Brudzeń Duży, 04 lipca.2017 r.
Zamawiający:
Gmina Brudzeń Duży
09-414 Brudzeń Duży
tel./fax (…) 24 260-42-81,
http:/ www.brudzen.pl
ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
Zamawiający: Gmina Brudzeń Duży informuje, że zostało unieważnione postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie zapytania ofertowego, którego przedmiotem zamówienia jest:
Dostawa sprzętu komputerowego do szkół z terenu Gminy Brudzeń Duży: Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Brudzeniu Dużym, Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Sikorzu, Zespołu Szkół w Siecieniu, Gimnazjum im. Pawła Włodkowica w Brudzeniu Dużym
Uzasadnienie:
Zamówienie jest obarczone wadą niemożliwą do usunięcia, uniemożliwiającą podpisanie umowy niepodlegającej unieważnieniu.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
W związku z pytaniami jednego z oferentów dot. dostawy sprzętu komputerowego, przedstawiamy pytania wraz z odpowiedziami.
1. Czy zamawiający jest płatnikiem VAT? Chodzi o ustalenie czy w ofercie ma być uwzględniony odwrócony VAT.
ODP: TAK - zamawiający jest płatnikiem VAT. Oferta ma być podana w kwocie brutto bez odwróconego VAT.
2. Czy nie nastąpiła omyłka pisarska w opisie przedmiotu zamówienia na tablety dla Zespół Szkolno - Przedszkolny w Brudzeniu Dużym dotycząca "Pamięć RAM 4GB", ponieważ w tabletach 8" 1280x800 16GB występuje pamięć RAM od 1 do 2 GB.
ODP: Tak, w opisie nastąpiła omyłka pisarska. Powinno być 2GB pamięci RAM.
Dotyczy: Dostawa sprzętu komputerowego
W nawiązaniu do ogłoszonego przez Państwa ww. postępowania, którego przedmiotem jest dostawa sprzętu komputerowego , zwracamy się do Państwa z uprzejmą prośbą o udzielenie odpowiedzi na poniżej zadane pytanie dotyczące oprogramowania:
Wszystkie zamawiane kom putery - komputer AIO 1 szt., komputery przenośne 29 szt.
Pytanie 1
Czy Zamawiający wymaga fabrycznie nowego systemu operacyjnego, nieużywanego oraz nieaktywowanego nigdy wcześniej na innym urządzeniu?
ODP: TAK
Pytanie 2
Czy Zamawiający wymaga by oprogramowanie systemowe było fabrycznie zainstalowane przez producenta komputera?
ODP:TAK
Pytanie 3
Czy Zamawiający wymaga aby oprogramowanie było dostarczone wraz ze stosownymi, oryginalnymi atrybutami legalności np. certyfikatami autentyczności (tzw. COA)?
ODP:TAK
Pytanie 4
Czy w momencie odbioru towaru Zamawiający przewiduje zastosowanie procedury sprawdzającej legalność zainstalowanego oprogramowania? W jaki sposób będzie przebiegała ta procedura?
ODP: TAK
Pytanie 5
Czy zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia weryfikacji oryginalności dostarczonych programów komputerowych u Producenta oprogramowania jako elementu procedury odbioru?
ODP: TAK
Komputery dla Zespołu Szkół w Siecieniu - laptopy 14 szt., komputery dla Gimnazjum w Brudzeniu Dużym – laptopy 7 szt.
Pytanie 6
Czy
Zamawiający wymaga, aby system operacyjny dawał możliwość podłączenia do domeny
Active Directory?
ODP:TAK
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Brudzeń Duzy, dnia 26.06.2017r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
I. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO, NUMER TELEFONU, NUMER FAKSU,
DNI I GODZINY PRACY:
Gmina Brudzeń Duży, 09-414 Brudzeń Duży
Tel: 24 260 – 42 – 81 Fax: 24 260 – 42 - 81
e-mail: bosszem@wp.pl
Dni i godziny pracy Zamawiającego: poniedziałki 9.30 -17.30, od wtorku do piątku
w godz. 7:30 -15:30.
II. TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIANIA
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego realizowane jest w trybie zapytania
ofertowego.
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem do Szkół z terenu Gminy Brudzeń Duży: Zespołu Szkolno -Przedszkolnego w Brudzeniu Dużym, Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Sikorzu, Zespołu Szkół
w Siecieniu, Gimnazjum im. Pawła Włodkowica w Brudzeniu Dużym
2.Dostawa sprzętu do Szkół musi zostać potwierdzona na oryginale faktury lub innego dokumentu, np. WZ, podpisem (pokwitowanie odbioru) osób wskazanych przez zamawiającego, wystawionej odrębnie dla każdej szkoły.
3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.
IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Zamówienie zrealizowane będzie w terminie: 14 dni od podpisania umowy.
V. FORMA ZŁOŻENIA OFERTY:
1. Ofertę ( na formularzu stanowiącym zał. nr 2 do zapytania ofertowego) wraz ze specyfikacją techniczną sprzętu odrębną dla każdej szkoły i załącznikami należy złożyć w formie: pisemnej (osobiście, listownie) na adres: Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym,
Biuro Obsługi Szkół Samorządowych w Brudzeniu Dużym, 09-414 Brudzeń Duży,
ul. Toruńska 2.
2. Ofertę należy sporządzić w języku polskim na komputerze.
3. Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę (osobę uprawnioną do reprezentowania
Wykonawcy zgodnie z dokumentami potwierdzającymi dopuszczenie do obrotu
prawnego) lub jego upełnomocnionego przedstawiciela (pełnomocnictwo winno zostać
złożone wraz z ofertą).
4.Termin związania ofertą: 30 dni.
VI. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
Miejsce:, Biuro Obsługi Szkół Samorządowych w Brudzeniu Dużym, 09-414 Brudzeń Duży, ul. Toruńska 2 (budynek Urzędu Gminy w Brudzeniu Dużym).Termin: 4 lipca 2017r. do godz. 10.00. Za termin złożenia oferty uważa się dzień jej faktycznego dostarczenia do siedziby Biura Obsługi Szkół Samorządowych w Brudzeniu Dużym, 09 - 414 Brudzeń Duży,
ul. Toruńska 2 (budynek Urzędu Gminy).
VII. MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT:
Miejsce: Biuro Obsługi Szkół Samorządowych w Brudzeniu Dużym, 09-414 Brudzeń Duży, ul. Toruńska 2 (budynek Urzędu Gminy).Termin: 4 lipca 2017r. o godz.10.15
VIII. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności.
2. Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał do wykonania zamówienia.
3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy PZP.
IX. WYKAZ DOKUMENTÓW I OŚWIADCZEŃ, JAKIE ZOBOWIĄZANI SĄ ZŁOŻYĆ WYKONAWCY WRAZ Z OFERTĄ :
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2.Oświadczenie stanowiące zał. Nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
X. KRYTERIA/KRYTERIUM OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE:
1. Jako kryterium wyboru oferty w postępowaniu przyjmuje się cenę ofertową brutto, razem wartości przedmiotu zamówienia , przedstawioną w formularzu ofertowym, z wagą 100%.
Kryterium oceny ofert |
Waga kryterium |
Cena |
100% |
2. Kryterium cena będzie oceniane wg następującego wzoru:
Cena oferty badanej Najniższa cena ofertowa brutto x waga kryterium
…………………………………………………
Cena oferty badanej
3.Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, którego oferta otrzyma najwyższą ilość punktów przy spełnieniu pozostałych warunków określonych w zapytaniu ofertowym.
4.Cena powinna obejmować wszystkie prace niezbędne do prawidłowego zrealizowania zadania, w tym wykonanie, dostarczenie, rozładunek i wniesienie przedmiotu zamówienia do pomieszczenia wskazanego przez dyrektora szkoły, podłączenie i uruchomienie całego sprzętu i oddanie gotowego do pracy. Cena ofertowa musi uwzględniać opłaty wszystkich świadczeń na rzecz usługodawców oraz należne podatki. Cena powinna uwzględniać upusty, jakie Wykonawca oferuje.
XI. WZÓR UMOWY / ISTOTNE POSTANOWIENIA, KTÓRE OBLIGATORYJNIE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO UMOWY:
Projekt umowy stanowi zał. Nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego.
XII. OSOBA UPRAWNIONA DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI:
Elżbieta Mrozowska – Kierownik Biura Obsługi Szkół Samorządowych w Brudzeniu Dużym, tel. 24 260 – 42 - 81 w poniedziałki od 9.00 do 17.00, w pozostałe dni od 7.30 do 15.30.
ZATWIERDZAM:
Wójt Gminy
Andrzej Dwojnych
Brudzeń Duży, 26czerwca 2017r.
Załączniki:
Załącznik nr 1 – opis przedmiotu zamówienia
Załącznik nr 2 – formularz ofertowy
Załącznik nr 3 – wzór oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Załącznik nr 4 – projekt umowy na dostawę artykułów udziału w postępowaniu
ZAŁĄCZNIK NR 1 - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
- Zespół Szkolno - Przedszkolny w Brudzeniu Dużym
Lp. |
Nazwa komponentów
|
Wymagane minimalne parametry techniczne komputerów |
1. |
Laptopy - 5szt |
|
2. |
Jednostka centralna |
Komputer będzie wykorzystywany dla potrzeb aplikacji biurowych, dostępu do internetu oraz poczty elektronicznej, jako lokalna baza danych. W ofercie należy podać nazwę producenta, typ, model, oraz numer katalogowy oferowanego sprzętu umożliwiający jednoznaczną identyfikację oferowanej konfiguracji w oparciu o materiały dostępne na stronie producenta – załączyć link do strony, gdzie można dokonać weryfikacji. |
3. |
Klasa procesora |
Intel Core i5 Mobile |
4. |
Kod procesora |
i5-5200U -2,2GHz |
5. |
Prędkość procesora |
- 2,7GHz |
6. |
Częstotliwość szyny FSB |
1600 MHz |
7. |
Częstotliwość szyny PI/DMI |
5 GT/s |
8. |
Pojemność pamięci podręcznej |
3MB |
9. |
Technologia Hyperhreading |
Tak |
10. |
Technologia Intel Pro |
Nie |
11. |
Rodzaj dysku |
Standardowy (nośnik magnetyczny) |
12. |
Pojemność dysku(HDD) |
500GB |
13. |
Prędkość obrotowa silnika |
5400 obr./min |
14. |
Napędy wbudowane (zainstalowane) |
DVD+RW |
15. |
Zainstalowana pamięć |
4096MB |
16. |
Rodzaj pamięci |
SODIMM DDR3L |
17. |
Częstotliwość szyny pamięci |
1600 MHz |
18. |
Maksymalna wielkość pamięci |
16384 MB |
19. |
Ilość banków pamięci |
2szt |
20. |
Ilość wolnych banków pamięci |
1szt |
21. |
Przekątna ekranu LCD |
15,6cali |
22. |
Typ ekranu |
TFT HD (LED) Anti-Glare |
23. |
Ekran dotykowy |
Nie |
24. |
Maksymalna rozdzielczość LCD |
1366 x 768 |
25. |
Wbudowane układy |
Intel HD Graphics 5500 |
26. |
Typ kart graficznej |
AMD Radeon R5 M330 |
27. |
Zainstalowana pamięć wideo |
2048 MB |
28. |
Karta dźwiękowa |
Tak |
29. |
Typ gniazda rozszerzeń |
N/A |
30. |
Urządzenia wskazujące |
TouchPad |
31. |
Klawiatura numeryczna |
Tak |
32. |
Interfejsy/Komunikacja |
1xUSB 2.0, 2xUSB3.0,1xHDMI,1x15-stykowe D- Sub (wyjście na monitor) |
33. |
Złącza zewn. |
1xRJ-45 (LAN),1xcombo audio (mic /audio),1xDC-In(wejście zasiłania)
|
34. |
Bezprzewodowa karta sieciowa |
Tak |
35. |
Typ bezprzewodowej karty sieciowej |
IEEE 802.11a/b/g/n/ac |
36. |
Bluetooth |
Tak |
37. |
Zainstalowany moduł WWAN/3G |
Nie |
38. |
Łączność LTE/4G |
Nie |
39. |
Czytnik kart pamięci |
Tak, Secure Digital Card, Secure Digital Card High-Capacity(SDHC) |
40. |
Typy odczytywanych kart pamięci |
Secure Digital eXtended Capacity(SDXC), MultiMedia Card |
41. |
Rodzaj baterii |
Li-Ion |
42. |
Cechy dodatkowe |
Czytnik linii papilarnych |
43. |
Wyposażenie standardowe |
Kamera internetowa, Mikrofon, głośniki stereo (wbudowane) |
44. |
Oprogramowanie |
Zainstalowany system operacyjny Windows 10Pro |
45. |
Pozostałe informacje |
Kolor –czarny, Pakiet MS Offce 2016, Mysz przewodowa USB |
46. |
Gwarancja |
24 miesiące |
|
Tablety – 2 szt |
Wymagane minimalne parametry techniczne tabletów |
1.
|
System operacyjny |
Android |
2. |
Wyświetlacz |
8 cali, 1280 x 800 pikseli |
3. |
Procesor |
4 rdzeniowy |
4. |
Pojemność |
16 GB |
5. |
Pamięć RAM |
4GB |
6. |
Modem |
LTE wbudowany, WI – FI, czytnik pamięci, etui do tableta |
7. |
Gwarancja |
24 miesiące |
- Zespół Szkół w Siecieniu
Lp. |
Nazwa komponentów |
Wymagane minimalne parametry techniczne laptopów |
1. |
Laptopy - 14 szt |
|
2. |
Jednostka centralna |
Komputer będzie wykorzystywany dla potrzeb aplikacji biurowych, dostępu do Internetu oraz poczty elektronicznej, jako lokalna baza danych. W ofercie należy podać nazwę producenta, typ, model, oraz numer katalogowy oferowanego sprzętu umożliwiający jednoznaczną identyfikację oferowanej konfiguracji w oparciu o materiały dostępne na stronie producenta – załączyć link do strony, gdzie można dokonać weryfikacji. |
3. |
Klasa procesora |
Intel Core i 3 |
4. |
Przekątna ekranu |
15,6” |
5. |
Rozdzielczość |
1366 x 768 |
6. |
Pamięć RAM zainstalowana |
6GB |
7. |
Dysk HDD |
500GB |
8. |
Powierzchnia matrycy |
matowa |
9. |
Napęd optyczny |
DVD RW |
10. |
Porty USB |
1 x USB 2.0, 2 x USB 3.0 |
11. |
Porty wideo |
1 x HDMI, 1xVGA (15 pin D-sub) |
12. |
Komunikacja: |
LAN 10/100/1000, WiFi 802.11 b/g/n |
13. |
System operacyjny |
Windows 10 (zainstalowany) |
14. |
Oprogramowanie |
Office 2016 |
15. |
Mysz |
przewodowa |
|
Tablety – 3szt |
Wymagane minimalne parametry techniczne tabletów |
1. |
Pamięć wewnętrzna |
16 GB |
2. |
Przekątna ekranu |
8” |
3. |
Komunikacja |
Wi-Fi (802.11b/g/n) |
4. |
System operacyjny |
Android 6.0 |
3. Zespół Szkolno-Przedszkolny w Sikorzu
L.p. |
Nazwa komponentów |
Wymagane minimalne parametry techniczne laptopów |
|||
1. |
Komputer przenośny (notebook) – 3 szt |
|
|||
2. |
Przekątna ekranu LCD |
15,6 cali |
|||
3 . |
Rozdzielczość |
1366 x 768 |
|||
4. |
Powłoka ekranu |
antyrefleksyjna |
|||
5. |
Procesor |
Intel Core i5, siódmej generacji |
|||
6. |
Rodzaj dysku twardego |
HDD |
|||
7. |
Pojemność dysku twardego |
1 TB |
|||
8. |
Pęd optyczny |
DVD+/-RW |
|||
9. |
Wielkość pamięci RAM |
4 GD |
|||
10. |
Karta graficzna |
Intel HD lub równoważna |
|||
11. |
Złącza |
USB 2.0, USB 3.0 x2, D-Sub, HDMI, RJ-45(LAN) |
|||
12. |
Karta sieciowa |
Bezprzewodowa IEEE 802.11a/b/g/n/ac |
|||
13. |
Czytnik kart pamięci |
SD, MMC, SDHC, SDXC |
|||
14. |
Rodzaj baterii |
Li – Lion, 4 - komorowy |
|||
15. |
Karta dźwiękowa |
stereo |
|||
16. |
Komunikacja |
LAN, Bluetooth, WiFi |
|||
17. |
Dodatkowe wyposażenie |
Mysz bezprzewodowa, torba dopasowana rozmiarem do laptopa |
|||
18. |
Zainstalowany system operacyjny |
Zainstalowany system operacyjny niewymagający aktywacji za pomocą telefonu lub Internetu u producenta systemu –Windows 10 Pro 64-bit, PL lub równoważny posiadający te same funkcjonalności i kompatybilny z oprogramowaniem przeznaczonym dla w/w systemu (nie może to być licencja czasowa, próbna itp.). |
|||
19. |
Oprogramowanie |
Microsoft Office 2016 Professional Plus PL |
|||
20. |
Gwarancja |
24 miesiące |
|||
|
Komputer stacjonarny – 1szt |
Wymagane minimalne parametry techniczne komputera
|
|||
1. |
Rodzaj |
ALL in ONE |
|||
2. |
Przekątna ekranu |
23 cali |
|||
3. |
Rozdzielczość |
1920 x 1080 (Full HD) |
|||
4. |
Powłoka ekranu |
Matowa, LED, IPS |
|||
5. |
Procesor |
Intel Care i5, szóstej genetacji |
|||
Uzyskujący w teście wydajności Passmark CPU Mark Minimum 3982 punktów na dzień 15.05.2017r. http://www.cpubenchmark.net/cpu.php?cpu=Intel+Core+i5-6200U+%40+2.30GHz&id=2556 |
|||||
6. |
Wielkość pamięci RAM |
4GB |
|||
7. |
Rodzaj dysku twardego |
Hybrydowy |
|||
8. |
Pojemność dysku twardego |
1 TB |
|||
9. |
Napęd optyczny |
DVD+/-RW DL |
|||
10. |
Karta graficzna |
Zintegrowana Intel HD lub równoważna |
|||
11. |
Czytnik kart pamięci |
Uniwersalny SD, MMC, SDHC, SDXC, |
|||
12. |
Karta sieciowa |
10/100/1000 |
|||
13. |
Standard łączności bezprzewodowej |
IEEE 802.11 ac |
|||
14. |
Złącza na tylnym panelu |
RJ45, USB 3.0x2, USB 2.0x3, HDMI, AUDIO |
|||
15. |
Podstawa |
Metalowa stopa, regulaowany ekran |
|||
16. |
Łączność |
LAN 1 Gbps, Bluetooth, WiFi |
|||
17. |
Akcesoria w komplecie |
Klawiatura (z wydzieloną klawiaturą numeryczną), mysz |
|||
18. |
Zainstalowany system operacyjny |
Zainstalowany system operacyjny niewymagający aktywacji za pomocą telefonu lub Internetu u producenta systemu-Windows 10 Pro 64-bit, PL lub równoważony posiadający te same funkcjonalności i kompatybilny z oprogramowaniem przeznaczonym dla w/w systemu (nie może to być licencja czasowa, próbna itp.). |
|||
19. |
Oprogramowanie |
Microsoft Office 2016 Professional Plus PL |
|||
20. |
Gwarancja |
24 miesiące
|
|||
4.Gimnazjum im. Pawła Włodkowica w Brudzeniu Dużym |
|||||
Lp. |
Nazwa komponentów |
Wymagane parametry techniczne laptopów |
|||
1. |
Laptop – 7szt |
|
|||
2 |
Procesor |
Intel Core i5 |
|||
3 |
System operacyjny |
Windows 10 pl |
|||
4 |
Karta graficzna |
Zintegrowana |
|||
5 |
Dźwięk |
Zintegrowana
karta dźwiękowa zgodna z Intel
High
Definition Audio |
|||
6 |
Ekran |
15.6 ˝ |
|||
7 |
Matryca |
matowa |
|||
8 |
Pamięć RAM |
6GB |
|||
9 |
Porty wejścia/wyjścia: |
Czytnik kart
pamięci - 1 szt. |
|||
10 |
Dysk HDD |
1000GB |
|||
11 |
Gwarancja |
24 miesiące |
|||
|
TABLET – 2 szt |
Wymagane parametry techniczne tabletów |
|||
1. |
Procesor |
Qualcomm Snapdragon 212 (4 rdzenie, 1.3 GHz, Cortex A7) |
|||
2. |
System operacyjny |
Android 5.1 Lollipop |
|||
3. |
Układ graficzny |
Adreno 304 |
|||
4. |
Łączność |
Moduł Bluetooth |
|||
5. |
Ekran |
10.1˝ LED , dotykowy |
|||
6. |
Rozdzielczość |
1280 x 800 |
|||
7. |
Matryca |
Błyszcząca |
|||
8. |
Pamięć RAM |
2 GB DDR3 |
|||
9. |
Pamięć wbudowana |
16 GB |
|||
10. |
Złącza |
Czytnik kart
pamięci - 1 szt. |
|||
11. |
Bateria |
Litowo-jonowa 7000 m AH |
|||
12. |
Aparat |
2.0 Mpix-przód 5.0 Mpix - tył |
|||
13. |
Dołączone akcesoria |
Zasilacz Kabel mico USB ->USB |
|||
14. |
Gwarancja |
24 miesiące |
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Uwaga! Zakup komputów i monitorów będzie realizowany z zastosowaniem przepisów, na podstawie których stosuje się stawkę podatku od towarów i usług w wysokości 0% , przy wykorzystaniu sprzętu na cele edukacyjne w szkole. Prosimy o uwzględnienie tego w Państwa ofercie.
Załącznik nr 2 – Formularz ofertowy
Przystępując do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 30 000 euro, którego przedmiotem jest dostawa sprzętu komputerowego
z oprogramowaniem do szkól z terenu Gminy Brudzeń Duży: Zespołu Szkolno -Przedszkolnego w Brudzeniu Dużym, Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Sikorzu, Zespołu Szkół w Siecieniu, Gimnazjum im. Pawła Włodkowica w Brudzeniu Dużym
Ja niżej podpisany
- Nazwa i adres wykonawcy:
Nazwa ........................................................................................................................................
Adres ..........................................................................................................................................
Nr rachunku bankowego ............................................................................................................
Oferuję dostawę przedmiotu zamówienia za:
Lp. |
Przedmiot zamówienia |
Ilość sztuk |
Cena oferowana brutto |
1. |
Komputer stacjonarny |
1 |
|
2. |
Tablet |
7 |
|
3. |
Laptop |
29 |
|
4. |
Oprogramowanie |
37 |
|
5. |
Razem wartość przedmiotu zamówienia |
|
1. Razem wartość zamówienia brutto..................................................................................................
słownie :.................................................................................................................................................
...............................................................................................................................................................
2.Termin wykonania dostawy - ……………………………………………………….........................
3. Warunki serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego;......................................................................
.................................................. ....................................................................
( Miejscowość i data ) (Podpisy osób wskazanych w dokumencie
uprawniającym do występowania w obrocie
prawnym lub posiadających pełnomocnictwo
ZAŁĄCZNIK NR 3
/pieczęć nagłówkowa Wykonawcy/
………………………………
/nazwa i adres zamawiającego/
Oświadczenie
Ja/My niżej podpisany:
…………………………………………
Działając w imieniu i na rzecz:
…………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………
/nazwa (firma), dokładny adres Wykonawcy/
Przystępując do udziału o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę sprzętu komputerowego z oprogramowaniem do szkół z terenu Gminy Brudzeń Duży: Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Brudzeniu Dużym, Zespołu Szkolno – Przedszkolnego
w Sikorzu, Zespołu Szkół w Siecieniu i Gimnazjum im. Pawła Włodkowica
w Brudzeniu Dużym
w trybie zamówienia ofertowego oświadczamy, że reprezentowany przeze mnie/nas Wykonawca, składający ofertę w przedmiotowym postępowaniu :
1) posiada uprawnienia do wykonywania działalności stanowiącej przedmiot zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
……………………..
/miejscowość i data/
…………………………………
(podpis osób wskazanych w dokumencie
uprawniającym do wystąpienia w obrocie
prawnym lub posiadający pełnomocnictwo)
Załącznik Nr 4
UMOWA Nr 341-2/02/17
Zawarta w dniu..................roku r. w Brudzeniu Dużym, pomiędzy: Gminą Brudzeń Duży , zwanym w dalszej treści umowy „Zamawiającym”, reprezentowanym przez Wójta Gminy Pana Andrzeja Dwojnycha, a : zwanym w dalszej treści umowy „Wykonawcą”, reprezentowaną przez:.........................................................................................................
W wyniku przeprowadzonego postępowania na dostawę sprzętu komputerowego
z oprogramowaniem do szkół z terenu Gminy Brudzeń Duży, Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w Brudzeniu Dużym, Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Sikorzu,
Zespołu Szkół w Siecieniu i Gimnazjum im. Pawła Włodkowica w Brudzeniu Dużym zrealizowanego w trybie zapytania ofertowego – została zawarta umowa o następującej treści:
§ 1.
Przedmiotem umowy jest dostawę sprzętu komputerowego z oprogramowaniem do szkół z terenu Gminy Brudzeń Duży, Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w Brudzeniu Dużym, Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Sikorzu, Zespołu Szkół w Siecieniu
i Gimnazjum im. Pawła Włodkowica w Brudzeniu Dużym zgodnie z ofertą z dnia .....................r., wraz z fakturą i specyfikacją techniczną sprzętu.
§ 2.
1.Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia zamówionego towaru w cenie brutto zamówienia podanej w ofercie( po odliczeniu podatku VAT na komputery przeznaczone na cele edukacyjne) .............................słownie:...........................................................................
w terminie 14 dni od daty podpisania umowy.
2. O stwierdzonych wadach dostarczonego sprzętu, Zamawiający zawiadomi Wykonawcę telefonicznie, potwierdzając powyższy fakt pisemnie, w terminie 3 dni od daty ich wykrycia.
3. Reklamacje składane przez Zamawiającego będą rozpatrywane przez Wykonawcę niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 3 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia. 4. Dostarczenie przedmiotu dostawy wolnego od wad nastąpi na koszt Wykonawcy w terminie nie dłuższym niż 7 dni roboczych od dnia rozpatrzenia.
5.Za dostarczony sprzęt komputerowy ustala się 24 - miesięczny okres gwarancji od daty przekazania.
§ 3.
1.Wartość przedmiotu umowy (cena) brutto wynosi została określona na podstawie oferty,
o której mowa w § 2 ust. 1 umowy.
- W cenie zawarte są wszystkie koszty związane z dostawą przedmiotu umowy do siedziby szkół, według zasad przyjętych w niniejszej umowie.
§4.
1. Zmawiający zobowiązuje się do zapłaty należności przelewem, w terminie 14 dni od daty zrealizowania przedmiotu zamówienia i prawidłowego wystawienia faktur odrębnych dla każdej szkoły wraz ze specyfikacją techniczną sprzętu odrębna dla każdej szkoły, na konto wskazane w treści faktury.
2. Za datę zapłaty należności uważa się datę obciążenia konta Zamawiającego.
3. W przypadku nie dokonania płatności przez Zamawiającego w wyznaczonym w umowie terminie, Wykonawca ma prawo naliczyć odsetki ustawowe za każdy dzień zwłoki.
§5.
1. Wykonawca jest zobowiązany do zapłaty kar umownych:
a) w wysokości 10% wartości umowy, gdy Zamawiający odstąpi od umowy powodu okoliczności, za które odpowiada Wykonawca lub gdy Wykonawca odstąpi od umowy z własnej winy lub woli lub gdy Zamawiający rozwiąże umowę w trybie określonym w par. 6 ust. 4;
b) za zwłokę powyżej 5 dni w realizacji dostawy w wysokości 2% wartości niezrealizowanej części dostawy za każdy dzień
c) za zwłokę w dostawie przedmiotu dostawy wolnego od wad w wysokości 2% wartości towarów dostarczonych z wadami, za każdy dzień zwłoki liczony od dnia wyznaczonego na dostarczenie towarów wolnych od wad w miejsce wadliwych.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo dochodzenia roszczeń uzupełniających w przypadku, gdy szkoda z tytułu nie wykonania lub nienależytego wykonania umowy przekroczy kwotę naliczonych kar umownych.
§ 6.
1. Wykonawca nie może, bez pisemnej zgody Zamawiającego, powierzyć realizacji umowy innemu wykonawcy.
2. Wszelkie zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają dla swej ważności zgody obu stron oraz formy pisemnej (aneks) pod rygorem nieważności.
3.Zamawiający może rozwiązać umowę w trybie natychmiastowym, w formie pisemnej, gdy:
a) wykonawca z własnej winy przerwał realizację dostawy i nie realizuje jej przez okres 7 dni.
b)wykonawca realizuje przedmiot umowy niezgodnie z umową,
c)wykonawca realizuje przedmiot umowy wadliwie lub w sposób nienależny.
4. W sprawach nieuregulowanych przedmiotową umową zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.
5. Strony będą dążyły do polubownego rozstrzygania wszelkich sporów powstałych w związku z wykonaniem niniejszej umowy. W przypadku, gdy strony nie osiągną porozumienia, zaistniały spór będzie poddany rozstrzygnięciu właściwym rzeczowo sądom powszechnym.
§ 7.
Umowa sporządzona została w trzech jednobrzmiących egzemplarzach, jeden dla Wykonawcy, natomiast dwa egzemplarze dla Zamawiającego.
WYKONAWCA ZAMAWIAJACY
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Sieczkowski Piotr
- Data udostępnienia w BIP: 2017-06-27 12:43:28
- Informacja zaktualizowana przez: Sieczkowski Piotr
- Data ostatniej aktualizacji: 2017-07-10 09:10:01
- Liczba odsłon: 2077
- Historia dokumentu: