Wersja archiwalna 2010-08-06 13:10:59
O.III.341-2/03/10
Ogłoszenie o zamówieniu
Gmina Brudzeń Duży , 09-414 Brudzeń Duży, strona: www.ugbrudzenduzy.bip.org.pl ogłasza przetarg nieograniczony o wartości poniżej 60 000 euro na:
„Dowóz niepełnosprawnej uczennicy do szkoły i opiekę w czasie przewozu w roku szkolnym 2010/2011”.
1.Termin realizacji zamówienia - 01 września 2010r. – 24 czerwca 2011r.
2. Kryteria oceny ofert – cena zamówienia z VAT (brutto) - 100%.
3. Specyfikacje istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego w Biurze Obsługi Szkół Samorządowych i na stronie internetowej urzędu.
4. Każda złożona oferta uzyska numer indentyfikacyjny.
5. Oferent uzyska potwierdzenie złożenia oferty, wraz z numerem indentyfikacyjnym.
6. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.
7. Termin składania ofert – 16 sierpnia 2010r. do godz. 9.00 w Biurze Obsługi Szkół Samorządowych (budynek Gimnazjum w Brudzeniu Dużym).
8. Otwarcie ofert – 16 sierpnia 2010r., godz.9.30 w siedzibie zamawiającego, pokój Nr 10 Urzędu Gminy).
9. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane i zostaną zwrócone oferentom po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu.
10. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki określone art.22 ust.1ustawy- Prawo zamówień publicznych:
1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków zostanie przeprowadzona w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia.
Niespełnienie w/w warunków spowoduje wykluczenie z postępowania o zamówienie publiczne.
11. Składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni.
12. Telefon kontaktowy –024 260-40-89 .
specyfikacja_istotnych_warunkow_zamowienia2.doc
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Małkiewicz Teresa
- Data udostępnienia w BIP: 2010-08-06
- Informacja zaktualizowana przez: Małkiewicz Teresa
- Data ostatniej aktualizacji: 2010-08-06 13:10:59
- Liczba odsłon: 2703
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: