USC.5543.15.2018
Gmina Brudzeń Duży ul. Toruńska 2
09-414 Brudzeń Duży
tel/fax (24) 260-40-81
NIP 774-318-87-37
ZAPYTANIE CENOWE DLA ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO O WARTOŚCI NIEPRZEKRACZALNEJ RÓWNOWARTOŚCI 30 000 EURO
Gmina Brudzeń Duży w związku z podpisaną umową na dofinansowanie projektu pt. „Doposażenie Ochotniczych Straży Pożarnych na terenie Gminy Brudzeń Duży” w ramach Programu I Priorytet IIIB z Funduszu Sprawiedliwości na rok 2018 – DFS-II-7211-9/18 prowadzi postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczalnej równowartości 30 000 euro, w związku z tym zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na następujące elementy:
NAZWA ELEMENTU |
ILOŚĆ |
WARTOŚĆ NETTO |
WARTOŚĆ BRUTTO |
Zestaw ratownictwa medycznego PSP R1 (torba, deska, zestaw szyn Kramera) |
1 szt. |
|
|
Automatyczny defibrylator zewnętrzny AED |
2 szt. |
|
|
Parawan do osłony miejsca wypadku i zasłaniania ofiar wypadków |
komplet |
|
|
Zabezpieczenie poduszki powietrznej kierowcy i pasażera |
komplet |
|
|
Detektor wielogazowy |
1 szt. |
|
|
RAZEM BRUTTO |
|
Urządzenia mają posiadać certyfikat zgodności wydany przez akredytowane jednostki certyfikujące oraz atest higieniczny wydany przez Państwowy Zakład Higieny.
Prosimy o podanie:
– terminu realizacji planowanego zadania: …................................ (max. 09.10.2018 r.),
– warunków płatności: …................................,
– okresu gwarancji (miesięcy): …................................ (min. 12 miesięcy),
– dopuszcza się składanie ofert częściowych.
Ofertę zawierającą żądane informacje proszę złożyć do dnia 03.10.2018 r., do godz. 10:00.
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Sieczkowski Piotr
- Data udostępnienia w BIP: 2018-09-27 15:02:32
- Informacja zaktualizowana przez: Sieczkowski Piotr
- Data ostatniej aktualizacji: 2018-09-27 15:02:32
- Liczba odsłon: 1933
- Historia dokumentu: