USC.5543.15.2018

 

 

Gmina Brudzeń Duży ul. Toruńska 2

09-414 Brudzeń Duży

tel/fax (24) 260-40-81

NIP 774-318-87-37

 

 

ZAPYTANIE CENOWE DLA ZAWIENIA PUBLICZNEGO O WARTOŚCI NIEPRZEKRACZALNEJ RÓWNOWARTOŚCI 30 000 EURO

 

Gmina Brudzeń Duży w związku z podpisaną umową na dofinansowanie projektu pt. „Doposażenie Ochotniczych Straży Pożarnych na terenie Gminy Brudzeń Duży” w ramach Programu I Priorytet IIIB z Funduszu Sprawiedliwości na rok 2018 DFS-II-7211-9/18 prowadzi postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczalnej równowartości 30 000 euro, w związku z tym zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na następujące elementy:

 

NAZWA ELEMENTU

ILOŚĆ

WARTOŚĆ NETTO

WARTOŚĆ BRUTTO

Zestaw ratownictwa medycznego PSP R1 (torba, deska, zestaw szyn Kramera)

1 szt.

 

 

Automatyczny defibrylator zewnętrzny AED

2 szt.

 

 

Parawan do osłony miejsca wypadku i zasłaniania ofiar wypadków

komplet

 

 

Zabezpieczenie poduszki powietrznej kierowcy i pasażera

komplet

 

 

Detektor wielogazowy

1 szt.

 

 

RAZEM BRUTTO

 

 

 

Urządzenia mają posiadać certyfikat zgodności wydany przez akredytowane jednostki certyfikujące oraz atest higieniczny wydany przez Państwowy Zakład Higieny.

 

Prosimy o podanie:

terminu realizacji planowanego zadania: …................................ (max. 09.10.2018 r.),

warunków płatności: …................................,

okresu gwarancji (miesięcy): …................................ (min. 12 miesięcy),

dopuszcza się składanie ofert częściowych.

 

Ofertę zawierającą żądane informacje proszę złożyć do dnia 03.10.2018 r., do godz. 10:00.

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Sieczkowski Piotr
  • Data udostępnienia w BIP: 2018-09-27 15:02:32
  • Informacja zaktualizowana przez: Sieczkowski Piotr
  • Data ostatniej aktualizacji: 2018-09-27 15:02:32
  • Liczba odsłon: 1933
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 4957500]

przewiń do góry