Brudzeń Duży, 20 czerwca 2022 r.
Zamawiający:
Gmina Brudzeń Duży
09-414 Brudzeń Duży
tel./fax (...)24 3604720
http:/ www.brudzen.pl
e-mail: ug_brudzen@interia
Wszyscy uczestnicy postępowania
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ
OFERTY
Zamawiający: Gmina Brudzeń Duży, 09-414 Brudzeń Duży w Płocku informuje,
że w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego do 30 000EURO, dotyczącym Remontu w sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Siecieniu wybrana została do realizacji zamówienia oferta, którą złożył Wykonawca j. n . Zakład Budowlany „DEDAL” Heronim Tomczyk 09 - 414 Brudzeń Duży, Sobowo 7b
I. Do upływu terminu składania ofert złożono: 1 ofertę.
Zestawienie złożonych ofert:
Nr oferty |
Nazwa (firma) i adres wykonawcy |
Liczba otrzymanych punktów w kryterium CENA = 60 |
Liczba otrzymanych punktów w kryterium Gwarancja - 40 |
1. |
Zakład Budowlany „DEDAL” Heronim Tomczyk 09 - 414 Brudzeń Duży, Sobowo 7b |
60 pkt |
40 pkt |
II. Oferty odrzucone – brak ofert odrzuconych.
III. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierował się następującymi kryteriami oceny ofert: CENA – 60%, gwarancja – 40%. Wykonawca mógł maksymalnie otrzymać 100 punktów.
III. Zamawiający przewiduje zawrzeć umowę w zakresie udzielenia zamówienia – nie wcześniej niż w terminie 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, w Urzędzie Gminy w Brudzeniu Dużym.
Zatwierdził:
Wójt Gminy
Andrzej Dwojnych
ZAPYTANIE OFERTOWE
I. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO, NUMER TELEFONU, NUMER FAKSU,
DNI I GODZINY PRACY:
Gmina Brudzeń Duży, 09-414 Brudzeń Duży
Tel: 24 260 – 42 – 81 Fax: 24 260 – 42 - 81
e-mail: bosszem@wp.pl
Dni i godziny pracy Zamawiającego: poniedziałki 9.30 -17.30, od wtorku do piątku
w godz. 7:30 -15:30.
II. TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIANIA
Postępowanie o udzielenie zamówienia realizowane jest w trybie zapytania
ofertowego.
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: Remoncie w sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Siecieniu:
3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót:
1) cyklinowanie bezpyłowe posadzki z deszczółek dębowych, szpachlowanie, polerowanie
i niezbędne naprawy, 3 – krotne lakierowanie parkietu, powierzchnia podłogi – 288 m²
2) lakier powinien spełniać następujące wymagania:
a) zgodny z normą PN 14904: dla podłóg sportowych, odporność na poślizg (europejska norma),
b) powinien posiadać właściwości w zakresie reakcji na ogień zgodnie z EN13501-1,
c) powinien posiadać odporność na ślady obuwia,
d) powinien posiadać wysoka odporność chemiczna,
e) powinien posiadać wysoką odporność na ścieranie i zarysowania,
f) powinien tworzyć elastyczną powłokę lakierową.
3) oznakowanie liniami zgodnymi z normami i przepisami boisk, farbami transparentnymi odpowiednio dobranymi do lakieru:
a) boisko do piłki ręcznej – oznakowanie stref bramkowych do piłki ręcznej – półkole
o wymiarach 6 m oraz linie techniczne dla bramkarza – kolor czerwony,
b) boisko do piłki koszykowej – wym. zewnętrzne 23,40 m długość, szerokość 11m – kolor czerwony,
c) boisko do piłki sitkowej – wym. zewnętrzne 18m długość i szerokość 9m – kolor biały,
4) demontaż i montaż nowych listew przypodłogowych,
5) usunięcie ubytków tynków w ścianach wewnętrznych – szpachlowanie, usunięcie pęknięć,
6) malowanie powierzchni ścian sali gimnastycznej – 482 m² ( w tym lamperie 150 m² )
7) malowanie glifów wokół okien – 60 m²
8) malowanie konstrukcji metalowych pod sufitem
9) przed rozpoczęciem malowania należy właściwie przygotować powierzchnie ścian
do malowania (zabezpieczenie gruntem),
10) farby z przeznaczeniem do sal gimnastycznych – odporne na zmywanie,
11) wszelkie niezbędne materiały potrzebne do wykonania robót z certyfikatem zapewnia oferent,
12) zaleca się aby oferent dokonał wizji lokalnej remontowanego pomieszczenia i uwzględnił wszystkie koszty konieczne do zrealizowania przedmiotu zapytania oraz do prawidłowego przygotowania oferty,
2. Wykonanie robót w szkole musi zostać potwierdzone przez dyrektora szkoły lub upoważnionego przez dyrektora pracownika na oryginale faktury.
ZAPYTANIE OFERTOWE - załącznik
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Sieczkowski Piotr
- Data udostępnienia w BIP: 2022-05-27 07:49:28
- Informacja zaktualizowana przez: Sieczkowski Piotr
- Data ostatniej aktualizacji: 2022-06-20 11:53:04
- Liczba odsłon: 1061
- Historia dokumentu: