Brudzeń Duży dn. 12.03.2012 r.

Zawiadomienie dotyczące rozstrzygnięcia postępowania

 

Komisja rozstrzygająca postępowanie dot. postępowania ofertowego                                                   pn.: „ Sprzedaż samochodu ciężarowego pożarniczego” została powołana Zarządzeniem              nr 96/11 Wójta Gminy Brudzeń Duży z dnia 06.12.2011 r.

W niniejszym postępowaniu wpłynęły trzy oferty:

1.      Paweł Tkaczyk Usługi Transportowe 87-617 Bobrowniki ul. Jagiełły 5 na kwotę 6470,00 zł brutto

2.      Andrzej Syldatk  Zakład Handlowo-Usługowy SAB Garczegorze 38/2  84-351 Nowa Wieś Lęborska  na kwotę 5258,00 zł brutto

3.      Elżbieta Frątczak Gospodarstwo Rolne Warszew 26 62-860 Opatówek na kwotę 6300,00 zł brutto

 

Sprzedający działając zgodnie z treścią ogłoszenia, wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w ogłoszeniu. Kryteriami oceny ofert jest najwyższa cena brutto odnosząca się do przedmiotu zamówienia. Oferowana przez Kupującego Pana Pawła Tkaczyka Usługi Transportowe 87-617 Bobrowniki                             ul. Jagiełły 5 na kwotę 6470,00 zł brutto cena jest najwyższa, więc tym samym została wybrana jako najkorzystniejsza.            

Wadia Oferentów, których oferty nie zostały wybrane zwrócone zostaną na podane przez nich konta bankowe. Natomiast cena nabycia pojazdu zostanie pomniejszona o kwotę wadium wpłaconego przez Kupującego.

Skład Komisji rozstrzygającej:                                         

Paweł Krzemiński

Małgorzata Gawłowska

Katarzyna Wrześniewska-Kamińska

Mariusz Tyburski

Zatwierdził:   

Wójt Gminy Brudzeń Duży

/-/ Andrzej Dwojnych

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

O G Ł O S Z E N I E

o postępowaniu ofertowym na sprzedaż samochodu ciężarowego pożarniczego

Wójt Gminy  Brudzeń Duży ogłasza postępowanie ofertowe na sprzedaż samochodu ciężarowego pożarniczego, stanowiącego własność Gminy Brudzeń Duży, użytkowanego do dnia  21-09-2011r.,  jako samochód pożarniczy w Ochotniczej Straży Pożarnej w Bądkowie Kościelnym :

 

1. Samochód Jelcz  005 ( zgodnie z operatem z wyceny z dnia 13.02.2012 r.  sporządzonym przez rzeczoznawcę mgr inż. Dariusza Serafina w/w przedmiot postępowania w rubryce marka/typ/model powinien mieć wpisane STAR 244L, kopia operatu z wyceny stanowi załącznik nr 3 do ogłoszenia ), wersja ciężarowy specjalny, nr rejestracyjny WPL 04 CW
Rok produkcji – 1984
Pojemność – 6830 ccm,  

Liczba miejsc –6

Nr VIN - 09302

Przebieg – 9 822 km

Dopuszczalna masa całkowita – 10580

Następne badanie techniczne do dnia 14.06.2012 r.


2. Rozstrzygnięcie  postępowania nastąpi w dniu 12 marca 2012 r.  godz. 12:10 w Urzędzie Gminy w Brudzeniu Dużym, pokój nr 10.


3. W/w  samochód można oglądać od dnia 21.02.2012 r.  po uprzednim kontakcie telefonicznym  z Kierowcą- mechanikiem OSP Bądkowo Kościelne Panem Rafałem Winnickim tel. 607 794 065                          


4. Wartość rynkowa wg opinii rzeczoznawcy  – 5 100,00 zł brutto;


5. Warunkiem przystąpienie do postępowania będzie wniesienie wadium w wysokości 10% ceny wywoławczej, tj. 510zł, w terminie do dnia 09.03. 2012r. do godz. 15:00  na rachunek bankowy:                    BS MAZOWSZE w Płocku O/ Brudzeń Duży 88 9042 1042 0550 0374 2000 0020 .

 

6. Komisja opiniująca niezwłocznie po otwarciu ofert sprawdzi czy oferenci wnieśli wadium w należytej wysokości.


7. Wadium złożone przez oferentów, których oferty nie zostały wybrane lub odrzucone, zostanie zwrócone niezwłocznie po dokonaniu wyboru oferty.


8. Wadium nie podlega zwrotowi w przypadku, gdy uczestnik postępowania, który wygrał postępowanie uchyli się od zawarcia umowy.


9. Oferta złożona w postępowaniu powinna zawierać:
a) Nazwisko i imię (lub firmę) oferenta, nr NIP,
b) Adres zamieszkania oferta lub siedziby przedsiębiorcy,
c) Cenę oferowaną za przedmiot  postępowania brutto,

d) Numer rachunku bankowego w celu ewentualnego zwrotu wadium,
e) Oświadczenie oferenta, że zapoznał się ze stanem przedmiotu postępowania,
f) Dowód dokonania wpłaty wadium.

 

 


10. Ofertę, w zapakowanej kopercie z dopiskiem „Oferta – kupno samochodu pożarniczego”, należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy w Brudzeniu Dużym, do dnia 12 marca 2012r. do godz.12:00.


11. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 12 marca 2012r. o godz. 12:10 w Urzędzie Gminy w Brudzeniu Dużym, pokój nr 10.


12. Nabywcą zostaje oferent, który zaoferował cenę najwyższą spośród złożonych ofert, przy założeniu, że cena minimalna oferowanego produktu wynosi 5 100,00 zł brutto.


13. Urzędowi Gminy przysługuje prawo zamknięcia postępowania bez wybrania którejkolwiek z ofert.


14. W wypadku złożenia ofert porównywalnych cenowo dopuszcza się negocjację.


15. Sprzedający zastrzega sobie możliwość zmiany lub odwołania warunków postępowania bez podania przyczyny.


16. Nabywca zobowiązany jest do zapłaty ceny nabycia w ciągu 7 dni od dnia poinformowania go o wygranej postępowania.


17. Wadium złożone przez Nabywcę zostanie zaliczone na poczet ceny.


18. Wydanie samochodu nastąpi niezwłocznie po zapłaceniu ceny nabycia, pomniejszonej o wpłacone wadium i podpisaniu umowy.


19. Urząd Gminy nie udziela gwarancji na stan samochodu objętego postępowaniem, ani nie odpowiada za wady ukryte.

 
 

 


Brudzeń Duży dn.  16.02.2012 r.

 

 

 

Sporządziła:                                                                                         Zatwierdzam:

Katarzyna Wrześniewska - Kamińska

 


Załączniki:
1.
Załącznik nr 1 – formularz oferty,
2.
Załącznik nr 2 – wzór umowy
3. Załącznik nr 3 – kopia operatu z wyceny pojazdu z dnia 13.02.2012 r.


Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
  • Data udostępnienia w BIP: 2012-03-20
  • Informacja zaktualizowana przez: Administrator
  • Data ostatniej aktualizacji: 2012-03-20 09:02:59
  • Liczba odsłon: 1284
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 4938364]

przewiń do góry