Brudzeń Duży, dnia 03.07.2017 r.
(nazwa, adres, nr telefonu zamawiającego lub pieczątka)
„ART REKLAMA”
Marek Paterkowski
87-800 Włocławek, ul. Brzeska 21
Z L E C E N I E
Wybór wykonawcy nastąpił w wyniku procedury poniżej kwoty 30.000 EURO tj. zapytania ofertowego nr RGR.ZP.271.9.2017.
Gmina Brudzeń Duży z siedzibą ul. Toruńska 2 , 09-414 Brudzeń Duży, NIP 774-318-87-37, reprezentowana przez
Pana Andrzeja Dwojnycha – Wójta Gminy
Przy kontrasygnacie Skarbnika Gminy Pani Teresy Dądalskiej
zleca wykonanie i dostawę 1 szt. tablicy jednostronnej wolnostojącej informacyjnej dla potrzeb realizacji zadania pn. Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej zlokalizowanych na terenie Gmin Związku Gmin Regionu Płockiego o wymiarach min. 80x120mm wraz ze słupkami mocującymi przeznaczonymi do umieszczenia w gruncie. Tablica musi być wykonana na podkładzie z blachy ocynkowanej, natomiast lico tablicy może być wykonane dowolną techniką (sitodruk, druk wielkoformatowy, folia samoprzylepna, folia odblaskowa) zapewniającą trwałość i niezmienność kolorystyki w okresie co najmniej 1,5 roku. Słupki mocujące – rura ocynkowana min. Ø50 - 2szt. po min. 300 cm długości każdy, wraz z uchwytami mocującymi tablice tj. kpl. przygotowany do montażu.
Należy wykonanie projekt graficzny tablicy informacyjnej wg załączonego wzoru zał. Nr 2 do zapytania ofertowego oraz zgodnie z załączonymi do zapytania obowiązkami informacyjnymi beneficjenta realizującego projekty w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 zał. Nr 3. Projekt podlega akceptacji przez Zamawiającego przed jej wykonaniem i dostawą.
Wartość zlecenia wynosi netto 649,00 zł + podatek VAT23% tj. 0,00 zł co daje łącznie kwotę brutto: 649,00 zł (słownie: sześćset czterdzieści dziewięć złotych 00/100 groszy).
Termin wykonania zlecenia – do dnia 10.07.2017 r.
Płatność wynagrodzenia nastąpi po dostarczeniu tablicy, potwierdzeniu wykonania usługi na podstawie otrzymanej przez Zamawiającego faktury w terminie 14 dni od jej otrzymania.
Zleceniodawca Zleceniobiorca
Brudzeń Duży, dnia 03.07.2017 r.
(nazwa, adres, nr telefonu zamawiającego lub pieczątka)
Oferenci wg składanych ofert
W zapytaniu ofertowym nr RGR.ZP.271.9.2017 pn. „Wykonanie i dostawa tablicy informacyjnej dla potrzeb realizacji projektu pn. Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej zlokalizowanych na terenie Gmin Związku Gmin Regionu Płockiego ” -wpłynęły następujące oferty i po sprawdzaniu oferta numer 2 została wybrana do realizacji.
Oferta nr 1
Złożona przez Agencja Reklamowo-Marketingowa Sylwiusz Gruś z siedzibą: 56-120 Brzeg Dolny ul. Wilcza 8/1 . Oferowana cena brutto wynosi 1
107,00 zł.
Oferta nr 2
Złożona przez ART REKLAMA Marek Paterkowski z siedzibą: 87-800 Włocławek ul. Brzeska
21. Oferowana cena brutto wynosi 649,00
zł.
Oferta nr 3
Złożona przez FLESZ Studio Tomasz Kenig z siedzibą: ul. 11-015 Olsztynek
Królikowo 6. Oferowana cena brutto wynosi
1 217,70 zł. Oferta złożona na niewłaściwym formularzu.
Oferta nr 4
Złożona przez Amelia Małgorzata Iwaszkiewicz z siedzibą: ul. 58-200 Dzierżoniów
ul. Piastowska 12. Oferowana cena brutto wynosi 1 968,00 zł. Oferta złożona na
niewłaściwym formularzu.
Komisja opiniująca w składzie:
Przewodniczący -Paweł Krzemiński……………………………………………….
Katarzyna Wrześniewska-Kamińska …………………………………………………..
Joanna Konopińska ……………………………………………………………………
Mariusz Tyburski ………………………………………………………………………
Zatwierdził:
Otrzymują:
1. Adresat
2. a/a
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zapytanie ofertowe nr RGR.ZP.271.9.2017 do zamówienia o wartości poniżej 30.000 EURO
Zwracamy się z prośbą o przedstawienie oferty na:
Wykonanie i dostawa tablicy informacyjnej dla potrzeb realizacji projektu pn. Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej zlokalizowanych na terenie Gmin Związku Gmin Regionu Płockiego |
Złożona oferta powinna zawierać co najmniej:
- nazwa i adres oferenta,
- opis nawiązujący do parametrów wyszczególnionych w zapytaniu ofertowym,
- wartość oferty (netto oraz brutto),
- termin ważności oferty,
Ponadto wskazane jest, aby oferta zawierała inne, dodatkowe informacje, np. warunki płatności, maksymalny czas realizacji.
Oferta musi być opatrzona pieczątką firmową i podpisem oferenta oraz zawierać datę sporządzenia i termin. Zaleca się złożenie oferty na druku załączonym do zapytania zał. Nr 1.
Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem poczty, kuriera, przesłana faksem, drogą elektroniczną opatrzona bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu (dopuszcza się wypełniony i podpisany skan formularza ofertowego przesłany na n/w adres) bądź też odebrana osobiście u oferenta lub złożona przez oferenta w jego siedzibie.
Dane teleadresowe: Gmina Brudzeń Duży ul. Toruńska 2, 09-414 Brudzeń Duży, tel. 24/2604081, fax. 24/2604081 w. 44, mail: ug_brudzen@interia.pl
Przedmiot zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie jednej tablicy jednostronnej wolnostojącej informacyjnej o wymiarach min. 80x120mm wraz ze słupkami mocującymi przeznaczonymi do umieszczenia w gruncie. Tablica musi być wykonana na podkładzie z blachy ocynkowanej, natomiast lico tablicy może być wykonane dowolną techniką (sitodruk, druk wielkoformatowy, folia samoprzylepna , folia odblaskowa) zapewniającą trwałość i niezmienność kolorystyki w okresie co najmniej 1,5 roku. Słupki mocujące – rura ocynkowana min. Ø50 - 2szt. po min. 300 cm długości każdy, wraz z uchwytami mocującymi tablice tj. kpl. przygotowany do montażu.
Należy wykonanie projekt graficzny tablicy informacyjnej wg załączonego wzoru zał. Nr 2 oraz zgodnie z załączonymi obowiązkami informacyjnymi beneficjenta realizującego projekty w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 zał. Nr 3. Projekt podlega akceptacji przez Zamawiającego przed jej wykonaniem i dostawą.
Informacje uzupełniające wraz z istotnymi zapisami umowy.
Termin realizacji zamówienia – 7 dni od dnia zlecenia wykonania tablicy i nie później niż do dnia 10.07.2017 r. , termin może ulec zmianie w wyniku wystąpienia sytuacji nie spowodowanej z winy wykonawcy.
Tablica zostanie dostarczona Wykonawcę we wskazane miejsce przez Zamawiającego miejsce zlokalizowane w m. Nowy Duninów.
Termin płatności faktury do 14dni od dnia wykonania usługi potwierdzonej przez Zamawiającego oraz dostarczenia faktury/rachunku.
O wynikach postępowania jego uczestnicy zostaną poinformowani faksem lub drogą mailową.
03.07.2017 r. do godz. 10.00 |
Termin składania ofert upływa w dniu
Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria:
cena |
100% |
|
|
Brudzeń Duży 26.06.2017 r. |
(pieczęć i podpis osoby reprezentującej Wnioskodawcę/pełnomocnika) (miejscowość i data)
Załącznik nr 1
do zapytania ofertowego
FORMULARZ OFERTY do zapytania ofertowego
|
|
Zapytanie ofertowe |
Wykonanie i dostawa tablicy informacyjnej dla potrzeb realizacji projektu pn. Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej zlokalizowanych na terenie Gmin Związku Gmin Regionu Płockiego |
Zamawiający |
Gmina Brudzeń Duży ul. Toruńska 2, 09-414 Brudzeń Duży |
Wykonawca |
|
Cena ofertowa za wykonanie i dostawę tablicy |
Wykonanie i dostawa tablicy informacyjnej
cena netto ……………………………… zł/1szt.
podatek VAT w wysokości ……………. % tj. ………………………….. zł
cena brutto ………………..……….……zł/1szt.
|
Termin płatności faktur |
14 dni |
Okres realizacji: - termin zakończenia |
7 dni od dnia podpisania umowy i nie później niż do 10.07.2017 r. |
Termin związania ofertą |
30 dni |
Oświadczenie wykonawcy
|
Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Posiadam wiedzę i doświadczenie umożliwiające realizację zamówienia. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej realizację zamówienia. Nie podlega zakazowi ubiegania się o zamówienia publiczne. |
Uprawnieni przedstawiciele wykonawcy
|
|
wzor_tablicy_rpo_zal._nr_2.jpg
zlecenie_-_tablica_termo_2017.doc- Informację wprowawdził(a) do BIP: Sieczkowski Piotr
- Data udostępnienia w BIP: 2017-06-26 15:15:47
- Informacja zaktualizowana przez: Sieczkowski Piotr
- Data ostatniej aktualizacji: 2017-07-03 23:52:45
- Liczba odsłon: 1941
- Historia dokumentu: