Brudzeń Duży, 16.10.2019r.
O.III.341-2/04/19
Zamawiający:
Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym
09-414 Brudzeń Duży
tel./fax (...)24 260 40 13 w.41
http:/ www.brudzen.pl
e-mail: ug_brudzen@interia
Wszyscy uczestnicy postępowania
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Zamawiający: Gmina Brudzeń Duży informuje, że w postępowaniu prowadzonym
w trybie zapytania ofertowego do 30 000 EURO, którego przedmiotem zamówienia jest:
Dostawa sprzętu TIK dla potrzeb realizacji Rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno – komunikacyjnych - „Aktywna tablica” wybrana została do realizacji zamówienia oferta, którą złożył Wykonawca:
E- integra Sp. z o.o. ul. Zglenickiego 42 z ceną brutto – 14 999,85.
I. Do upływu terminu składania ofert wpłynęły 4 oferty następujących Wykonawców (wg numeracji ofert):
Nr oferty |
Nazwa (firma) i adres wykonawcy |
Cena ofertowa |
Liczba otrzymanych punktów w kryterium CENA = 100 % |
1. |
AZDATA Cezary Leszczyński ul. Jeleńska 5/28, 13-230 Lidzbark |
15 800,- |
94,49 |
2. |
E- integra Sp. z o.o. ul. Zglenickiego 42, 09-411 Płock |
14 999,85 |
100 |
3 |
Xeroserwis Ireneusz Golatowski, ul. Narodowych Sił Zbrojnych 6, 09 - 400 Płock, |
17 449,00 |
85,97 |
4. |
Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe R & R Remigiusz Lorek, 09 - 402 Płock, ul. Traugutta 8/22 |
15 375,00 |
97,56 |
II. Oferty odrzucone – brak ofert odrzuconych.
Wykonawca potwierdził, iż wykona przedmiot zamówienia w terminie: 14 dni od podpisania umowy.
III. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierował się kryterium, którym jest CENA (brutto). W kryterium tym Wykonawca mógł maksymalnie otrzymać 100 punktów.
IV. Zamawiający przewiduje zawrzeć umowę w zakresie udzielenia przedmiotowego
zamówienia – nie wcześniej niż w terminie 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia
o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Podpisał:
Wójt Gminy
Andrzej Dwojnych
W odpowiedzi na zapytanie oferenta przedstawiamy odpowiedź dotyczące dostawy sprzętu tik dla
Szkoły Podstawowej w Brudzeniu Dużym
Pytanie oferenta:
1.Zwracam się z uwagą do opisu przedmiotu zamówienia dot. Opisanej tablicy interaktywnej. Opis ten zawiera parametry z kilku wykluczających się tablic interaktywnych np. technologia nie może być jednocześnie elektromagnetyczna i na podczerwień tylko taka lub taka i w zależności od tego inne są też pozostałe parametry np. waga, rozmiar, czas reakcji, sposób obsługi. Aktualnie nie ma na rynku tablicy spełniającej wymagania Państwa opisu. Prosimy o rozważenie zmian opisu przedmiotu zamówienia, tak aby udało się dobrać chodź jeden model dostępny na rynku.
2. Oprogramowanie –Windows 10 w języku polskim (wejście bez ograniczeń czasowych) – to system operacyjny do komputera a nie oprogramowanie do tablicy interaktywnej.
Odpowiedź:
Technologia pracy tablicy: podczerwień.
Rodzaj powierzchni roboczej: magnetyczna.
Czas reakcji: 6ms
Przekątna ekranu: 84,0"
Obszar roboczy: 78,0"
Sposób obsługi: Palec lub wskaźnik.
W zestawie z tablicą powinny być:
Kabel USB, oprogramowanie na CD, pisaki x 2, półka na pisaki, zestaw montażowy.
Dołączone oprogramowanie do tablicy musi być kompatybilne z systemem operacyjnym Windows 10.
Nie może to być także licencja ograniczona czasowo.
Są to główne parametry wymagane przy oferowaniu tablicy.
Brudzeń Duży, 07 października 2019 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
na dostawę sprzętu TIK dla potrzeb realizacji Rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno - komunikacyjnych – „Aktywna tablica”.
Nazwa: Gmina Brudzeń Duży
Adres: 09 - 414 Brudzeń Duży
ul. Toruńska 2
tel./fax 24 260-42- 81
e-mail: bosszem@wp.pl
II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
Zamawiający zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na dostawę sprzętu do szkoły w ramach realizacji Rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli
w zakresie technologii informacyjno - komunikacyjnych – „Aktywna tablica” zgodnie z następującą specyfikacją:
1. Rodzaj i ilość pomocy dydaktycznych
Lp. |
Rodzaj pomocy dydaktycznej |
Ilość |
1. |
Tablica interaktywna z projektorem ultraktótkoogniskowym dla Sz. P. w Brudzeniu Dużym |
2 |
2. |
Zestaw kolumn estradowych ze wzmacniaczem |
1 |
2. Wymagania funkcjonalno techniczne do powyższych pomocy dydaktycznych:
Opis przedmiotu zamówienia:
Zestaw interaktywny składający się z tablicy interaktywnej i projektora ultrakrótkoogniskowego
Ilość:
- 2 zestawy dla Szkoły Podstawowej w Brudzeniu Dużym
- 1 zestaw kolumn(2szt kolumn)
Projektor multimedialny ultrakrótkoogniskowy |
|
Zastosowanie |
Projektor do sal lekcyjnych i konferencyjnych średniej wielkości |
Jasność |
3100 ANSI |
Kontrast |
14000:1 |
Maks. Wielkość obrazu |
93” |
Min. Wielkośc obrazu |
56” |
Moc głośników |
16 W |
Interfejsy |
USB 2.0USB Hi – Speed (typ B) |
Współczynnik proporcji obrazu |
4:3
|
Rozdzielczość |
XGA (1024x768 ) |
Wejście/wyjście dźwięku |
Line InLine OutMikrofonowe |
Wejścia/wyjście obrazu |
Composite D – Sub / VGA HDMI |
HDMI |
3x |
Komunikacja LAN |
(RJ – 45) |
Rodzaj zasilania |
sieciowe |
Napięcie zasilania/zasilacza |
230V |
Rodzaj wtyczki sieciowej |
Typ E |
Technologia |
3LCD |
Moc lampy |
215W |
Żywotność lampy (normal) |
Min. 5000 h |
Żywotność lampy (eco) |
10000h |
Projekcja |
Ultra krótkoogniskowa |
Zoom całkowity |
1.35x |
Szerokość |
367 mm |
Wysokość |
149 mm |
Głębokość |
400 mm |
Waga |
5700 g |
W zestawie |
Baterie , instrukcja obsługi, instrukcja szybkiego uruchomienia, Kabel USB, Kabel zasilający, Uchwyt ścienny, pilot zdalnego sterowania ,karta gwarancyjna |
Język menu ekranowego |
Język polski |
Tablica interaktywna z oprogramowaniem |
|
Zastosowanie |
Tablica interaktywna do sal lekcyjnych |
Technologia odczytu położenia pisaka |
Elektromagnetyczna pasywna (bez emisji pola elektromagnetycznego przez powierzchnię tablicy) |
Powierzchnia tablicy |
Twarda, przeznaczona do projekcji i rysowania pisakami suchościeralnymi. |
Przekątna ekranu |
84,0” |
Format |
4:3 |
Obszar roboczy |
78” |
Czas reakcji |
8 ms |
Technologia |
Technologia podczerwieni |
Sposób obsługi |
Palec, wskaźnik |
Rodzaj ekranu/tablicy |
Interaktywna |
Rodzaj mocowania |
ścienny |
Rodzaj powierzchni roboczej |
magnetyczna |
Dokładność odczytu |
3 mm
|
Interfejsy |
USB 2.0
|
Rodzaj zasilania |
Sieciowe
|
Zasilanie |
Przez USB
|
Napięcie zasilania/zasilacza
|
230V |
Rodzaj wtyczki sieciowej |
Typ E
|
Kolor główny |
biały |
Szerokość |
1754mm
|
Wysokość |
1261mm |
Głębokość |
39,5mm |
Waga |
19,5kg |
Komunikacja z komputerem |
Przewodowa: poprzez port USBO zamontowany na tablicy, za pomocą kabla dostarczonego razem z tablicą, programowanie na CD Pisaki 2xpółka na pisaki |
Oprogramowanie |
Windows 10 w języku polskim (wejście bez ograniczeń czasowych
|
Pisaki |
Pisaki elektroniczne w zestawie
|
Montaż
|
Uchwyt projektora, kabel usb aktywny, kabel zasilający 5/10m, koryta kablowe -10 m,kołki szybkiego montażu |
Gwarancja |
Minimum 2 lata
|
Załączone oprogramowanie |
Oprogramowanie w języku polskim.
|
Wymagana jest instalacja tablicy interaktywnej wraz z projektorem w miejscu wskazanym przez Dyrektora szkoły, cena oferty musi zawierać wszystkie koszty z tym związane tj. okablowanie, montaż, uruchomienie i szkolenie dla grupy użytkowników na terenie szkoły. |
|
Zestaw kolumn estradowych ze wzmacniaczem |
Zestaw kolumn z 2 statywami + wzmacniacz 5 kanałowy z bluetooth, radiem, wejściem USB i SD odtwarzaczem MP3+2 miktofony bezprzewodowe z odbiornikiem i statywami z możliwością podłączenia do dvd, komputera i td. |
3. Dostarczone pomoce dydaktyczne spełniają następujące warunki:
1) posiadają deklaracje CE;
2) posiadają certyfikat ISO 9001 dla producenta;
3) wszystkie pomoce dydaktyczne pochodzą od jednego producenta;
4)komplet urządzeń i oprogramowania do obsługi pomocy dydaktycznych danego rodzaju pochodzi od jednego dostawcy;
5) są fabrycznie nowe ( wyprodukowane nie wcześniej niż 9 miesięcy przed dostawą) i wolne
od obciążeń prawami osób trzecich:
6) posiadają dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, sporządzone
w języku polskim;
7) posiadają okres gwarancji udzielonej przez producenta i dostawcę nie krótszy niż 2 lata.
4. Dostawa, montaż, uruchomienie i szkolenie użytkowników
W ramach dostawy urządzeń wykonawca musi zapewnić transport urządzeń do szkoły we wskazane miejsce, zainstalować i uruchomić urządzenia oraz przeszkolić użytkowników według poniższych wytycznych:
1. dostarczenie urządzeń do Szkoły Podstawowej w Brudzeniu Dużym,
2. zamontowanie (zainstalowanie, uruchomienie i zintegrowanie z istniejącą infrastrukturą szkolną) tablic interaktywnych we wskazanych przez Dyrektora szkoły salach,
3. przeszkolenie Rady Pedagogicznej w zakresie funkcji i obsługi zakupionych urządzeń
i oprogramowania w terminie ustalonym z dyrektorem szkoły.
4. Dostawa sprzętu do szkoły musi zostać potwierdzona na oryginale faktury lub innego dokumentu, np. Wz, podpisem osób wskazanych przez zamawiającego, wystawionej odrębnie dla każdej szkoły.
III. WARUNKI UDZIAŁU W ZAPYTANIU OFERTOWYM
Ofertę może złożyć Wykonawca, który:
- Wykona przedmiot zamówienia w terminie.
- Rozliczy się z Zamawiającym na podstawie faktury VAT.
- Wymagania wobec Wykonawcy:
1) Sytuacja ekonomiczna i finansowa zapewniająca wykonanie zamówienia zgodnie z wymogami określonymi w zapytaniu ofertowym,
2) Wiedza i doświadczenie pozwalające na realizację zamówienia zgodnie z wymogami określonymi w zapytaniu ofertowym,
3) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności.
IV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
2. Oferent powinien przedstawić ofertę na formularzu załączonym do niniejszego zapytania
w formie oryginału (załącznik nr 1 Formularz ofertowy) .
3. Oferent do oferty powinien dołączyć aktualny opis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
V. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
Oferta powinna być dostarczona osobiście lub przesłana za pośrednictwem: poczty, kuriera - pod adres: Biuro Obsługi Szkół Samorządowych w Brudzeniu Dużym, - do dnia 16 października 2019r. do godz.10.00 (decyduje data wpływu).
Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
Wykonawca pokrywa wszystkie koszty związane z przygotowaniem i dostarczeniem oferty.
VI. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie będzie zrealizowane w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy.
VII. OCENA OFERTY
Zamawiający dokona
oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
Cena – 100%.
VIII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
1 . O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi pocztą i faxem.
2. Z wykonawcą zamówienia zostanie podpisana umowa, której wzór stanowi załącznik nr 2
do niniejszego zapytania.
IX. DODATKOWE INFORMACJE
Osoba do kontaktu: Elżbieta Mrozowska - Kierownik Biura Obsługi Szkół Samorządowych w Brudzen Dużym, tel. 24 260 – 42 -81 w poniedziałki od 9.00 do 17.00, w pozostałe dni od 7.30 do 15.30.,
adres e-mail : bosszem@wp.pl ; telefon: 24 260 42 81.
Podpisał :
Wójt Gminy
Andrzej Dwojnych
zapytanie_of._tablice_2019-10-08.docx- Informację wprowawdził(a) do BIP: Sieczkowski Piotr
- Data udostępnienia w BIP: 2019-10-08 13:30:39
- Informacja zaktualizowana przez: Sieczkowski Piotr
- Data ostatniej aktualizacji: 2019-10-17 10:32:52
- Liczba odsłon: 1934
- Historia dokumentu: