Wersja archiwalna 2009-04-01 12:15:41

Stosownie do zgłoszonych przez wykonawcę zapytań  dotyczących przetargu j.w., zgodnie z art. 38 Prawa Zamówień Publicznych z dnia  29.01.2004 r. z późniejszymi zmianami , niniejszym w odpowiedzi na pytania podajemy w załącznikach:

Odpowiedz na zadane pytania 

Plan zagospodarowania rys. Z-1 pyt. 33

 

OGŁOSZENIE

O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

        wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp

Przedmiot zamówienia: Rozbudowa i przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Sikorzu, gm. Brudzeń Duży, pow. płocki, woj. mazowieckie.

Zamawiający – Gmina Brudzeń Duży 09 – 414 Brudzeń Duży, tel (024) 260 – 40 – 13, tel/fax (024) 260 – 40 – 81 e-mail: gospodarkabrudzen@op.pl .

1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie internetowej: www.ugbrudzenduzy.bip.org.pl, może być również przesłana pocztą na wniosek Wykonawcy, złożony u Zamawiającego osobiście, listownie lub faksem na nr (024) 260 – 40 – 81, cena SIWZ – 500 zł.

2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego Rozbudowa i przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Sikorzu, gm. Brudzeń Duży, obejmującego n/w zakres rzeczowy:

§  sala gimnastyczna z łącznikiem o łącznej kubaturze 8.791,00 m3

§  przebudowa szkoły wraz z przebudową kotłowni z węglowej na olejową

§  szambo V = 40 m3

§  drogi wewnętrzne, chodniki i place utwardzone

§  przyłącza wod-kan.                                                                                   

Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień Kod CPV:45.21.22.25-9;45.31.00.00-3; 45.33.00.00-9; 45.33.12.10-1.

Szczegółowy zakres zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ (z zastrzeżeniem wymienionym w pkt. XIX specyfikacji).

3. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 31.10.2011 roku.

4. Okres wymaganej gwarancji – minimum 36 miesięcy.

5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych.

6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.

7. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w

art. 67 ust.1, p. 6 Prawa zamówień publicznych z 29.01.2004 r.

9. Zamawiający dopuszcza możliwość zatrudnienia podwykonawców.

10. Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie następujących dokumentów:

1) formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1,

2) oświadczenia do postępowania o zamówienie publiczne, wynikające z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2,

3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

5) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

6) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

7) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Kierownik budowy /Kierownicy robót/ musi posiadać uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz należeć do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa

8) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt.4, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował,

9) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wielkością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (hale sportowe, szkoły, budynki użyteczności publicznej) z podaniem ich parametrów rzeczowych, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie,

10) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

11) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzająca, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę co najmniej 100.000 zł i na okres co najmniej do końca wymaganego terminu zakończenia robót, objętych zamówieniem, a jeśli ubezpieczenie traci ważność przed końcem tego okresu wykonawca dołączy do oferty zobowiązanie do odnowienia aktualnie posiadanej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia, potwierdzającego ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej wykonawcy w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, przynajmniej na czas obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia,

Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii, potwierdzonych za zgodność przez osobę /osoby/ uprawnioną/e/ do podpisania oferty, z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że:

a) warunek określony w pkt. 2), 3), 4), 5), 6) spełnia każdy z Wykonawców,

b) warunek określony w pkt. 7), 8), 9), 10), 11) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy.

Ocena spełniania warunków, wymaganych od Wykonawców, zostanie dokonana w systemie „spełnia/ nie spełnia'', na podstawie załączonych dokumentów.

11. Miejsce i termin składania ofert:

Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym, sekretariat, do dnia: 2009-04-06, do godz. 9:30.

12. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym pok. Nr 1, w dniu: 2009-04-06, o godz. 10:00.

13. Kryteria wyboru: Cena 100 %.

14. Wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 50.000 PLN

15. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy: Zamawiający będzie żądał wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w wysokości 10% całkowitej ceny ofertowej

16. Umowa ramowa: nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.

17. Termin związania ofertą: 30 dni od terminu otwarcia ofert.

18. Przekazywanie przez zamawiającego i wykonawcę zawiadomień, oświadczeń, wniosków oraz informacji może być dokonywane w formie pisemnej lub za pośrednictwem fax-u, przy czym każda ze stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.

19. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami: Maria Zygmuntowicz tel. (024) 260 – 40 – 1 3 tel/fax (024) 260 – 40 – 81

20. Ogłoszenie zamieszczono w BZP w dniu 06.03.2009 r.

Brudzeń Duży, dnia 06.03.2009 r.

 zal_nr_1_2_3_4.doc

Załącznik nr 5:

branza_budowlana1.rar

branza_budowlana2.rar

branza_budowlana3.rar

branza_elektryczna.rar

branza_sanitarna1.rar

branza_sanitarna2.rar

 

zal._nr_6_przedmiary.rar

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 4995419]

przewiń do góry