Brudzeń Duży, 16.10.2019r.

O.III.341-2/04/19

Zamawiający:

Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym

09-414 Brudzeń Duży

tel./fax (...)24 260 40 13 w.41

http:/ www.brudzen.pl

e-mail: ug_brudzen@interia

 

 

Wszyscy uczestnicy postępowania

 

 

ZAWIADOMIENIE   O  WYBORZE  NAJKORZYSTNIEJSZEJ  OFERTY

 

 

Zamawiający: Gmina Brudzeń Duży informuje, że w postępowaniu prowadzonym

 w trybie zapytania ofertowego do 30 000 EURO,  którego przedmiotem zamówienia jest:

Dostawa  sprzętu TIK dla potrzeb realizacji Rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno – komunikacyjnych - „Aktywna tablica”  wybrana została do realizacji zamówienia  oferta, którą złożył Wykonawca:

 

E- integra Sp. z o.o. ul. Zglenickiego 42 z ceną brutto – 14 999,85.

 

I. Do upływu terminu składania ofert wpłynęły 4 oferty  następujących Wykonawców (wg numeracji   ofert):

Nr oferty

Nazwa (firma) i adres wykonawcy

Cena ofertowa

Liczba otrzymanych punktów w kryterium CENA = 100 %

    1.

AZDATA Cezary Leszczyński ul. Jeleńska 5/28, 13-230 Lidzbark

 15 800,-

94,49

2.

E- integra Sp. z o.o. ul. Zglenickiego 42,

09-411 Płock

14 999,85

100

3

Xeroserwis Ireneusz Golatowski,

ul. Narodowych Sił Zbrojnych 6,

09 - 400 Płock,

17 449,00

85,97

4.

Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe

 R & R Remigiusz Lorek,

 09 - 402 Płock, ul. Traugutta 8/22

15 375,00

97,56

 

II. Oferty odrzucone – brak ofert odrzuconych.

Wykonawca potwierdził, iż wykona przedmiot zamówienia w terminie: 14 dni od podpisania umowy.

III. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierował się kryterium, którym jest CENA (brutto). W kryterium tym  Wykonawca mógł maksymalnie otrzymać 100 punktów.

IV. Zamawiający przewiduje zawrzeć umowę w zakresie udzielenia przedmiotowego

zamówienia – nie wcześniej niż w terminie 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia

o wyborze najkorzystniejszej oferty.

 

                                                                                 

                                                                                                          Podpisał:

                                                                                              Wójt Gminy

                                                                                              Andrzej Dwojnych

                                                                 

 


 

  ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

W odpowiedzi na zapytanie oferenta przedstawiamy odpowiedź dotyczące dostawy sprzętu tik dla

Szkoły Podstawowej w Brudzeniu Dużym

 

 

 

Pytanie oferenta:

 

1.Zwracam się z uwagą do opisu przedmiotu zamówienia dot. Opisanej tablicy interaktywnej. Opis ten zawiera parametry z kilku wykluczających się tablic interaktywnych np. technologia nie może być jednocześnie elektromagnetyczna i na podczerwień tylko taka lub taka i w zależności od tego inne są też pozostałe parametry np. waga, rozmiar, czas reakcji, sposób obsługi. Aktualnie nie ma na rynku tablicy spełniającej wymagania Państwa opisu. Prosimy o rozważenie zmian opisu przedmiotu zamówienia, tak aby udało się dobrać chodź jeden model dostępny na rynku.

2. Oprogramowanie –Windows 10 w języku polskim (wejście bez ograniczeń czasowych) – to system operacyjny do komputera a nie oprogramowanie do tablicy interaktywnej.

 

Odpowiedź:

Technologia pracy tablicy: podczerwień.

Rodzaj powierzchni roboczej: magnetyczna.

Czas reakcji: 6ms

Przekątna ekranu: 84,0"

 Obszar roboczy: 78,0"

Sposób obsługi: Palec lub wskaźnik.

W zestawie z tablicą powinny być:

 Kabel USB, oprogramowanie na CD, pisaki x 2, półka na pisaki, zestaw montażowy.

Dołączone oprogramowanie do tablicy musi być kompatybilne z systemem operacyjnym Windows 10.

Nie może to być także licencja ograniczona czasowo.

Są to główne parametry wymagane przy oferowaniu tablicy.

 

 

 -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Brudzeń Duży, 07 października 2019 r.

 

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

na dostawę sprzętu TIK dla potrzeb realizacji Rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno - komunikacyjnych – „Aktywna tablica”.

 

 

I.             ZAMAWIAJĄCY:

Nazwa: Gmina Brudzeń Duży

Adres: 09 - 414 Brudzeń Duży

            ul. Toruńska 2

            tel./fax 24 260-42- 81

            e-mail: bosszem@wp.pl

 

 

II.             PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:

Zamawiający zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na dostawę sprzętu   do szkoły w ramach realizacji Rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli

  w zakresie technologii informacyjno - komunikacyjnych – „Aktywna tablica”   zgodnie z następującą specyfikacją:

               

1.     Rodzaj i ilość pomocy dydaktycznych

Lp.

Rodzaj pomocy dydaktycznej

Ilość

1.

Tablica interaktywna z projektorem ultraktótkoogniskowym dla Sz. P.

w   Brudzeniu Dużym

2

2.

Zestaw kolumn estradowych ze wzmacniaczem

1

 

2.     Wymagania funkcjonalno techniczne do powyższych pomocy dydaktycznych:

Opis przedmiotu zamówienia:

 

Zestaw interaktywny składający się z tablicy interaktywnej i projektora ultrakrótkoogniskowego

Ilość:

-   2 zestawy dla Szkoły Podstawowej w Brudzeniu Dużym

- 1 zestaw kolumn(2szt kolumn)

 

 

Projektor multimedialny

ultrakrótkoogniskowy

 

Zastosowanie

Projektor do sal lekcyjnych i konferencyjnych średniej wielkości

Jasność   

3100 ANSI

Kontrast

14000:1

 

Maks. Wielkość obrazu

93”

 

Min. Wielkośc obrazu

56”

 

Moc głośników

16 W

 

Interfejsy

USB 2.0USB Hi – Speed (typ B)

Współczynnik proporcji obrazu

4:3

 

Rozdzielczość

XGA (1024x768 )

  Wejście/wyjście dźwięku

Line InLine   OutMikrofonowe

Wejścia/wyjście obrazu

Composite D – Sub / VGA HDMI

HDMI

3x

Komunikacja LAN

(RJ – 45)

Rodzaj zasilania

sieciowe

Napięcie zasilania/zasilacza

230V

Rodzaj wtyczki sieciowej

Typ E

Technologia          

3LCD

Moc lampy

215W

Żywotność lampy (normal)

Min. 5000 h

Żywotność lampy (eco)

10000h

Projekcja

Ultra krótkoogniskowa

Zoom całkowity

1.35x

Szerokość

367 mm

Wysokość

149 mm

Głębokość

400 mm

Waga

5700 g

W zestawie

Baterie , instrukcja obsługi, instrukcja szybkiego uruchomienia, Kabel USB, Kabel zasilający,   Uchwyt ścienny, pilot zdalnego sterowania ,karta gwarancyjna

Język menu ekranowego

Język polski

Tablica interaktywna

  z oprogramowaniem

 

Zastosowanie

Tablica interaktywna do sal   lekcyjnych

Technologia odczytu położenia pisaka

Elektromagnetyczna pasywna (bez emisji pola elektromagnetycznego przez powierzchnię tablicy)

Powierzchnia tablicy

Twarda, przeznaczona do projekcji i rysowania pisakami suchościeralnymi.

Przekątna ekranu

84,0”

Format

4:3

Obszar roboczy

78”

Czas reakcji

8 ms

Technologia

Technologia podczerwieni

Sposób obsługi

Palec, wskaźnik

Rodzaj ekranu/tablicy

Interaktywna

Rodzaj mocowania

ścienny

Rodzaj powierzchni roboczej

magnetyczna

Dokładność odczytu

3 mm

 

Interfejsy

USB 2.0

 

Rodzaj zasilania

Sieciowe

 

Zasilanie

Przez USB

 

Napięcie zasilania/zasilacza

 

230V

  Rodzaj wtyczki sieciowej

Typ E

 

 

Kolor główny

 

biały

 

Szerokość

 

1754mm

 

 

Wysokość

 

1261mm

Głębokość

39,5mm

Waga

19,5kg

Komunikacja z komputerem

Przewodowa: poprzez port USBO zamontowany na tablicy, za pomocą   kabla   dostarczonego razem z tablicą, programowanie na CD Pisaki 2xpółka na pisaki

Oprogramowanie

Windows   10   w języku polskim (wejście bez ograniczeń czasowych

 

Pisaki

Pisaki elektroniczne   w zestawie

 

Montaż

 

Uchwyt projektora, kabel usb aktywny, kabel zasilający 5/10m, koryta kablowe -10 m,kołki szybkiego montażu

Gwarancja

Minimum 2 lata  

 

Załączone oprogramowanie

Oprogramowanie w języku polskim.

 

 

Wymagana jest   instalacja tablicy interaktywnej wraz z projektorem w miejscu wskazanym przez Dyrektora szkoły, cena oferty musi zawierać wszystkie koszty z tym związane tj. okablowanie, montaż, uruchomienie i szkolenie dla   grupy użytkowników na terenie   szkoły.

Zestaw kolumn estradowych ze wzmacniaczem

Zestaw kolumn   z 2 statywami + wzmacniacz 5 kanałowy z bluetooth,   radiem, wejściem USB i SD odtwarzaczem MP3+2 miktofony bezprzewodowe z odbiornikiem i statywami z możliwością podłączenia do dvd, komputera i td.

 

 

3.        Dostarczone pomoce dydaktyczne spełniają następujące warunki:

1) posiadają deklaracje CE;

2) posiadają certyfikat ISO 9001 dla producenta;

3) wszystkie pomoce dydaktyczne pochodzą od jednego producenta;

4)komplet urządzeń i oprogramowania do obsługi pomocy dydaktycznych danego rodzaju pochodzi od jednego dostawcy;

5) są fabrycznie nowe ( wyprodukowane nie wcześniej niż 9 miesięcy przed dostawą) i wolne

      od obciążeń prawami osób trzecich:

6) posiadają dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, sporządzone

      w języku polskim;

7) posiadają okres gwarancji udzielonej przez producenta i dostawcę nie krótszy niż 2 lata.

 

 

 

4.     Dostawa, montaż, uruchomienie i szkolenie użytkowników

W ramach dostawy urządzeń wykonawca musi zapewnić transport urządzeń do szkoły we wskazane miejsce, zainstalować i uruchomić urządzenia oraz przeszkolić użytkowników   według poniższych wytycznych:

1.      dostarczenie urządzeń do Szkoły Podstawowej w Brudzeniu Dużym,

2.      zamontowanie (zainstalowanie, uruchomienie i zintegrowanie z istniejącą infrastrukturą szkolną) tablic interaktywnych we wskazanych   przez Dyrektora szkoły salach,

3.      przeszkolenie Rady Pedagogicznej w zakresie funkcji i obsługi zakupionych urządzeń

  i oprogramowania w terminie ustalonym z dyrektorem szkoły.

4.      Dostawa sprzętu do szkoły musi zostać potwierdzona na oryginale faktury lub innego dokumentu, np. Wz, podpisem osób wskazanych przez zamawiającego, wystawionej odrębnie dla każdej szkoły.

 

III.             WARUNKI UDZIAŁU W ZAPYTANIU OFERTOWYM

Ofertę może złożyć Wykonawca, który:

  1. Wykona przedmiot zamówienia w terminie.
  2. Rozliczy się z Zamawiającym na podstawie faktury VAT.
  3. Wymagania wobec Wykonawcy:

1)       Sytuacja ekonomiczna i finansowa zapewniająca wykonanie zamówienia zgodnie z wymogami określonymi w zapytaniu ofertowym,

2)       Wiedza i doświadczenie pozwalające na realizację zamówienia zgodnie z wymogami określonymi w zapytaniu ofertowym,

3)       Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności.

 

IV.             OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

1.        Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

2.        Oferent powinien przedstawić ofertę na formularzu załączonym do niniejszego zapytania

  w formie oryginału (załącznik nr 1 Formularz ofertowy) .

3.        Oferent do oferty powinien dołączyć   aktualny opis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają   wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

 

V.             MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

Oferta powinna być dostarczona osobiście lub przesłana za pośrednictwem: poczty, kuriera - pod adres: Biuro Obsługi Szkół Samorządowych w Brudzeniu Dużym, -   do dnia 16 października 2019r. do godz.10.00 (decyduje data wpływu).

Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.

W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

Wykonawca pokrywa wszystkie koszty związane z przygotowaniem i dostarczeniem oferty.

 

VI.             TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie będzie zrealizowane w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy.

 

 

 

 

VII.             OCENA OFERTY

Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
Cena – 100%.

 

 

VIII.             INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

1 . O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi pocztą i faxem.

2.   Z wykonawcą zamówienia zostanie podpisana umowa, której wzór stanowi załącznik nr 2

    do niniejszego zapytania.

 

 

IX.             DODATKOWE INFORMACJE

Osoba do kontaktu: Elżbieta Mrozowska - Kierownik Biura Obsługi Szkół Samorządowych w Brudzen Dużym, tel. 24 260 – 42 -81 w poniedziałki od 9.00 do 17.00, w pozostałe dni od 7.30 do 15.30.,

        adres e-mail : bosszem@wp.pl ; telefon: 24 260 42 81.

 

 

 

                                                                                                                             Podpisał :

  Wójt Gminy

Andrzej Dwojnych

zapytanie_of._tablice_2019-10-08.docx
 
 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Sieczkowski Piotr
  • Data udostępnienia w BIP: 2019-10-08 13:30:39
  • Informacja zaktualizowana przez: Sieczkowski Piotr
  • Data ostatniej aktualizacji: 2019-10-17 10:32:52
  • Liczba odsłon: 1933
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 4957286]

przewiń do góry