Zobacz podgałęzie
Brudzeń Duży,03.12.2024 r.
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE PRZEPROWADZENIA POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE PUBLICZNEGO TRANSPORTU ZBIOROWEGO
Na podst. art. 23 ust. 1 pkt. 1 w związku z art. 19 ust. 1 ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 2778). Gmina Brudzeń Duży ogłasza zamiar udzielenia zamówienia, którego przedmiotem będzie świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego, w transporcie drogowym.
- Nazwa organizatora transportu zbiorowego:
Gmina BrudzeńDuży, ul. Toruńska 2, 09-414 Brudzeń Duży.
- Określenie przewidywanego trybu udzielenia zamówienia: bezpośrednie zawarcie umowy na podstawie art. 19 ust. 1 pkt. 3 oraz art. 22, ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym.
- Określenie rodzaju transportu oraz linii komunikacyjnych na których będą wykonywane przewozy:
Przewozy autobusowe osób oraz bagażu podręcznego w transporcie drogowym,w gminnym transporcie zbiorowym użyteczności publicznej na liniach komunikacyjnych organizowanych przez Gminę Brudzeń Duży, oraz na liniach objętych Porozumieniem z zakresu organizacji publicznego transportu zbiorowego zawartym z Gminą Stara Biała.
- Przewidywana data bezpośredniego zawarcia umowy: styczeń 2026r.
- Przewidywany czas trwania umowy, to 12 miesięcy z możliwością przedłużenia do 24 miesięcy.
Zastrzega się możliwość zmiany informacji na podst. art. 23 ustawy o publicznym transporcie zbiorowym.
Miejsce zamieszczenia ogłoszenia: Biuletyn Informacji Publicznej
Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej
Tablica informacyjna w budynku Gminy Brudzeń Duży.
Wszelkich informacji dotyczących postępowania udziela:
Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym – tel. 24 360 47 89
Brudzeń Duży, 03.12.2024 r.
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE PRZEPROWADZENIA POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE
ZAMÓWIENIA NA ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE
PUBLICZNEGO TRANSPORTU ZBIOROWEGO
Na podst. art. 23 ust. 1 pkt. 1 w związku z art. 19 ust. 1 ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 2778). Gmina Brudzeń Duży ogłasza zamiar udzielenia zamówienia, którego przedmiotem będzie świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego, w transporcie drogowym.
1. Nazwa organizatora transportu zbiorowego:
Gmina Brudzeń Duży, ul. Toruńska 2, 09-414 Brudzeń Duży.
2. Określenie przewidywanego trybu udzielenia zamówienia:
bezpośrednie zawarcie umowy na podstawie art. 19 ust. 1 pkt. 3 oraz art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym.
3. Określenie rodzaju transportu oraz linii komunikacyjnych na których będą wykonywane przewozy:
przewozy autobusowe osób oraz bagażu podręcznego w transporcie drogowym, w gminnym
transporcie zbiorowym użyteczności publicznej na liniach komunikacyjnych organizowanych przez Gminę Brudzeń Duży.
4. Przewidywana data bezpośredniego zawarcia umowy: styczeń 2026r.
5. Przewidywany czas trwania umowy o świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego: 12 miesięcy, z opcją przedłużenia do 24 miesięcy.
Zastrzega się możliwość zmiany informacji na podst. art. 23 ustawy o publicznym transporcie zbiorowym.
Miejsce zamieszczenia ogłoszenia: Biuletyn Informacji Publicznej
Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej.
Tablica informacyjna w budynku Gminy Brudzeń Duży.
Wszelkich informacji dotyczących postępowania udziela:
Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym - tel: 24 360 47 89
OGŁOSZENIE
Wójta Gminy Brudzeń Duży
o przeprowadzeniu konsultacji projektu „Program współpracy Gminy Brudzeń Duży z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2025”.
Wójt Gminy Brudzeń Duży ogłasza przeprowadzenie konsultacji projektu „Program współpracy Gminy Brudzeń Duży z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2025” zwanego dalej Programem.
Konsultacje zostaną przeprowadzone w formie zamieszczenia konsultowanego projektu Programu na stronie internetowej www.brudzen.pl. oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu.
Wszelkie uwagi dotyczące przedmiotu konsultacji mogą być zgłoszone pisemnie, przy użyciu załączonego formularza, na adres: Urząd Gminy Brudzeń Duży, ul. Toruńska 2, 09-414 Brudzeń Duży lub drogą elektroniczną sekretariat@brudzen.pl.
- Cel konsultacji:
Zebranie uwag na temat projektu Programu.
Przedmiot konsultacji:
Treść projektu Programu.
- Termin konsultacji:
Rozpoczęcie – 18 października 2024r.
Zakończenie – 8 listopada 2024r.
Formularz konsultacji dotyczących Programu współpracy z organizacjami pozarządowymi na 2025 rok
Projekt Programu współpracy z organizacjami pozarządowymi na 2025 rok
Brudzeń Duży, 15.12.2023 r.
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE PRZEPROWADZENIA POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE
ZAMÓWIENIA NA ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE
PUBLICZNEGO TRANSPORTU ZBIOROWEGO
Na podst. art.23 ust. 1 pkt. 1w związku z art. 19 ust. 1 ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym (t. j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1343 z późn. zm.). Gmina Brudzeń Duży ogłasza zamiar udzielenia zamówienia, którego przedmiotem będzie świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego, w transporcie drogowym.
1. Nazwa organizatora transportu zbiorowego:
Gmina Brudzeń Duży, ul. Toruńska 2, 09-414 Brudzeń Duży.
2. Określenie przewidywanego trybu udzielenia zamówienia:
bezpośrednie zawarcie umowy na podstawie art. 22 ust. 1, pkt. 1 ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym.
3. Określenie rodzaju transportu oraz linii komunikacyjnych na których będą wykonywane
przewozy:
przewozy autobusowe osób oraz bagażu podręcznego w transporcie drogowym, w gminnym
transporcie zbiorowym użyteczności publicznej na liniach komunikacyjnych organizowanych przez Gminę Brudzeń Duży.
4. Przewidywana data bezpośredniego zawarcia umowy: styczeń 2025
5. Przewidywany czas trwania umowy o świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego: 12 miesięcy, z opcją przedłużenia do 24 miesięcy.
Zastrzega się możliwość zmiany informacji na podst. art. 23 Ustawy o Publicznym Transporcie Zbiorowym.
Miejsce zamieszczenia ogłoszenia: Biuletyn Informacji Publicznej
Tablica informacyjna w budynku Gminy Brudzeń Duży.
Wszelkich informacji dotyczących postępowania udziela:
Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym - tel: 24 360 47 89
Brudzeń Duży, 13.12.2023 r.
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE PRZEPROWADZENIA POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE PUBLICZNEGO TRANSPORTU ZBIOROWEGO
Na podst. art.23 ust. 1 pkt. 1 w związku z art. 19 ust. 1 ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym (t. j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1343 z późn. zm.). Gmina Brudzeń Duży ogłasza zamiar udzielenia zamówienia, którego przedmiotem będzie świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego, w transporcie drogowym.
- Nazwa organizatora transportu zbiorowego:
Gmina BrudzeńDuży, ul. Toruńska 2, 09-414 Brudzeń Duży.
- Określenie przewidywanego trybu udzielenia zamówienia: bezpośrednie zawarcie umowy na podstawie art. 19 ust. 1 pkt. 3 oraz art. 22, ust. 1, pkt. 1 ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym.
- Określenie rodzaju transportu oraz linii komunikacyjnych na których będą wykonywane przewozy:
Przewozy autobusowe osób oraz bagażu podręcznego w transporcie drogowym,w gminnym transporcie zbiorowym użyteczności publicznej na liniach komunikacyjnych organizowanych przez Gminę Brudzeń Duży, oraz na liniach objętych Porozumieniem z zakresu organizacji publicznego transportu zbiorowego zawartym z Gminą Stara Biała.
- Przewidywana data bezpośredniego zawarcia umowy: styczeń 2025
- Przewidywany czas trwania umowy, to 12 miesięcy z możliwością przedłużenia do 24 miesięcy.
Zastrzega się możliwość zmiany informacji na podst. art. 23 Ustawy o Publicznym Transporcie Zbiorowym.
Miejsce zamieszczenia ogłoszenia: Biuletyn Informacji Publicznej
Tablica informacyjna w budynku Gminy Brudzeń Duży.
Wszelkich informacji dotyczących postępowania udziela:
Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym – tel. 24 360 47 89
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE PRZEPROWADZENIA POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE
OGŁOSZENIE
Wójt Gminy Brudzeń Duży działając na podstawie art.5, art.11 ust. 2 i art.13 ustawy z dnia
24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie / tekst jednolity
Dz. U. 2022 r. poz. 1327 z późn, zm./ oraz Uchwałę Rady Gminy Brudzeń Duży Nr XLII/301/22 z dnia 15 listopada 2022 roku w sprawie uchwalenia „Programu współpracy Gminy Brudzeń Duży z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami, o których mowa w art.5 ust.1 i 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2023 rok”.
ogłasza
otwarty konkurs na realizację zadań publicznych z zakresu wspierania i upowszechniania kultury fizycznej w 2023 roku.
I. Cel konkursu
Konkurs ma na celu wyłonienie ofert, które w najlepszy sposób zrealizują założenia dotyczące rozwoju kultury fizycznej i sportu przyjęte przez Gminę Brudzeń Duży w ramach „Programu współpracy Gminy Brudzeń Duży z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami, o których mowa w art.5 ust.1 i 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2023 rok”.
II. Rodzaje zadań
Wśród priorytetowych zadań na rok 2023 przyjętych w „Programie współpracy Gminy Brudzeń Duży z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami, o których mowa w art.5 ust.1 i 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2023 rok” jest zadanie ( Rozdział VI punkt 1):
- Upowszechnienie kultury fizycznej i sportu – organizowanie zawodów, turniejów sportowych i imprez sportowo-rekreacyjnych, prowadzenie działalności sekcji sportowych, szkolenia sportowe obejmujące prowadzenie zajęć treningowych i udział w obozach szkoleniowych z zakresu wybranych dyscyplin sportowych.
III. Termin realizacji i warunki realizacji zadania
Termin realizacji zadania: 1 luty – 30 grudzień 2023.
1. Środki otrzymanej dotacji mogą by przeznaczone wyłącznie na pokrycie kosztów związanych z realizacją zadania publicznego.
2. Z dotacji finansowane będą: koszty udziału w rozgrywkach i zawodach, koszty wyjazdów dotyczących współzawodnictwa sportowego Oferentów, koszty szkolenia zawodników, utrzymanie bazy sportowej, koszty ubezpieczeń i wydatków obligatoryjnych związanych z przystąpieniem i udziałem we współzawodnictwie sportowym. Dopuszcza się finansowanie z dotacji zakupu sprzętu sportowego, kosztów księgowych i operacyjnych.
3. Wymagany jest wkład własny Oferenta w wysokości co najmniej 5% całkowitego kosztu zadania. Za wkład finansowy uznaje się środki finansowe (własne lub pozyskane z innych źródeł) oraz wkład osobowy (praca społeczna członków lub wolontariuszy).
IV. Wysokość środków publicznych przeznaczonych na realizację zadania
Na realizację zadania z zakresu kultury fizycznej i sportu Rada Gminy Brudzeń Duży przeznaczyła kwotę 95.000 złotych.
V. Zasady przyznawania dotacji
Zasady przyznawania dotacji na realizację w/w zadania określają następujące akty prawne:
- ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych /Dz. U. z 2021r. poz. 305
z późn. zm./
- ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie /Dz. U. 2020. poz.1057 z późn. zm./
Podmiotami uprawnionymi do złożenia oferty są działające w dziedzinie kultury fizycznej i sportu organizacje pozarządowe oraz podmioty, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, działające w dziedzinie kultury fizycznej i sportu.
Złożona oferta musi być zgodna ze wzorem określonym w rozporządzeniu Przewodniczącego Komitetu do Spraw Pożytku Publicznego w sprawie wzorów ofert i ramowych wzorów umów dotyczących realizacji zadań publicznych oraz wzorów sprawozdań z wykonania tych zadań z dnia 24 października 2018 r. (Dz.U. z 2018 r. poz. 2057)
Oferta winna być sporządzona z podpisem osoby uprawnionej do działania w imieniu jednostki ubiegającej się o zadanie.
W celu potwierdzenia, że oferta złożona jest przez osobę uprawnioną (w tym pełnomocnika) należy złożyć dokument w oryginale lub poświadczony za zgodność z oryginałem potwierdzający prawo do działania w imieniu i na rzecz jednostki.
Dodatkowo do oferty należy dołączyć statut jednostki składającej ofertę oraz wykaz zawodników.
Złożenie oferty nie jest równoznaczne z przyznaniem dotacji. Dotację na realizację zadania otrzymuje podmiot, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu konkursowym. Wysokość dotacji do wybranej oferty oraz terminy i warunki realizacji zadań określone będą w odpowiedniej umowie.
VI. Termin i sposób składania oferty
Termin składania ofert wyznacza się do dnia 19 stycznia 2023 roku do godziny 15.30.
Oferty należy składać osobiście w Urzędzie Gminy lub za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Gminy Brudzeń Duży, 09-414 Brudzeń Duży, ul. Toruńska 2 z dopiskiem „Konkurs na realizację zadań publicznych z zakresu wspierania i upowszechniania kultury fizycznej w 2023 roku”.
Nie będą rozpatrywane oferty:
- złożone na drukach innych niż wskazane w niniejszym ogłoszeniu,
- złożone przez podmioty nieuprawnione,
- dotyczące zadania nieujętego w niniejszym ogłoszeniu.
VII. Tryb i kryteria stosowane przy wyborze oferty
Ustala się następujące kryteria oceny merytorycznej stosowane przy ocenie ofert przez komisje konkursową:
- Kryteria formalne:
a) ocena czy podmiot składający ofertę jest uprawniony do jej złożenia;
b) ocena terminowości złożonej oferty;
c) ocena kompletności oferty.
2. Kryteria merytoryczne:
- merytoryczna wartość oferty:
- skala działania (zasięg, znaczenie, liczba osób objętych działaniem);
- celowość realizacji zadania;
- możliwość kontynuacji w przyszłości;
- budżet:
- prawidłowość, przejrzystość i kompletność;
- adekwatność proponowanych kosztów do planowanych zadań;
- proponowany udział środków finansowych Oferenta;
- pozostałe kryteria:
- zasoby osobowe, doświadczenie Oferenta i kwalifikacje osób odpowiedzialnych za wykonanie projektu;
- umiejętność współpracy z innymi partnerami przy realizacji zadania;
- dotychczasowe doświadczenia współpracy Gminy Brudzeń Duży z Oferentem.
Wysokość środków budżetowych przeznaczonych przez Gminę w 2023 roku na realizację tego zadania skutkować może udzieleniem dotacji w kwocie niższej niż w ofercie oraz odrzuceniem części oferty do dofinansowania z powodu ograniczonych środków finansowych.
VIII. Zadania zrealizowane w roku poprzednim
W roku 2022 Urząd Gminy Brudzeń Duży realizował zadanie poprzez przyznanie dotacji:
- LKS Wisła Główina–Sobowo w kwocie 88.000,00 złotych
Tytuł zadania publicznego: „Prowadzenie szkoleń i treningów dla dzieci i młodzieży, udział w turniejach i rozgrywkach ligowych różnego szczebla” (rozgrywki piłki nożnej).
- Uczniowskiemu Klubowi Sportowemu „Sikorzanka” w kwocie 7.000,00 złotych.
Tytuł zadania publicznego: „Wspólnie możemy więcej” (treningi piłki siatkowej, organizacja gminnych turniejów, udział w rozgrywkach).
W roku 2021 Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym realizował zadanie poprzez przyznanie i rozliczenie dotacji:
- LKS „Wisła Główina – Sobowo” – w kwocie 60.000,00 złotych.
Tytuł zadania publicznego: „Prowadzenie szkoleń i treningów dla dzieci i młodzieży, udział w turniejach i rozgrywkach ligowych różnego szczebla” (rozgrywki piłki nożnej).
- Uczniowski Klub Sportowy „Sikorzanka” – w kwocie 5.000,00 złotych.
Tytuł zadania publicznego: „Razem damy radę” (treningi piłki siatkowej, organizacja gminnych turniejów, udział w rozgrywkach).
IX. Postanowienia końcowe
Złożone oferty zostaną zaopiniowane przez komisję konkursową. Otwarcie ofert nastąpi
20 stycznia 2023 roku o godzinie 12.00.
Zleceniobiorca po przyznaniu dotacji a przed zawarciem umowy, zobowiązany jest do:
- korekty kosztorysu projektu, w przypadku przyznania dotacji wysokości innej niż wnioskowana,
- wyodrębnienia ewidencji księgowej środków publicznych otrzymanych na podstawie umowy.
W załączeniu formularz oferty.
Brudzeń Duży, 29 grudnia 2022 roku
Sporządził:
Witold Rogowiecki
Pełnomocnik do spraw promocji gminy
Brudzeń Duży, 28.01.2022r.
OGŁOSZENIE
Wójt Gminy Brudzeń Duży działając na podstawie art.5, art.11 ust. 2 i art.13 ustawy z dnia
24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie / Dz. U. 2020 r. poz. 1057/ oraz Uchwałę Rady Gminy Brudzeń Duży Nr XIII/165/20 z dnia 3 grudnia 2020 roku
w sprawie uchwalenia „Programu współpracy Gminy Brudzeń Duży z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami, o których mowa w art.5 ust.1 i 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2021 rok” oraz Uchwale Rady Gminy Brudzeń Duży Nr XXV/178/21 z dnia 16 marca 2021r zmieniającej Uchwałę Budżetową Gminy Nr XXIV/172/20 z dnia 29 grudnia 2020r.
ogłasza
otwarty konkurs na realizację zadań publicznych zadanie w zakresie wspierania i upowszechniania kultury fizycznej i sportu, rekreacji i rehabilitacji oraz integracji społecznej w 2021 roku.
I. Cel konkursu
Konkurs ma na celu wyłonienie ofert, które w najlepszy sposób zrealizują założenia dotyczące rozwoju kultury fizycznej i sportu, rekreacji i rehabilitacji oraz integracji społecznej przyjęte przez Gminę Brudzeń Duży w ramach „Programu współpracy Gminy Brudzeń Duży z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami, o których mowa w art.5 ust.1 i 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2021 rok”.
II. Rodzaje zadań
Priorytetowe zadania na rok 2021 przyjęte w „Programu współpracy Gminy Brudzeń Duży z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami, o których mowa w art.5 ust.1 i 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2021 rok” obejmują m.in.:
- Utworzenie miejsca o charakterze niekomercyjnej infrastruktury turystycznej i rekreacyjnej w miejscowości Brudzeń Duży
III. Termin realizacji i warunki realizacji zadania
Termin realizacji zadania: kwiecień – czerwiec 2021.
1. Środki otrzymanej dotacji mogą by przeznaczone wyłącznie na pokrycie kosztów związanych z realizacją zadania publicznego.
2. Z dotacji finansowane będą: koszty posadowienia urządzeń placu zabaw, siłowni zewnętrznej, wyposażenia obiektu w elementy rekreacyjne typu: ławeczki, kosze na śmieci, oświetlenie. Dopuszcza się finansowanie z dotacji zakupu usług robót montażowych, transportowych i ziemnych na obiekcie.
3. Wymagane jest aby Oferent przedstawił wniesienie wkładu własnego w wysokości co najmniej 10% całkowitego kosztu zadania. Za wkład finansowy uznaje się środki finansowe (własne lub pozyskane z innych źródeł) oraz wkład osobowy (praca społeczna członków lub wolontariuszy).
IV. Wysokość środków publicznych przeznaczonych na realizację zadania
Na realizację zadania z zakresu kultury fizycznej i sportu Rada Gminy Brudzeń Duży przeznaczyła kwotę 49800.00 złotych.
V. Zasady przyznawania dotacji
Zasady przyznawania dotacji na realizację w/w zadania określają następujące akty prawne:
- ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych /Dz. U. z 2019r. poz. 869 z póź. zm./
- ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie /Dz. U. 2020. poz.1057/
Podmiotami uprawnionymi do złożenia oferty są działające w dziedzinie kultury fizycznej i sportu, rekreacji i rehabilitacji oraz integracji społecznej organizacje pozarządowe oraz podmioty, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, działające w dziedzinie kultury fizycznej i sportu.
Złożona oferta musi być zgodna ze wzorem określonym w rozporządzeniu Przewodniczącego Komitetu do Spraw Pożytku Publicznego w sprawie wzorów ofert i ramowych wzorów umów dotyczących realizacji zadań publicznych oraz wzorów sprawozdań z wykonania tych zadań z dnia 24 października 2018 r. (Dz.U. z 2018 r. poz. 2057)
Oferta winna być sporządzona z podpisem osoby uprawnionej do działania w imieniu jednostki ubiegającej się o zadanie.
W celu potwierdzenia, że oferta złożona jest przez osobę uprawnioną (w tym pełnomocnika) należy złożyć dokument w oryginale lub poświadczony za zgodność z oryginałem potwierdzający prawo do działania w imieniu i na rzecz jednostki.
Dodatkowo do oferty należy dołączyć statut jednostki składającej ofertę oraz wpis do odpowiedniego rejestru.
Złożenie oferty nie jest równoznaczne z przyznaniem dotacji. Dotację na realizację zadania otrzymuje podmiot, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu konkursowym. Wysokość dotacji do wybranej oferty oraz terminy i warunki realizacji zadań określone będą w odpowiedniej umowie.
VI. Termin i sposób składania oferty
Termin składania ofert wyznacza się do dnia 9 kwietnia 2021 roku do godziny 9:00
Oferty należy składać osobiście w Urzędzie Gminy lub za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Gminy Brudzeń Duży, 09-414 Brudzeń Duży, ul. Toruńska 2 z dopiskiem „Konkurs na realizację zadań publicznych w 2021 roku”.
Nie będą rozpatrywane oferty:
- złożone na drukach innych niż wskazane w niniejszym ogłoszeniu,
- złożone przez podmioty nieuprawnione,
- dotyczące zadania nieujętego w niniejszym ogłoszeniu.
VII. Tryb i kryteria stosowane przy wyborze oferty
Ustala się następujące kryteria oceny merytorycznej stosowane przy ocenie ofert przez komisje konkursową:
- Kryteria formalne:
a) ocena czy podmiot składający ofertę jest uprawniony do jej złożenia;
b) ocena terminowości złożonej oferty;
c) ocena kompletności oferty.
2. Kryteria merytoryczne:
- merytoryczna wartość oferty:
- skala działania (zasięg, znaczenie, liczba osób objętych działaniem);
- celowość realizacji zadania;
- możliwość kontynuacji w przyszłości;
- budżet:
- prawidłowość, przejrzystość i kompletność;
- adekwatność proponowanych kosztów do planowanych zadań;
- proponowany udział środków finansowych Oferenta;
- pozostałe kryteria:
- zasoby osobowe, doświadczenie Oferenta i kwalifikacje osób odpowiedzialnych za wykonanie projektu;
- umiejętność współpracy z innymi partnerami przy realizacji zadania;
- dotychczasowe doświadczenia współpracy Gminy Brudzeń Duży z Oferentem.
Wysokość środków budżetowych przeznaczonych przez gminę w 2021 roku na realizację tego zadania skutkować może udzieleniem dotacji w kwocie niższej niż w ofercie oraz odrzuceniem części oferty do dofinansowania z powodu ograniczonych środków finansowych.
VIII. Postanowienia końcowe
Złożone oferty zostaną zaopiniowane przez komisję konkursową. Wybór ofert nastąpi do dnia 12 kwietnia 2021 roku.
Zleceniobiorca po przyznaniu dotacji a przed zawarciem umowy, zobowiązany jest do:
- korekty kosztorysu projektu, w przypadku przyznania dotacji wysokości innej niż wnioskowana,
- wyodrębnienia ewidencji księgowej środków publicznych otrzymanych na podstawie umowy.
18.03.2021
OGŁOSZENIE
Wójt Gminy Brudzeń Duży działając na podstawie art.5, art.11 ust. 2 i art.13 ustawy z dnia
24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie / Dz. U. 2020 r. poz. 1057/ oraz Uchwałę Rady Gminy Brudzeń Duży Nr XIII/165/20 z dnia 3 grudnia 2020 roku
w sprawie uchwalenia „Programu współpracy Gminy Brudzeń Duży z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami, o których mowa w art.5 ust.1 i 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2021 rok”
ogłasza
otwarty konkurs na realizację zadań publicznych z zakresu wspierania i upowszechniania kultury fizycznej w 2021 roku.
I. Cel konkursu
Konkurs ma na celu wyłonienie ofert, które w najlepszy sposób zrealizują założenia dotyczące rozwoju kultury fizycznej i sportu przyjęte przez Gminę Brudzeń Duży w ramach „Programu współpracy Gminy Brudzeń Duży z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami, o których mowa w art.5 ust.1 i 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2021 rok”.
II. Rodzaje zadań
Priorytetowe zadania na rok 2021 przyjęte w „Programu współpracy Gminy Brudzeń Duży z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami, o których mowa w art.5 ust.1 i 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2021 rok” obejmują:
- wspieranie działalności klubów sportowych oraz stowarzyszeń mających w statucie zapis dotyczący działalności na rzecz sportu i kultury fizycznej, prowadzących działalność na terenie gminy;
- prowadzenie szkoleń i treningów dla dzieci i młodzieży;
- udział w turniejach i rozgrywkach ligowych różnego szczebla.
III. Termin realizacji i warunki realizacji zadania
Termin realizacji zadania: luty – grudzień 2021.
1. Środki otrzymanej dotacji mogą by przeznaczone wyłącznie na pokrycie kosztów związanych z realizacją zadania publicznego.
2. Z dotacji finansowane będą: koszty udziału w rozgrywkach i zawodach, koszty wyjazdów dotyczących współzawodnictwa sportowego Oferentów, koszty szkolenia zawodników, utrzymanie bazy sportowej, koszty ubezpieczeń i wydatków obligatoryjnych związanych z przystąpieniem i udziałem we współzawodnictwie sportowym. Dopuszcza się finansowanie z dotacji zakupu sprzętu sportowego, kosztów księgowych i operacyjnych.
3. Wymagany jest wkład własny Oferenta w wysokości co najmniej 10% całkowitego kosztu zadania. Za wkład finansowy uznaje się środki finansowe (własne lub pozyskane z innych źródeł) oraz wkład osobowy (praca społeczna członków lub wolontariuszy).
IV. Wysokość środków publicznych przeznaczonych na realizację zadania
Na realizację zadania z zakresu kultury fizycznej i sportu Rada Gminy Brudzeń Duży przeznaczyła kwotę 65.000 złotych.
V. Zasady przyznawania dotacji
Zasady przyznawania dotacji na realizację w/w zadania określają następujące akty prawne:
- ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych /Dz. U. z 2019r. poz. 869 z póź. zm./
- ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie /Dz. U. 2020. poz.1057/
Podmiotami uprawnionymi do złożenia oferty są działające w dziedzinie kultury fizycznej i sportu organizacje pozarządowe oraz podmioty, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, działające w dziedzinie kultury fizycznej i sportu.
Złożona oferta musi być zgodna ze wzorem określonym w rozporządzeniu Przewodniczącego Komitetu do Spraw Pożytku Publicznego w sprawie wzorów ofert i ramowych wzorów umów dotyczących realizacji zadań publicznych oraz wzorów sprawozdań z wykonania tych zadań z dnia 24 października 2018 r. (Dz.U. z 2018 r. poz. 2057)
Oferta winna być sporządzona z podpisem osoby uprawnionej do działania w imieniu jednostki ubiegającej się o zadanie.
W celu potwierdzenia, że oferta złożona jest przez osobę uprawnioną (w tym pełnomocnika) należy złożyć dokument w oryginale lub poświadczony za zgodność z oryginałem potwierdzający prawo do działania w imieniu i na rzecz jednostki.
Dodatkowo do oferty należy dołączyć statut jednostki składającej ofertę oraz wykaz zawodników z miejscem zamieszkania.
Złożenie oferty nie jest równoznaczne z przyznaniem dotacji. Dotację na realizację zadania otrzymuje podmiot, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu konkursowym. Wysokość dotacji do wybranej oferty oraz terminy i warunki realizacji zadań określone będą w odpowiedniej umowie.
VI. Termin i sposób składania oferty
Termin składania ofert wyznacza się do dnia 12 lutego 2021 roku do godziny 15.30.
Oferty należy składać osobiście w Urzędzie Gminy lub za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Gminy Brudzeń Duży, 09-414 Brudzeń Duży, ul. Toruńska 2 z dopiskiem „Konkurs na realizację zadań publicznych z zakresu wspierania i upowszechniania kultury fizycznej w 2021 roku”.
Nie będą rozpatrywane oferty:
- złożone na drukach innych niż wskazane w niniejszym ogłoszeniu,
- złożone przez podmioty nieuprawnione,
- dotyczące zadania nieujętego w niniejszym ogłoszeniu.
VII. Tryb i kryteria stosowane przy wyborze oferty
Ustala się następujące kryteria oceny merytorycznej stosowane przy ocenie ofert przez komisje konkursową:
- Kryteria formalne:
a) ocena czy podmiot składający ofertę jest uprawniony do jej złożenia;
b) ocena terminowości złożonej oferty;
c) ocena kompletności oferty.
2. Kryteria merytoryczne:
- merytoryczna wartość oferty:
- skala działania (zasięg, znaczenie, liczba osób objętych działaniem);
- celowość realizacji zadania;
- możliwość kontynuacji w przyszłości;
- budżet:
- prawidłowość, przejrzystość i kompletność;
- adekwatność proponowanych kosztów do planowanych zadań;
- proponowany udział środków finansowych Oferenta;
- pozostałe kryteria:
- zasoby osobowe, doświadczenie Oferenta i kwalifikacje osób odpowiedzialnych za wykonanie projektu;
- umiejętność współpracy z innymi partnerami przy realizacji zadania;
- dotychczasowe doświadczenia współpracy Gminy Brudzeń Duży z Oferentem.
Wysokość środków budżetowych przeznaczonych przez gminę w 2021 roku na realizację tego zadania skutkować może udzieleniem dotacji w kwocie niższej niż w ofercie oraz odrzuceniem części oferty do dofinansowania z powodu ograniczonych środków finansowych.
VIII. Zadania zrealizowane w roku poprzednim
W roku 2020 Urząd Gminy Brudzeń Duży zrealizował zadanie poprzez przyznanie i rozliczenie dotacji:
- LKS Wisła Główina–Sobowo w kwocie 60.000,00 złotych
- Uczniowskiemu Klubowi Sportowemu „Sikorzanka” w kwocie 5.000,00 złotych.
IX. Postanowienia końcowe
Złożone oferty zostaną zaopiniowane przez komisję konkursową. Wybór ofert nastąpi do dnia 16 lutego 2021 roku.
Zleceniobiorca po przyznaniu dotacji a przed zawarciem umowy, zobowiązany jest do:
- korekty kosztorysu projektu, w przypadku przyznania dotacji wysokości innej niż wnioskowana,
- wyodrębnienia ewidencji księgowej środków publicznych otrzymanych na podstawie umowy.
W załączeniu formularz oferty.
Brudzeń Duży, 21 stycznia 2021 roku
O G Ł O S Z E N I E
Wójta Gminy Brudzeń Duży
o rozpoczęciu konsultacji społecznych.
Na podstawie art. 6 ustawy z dnia 9 października 2015 r. o rewitalizacji (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1023 z późn.zm.) informuje o rozpoczęciu konsultacji społecznych projektu uchwały w sprawie wyznaczenia obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji Gminy Brudzeń Duży.
Przedmiotem konsultacji jest zapoznanie się z projektem uchwały Rady Gminy w Brudzeniu Dużym w sprawie wyznaczenia obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji wraz z załącznikami - mapy wskazujące granice tych obszarów.
Uprawnionymi do udziału w konsultacjach są interesariusze, w szczególności: mieszkańcy obszaru rewitalizacji i mieszkańcy gminy oraz właściciele, użytkownicy wieczyści nieruchomości i podmioty zarządzające nieruchomościami znajdującymi się na obszarze rewitalizacji, w tym wspólnoty mieszkaniowe; podmioty prowadzące lub zamierzające prowadzić na obszarze gminy działalność gospodarczą; podmioty prowadzące lub zamierzające prowadzić na obszarze gminy działalność społeczną, w tym organizacje pozarządowe i grupy nieformalne; jednostki organizacyjne samorządu terytorialnego; organy władzy publicznej; podmioty, inne organy władzy publicznej realizujące na obszarze rewitalizacji uprawnienia Skarbu Państwa.
Celem konsultacji jest zebranie uwag, opinii i propozycji dotyczących wyznaczenia obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji Gminy Brudzeń Duży.
Konsultacje społeczne prowadzone będą w terminie od 25.06.2018r. do 26 lipca 2018r. w formie:
- zbieranie uwag w postaci papierowej i elektronicznej, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej,
- zbieranie uwag ustnych,
- spotkania.
Osoby zainteresowane tematyką objętą zakresem konsultacji mogą składać uwagi :
1. w formie pisemnej :
- drogą korespondencyjną na adres : Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym, ul. Toruńska 2, 09-414 Brudzeń Duży,
- za pośrednictwem sekretariatu w Urzędzie Gminy,
2. za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej na adres: ug_brudzen@interia.pl
3. ustnie do protokołu w urzędzie Gminy Brudzeń Duży, ul. Toruńska 2 pok.15 lub telefonicznie pod nr telefonu 24 260 40 13 wew. 40 w godzinach pracy Urzędu Gminy.
W ramach konsultacji społecznych odbędą się spotkania interesariuszami rewitalizacji w dniu 02 lipca 2018r. o godz. 15 30 w Urzędzie Gminy Brudzeń Duży – sala nr 10 oraz o godz. 17 00 w Zespole Szkół w Siecieniu podczas których omówione zostaną metody i wyniki analiz wyznaczania obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji Gminy Brudzeń Duży
Projekty uchwały wraz z załącznikami i formularzami zgłoszeniowymi do pobrania dostępne są:
- na stronie internetowej Gminy Brudzeń Duży www.ugbrudzenduzy.bip.org.pl ,
- w Urzędzie Gminy w Brudzeniu Dużym – pok.15 w godzinach pracy Urzędu Gminy.
Nie będą rozpatrywane uwagi i propozycje:
- z datą wpływu przed 25.06.2018r. oraz po 26 lipca 2018r .
- nie podpisane,
- przesłane w innej formie niż na formularzu zgłoszeniowym (za wyjątkiem propozycji, opinii i uwag zgłoszonych w trakcie otwartego spotkania i debaty z interesariuszami rewitalizacji).
Informacja o wynikach z przeprowadzonych konsultacji zostanie umieszczona niezwłocznie po ich zakończeniu w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Brudzeń Duży oraz tablicy ogłoszeń.
Brudzeń Duży, 15.06.2018r.
Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w 2017 roku
Lp. |
Przedmiot zamówienia |
Rodzaj zamówienia |
Przewidywany tryb udzielenia zamówienia |
Orientacyjna wartość zamówienia w PLN |
Przewidywany termin wszczęcia postępowania |
1. |
Dostawy oleju opałowego do szkół na terenie gm. Brudzeń Duży |
Dostawy |
Przetarg nieograniczony |
320 000,00 |
01.2017 |
2. |
Dostawy kruszyw do remontu dróg na terenie gm. Brudzeń Duży |
Dostawy |
Przetarg nieograniczony |
150 000,00 |
03.2017 |
3. |
Termomodernizacja budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Brudzeniu Dużym w ramach zadania wieloletniego realizowanego we współpracy z ZGRP pn: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gmin Związku Regionu Płockiego – obniżenie emisji CO2 |
Roboty budowlane |
Przetarg nieograniczony |
665 000,00 |
04.2017 |
4. |
Budowa dróg osiedlowych w m. Siecień w ramach zadania wieloletniego pn. Budowa dróg osiedlowych w Siecieniu – poprawa infrastruktury drogowej |
Roboty budowlane |
Przetarg nieograniczony |
1 000 000,00 |
05.2017 |
5. |
Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej na terenie gm. Brudzeń Duży w ramach zadania wieloletniego |
Roboty budowlane |
Przetarg nieograniczony |
200 000,00 |
05.2017 |
6. |
Dowożenie uczniów do szkół i opieka nad tymi uczeniami w czasie przewozu w roku szkolnym 2017/2018 |
Usługa |
Przetarg nieograniczony |
320 000,00 |
07.2017 |
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Sieczkowski Piotr
- Data udostępnienia w BIP: 2019-09-19 00:00:00
- Informacja zaktualizowana przez: Sieczkowski Piotr
- Data ostatniej aktualizacji: 2024-12-03 13:05:08
- Liczba odsłon: 59038
- Historia dokumentu: