Referat Inwestycji, Planowania Przestrzennego i Gospodarki Nieruchomościami

 

1) przygotowywanie i realizacja inwestycji gminnych;
2) inicjowanie, przygotowywanie, realizacja i zarządzanie przedsięwzięciami w formule Partnerstwa Publiczno-Prawnego;
3) prowadzenie Punktu Obsługi Mieszkańca i Inwestora;
4) prowadzenie ewidencji miejscowości, ulic i adresów;
5) prowadzenie spraw z zakresu nazewnictwa ulic i placów;
6) prowadzenie spraw z zakresu podziałów i rozgraniczania nieruchomości, scalania i wymiany gruntów, scalania i podziału nieruchomości;
7) regulacja stanów prawnych nieruchomości, stanowiących własność lub będących w użytkowaniu wieczystym Gminy;
8) wydawanie oświadczeń w sprawach dysponowania gruntami gminnymi do celów projektowych i budowlanych;
9) prowadzenie spraw związanych z zarządzaniem nieruchomościami, będącymi własnością Gminy lub będącymi w użytkowaniu wieczystym Gminy;
10) prowadzenie spraw związanych z wynajmowaniem lokali mieszkalnych wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy;
11) prowadzenie spraw związanych z wynajmowaniem lokali niemieszkalnych stanowiących własność Gminy;
12) realizacja działań w zakresie dzierżaw, najmów i użyczeń nieruchomości stanowiących własność Gminy;
13) prowadzenie spraw związanych z obciążaniem nieruchomości Gminy ograniczonymi prawami rzeczowymi, w tym prowadzenie spraw związanych z ustanawianiem służebności;
14) prowadzenie spraw związanych z ustalaniem stawek czynszu;
15) prowadzenie spraw w zakresie remontów budynków i lokali stanowiących zasób Gminy;
16) prowadzenie spraw w zakresie ewidencji działalności gospodarczej;
17) prowadzenie spraw w zakresie planowania i zagospodarowania przestrzennego Gminy;
18) prowadzenie spraw w zakresie rewitalizacji i estetyzacji Gminy;
19) prowadzenie gminnej ewidencji zabytków;
20) realizacja postępowań o zamówienie publiczne przez Gminę Brudzeń Duży;
21) realizacja postępowań o zawarcie umowy na roboty budowlane i usługi;
22) planowanie rozwoju sieci infrastruktury drogowej oraz współpraca w tym zakresie w pozostałymi zarządcami dróg;
23) utrzymywanie infrastruktury dróg gminnych oraz współpraca w tym zakresie z pozostałymi zarządcami dróg;
24) planowanie oświetlenia miejsc publicznych i dróg znajdujących się na terenie Gminy;
25) współpraca z operatorem energetycznym przy uzyskiwaniu technicznych warunków przyłączenia urządzeń elektrycznych oświetlenia drogowego i innych obiektów gminnych;
26) wykonywanie zadań związanych z zarządzaniem drogami wewnętrznymi, stanowiącymi własność lub będącymi we władaniu Gminy;
27) prowadzenie spraw związanych z zajmowanie pasa drogowego dróg gminnych;
28) prowadzenie spraw w zakresie zezwolenia na lokalizację zjazdów z dróg gminnych;
29) prowadzenie spraw w zakresie pozyskiwania i rozliczania dofinansowania projektów z funduszy zewnętrznych;

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Sieczkowski Piotr
  • Data udostępnienia w BIP: 2025-04-28 09:48:05
  • Informacja zaktualizowana przez: Sieczkowski Piotr
  • Data ostatniej aktualizacji: 2025-04-28 09:58:18
  • Liczba odsłon: 8
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 5127582]

przewiń do góry