Wersja archiwalna 2014-05-16 12:03:38




 

 

Odpowiedzi na zapytania dot. wyjaśnienia treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia:

 

Pyt. 1.W przedmiarze robót branży drogowej poz. 4.1. występują tylko słupki do znaków drogowych. Czy Wykonawca ma zamontować tarcze znaków drogowych? Jeżeli tak to proszę podać ich rodzaj i ilość lub przedstawić projekt Stałej Organizacji Ruchu.

 Odp. Należy uwzględnić tarcze do znaków. Ilości i rodzaj znaków należy zliczyć z zatwierdzonej organizacji ruchu. Znaki objęte przetargiem posiadają opis "proj."

Opis "egis" dotyczy drogi wojewódzkiej i nie wchodzą w zakres opracowania.

Znak E-18a ist przest. - należy uwzględnić przestawienie znaku w docelowe miejsce.

 

Pyt. 2. Proszę o uzupełnienie ilości robót w poz. 2.1. przedmiaru robót branży drogowej - podłoża pod kanały i obiekty z piasku gr 20 cm

Odp. Wartość powinna wynosić  117,91m3.

Pyt 3. W przedmiarze robót branży sanitarnej pkt 2.10. występuje osadnik zawiesin mineralnych w ilości 8 studni. W projekcie stwierdzono jedną taką studnię - proszę o wyjaśnienie.

 

Odp. W przedmiarze branży sanitarnej w pozycji dotyczącej osadnika zawiesin mineralnych pojawił się błąd w postaci omyłki pisarskiej. Prawidłowa ilość osadników wynosi sztuk 1.

 

Pyt 4. Czy przejście kanalizacją deszczową przez drogę - ul Jana Pawła II (o nawierzchni bitumicznej) Inwestor przewiduje przewiertem pod drogą czy wykopem otwartym. Jest to istotne w kalkulacji wyceny w/w zadania.

 

Odp. Ze względu na ewentualną kolizję z istniejącą siecią kanalizacji sanitarnej zaleca się wykonanie w/w odcinka metodą przekopu otwartego.

 

Pyt 5. W związku z brakiem występowania na rynku rur kanalizacyjnych o śr. 450 mm z litego PP SN8, czy istnieje możliwość zamiany na rury karbowane dwuścienne PP SN8.

Odp. W związku z brakiem występowania na rynku rur kanalizacyjnych o śr. 450 mm z litego PP SN8, odcinki zaprojektowane z rur średnicy 450 mm należy wykonać z rur o średnicy 500 mm. Zgodnie z opisem i specyfikacją techniczną kolektory kanalizacji deszczowej wraz z przykanalikami od wpustów ulicznych należy wykonać z rur z litego polipropylenu o sztywności obwodowej SN nie mniejszej niż 8 kN/m2 wg PN-EN 1852 lub posiadających ważną aprobatę techniczną zaświadczającą,  że żaden z parametrów nie jest gorszy od podanych w normie.


                                                                                                                           Brudzeń Duży, dnia 16.05.2014r.

 

                                    

                                                                                                         Zmiana SIWZ

 

 

       Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie:                                             

                                              

                   Budowa dróg gminnych - ulicy Ignacego Krasickiego  oraz ulicy Karola Maya w Brudzeniu Dużym           

                                                                 

 

 

  Stosownie do art. 38 ust.4 Ustawy z dnia 29.01.2004r. –

Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity - Dz.U. z 2013 roku, poz. 907 z późniejszymi zmianami ), informujemy o zmianie treści SIWZ  zgodnie z poniższym omówieniem:

 

 

 

Rozdział X

jest

Nie otwierać przed dniem 19 maja 2014 r. do godz. 10.00

winno być

Nie otwierać przed dniem 21 maja 2014 r. do godz. 10.00

 

Rozdział XI

jest

Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert

1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego – Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym,           

 ul.Toruńska 2 – sekretariat, w terminie do dnia 19.05.2014 roku do godz. 09.30.

2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 19.05.2014 roku o godz. 10.00 w siedzibie Urzędu Gminy     w Brudzeniu Dużym, ul.Toruńska 2 – pok. nr 10.

winno być

Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert

1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego – Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym,           

 ul.Toruńska 2 – sekretariat, w terminie do dnia 21.05.2014 roku do godz. 09.30.

2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 21.05.2014 roku o godz. 10.00 w siedzibie Urzędu Gminy     w Brudzeniu Dużym, ul.Toruńska 2 – pok. nr 10.



__________________________________________________________________________________


Numer ogłoszenia: 165814 - 2014; data zamieszczenia: 16.05.2014

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 147826 - 2014 data 30.04.2014 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Urząd Gminy Brudzeń Duży, Toruńska 2, 09-414 Brudzeń Duży, woj. mazowieckie, tel. 24 2604081, fax. 24 2604081.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4.
  • W ogłoszeniu jest: IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2014 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym, ul.Toruńska 2 09-414 Brudzeń Duży pokój nr 10, I piętro..
  • W ogłoszeniu powinno być: IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2014 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym, ul.Toruńska 2 09-414 Brudzeń Duży pokój nr 10, I piętro..

_________________________________________________________________________________________________________

Brudzeń Duży: Budowa dróg gminnych - ulicy Ignacego Krasickiego oraz ulicy Karola Maya w Brudzeniu Dużym
Numer ogłoszenia: 147826 - 2014; data zamieszczenia: 30.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Brudzeń Duży , Toruńska 2, 09-414 Brudzeń Duży, woj. mazowieckie, tel. 24 2604081, faks 24 2604081.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brudzen.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa dróg gminnych - ulicy Ignacego Krasickiego oraz ulicy Karola Maya w Brudzeniu Dużym.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: . Przedmiotem zamówienia w ramach zadania pn.: Budowa dróg gminnych - ulicy Ignacego Krasickiego oraz ulicy Karola Maya w Brudzeniu Dużym są roboty budowlane obejmujące: 1.1. budowę dróg gminnych - ulicy Ignacego Krasickiego na odcinku od km 0+000 (skrzyżowanie z drogą gminną - ul.Jana Pawła II) do km 0+441,92 (skrzyżowanie z drogą gminną - ul.Karola Maya) oraz ulicy Karola Maya na odcinku od km 0+023,5 (skrzyżowanie z drogą wojewódzką nr 559-ul.Toruńska) do km 0+242,03 (skrzyżowanie z drogą gminną - ul.Jana Pawła II) - roboty przygotowawcze ( roboty ziemne, usunięcie drzew i krzewów, rozbiórka elementów dróg i ulic ) - nawierzchnia z kostki betonowej gr. 8 cm na podbudowie z kruszywa łamanego gr. 20 cm, wraz z warstwą wzmacniającą dwuwarstwową 15 + 15 cm (kruszywo stabilizowane cementem o Rm=2,5 MPa i Rm=1,5MPa) - jezdnia, zjazdy - nawierzchnia z kostki betonowej gr. 8 cm na podbudowie z kruszywa łamanego gr. 10 cm, wraz z warstwą wzmacniającą gr. 15 cm ( pospółka ) - chodnik, dojścia do furtek - krawężniki i obrzeża betonowe - sieć kanalizacji deszczowej Ø 200 do Ø 500 mm - zabezpieczenie w niezbędnym zakresie kolidujacej infrastruktury technicznej z przedmiotową drogą - uporządkowanie zieleni położonej w pasie drogowym - wykonanie trawników - oznakowanie pionowe i poziome - przepust z rury karbowanej HDPE Ø 800 wraz z umocnieniem wlotu i wylotu - umocnienie skarp płytami ażurowymi - umocnienie rowu melioracyjnego płytami ażurowymi przy wylocie kanalizacji deszczowej wraz z wykonaniem prefabrykowanego wylotu kanalizacyjnego 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, STWiOR i zapisy niniejszej SIWZ. Jeżeli w dokumentach przetargowych dokonano opisu przedmiotu zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to w związku z treścią art. 29 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający nie ogranicza możliwości zastosowania przez Wykonawcę urządzeń i materiałów równoważnych, o parametrach nie gorszych od opisanych w dokumentacji projektowej..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.23.32.00-1, 45.23.24.11-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 30 000 zł (trzydzieści tysięcy złotych) do upływu terminu składania ofert.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy prowadzą zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalność gospodarczą, w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że posiada doświadczenie zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia, tj. zrealizował co najmniej 2 zadania obejmujące roboty nawierzchniowe z kostki betonowej lub granitowej o wartości brutto min. 400.000 zł każde i co najmniej 2 zadania polegające na budowie sieci kanalizacji deszczowej lub sanitarnej o wartości brutto min. 300.000 zł każde, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, Wykonawca załączy dowody dotyczące najważniejszych robót, określające, czy roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować osobą posiadającą kwalifikacje odpowiednie do stanowiska, które zostanie jej powierzone, tj.: posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej*, instalacyjnymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych* * Zamawiający dopuszcza uprawnienia budowlane odpowiadające w/w uprawnieniom, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. * Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych tj. m.in. w ustawie o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej z dnia 18 marca 2008 roku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku; jego ocena zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy, że spełnia wymagania art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dowodami do wykazu robót budowlanych wykonanych należycie są poświadczenia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://ugbrudzenduzy.bip.org.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym, ul.Toruńska 2 09-414 Brudzeń Duży.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2014 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym, ul.Toruńska 2 09-414 Brudzeń Duży pokój nr 10, I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie



Załączniki: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia  wraz z załącznikami od nr 1 do nr 6 i nr 10 - siwz_-_budowa_drog_w_brudzeniu_duzym__ul._krasickiego_i_ul._maya.doc


Załącznik nr 7 - Przedmiar robót:

dr_przedmiar.pdf

 ks_przedmiar.pdf

Załącznik nr 8 -Dokumentacja projektowa:

 pbw_brudzen_krasickiego_pnb_odwodnienie.pdf
 pbw_brudzen_krasickiego_sst.pdf
 pbw_krasickiego_opis_tech.pdf
 pbw_krasickiego_str_tyt.pdf
 pbw_krasickiego_plan_syt.wys._rys.1.pdf
 pbw_krasickiego_profil_podluzny_rys_2.pdf
 pbw_krasickiego_p.normalne_rys_3.pdf
 pbw_krasickiego_szczegoly_konst_rys_4.pdf
 pbw_krasickiego_przepust_rys_5.pdf
 pbw_krasickiego_plan_warstwicowy_rys.6.pdf
 pbw_krasickiego_przekroje_poprzeczne_rys_7.pdf
 pbw_krasickiego_przekroje_poprzeczne_rys_8.pdf
 pbw_krasickiego_przekroje_poprzeczne_rys_9.pdf
 pbw_krasickiego_przekroje_poprzeczne_rys_10.pdf
 
 Załącznik nr 9 -STWiOR:

  sst_krasickiego.pdf
 






Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 4958122]

przewiń do góry