Brudzeń Duży, 07.11.2019r.
RGR.ZP.271.32.2019
Zamawiający:
Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym
09-414 Brudzeń Duży
tel./fax (...)24 260 40 13 w.41
http:/ www.brudzen.pl
e-mail: ug_brudzen@interia
Wszyscy uczestnicy postępowania
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Zamawiający: Gmina Brudzeń Duży informuje, że w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego do 30 000 EURO, którego przedmiotem zamówienia jest:
Dostawa, montaż i uruchomienie pracowni językowej w Szkole Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Siecieniu w ramach „Mazowieckiego Programu Dofinansowania Pracowni Informatycznych i Językowych” wybrana została do realizacji zamówienia oferta, którą złożył Wykonawca:
NORDWECO Sp. z o.o. ul. Wieniawskiego 21, 71 – 130 Szczecin
I. Do upływu terminu składania ofert wpłynęły 2 oferty następujących Wykonawców (wg numeracji ofert):
Nr oferty |
Nazwa (firma) i adres wykonawcy |
Cena ofertowa |
Liczba otrzymanych punktów w kryterium CENA = 100 % |
1. |
AKTIN Sp. z o.o. ul. Grota – Roweckiego 38, 41 – 214 Sosnowiec , |
67 015,60 |
96,47 |
2. |
NORDWECO Sp. z o.o. ul. Wieniawskiego 21, 71 – 130 Szczecin |
64 646,46 |
100,00 |
II. Oferty odrzucone – brak ofert odrzuconych.
Wykonawca potwierdził, iż wykona przedmiot zamówienia w terminie: 14 dni
od podpisania umowy.
Zadanie pn.” Utworzenie Nowej Pracowni Językowej” realizowane przy pomocy środków Samorządu Województwa Mazowieckiego w ramach „Mazowieckiego Programu Dofinansowania Pracowni Informatycznych i Językowych
III. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierował się kryterium, którym jest CENA (brutto). W kryterium tym Wykonawca mógł maksymalnie otrzymać 100 punktów.
IV. Zamawiający przewiduje zawrzeć umowę w zakresie udzielenia przedmiotowego
zamówienia – nie wcześniej niż w terminie 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia
o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Podpisał:
Wójt Gminy
Andrzej Dwojnych
Otrzymują:
1. Wykonawca j/w. 3. Tablica ogłoszeń w Urzędzie Gminy w Brudzeniu Dużym 4. A/a. |
Zadanie pn.” Utworzenie Nowej Pracowni Językowej” realizowane przy pomocy środków Samorządu Województwa Mazowieckiego w ramach „Mazowieckiego Programu Dofinansowania Pracowni Informatycznych i Językowych
Pytania oferentów:
Pytanie 1a . Czy Zamawiający zmieni wewnętrznie sprzeczny wymóg: mikrofon pojemnościowy i kierunkowy, eliminujący szumy otoczenia?
Pytanie 1b. Czy zamawiający uzna rozwiązanie równoważne słuchawki spełniające wszystkie wymogi, a W odpowiedzi na pyt. 1 b – Zamawiający uzna za równoważne rozwiązanie słuchawki spełniające wszystkie wymogi z mikrofonem kierunkowym – dynamicznym eliminującym szumy z otoczenia.
Odp. na pyt. 1a. i 1b – Zamawiający uzna za równoważne rozwiązanie, słuchawki spełniające wszystkie wymogi z mikrofonem kierunkowym – dynamicznym eliminującym szumy z otoczenia.
Pytanie 2. Czy zamawiający doprecyzuje wymogi w zakresie integracji monitora – czy uzna za rozwiązanie równoważne monitor dotykowy z możliwością regulacji kąta pochylenia (patrzenia)
umiejscowionego na biurku nauczyciela?
Odp. na Pyt. 2 – Monitor dotykowy zintegrowany z blatem biurka nauczyciela w rozdzielczości Full HD z szybą hartowaną zabezpieczającą ekran.
Pytanie 3. Czy zamawiający uzna za rozwiązanie równoważne wzmacniacz o mocy 2x40W lub 4x40W ( w drugim wypadku – moc znacznie wyższa od wymaganej)?
Odp. Na pyta. 3 Zamawiający uzna za rozwiązanie równoważne użycie wzmacniacza 2x40W.
Brudzeń Duży, 29 października 2019 r.
RGR.ZP.271.32.2019
ZAPYTANIE OFERTOWE
na dostawę, montaż i uruchomienie pracowni językowej w Szkole Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Siecieniu w ramach „Mazowieckiego Programu dofinansowania Pracowni Informatycznych i Językowych”
Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro, o której mowa w art. 4 ust. 8 ustawy – Prawa zamówień publicznych t.j. Dz. U. z 2019r. poz.1843 z późn. zm.).
I. ZAMAWIAJĄCY:
Nazwa: Gmina Brudzeń Duży
Adres: 09 - 414 Brudzeń Duży
ul. Toruńska 2
tel./fax 24 260 - 42 - 81
e - mail: bosszem@wp.pl
II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
1. Zamawiający zwraca się z prośbą o złożenie oferty cenowej na dostawę, montaż
i uruchomienie pracowni językowej w Szkole Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Siecieniu w ramach zadania pn. – „Utworzenie Nowej Pracowni Językowej” realizowanego przy pomocy środków Samorządu Województwa Mazowieckiego w ramach „Mazowieckiego Programu Dofinansowania Pracowni Informatycznych i Językowych” na podstawie uchwały Zarządu Województwa Mazowieckiego Nr 129/19 z dnia 10 września 2019r.
2. Rodzaj zamówienia: dostawa
3. Przedmiot zamówienia – multimedialna pracownia językowa dla 24 stanowisk uczniowskich
i 1 stanowiska nauczyciela, zgodnie z poniższym opisem:
Przedmiotem zamówienia jest , dostawa, montaż i uruchomienie pracowni językowej w Szkole Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Siecieniu. Wszystkie poniżej pozycje zawierają minimalne parametry wyposażenia.
L.P |
Nazwa produktu |
Specyfikacja |
Ilość sztuk |
Min. gwarancja |
||
1. |
|
|
25 |
24 miesiące |
||
2. |
Jednostka centralna pracowni językowej PC PRO |
|
1 |
j.w. |
||
3 |
Monitor dotykowy 21,5‘’ zintegrowany z blatem biurka |
|
1 |
j. w. |
||
4. |
Program do zarządzania pracownią |
Zintegrowany z jednostką centralną pracowni, kompatybilny z monitorem dotykowym nauczyciela |
1 |
j. w. |
||
5. |
Magnetofon cyfrowy |
j.w |
1 |
j. w. |
||
6. |
Okablowanie systemowe i przyłącza stanowisk uczniowskich |
Wysokiej jakości okablowanie zabezpieczone przed możliwością dewastacji, zamontowane w sposób niewidoczny dla ucznia |
24 |
j. w. |
||
7. |
Wzmacniacz 2x45W |
Zintegrowany wzmacniacz 2x45W stereo z regulacją siły głosu, kompatybilny z elementami pracowni |
1 |
j. w. |
||
8. |
Głośniki do zabudowy na biurko nauczyciela |
Głośniki do zabudowy kompatybilne z jednostką centralną |
1 |
j. w. |
||
9. |
Stolik uczniowski 2 - osobowy |
Ergonomiczny stolik uczniowski zapewniający uczniowi przyjęcie pozycji siedzącej – komfortowej o wymiarach 120-130cm x 50-60cm, wysokość 59-82cm z pionową blendą min. 50 cm, wyposażony w kanał kablowy między blatem, a blendą. Narożniki zaokrąglone lub zabezpieczone. Blat zabezpieczony grubą okleiną (2mm) |
12 |
j. w. |
||
10. |
Biurko nauczyciela |
Biurko nauczyciela wykonane z płyty wiórowej laminowanej, blat wykończony grubą okleiną (2mm) z szafką na komputer i zamykaną szafką na dokumenty. |
1 |
j. w. |
||
11. |
Dobre krzesło - uczniowie |
Krzesło w rozmiarze 4 – 6 zgodne z wymogami MEN |
24 |
j. w. |
||
12. |
Dobre krzesło - nauczyciel |
Krzesło obrotowe w rozmiarze 6 zgodne z wymogami MEN |
1 |
j. w. |
||
13. |
Komputer stacjonarny zarządzający nauczyciela |
Komputer nauczyciela zarządzający pracownią językową – stacjonarny Minimalne parametry: obudowa minitower lub SFF , procesor i3-8100, Pamięć RAM 4GB, HDD 1TB, DVD - RW, VGA, HDMI, USB, Windows 10 ,klawiatura, mysz
|
1 |
j. w. |
||
14. |
Monitor interaktywny LED 65” |
Monitor interaktywny LED 65" o rozdzielczości 4K z Androidem Rozdzielczość 4K (16:9), 20 punktów dotyku, żywotność min. 30 000h, wbudowane głośniki 2 x 15W
|
1 |
j. w. |
||
15. |
Montaż pracowni |
Wykonanie i uruchomienie pracowni zgodnie z wymaganiami zawartymi w opisie |
1 |
j.w. |
||
16. |
Komputer i program do zarządzania klasą ACCER |
Laptop uczniowski 11,6" konwertowalnyAcerTravelMate Spin 1B B118-G2-RN 11,6" Multi-Touch Full-HD IPS / Intel® Celeron® N4000 / 4GB RAM / 64GB eMMC / Windows 10 Pro Edu / Stylus Pen, możliwość pracy w trybie tabletu Program do zarządzania klasą z komputera AcerClassroom Manager Oprogramowanie do zarządzania pracownią zapewnia możliwość prezentowania treści zajęć, jednoczesnego monitorowania wszystkich komputerów oraz realizowania pracy zespołowej - gwarantując utrzymanie przez cały czas pełnej uwagi i skupienia uczniów
|
16 |
j. w. |
4.Wskazanie materiałów przy użyciu parametrów lub pochodzenia w opisie przedmiotu zamówienia należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych materiałów stosowanych do realizacji przedmiotu zamówienia. Jeżeli w dokumentacji, zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczegółowy proces, który charakteryzuje produkt lub usługę dostarczane przez konkretnego wykonawcę materiałów lub odnosi się do norm, europejskich ocen technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa wart. 30 ust.1 pkt 2 i ust.3 PZP zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych spełniających co najmniej te same parametry techniczne i jakościowe jak wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. Dostawca ma obowiązek wskazać, że oferowane przez niego urządzenia spełniają parametry techniczne i wymagania jakościowe określone przez zamawiającego. W szczególności, klauzula o ofertach równoważnych nie uprawnia wykonawcy do złożenia oferty odmiennej niż stanowi to opis przedmiotu zamówienia, w zakresie w jakim nie odwołuje się on do znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkt. Wszystkie materiały objęte dostawą powinny być fabrycznie nowe, tzn. żadna część składająca się na gotowy produkt nie może być wcześniej używana.
Wymagania funkcjonalno techniczne do powyższych pomocy dydaktycznych:
4. Dostarczone sprzęty spełniają następujące warunki:
1) posiadają dokumenty wymagane przepisami prawa potwierdzające posiadanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikaty CE);
2)komplet urządzeń i oprogramowania do obsługi pomocy dydaktycznych danego rodzaju pochodzi od jednego dostawcy;
3) są fabrycznie nowe ( wyprodukowane nie wcześniej niż 9 miesięcy przed dostawą) i wolne
od obciążeń prawami osób trzecich:
4) posiadają dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, sporządzone
w języku polskim;
5) posiadają okres gwarancji udzielonej przez producenta i dostawcę wymagany w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Gwarancja zapewnia bezpłatny serwis techniczny oraz wsparcie metodyczne. Wymaga się , by okres gwarancji liczony był od daty zakończenia realizacji umowy. Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego transportu wszelkich elementów, stanowiących wykonanie przedmiotu zamówienia w okresie gwarancji.
6)wykonawca zapewnia nieodpłatnie aktualizację oprogramowania przez okres gwarancji.
5. Dostawa, montaż, uruchomienie i szkolenie użytkowników
W ramach dostawy urządzeń wykonawca musi zapewnić transport urządzeń do szkoły we wskazane miejsce, zainstalować i uruchomić urządzenia oraz przeszkolić użytkowników według poniższych wytycznych:
1. dostarczenie urządzeń do Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Siecieniu.
2. zamontowanie (zainstalowanie, uruchomienie i zintegrowanie z istniejącą infrastrukturą szkolną) we wskazanej przez dyrektora szkoły sali,
3. przeszkolenie 4 członków Rady Pedagogicznej w zakresie funkcji i obsługi zakupionych urządzeń i oprogramowania w terminie ustalonym z dyrektorem szkoły.
4. dostawa sprzętu do szkoły musi zostać potwierdzona na oryginale faktury lub innego dokumentu, np. Wz, podpisem dyrektora szkoły.
III. WARUNKI UDZIAŁU W ZAPYTANIU OFERTOWYM
Ofertę może złożyć Wykonawca, który:
- Wykona przedmiot zamówienia w terminie.
- Rozliczy się z Zamawiającym na podstawie faktury VAT.
- Wymagania wobec Wykonawcy:
1) Sytuacja ekonomiczna i finansowa zapewniająca wykonanie zamówienia zgodnie z wymogami określonymi w zapytaniu ofertowym,
2) Wiedza i doświadczenie pozwalające na realizację zamówienia zgodnie z wymogami określonymi w zapytaniu ofertowym,
3) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności,
4) Profesjonalna realizacja przedmiotu zamówienia zgodnie wszelkimi obowiązującymi przepisami prawa, dotyczącymi przedmiotu zamówienia w momencie realizacji zamówienia.
5) nie podlegają wykluczeniu w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 12 - 23 PZP
IV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
2. Oferent powinien przedstawić ofertę na formularzu załączonym do niniejszego zapytania w formie oryginału (załącznik nr 1 Formularz oferty) , w postaci łącznej ceny za realizację przedmiotu zamówienia.
3. Cena oferty, zawiera wszystkie koszty niezbędne do wykonania zamówienia, ma być wyrażona w PLN jako cena brutto oferty(łącznie z należnym podatkiem VAT), stanowiąc ryczałtową kwotę za całość zadania.
4. W cenę należy wliczyć wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu umowy, w tym w szczególności koszty podatku, dostawy, montażu, uruchomienia i itp.
5. Wartość przedmiotu umowy nie będzie podlegać waloryzacji ze względu na inflację za wyjątkiem ustawowej zmiany stawki podatku VAT według przepisów prawa polskiego w sprawie VAT, obowiązujących na dzień wystawienia faktury przez Wykonawcę.
6. Oferent do oferty powinien dołączyć aktualny opis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
7. Oferent do oferty powinien dołączyć oświadczenie na załączniku nr 2 do zapytania ofertowego.
8. Dokumenty potwierdzające realizacje zamówień publicznych o takim samym charakterze w okresie ostatnich trzech lat.
V. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Oferta powinna być dostarczona osobiście lub przesłana za pośrednictwem: poczty, kuriera - pod adres: Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym, Biuro Obsługi Szkół Samorządowych w Brudzeniu Dużym, ul. Toruńska 2, 09 - 414 Brudzeń Duży (pok. Nr 7) - do dnia 07 listopada 2019r. do godz. 11.00 (decyduje data wpływu), opatrzoną opisem „Oferta cenowa na dostawę, montaż i uruchomienie pracowni językowej w Sz. P. im. Marii Konopnickiej w Siecieniu”- nie otwierać do dnia 07.11.2019r. do godz. 11.00.
Decyduje data wpływu oferty do zamawiającego. Oferty niekompletne, zawierające błędy oraz niezgodne z opisem przedmiotu zamówienia i/ lub innymi wymaganiami zamawiającego zostaną odrzucone.
2. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. W przypadku , gdy Wykonawca nie złoży wyjaśnień w wyznaczonym terminie, wyjaśnienia będą na tyle ogólne i niewystarczające, że uniemożliwią zamawiającemu ich merytoryczną ocenę, oferta zostanie odrzucona.
4. Wykonawca pokrywa wszystkie koszty związane z przygotowaniem i dostarczeniem oferty.
VI. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie będzie zrealizowane w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy.
VII. KRYTERIA WYBORU I OCENY OFERTY
1. Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie jedynego
kryterium:
Cena – 100% za kompleksową realizację przedmiotu zamówienia. Ocenie zostanie
poddana cena brutto oferty.
2. Oferent składa ofertę na cały przedmiot zamówienia. Cena brutto może być tylko jedna za oferowany przedmiot zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert wariantowych oraz ofert częściowych.
3. Cena podana w ofercie będzie cena ostateczną.
4. Rozliczenie między zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich. Nie dopuszcza się rozliczeń w walutach obcych.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia postępowania bez wyboru żadnej oferty, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, która zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
6. Zamawiający może wezwać Wykonawcę do jednokrotnego uzupełnienia oferty.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia procedury postępowania zapytania ofertowego i prawo do niewyłonienia żadnego z Wykonawców bez podania przyczyny.
8. W przypadku, gdy kilku Wykonawców złoży ofertę z taką samą najniższą ceną, Zamawiający poprosi tylko tych Wykonawców o złożenie ofert dodatkowych.
VIII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
1 . O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi pocztą lub faxem.
2. Odbiór przedmiotu zamówienia uważa się za dokonany z chwilą podpisania przez zamawiającego protokołu bezusterkowego odbioru.
3. Z wykonawcą zamówienia zostanie podpisana umowa, której wzór stanowi załącznik nr 3
do niniejszego zapytania.
4. W przypadku pojawienia się podczas odbioru uzasadnionych wątpliwości co do jakości dostawy, zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od odbioru przedmiotu zamówienia. W przypadku zaistnienia powyższych okoliczności zamawiający ma prawo wyznaczenia terminu usunięcia usterek. Po jego bezskutecznym upływie zamawiający uprawniony będzie do odstąpienia od zamówienia bez żadnych konsekwencji.
IX. DODATKOWE INFORMACJE
Osoba do kontaktu: Elżbieta Mrozowska - Kierownik Biura Obsługi Szkół Samorządowych
w Brudzeniu Dużym, tel. 24 260 - 42 - 81 w poniedziałki od 9.00 do 17.00, w pozostałe dni od 7.30
do 15.30., adres e-mail : bosszem@wp.pl ; telefon: 24 260 42 81.
Podpisał :
Wójt Gminy
Andrzej Dwojnych
Zadanie
pn
.” Utworzenie Nowej
Pracowni Językowej”
realizowane przy
pomocy środków Samorządu Województwa Mazowieckiego w ramach „Mazowieckiego
Programu Dofinansowania Pracowni Informatycznych i Językowej
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Sieczkowski Piotr
- Data udostępnienia w BIP: 2019-10-29 13:18:20
- Informacja zaktualizowana przez: Sieczkowski Piotr
- Data ostatniej aktualizacji: 2019-11-07 15:23:44
- Liczba odsłon: 2077
- Historia dokumentu: