Brudzeń Duży, 01-06-2018
Protokół z przeprowadzonego otwarcia ofert na dostawę oprogramowania
antywirusowego „ eset smart security business edition” z licencją na 35
stanowisk w tym 1 serwer wraz z ESET Remote Administrator
Console oraz ESET Remote Administrator Server , na nośniku
pendrive.
Dnia 1 czerwca
2018 komisja w składzie:
1. Katarzyna Wrześniewska-Kamińska
2. Mariusz Tyburski
3. Piotr Sieczkowski
Odczytała złożone oferty w związku z ogłoszonym dnia 18 maja 2018 zaproszenia do składania ofert.
Do dnia 1 czerwca
2018 do godziny 09:00 wpłynęły
następujące oferty:
Firma |
Licencja na 1 rok |
Licencja na 3 lata |
||
Cena w zł |
||||
netto |
brutto |
netto |
brutto |
|
BIFII Kaczmarek Sp.j. |
2613,45 |
3214,54 |
5226,90 |
6429,09 |
MARKEN Systemy Antywirusowe |
2613,45 |
3214,54 |
5226,90 |
6429,09 |
PERCEPTUS Sp. Z o.o. Ul. Drzewna 30/2A 65-140 Zielona Góra |
2590,00 |
3185,70 |
5180 |
6371,40 |
Bladecom Sp. z o.o. Sp. K. Ul. Południowa 9 26-606 Radom |
3080 |
3788,40 |
6125,00 |
7533,75 |
Zapytanie ofertowe na zakup 35 licencji oprogramowania antywirusowego ESET Smart Security Business Edition.
I. ZAMAWIAJĄCY
Urząd Gminy Brudzeń Duży
ul. Toruńska 2, 09-414 Brudzeń Duży
NIP: 774-197-73-29
Dane do fv:
Gmina Brudzeń Duży
ul. Toruńska 2, 09-414 Brudzeń Duży
NIP: 774-318-87-37
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zapytania ofertowego jest zakup 35 licencji oprogramowania antywirusowego ESET Smart Security Business Edition w tym do 5 serwerów.
Oprogramowanie firmy ESET powinno być uruchamiane na obecnym kluczu licencyjnym produktu tj. na licencji EAV-36549181.
III. TERMIN I FORMA REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
Dostawa realizowana na koszt i ryzyko Dostawcy.
Dostawa wyłącznie w godzinach pracy Zamawiającego tj. Poniedziałek od godz. 9.00 do 17.00 wtorek - piątek od 7:30 do 15:30.
IV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
W ofercie należy podać jednostkową cenę netto i brutto (zgodnie z jednostkami miary podanymi w zał. nr 1).
Oferta będzie podlegała ocenie tylko wtedy, gdy będzie zawierała ceny wszystkich wariantów zakupu licencji zgodnie z Załącznikiem nr 1 do Zapytania ofertowego – formularz ofertowy oraz wymagane niżej informacje.
Oferta powinna:
- być opatrzona pieczątką firmową,
- posiadać datę sporządzenia,
- zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP,
- zawierać czytelny podpis wykonawcy.
Oferta powinna zawierać:
- cenę jednostkową brutto;
- formę płatności,
- formę dostawy,
- termin dostawy.
V. OBOWIĄZKI DOSTAWCY:
Dostawca dostarczy certyfikat legalności oprogramowania, który będzie zawierał informację dot. liczby licencji, okresu jej obowiązywania oraz prawa do korzystania z powyższej licencji przez Zamawiającego.
Zamawiającemu przysługują uprawnienia z tytułu rękojmi za wady w zakresie przewidzianym przepisami Kodeksu Cywilnego. Reklamacje realizowane będą w terminie do 14 dni kalendarzowych.
VI. TERMIN ZWIĄZANIA Z OFERTĄ I FORMA PŁATNOŚCI:
Do wybranego Dostawcy zostanie wysłane zamówienie produktów zgodnie z Załącznikiem nr 1 (Oferta Dostawcy). Dostawca zobowiązany będzie do dostarczania licencji w wybranej przez Zamawiającego opcji zgodnej z Załącznikiem nr 1 w cenie jakie zostały zawarte w jego ofercie. Złożona przez Dostawcę oferta będzie obowiązywała do dnia 1 czerwca 2018 r. Płatność zostanie uregulowana do 30dni po otrzymaniu faktury przelewowej.
VII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
- Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty, kuriera lub też dostarczona osobiście na adres: ul. Toruńska 2, 09-414 Brudzeń Duży do dnia 1.06.2018 r. do godziny 9:00 wraz z załączoną kserokopią wypisu z rejestru przedsiębiorców lub zaświadczenia z ewidencji działalności gospodarczej, wystawione w dacie nie wcześniejszej niż sześć miesięcy przed datą złożenia oferty. W przypadku osób prawnych, oferta powinna być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentacji zgodnie z zasadami ujawnionymi w KRS.
- Oferta powinna być złożona w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Zapytanie ofertowe – Antywirus”.
- Wyłoniony Dostawca zostanie powiadomiony niezwłocznie mailowo lub telefonicznie.
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Oferent może zmienić lub wycofać swoją ofertę, o ile oświadczenie o zmianie lub wycofaniu oferty zostanie doręczone Zamawiającemu przed upływem terminu składania ofert.
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
VIII. KRYTERIA WYBORU DOSTAWCY
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert i wyłoni wykonawcę na podstawie najniższej ceny – 100%.
IX. OSOBA DO KONTAKTU:
Piotr Sieczkowski
X. DODATKOWE INFORMACJE
Zamawiający, oświadcza i informuje, że niniejsze
zapytanie ofertowe ma wyłącznie charakter sondażu rynku pod kątem wyboru
najkorzystniejszej oferty. Złożenie ewentualnej oferty nie stwarza po stronie
Oferenta roszczenia względem KSWP o zawarcie umowy i zastrzegamy sobie prawo
wyboru oferty i zawarcia umowy z wybranym Oferentem.
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Sieczkowski Piotr
- Data udostępnienia w BIP: 2018-05-18 14:44:14
- Informacja zaktualizowana przez: Sieczkowski Piotr
- Data ostatniej aktualizacji: 2018-06-12 09:28:41
- Liczba odsłon: 1938
- Historia dokumentu: