Deklaracja dostępności
Raport ostanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego
Deklaracja dostępności
Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Gminy Brudzeń Duży.
• Data publikacji strony internetowej: 2011-07-24
• Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2011-07-24
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
• Zamieszczone na stronie podmiotowej brudzen.pl informacje publiczne, w postaci artykułów lub załączników, nie są dostępne cyfrowo w całości: zostały opublikowane przed 2020-09-23 lub nie są wykorzystywane do realizacji bieżących zadań Gminy Brudzeń Duży.
Wyłączenia
• Zamieszczone nagrania nie posiadają napisów.
• Zamieszczone na stronie podmiotowej brudzen.pl informacje publiczne, w postaci załączników są w formie skanów (z uwagi na charakter informacji publicznej).
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
• Deklarację sporządzono dnia: 2020-09-23
• Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2020-09-23
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
• Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Piotr Sieczkowski.
• E-mail: piotr.sieczkowski@brudzen.pl
• Telefon: 24 360 47 35
Każdy ma prawo:
• zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
• zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
• wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
• dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
• wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
• wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 14 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
• Organ nadzorujący: Wójt Gminy Brudzeń Duży
• Adres: Urząd Gminy Brudzeń Duży
ul. Toruńska 2
09-414 Brudzeń Duży
• E-mail: sekretariat@brudzen.pl
• Telefon: 24 360 47 20
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Siedziba Urzędu Gminy w Brudzeniu Dużym, ul. Toruńska 2, 09-414 Brudzeń Duży spełniająca minimalne wymagania zgodne z ustawą z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.