Brudzeń Duży, dnia 20 lutego 2023 r.

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

I. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO, NUMER TELEFONU, NUMER FAKSU,

Dni i godziny pracy:

Gmina Brudzeń Duży,  09 - 414 Brudzeń Duży

Tel:  24 360 – 47 - 38

e-mail: bosszem@wp.pl

Dni i godziny pracy Zamawiającego:  poniedziałki 9.30 -17.30, od wtorku do piątku w godz. 7:30 -15:30.

 

II. TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIANIA

 

Postępowanie o udzielenie zamówienia  realizowane jest w trybie zapytania

ofertowego .

 

III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa opału na paletach: ekogroszku i pelletu  dla Szkoły Podstawowej w Brudzeniu Dużym wraz z rozładunkiem.

 

2. Opał na paletach ostreczowany, dostawa z rozładunkiem  w miejsce składowania opału,

 w bezpośrednim sąsiedztwie kotłowni. Brak możliwości wjazdu na teren szkoły samochodem ciężarowym powyżej DMC 12 ton.

3Dostawa opału do szkoły  musi zostać potwierdzona na oryginale faktury lub innego

     dokumencie, np. WZ, podpisem (pokwitowanie odbioru) osób wskazanych przez

     zamawiającego.

4. Zamówienie obejmuje  dostawę dla szkoły i rozładunek na placu przy szkole,

     następującego opału :

1) 30 ton ekogroszku w workach po 25 kg  dla szkoły,  z możliwością  zwiększenia

   dostawy o 5 ton, w zależności od warunków atmosferycznych;

a) parametry ekogroszku: kaloryczność minimum 26-28kJ/kg, zawartość siarki do 0,8%,

     zawartość popiołu do 8%.;

b) dostawa 30 ton ekogroszku będzie zrealizowana sukcesywnie w 3 dostawach po 10 ton ,

    w terminach uzgodnionych ze  szkołą, po uprzednim zamówieniu przez szkołę;

2) 15 ton pelletu  w workach po 15 kg, z możliwością zwiększenia dostawy o 5 ton,

     w zależności od  warunków atmosferycznych,

e) parametry  pelletu: kaloryczność    18 kJ/.kg -1 (bez kory), średnica 6 - 8mm,

f) dostawa 15 ton pelletu będzie zrealizowana sukcesywnie w 3 dostawach po 5 ton ,

    w terminach uzgodnionych ze  szkołą, po uprzednim zamówieniu przez szkołę.

 

 

  5.Dostawca zobowiązany jest dostarczyć opał odpowiadający wymogom jakościowym

    na dowód  czego przedstawi certyfikat  jakości,  każdorazowo  podczas  dostawy.

 

 

 

 

 

 

IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

Zamówienie  realizowane będzie w  terminie : 2 dni od  podpisania  umowy do 31 grudnia 2023 roku

 

V. FORMA ZŁOŻENIA OFERTY:

 

1. Oferty (na formularzu stanowiącym zał. nr 1 do zapytania ofertowego)  należy złożyć

   w formie: pisemnej (osobiście, listownie) z dopiskiem „Oferta na opał”.

2. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.

3. Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę (osobę uprawnioną do reprezentowania

    Wykonawcy zgodnie z dokumentami potwierdzającymi dopuszczenie do obrotu

    prawnego) lub jego upełnomocnionego przedstawiciela (pełnomocnictwo winno zostać

    złożone wraz z ofertą).

4. Termin związania ofertą: 30 dni.

VI. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:

   

Miejsce: Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym ( Biuro Obsługi Szkół Samorządowych w Brudzeniu Dużym), 09 - 414 Brudzeń Duży, ul. Toruńska 2.Termin: 02 marca 2023 r. do godz. 11.00.

Za termin złożenia oferty uważa się dzień jej faktycznego dostarczenia do siedziby Biura Obsługi Szkół Samorządowych w Brudzeniu Dużym, 09 - 414 Brudzeń Duży, ul. Toruńska 2 (budynek Urzędu Gminy).

VII. MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT:

Miejsce: Biuro Obsługi Szkół Samorządowych w Brudzeniu Dużym, 09-414 Brudzeń Duży, ul. Toruńska 2 (budynek Urzędu Gminy).Termin: 02 marca  2023 r. o godz.11.15

VIII. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

O zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności.

2. Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał do wykonania zamówienia.

3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówień.

 

 

IX. WYKAZ  DOKUMENTÓW  I  OŚWIADCZEŃ, JAKIE ZOBOWIĄZANI SĄ ZŁOŻYĆ WYKONAWCY WRAZ  Z  OFERTĄ :

 

1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji

działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub

zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

2.Oświadczenie stanowiące zał. Nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

Załącznik

 

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Sieczkowski Piotr
  • Data udostępnienia w BIP: 2023-02-22 14:18:45
  • Informacja zaktualizowana przez: Sieczkowski Piotr
  • Data ostatniej aktualizacji: 2023-02-22 14:20:49
  • Liczba odsłon: 830
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 4982988]

przewiń do góry