Wersja archiwalna 2010-08-06 13:10:59

 

 

O.III.341-2/03/10

 

 

 

                                          Ogłoszenie o zamówieniu

 

 

Gmina Brudzeń Duży , 09-414 Brudzeń Duży, strona: www.ugbrudzenduzy.bip.org.pl ogłasza przetarg nieograniczony o wartości poniżej 60 000 euro  na:

„Dowóz  niepełnosprawnej uczennicy do szkoły i opiekę w czasie przewozu w roku szkolnym 2010/2011”.

1.Termin realizacji zamówienia - 01 września 2010r. – 24 czerwca 2011r.

2. Kryteria oceny ofert – cena zamówienia z VAT (brutto) -  100%.

3. Specyfikacje istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego w Biurze Obsługi Szkół Samorządowych i na stronie internetowej urzędu.

4. Każda złożona oferta uzyska numer indentyfikacyjny.

5. Oferent uzyska potwierdzenie złożenia oferty, wraz z numerem indentyfikacyjnym.

6. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.

7. Termin składania ofert – 16 sierpnia 2010r. do godz. 9.00  w Biurze Obsługi Szkół Samorządowych (budynek Gimnazjum w Brudzeniu Dużym).

8. Otwarcie ofert – 16 sierpnia 2010r., godz.9.30 w siedzibie zamawiającego, pokój Nr 10 Urzędu Gminy).

9. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane i zostaną zwrócone oferentom po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu.

10. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki określone art.22 ust.1ustawy- Prawo zamówień publicznych:

1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków zostanie przeprowadzona w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia.

Niespełnienie w/w warunków spowoduje wykluczenie z postępowania  o zamówienie publiczne.

11. Składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni.

12. Telefon kontaktowy –024 260-40-89 .

 

specyfikacja_istotnych_warunkow_zamowienia2.doc

 

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 4958111]

przewiń do góry