podpisaną przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy ofertę – wg załącznika nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego
b) Wykaz robót zgodnie z załącznikiem Nr 4
c) Referencje dotyczące robót budowlanych
10. Warunki płatności : Cena ofertowa (cena brutto) jest ceną ryczałtową za wykonanie całego przedmiotu zamówienia (wraz z materiałem, robocizną i sprzętem) z uwzględnieniem podatku VAT.
11. Osoba wyznaczona do kontaktu : Kierownik Referatu Inwestycji, Spraw Komunalnych i Rolnictwa Paweł Krzemiński w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-14.00 Tel 24 260 40 81 wew. 43
12. Zgodnie z art..4 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1986 z późn.zm) przepisów tej ustawy nie stosuje się do niniejszego zamówienia.
13. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
§ administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Z amawiający - Gmina Brudzeń Duży,
§ inspektorem ochrony danych osobowych u Zamawiającego jest Pan/Pani Edyta Wasilewska kontakt: adres e-mail, telefon/ * iod@instytut.info.pl , tel. 534 974 902 ;
§ Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z zapytaniem ofertowym dla zadania pn. „Wykonanie nowego pokrycia dachowego hali sportowej w szkole podstawowej w Brudzeniu Dużym ” .
§ odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm. ), dalej „ustawa Pzp”;
§ Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
§ obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
§ w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
§ posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ** ;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
§ nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO .
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
**
Wyjaśnienie:
skorzystanie z prawa do sprostowania nie może
skutkować zmianą
wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz
jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego
Załączniki :
1.
zalacznik_nr._1_-_formularz_ofertowy.docx
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Oliwkowska Elżbieta
- Data udostępnienia w BIP: 2019-06-28 14:55:25
- Informacja zaktualizowana przez: Oliwkowska Elżbieta
- Data ostatniej aktualizacji: 2019-09-13 15:28:08
- Liczba odsłon: 1969
- Historia dokumentu: