Brudzeń Duży, dnia 26.08.2025 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
na wykonanie usługi w ramach zadania - „Zabiegi pielęgnacyjne drzew na terenie parku zabytkowego w Brudzeniu Dużym”, w ramach dofinansowania: „Rewitalizacja oraz zwiększanie terenów zieleni w województwie mazowieckim – zielone dziedzictwo”.
I. ZAMAWIAJĄCY:
Gmina Brudzeń Duży, ul. Toruńska 2, 09-414 Brudzeń Duży
tel. +48 24 360 47 20, fax 24 360 47 21
e-mail: sekretariat@brudzen.pl
II. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Zamówienie będzie realizowane w okresie: od dnia podpisania umowy do dnia 30 listopad 2025 r.
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiot zamówienia obejmuje zabiegi pielęgnacyjne 194 drzew na terenach przy parku zabytkowym w Brudzeniu Dużym tj.: prześwietlenie, redukcja, cięcia techniczne i usunięcie susz. Obszar terenu na którym realizowane będzie przedmiotowe zadanie obejmie około 2 ha.
Zadanie będzie realizowane w miejscowości Brudzeń Duży, na działce nr. ewid. 186/3, obreb 0006 Brudzeń Duży
Okres gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia – 2 lata. Bieg terminu gwarancji i rękojmi rozpoczyna się od dnia sporządzenia protokołu odbioru końcowego zdawczo-odbiorczego.
IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Wykonawca wykona umowę w terminie od dnia podpisania umowy, do dnia 30.11.2025 r.
V. KRYTERIA WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY.
1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który przedstawi najniższą cenę za wykonanie zamówienia.
Cena – 100 %
VI. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
2. Wykonawca jest zobowiązany do wliczenia w cenę ofertową wszelkich kosztów potrzebnych do prawidłowego i kompletnego wykonania zadania.
3. Wykonawca powinien zapoznać się z terenem parku i jego otoczeniem oraz pozyskać wszelkie informacje, które jego zdaniem są niezbędne do wyceny i przygotowania oferty.
VII MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Formularz ofertowy (skan wypełnionego, podpisanego przez osobę upoważnioną formularza ofertowego) wraz z załącznikami proszę przesłać na adres mailowy: sekretariat@brudzen.pl, lub złożyć osobiście w Urzędzie Gminy Brudzeń Duży (sekretariat), do dnia 01 września 2025 r. (poniedziałek) godz. 11:00.
O terminie złożenia oferty, decyduje chwila faktycznego jej wpływu do Zamawiającego. Oferty złożone po upływie terminu, będą podlegać odrzuceniu.
2. Osoba uprawniona do kontaktu z wykonawcami w sprawach przedmiotu zamówienia jest Pani Bożena Miśkiewicz - telefon (24) 360-47-39,
VIII. WYMAGANIA I INFORMACJE DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA:
1. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie negocjacji z Wykonawcami, którzy złożyli ofertę.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania, na każdym etapie, bez podania przyczyn.
3. W przypadku niezłożenia wraz ofertą wymaganych dokumentów oferta podlega odrzuceniu.
3. Oferta powinna być sporządzona na formularzu według Załącznika nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego oraz podpisana przez Wykonawcę lub uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy. Oferty nie spełniające tych wymogów podlegają odrzuceniu.
4. Wynagrodzenie ofertowe Wykonawcy, obejmuje całkowity koszt realizacji umowy, w tym koszt dojazdów, koszty użycia materiałów i narzędzi Wykonawcy, należności publicznoprawne, w tym podatkowe oraz składki na ubezpieczenie społeczne, zarówno te leżące po stronie Wykonawcy jak i Zamawiającego w przypadku osoby fizycznej, nieprowadzącej działalności gospodarczej.
5. Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.
6. Przed upływem terminu składania ofert, w szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający może zmodyfikować treść zapytania ofertowego. Dokonana modyfikacja zostanie niezwłocznie przekazana wszystkim Wykonawcom, którzy otrzymali zapytanie ofertowe.
7. Z wybranym Wykonawcą Zamawiający podpisze umowę na wykonanie przedmiotu zamówienia.
8. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zostanie niezwłocznie powiadomiony przez Zamawiającego o formalnościach związanych z zawarciem umowy.
Załączniki:
Załącznik nr 1 - formularz ofertowy
Załącznik nr 2 - Projekt umowy
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Śmigrodzka Magdalena
- Data udostępnienia w BIP: 2025-08-26 10:50:09
- Informacja zaktualizowana przez: Śmigrodzka Magdalena
- Data ostatniej aktualizacji: 2025-08-28 12:52:15
- Liczba odsłon: 27
- Historia dokumentu: