Wersja archiwalna 2012-02-23 15:01:47

O G Ł O S Z E N I E

o postępowaniu ofertowym na sprzedaż samochodu ciężarowego pożarniczego

Wójt Gminy  Brudzeń Duży ogłasza postępowanie ofertowe na sprzedaż samochodu ciężarowego pożarniczego, stanowiącego własność Gminy Brudzeń Duży, użytkowanego do dnia  21-09-2011r.,  jako samochód pożarniczy w Ochotniczej Straży Pożarnej w Bądkowie Kościelnym :

 

1. Samochód Jelcz  005 ( zgodnie z operatem z wyceny z dnia 13.02.2012 r.  sporządzonym przez rzeczoznawcę mgr inż. Dariusza Serafina w/w przedmiot postępowania w rubryce marka/typ/model powinien mieć wpisane STAR 244L, kopia operatu z wyceny stanowi załącznik nr 3 do ogłoszenia ), wersja ciężarowy specjalny, nr rejestracyjny WPL 04 CW
Rok produkcji – 1984
Pojemność – 6830 ccm,  

Liczba miejsc –6

Nr VIN - 09302

Przebieg – 9 822 km

Dopuszczalna masa całkowita – 10580

Następne badanie techniczne do dnia 14.06.2012 r.


2. Rozstrzygnięcie  postępowania nastąpi w dniu 12 marca 2012 r.  godz. 12:10 w Urzędzie Gminy w Brudzeniu Dużym, pokój nr 10.


3. W/w  samochód można oglądać od dnia 21.02.2012 r.  po uprzednim kontakcie telefonicznym  z Kierowcą- mechanikiem OSP Bądkowo Kościelne Panem Rafałem Winnickim tel. 607 794 065                          


4. Wartość rynkowa wg opinii rzeczoznawcy  – 5 100,00 zł brutto;


5. Warunkiem przystąpienie do postępowania będzie wniesienie wadium w wysokości 10% ceny wywoławczej, tj. 510zł, w terminie do dnia 09.03. 2012r. do godz. 15:00  na rachunek bankowy:                    BS MAZOWSZE w Płocku O/ Brudzeń Duży 88 9042 1042 0550 0374 2000 0020 .

 

6. Komisja opiniująca niezwłocznie po otwarciu ofert sprawdzi czy oferenci wnieśli wadium w należytej wysokości.


7. Wadium złożone przez oferentów, których oferty nie zostały wybrane lub odrzucone, zostanie zwrócone niezwłocznie po dokonaniu wyboru oferty.


8. Wadium nie podlega zwrotowi w przypadku, gdy uczestnik postępowania, który wygrał postępowanie uchyli się od zawarcia umowy.


9. Oferta złożona w postępowaniu powinna zawierać:
a) Nazwisko i imię (lub firmę) oferenta, nr NIP,
b) Adres zamieszkania oferta lub siedziby przedsiębiorcy,
c) Cenę oferowaną za przedmiot  postępowania brutto,

d) Numer rachunku bankowego w celu ewentualnego zwrotu wadium,
e) Oświadczenie oferenta, że zapoznał się ze stanem przedmiotu postępowania,
f) Dowód dokonania wpłaty wadium.

 

 


10. Ofertę, w zapakowanej kopercie z dopiskiem „Oferta – kupno samochodu pożarniczego”, należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy w Brudzeniu Dużym, do dnia 12 marca 2012r. do godz.12:00.


11. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 12 marca 2012r. o godz. 12:10 w Urzędzie Gminy w Brudzeniu Dużym, pokój nr 10.


12. Nabywcą zostaje oferent, który zaoferował cenę najwyższą spośród złożonych ofert, przy założeniu, że cena minimalna oferowanego produktu wynosi 5 100,00 zł brutto.


13. Urzędowi Gminy przysługuje prawo zamknięcia postępowania bez wybrania którejkolwiek z ofert.


14. W wypadku złożenia ofert porównywalnych cenowo dopuszcza się negocjację.


15. Sprzedający zastrzega sobie możliwość zmiany lub odwołania warunków postępowania bez podania przyczyny.


16. Nabywca zobowiązany jest do zapłaty ceny nabycia w ciągu 7 dni od dnia poinformowania go o wygranej postępowania.


17. Wadium złożone przez Nabywcę zostanie zaliczone na poczet ceny.


18. Wydanie samochodu nastąpi niezwłocznie po zapłaceniu ceny nabycia, pomniejszonej o wpłacone wadium i podpisaniu umowy.


19. Urząd Gminy nie udziela gwarancji na stan samochodu objętego postępowaniem, ani nie odpowiada za wady ukryte.

 
 

 


Brudzeń Duży dn.  16.02.2012 r.

 

 

 

Sporządziła:                                                                                         Zatwierdzam:

Katarzyna Wrześniewska - Kamińska

 


Załączniki:
1.
Załącznik nr 1 – formularz oferty,
2.
Załącznik nr 2 – wzór umowy
3. Załącznik nr 3 – kopia operatu z wyceny pojazdu z dnia 13.02.2012 r.


Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 4961432]

przewiń do góry