ŚR.271.3.2025                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               Brudzeń Duży, dnia  07.10.2025 r.

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

na wykonanie ścieżek żwirowych, wykonanie parkingu, wykonanie drogi żwirowej w ramach dofinansowania: „Błękitno-zielona infrastruktura nad stawem retencyjnym – I etap.” – cz.2

 

  •  

Gmina Brudzeń Duży, ul. Toruńska 2, 09-414 Brudzeń Duży

tel. +48 24 360 47 20, fax 24 360 47 21

e-mail: sekretariat@brudzen.pl

 

  • TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA

Zamówienie będzie realizowane w okresie: od dnia podpisania umowy do dnia 31 października 2025 r.

 

  • OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

Przedmiot zamówienia obejmuje, wykonanie ścieżek żwirowych (przepuszczalnych) - ok. 400 m², wykonanie parkingu z nawierzchnią z grubego żwiru (kamienia polnego) – ok. 180 m², wykonanie drogi żwirowej w krawężnikach betonowych (regeneracja) – ok. 400 mb, w miejscowości Rochny Podlasie, gmina Brudzeń Duży, na działce o nr ewidencyjnym 82, 78, 128/8, 77/9, 75, 77/10 obręb 0028 Rochny Podlasie.

 

       Okres gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia – 2 lata. Bieg terminu gwarancji i rękojmi rozpoczyna się od dnia sporządzenia protokołu odbioru końcowego zdawczo-odbiorczego.

IV. KRYTERIA WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY.

  1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który przedstawi najniższą cenę za wykonanie zamówienia.

 

Cena – 100 %  

 

V. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

  1. Ofertę należy złożyćna formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
  2. Wykonawca jest zobowiązany do wliczenia w cenę ofertową wszelkich kosztów potrzebnych do prawidłowego i kompletnego wykonania zadania.
  3. Wykonawca powinien zapoznać się z terenem i jego otoczeniem oraz pozyskać wszelkie informacje, które jego zdaniem są niezbędne do wyceny i przygotowania oferty.

 

VI MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

  1. Ofertę należy złożyć do dnia 15.10.2025 r. do godz. 9:00, wyłącznie na adres mailowy: sekretariat@brudzen.pl, poprzez załączenie do wiadomości email o treści: „Oferta Firmy (nazwa Firmy) do zapytania ofertowego w ramach dofinansowania: „Błękitno-zielona infrastruktura nad stawem retencyjnym – I etap.” – cz.2”, zaszyfrowanego pliku zawierającego ofertę zabezpieczonego kodem PIN.
  2. Kod PIN należy przesłać na email: agnieszka.chalinska@brudzen.pl z podaniem nazwy Firmy zgodnie z tytułem oferty.
  3. Za termin złożenia oferty przyjęty będzie dzień i godzina faktycznego otrzymania oferty.
  4. Oferty złożone po terminie lub w inny sposób niż wskazany adres e-mail podlegają odrzuceniu.
  5. Osoba uprawniona do kontaktu z wykonawcami w sprawach przedmiotu zamówienia jest Pani Agnieszka Chalińska - telefon (24) 360-47-89,

 

VII. WYMAGANIA I INFORMACJE DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA:
1. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie negocjacji z Wykonawcami, którzy złożyli ofertę.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania, na każdym etapie, bez podania przyczyn.

3. Oferta powinna być sporządzona na formularzu według Załącznika nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego oraz podpisana przez Wykonawcę lub uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy. Oferty nie spełniające tych wymogów podlegają odrzuceniu.

4. Wynagrodzenie ofertowe Wykonawcy, obejmuje całkowity koszt realizacji umowy, w tym koszt dojazdów, koszty użycia materiałów i narzędzi Wykonawcy, należności publicznoprawne, w tym podatkowe oraz składki na ubezpieczenie społeczne, zarówno te leżące po stronie Wykonawcy jak i Zamawiającego w przypadku osoby fizycznej, nieprowadzącej działalności gospodarczej.

5. Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.

6. Przed upływem terminu składania ofert, w szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający może zmodyfikować treść zapytania ofertowego. Dokonana modyfikacja zostanie niezwłocznie przekazana wszystkim Wykonawcom, którzy otrzymali zapytanie ofertowe.

7. Z wybranym Wykonawcą Zamawiający podpisze umowę na wykonanie przedmiotu zamówienia.
8. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zostanie niezwłocznie powiadomiony przez Zamawiającego o formalnościach związanych z zawarciem umowy.

 

 

Załączniki:

Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy

Załącznik nr 2 - projekt umowy

Załącznik nr 3 – Lokalizacja przedsięwzięcia

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Śmigrodzka Magdalena
  • Data udostępnienia w BIP: 2025-10-08 14:22:52
  • Informacja zaktualizowana przez: Śmigrodzka Magdalena
  • Data ostatniej aktualizacji: 2025-10-08 14:34:23
  • Liczba odsłon: 29
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 5318431]

przewiń do góry