Brudzeń Duży, 30 sierpnia 2017r.
Nr sprawy O.III.341-2/05/17
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
Informujemy o zawarciu umowy na realizację zamówienia , którego przedmiotem jest dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem
do szkół z terenu Gminy Brudzeń Duży
Nazwa wykonawcy: e - integra sp. z .o. o. ul. Zglenickiego 42, 09-411 Płock
Wartość i data zawarcia umowy:
Umowa zawarta: 07 sierpnia 2017r.,
Wartość podpisanej umowy: 64 097,61zł
Podatek VAT po stronie zamawiającego: 13 902,35zł
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Brudzeń Duży, dnia 12.07.2017r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
I. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO, NUMER TELEFONU, NUMER FAKSU,
DNI I GODZINY PRACY:
Gmina Brudzeń Duży, 09-414 Brudzeń Duży
Tel: 24 260 – 42 – 81 Fax: 24 260 – 42 - 81
e-mail: bosszem@wp.pl
Dni i godziny pracy Zamawiającego: poniedziałki 9.30 -17.30, od wtorku do piątku
w godz. 7:30 -15:30.
II. TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego realizowane jest w trybie zapytania
ofertowego.
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem do Szkół z terenu Gminy Brudzeń Duży: Zespołu Szkolno -Przedszkolnego w Brudzeniu Dużym, Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Sikorzu, Zespołu Szkół
w Siecieniu, Gimnazjum im. Pawła Włodkowica w Brudzeniu Dużym
2.Dostawa sprzętu do Szkół musi zostać potwierdzona na oryginale faktury lub innego dokumentu, np. WZ, podpisem (pokwitowanie odbioru) osób wskazanych przez zamawiającego, wystawionej odrębnie dla każdej szkoły.
3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.
IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Zamówienie zrealizowane będzie w terminie: 14 dni od podpisania umowy.
V. FORMA ZŁOŻENIA OFERTY:
1. Ofertę ( na formularzu stanowiącym zał. nr 2 do zapytania ofertowego) wraz ze specyfikacją techniczną sprzętu odrębną dla każdej szkoły i załącznikami należy złożyć w formie: pisemnej (osobiście, listownie) na adres: Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym,
Biuro Obsługi Szkół Samorządowych w Brudzeniu Dużym, 09-414 Brudzeń Duży,
ul. Toruńska 2.
2. Ofertę należy sporządzić w języku polskim na komputerze.
3. Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę (osobę uprawnioną do reprezentowania
Wykonawcy zgodnie z dokumentami potwierdzającymi dopuszczenie do obrotu
prawnego) lub jego upełnomocnionego przedstawiciela (pełnomocnictwo winno zostać
złożone wraz z ofertą).
4.Termin związania ofertą: 30 dni.
VI. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
Miejsce:, Biuro Obsługi Szkół Samorządowych w Brudzeniu Dużym, 09-414 Brudzeń Duży, ul. Toruńska 2 (budynek Urzędu Gminy w Brudzeniu Dużym).Termin: 20 lipca 2017r. do godz. 10.00. Za termin złożenia oferty uważa się dzień jej faktycznego dostarczenia do siedziby Biura Obsługi Szkół Samorządowych w Brudzeniu Dużym, 09 - 414 Brudzeń Duży,
ul. Toruńska 2 (budynek Urzędu Gminy).
VII. MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT:
Miejsce: Biuro Obsługi Szkół Samorządowych w Brudzeniu Dużym, 09-414 Brudzeń Duży, ul. Toruńska 2 (budynek Urzędu Gminy).Termin: 20 lipca 2017r. o godz.10.15
VIII. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności.
2. Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał do wykonania zamówienia.
3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy PZP.
IX. WYKAZ DOKUMENTÓW I OŚWIADCZEŃ, JAKIE ZOBOWIĄZANI SĄ ZŁOŻYĆ WYKONAWCY WRAZ Z OFERTĄ :
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2.Oświadczenie stanowiące zał. Nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
X. KRYTERIA/KRYTERIUM OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE:
1. Jako kryterium wyboru oferty w postępowaniu przyjmuje się cenę ofertową brutto, razem wartości przedmiotu zamówienia , przedstawioną w formularzu ofertowym, z wagą 100%.
Kryterium oceny ofert |
Waga kryterium |
Cena |
100% |
2. Kryterium cena będzie oceniane wg następującego wzoru:
Cena oferty badanej Najniższa cena ofertowa brutto x waga kryterium
…………………………………………………
Cena oferty badanej
3.Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, którego oferta otrzyma najwyższą ilość punktów przy spełnieniu pozostałych warunków określonych w zapytaniu ofertowym.
4.Cena powinna obejmować wszystkie prace niezbędne do prawidłowego zrealizowania zadania, w tym wykonanie, dostarczenie, rozładunek i wniesienie przedmiotu zamówienia do pomieszczenia wskazanego przez dyrektora szkoły, podłączenie i uruchomienie całego sprzętu i oddanie gotowego do pracy. Cena ofertowa musi uwzględniać opłaty wszystkich świadczeń na rzecz usługodawców oraz należne podatki. Cena powinna uwzględniać upusty, jakie Wykonawca oferuje.
XI. WZÓR UMOWY / ISTOTNE POSTANOWIENIA, KTÓRE OBLIGATORYJNIE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO UMOWY:
Projekt umowy stanowi zał. Nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego.
XII. OSOBA UPRAWNIONA DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI:
Elżbieta Mrozowska – Kierownik Biura Obsługi Szkół Samorządowych w Brudzeniu Dużym, tel. 24 260 – 42 - 81 w poniedziałki od 9.00 do 17.00, w pozostałe dni od 7.30 do 15.30.
ZATWIERDZAM:
Wójt Gminy
Andrzej Dwojnych
Brudzeń Duży, 12 lipca 2017r.
Załączniki:
Załącznik nr 1 – opis przedmiotu zamówienia
Załącznik nr 2 – formularz ofertowy
Załącznik nr 3 – wzór oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Załącznik nr 4 – projekt umowy na dostawę artykułów udziału w postępowaniu
ZAŁĄCZNIK NR 1 - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
- Zespół Szkolno - Przedszkolny w Brudzeniu Dużym
Lp. |
Nazwa komponentów
|
Wymagane minimalne parametry techniczne komputerów |
1. |
Laptopy z oprogramowaniem - 5 szt |
- |
2. |
Zastosowanie |
Komputer będzie wykorzystywany dla potrzeb aplikacji biurowych, edukacyjnych, obliczeniowych, projektowych, dostępu do internetu oraz poczty elektronicznej, jako lokalna baza danych.
|
3. |
Rodzaj |
Laptop - preferowany Dell, Asus, Acer, Hp |
4. |
Przekątna ekranu LCD |
15,6 cali |
5. |
Rozdzielczość |
1366 x 768 |
6. |
Typ matrycy |
Anti - glare, preferowana matryca matowa |
7. |
Procesor |
Intel Core i3(min. Szóstej generacji), Uzyskujący w tekście wydajności Passmark CPU Mark minimum 3152 punktów dostępne na stronie: http://www.cpubenchmark.net |
8. |
Karta graficzna |
Intel HD |
9. |
Pamięć |
Pamięć RAM:6 GB DDR4 |
10. |
Dyski i napędy |
Technologia dysku: HDD – magnetyczny Pojemność dysku: min. HDD 500 GB Napęd optyczny: nagrywarka DVD+/-RW |
11. |
Funkcje i technologie |
Czytnik kart pamięci, Kensington Lock, Klawiatura numeryczna |
12. |
Zintegrowane moduły |
Złącze karty pamięci SD |
13. |
Interfejsy |
Posty USB: 2xUSB 3.0, 1xUSB 2.0 Wyjścia/wejścia dźwięku: Słuchawkowe/mikrofonowe(Combo) Wyjścia/wejścia obrazu: HDMI x 1, D-subx1 |
14. |
Komunikacja |
Bluetooth, LAN (RJ – 45), WiFi |
15. |
Karta Sieciowa |
Bezprzewodowa IEEE 802. 11a/b/g/n/ac |
16. |
Czytnik kart pamięci |
SD, MMC, SDHC, SDXC |
17. |
Zasilenie |
Bateria Li-lon, 4 komorowy min. 32 Wh |
18. |
Dodatkowe wyposażenie |
Mysz bezprzewodowa |
19. |
Zainstalowany system operacyjny |
Windows 10 64 –bit, wersja Home lub Pro niewymagający aktywacji za pomocą telefonu lub Internetu u producenta systemu – Windows(nie może to być licencja czasowa, próbna itp.), system operacyjny musi być fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieaktywowany nigdy wcześniej na innym urządzeniu. Zamawiający wymaga aby oprogramowanie było dostarczone wraz ze stosownymi, oryginalnymi atrybutami legalności tj. certyfikatami autentyczności (tzw. COA) |
20. |
Oprogramowanie |
Zainstalowany przez dostawcę pakiet MS Office 2016 Standard wersja wielostanowiskowa EDU MOLP wraz z dokumentacją z firmy Microsoft i przygotowanym nośnikiem. |
21. |
Gwarancja |
24 miesiące gwarancji , wykonawca jest zobowiązany dostarczyć sprzęt zastępczy na okres naprawy. Wymagana dostawa komputerów do sprawdzenia poprawności specyfikacji i legalności zainstalowanego oprogramowania, a następnie wykonanie montażu w miejscu instalacji komputera w szkole. Wymagane podanie numeru PN producenta |
22 |
Tablety z oprogramowaniem – 2 szt |
Wymagane minimalne parametry techniczne tabletów, Preferowany Lenovo/Samsung lub równoważny |
23.
|
System operacyjny |
Android 5.1 Lollipop |
24. |
Łączność |
Moduł Bluetooth Wbudowany modem 4G, LTE – opcjonalnie Wi-Fi 802. 11 b/g/n |
25. |
Ekran |
10.1”LED błyszczący, dotykowy |
26. |
Rozdzielczość |
1280 x 800 |
27 |
Pamięć RAM |
2GB DDR3 |
28 |
Pamięć wbudowana |
16 GB |
29 |
Złącza |
Czytnik kart pamięci – 1 szt Wyjście słuchawkowe – 1szt Gniazdo kart micro SIM -1szt Mikro USB -1szt |
30. |
Bateria |
Litowo-jonowa 7000mAh |
31. |
Aparat |
2.0 Mpix – przód 5.0Mpix-tył |
32. |
Dołączone akcesoria |
Zasilacz Kabel micro USB->USB,etui |
33. |
|
Preferowany Lenovo/Samsung lub równoważny |
|
|
|
34 |
Gwarancja |
24 miesiące |
- Zespół Szkół w Siecieniu
Lp. |
Nazwa komponentów |
Wymagane minimalne parametry techniczne laptopów |
1. |
Laptopy - 14 szt |
|
2. |
Jednostka centralna |
Komputer będzie wykorzystywany dla potrzeb aplikacji biurowych, dostępu do Internetu oraz poczty elektronicznej, jako lokalna baza danych. W ofercie należy podać nazwę producenta, typ, model, oraz numer katalogowy oferowanego sprzętu umożliwiający jednoznaczną identyfikację oferowanej konfiguracji w oparciu o materiały dostępne na stronie producenta – załączyć link do strony, gdzie można dokonać weryfikacji. |
3. |
Klasa procesora |
Intel Core i 3 |
4. |
Przekątna ekranu |
15,6” |
5. |
Rozdzielczość |
1366 x 768 |
6. |
Pamięć RAM zainstalowana |
6GB |
7. |
Dysk HDD |
500GB |
8. |
Powierzchnia matrycy |
matowa |
9. |
Napęd optyczny |
DVD RW |
10. |
Porty USB |
1 x USB 2.0, 2 x USB 3.0 |
11. |
Porty wideo |
1 x HDMI, 1xVGA (15 pin D-sub) |
12. |
Komunikacja: |
LAN 10/100/1000, WiFi 802.11 b/g/n |
13. |
System operacyjny |
Windows 10 (zainstalowany) |
14. |
Oprogramowanie |
Office 2016(zainstalowany) |
15. |
Dodatkowe wyposażenie |
Mysz bezprzewodowa |
16. |
Gwarancja producenta |
24 miesiące gwarancji , wykonawca jest zobowiązany dostarczyć sprzęt zastępczy na okres naprawy. |
17 |
Tablety – 3szt |
Wymagane minimalne parametry techniczne tabletów |
18. |
Pamięć wewnętrzna |
16 GB |
19. |
Przekątna ekranu |
8” |
20. |
Komunikacja |
Wi-Fi (802.11b/g/n) |
21. |
System operacyjny |
Android 6.0 |
3.Zespół Szkolno - Przedszkolny w Sikorzu
Lp. |
Nazwa komponentów
|
Wymagane minimalne parametry techniczne komputerów |
1. |
Laptopy z oprogramowaniem - 3 szt |
Laptop - preferowany Dell, Asus, Acer, Hp |
2. |
Zastosowanie |
Komputer będzie wykorzystywany dla potrzeb aplikacji biurowych, edukacyjnych, obliczeniowych, projektowych, dostępu do internetu oraz poczty elektronicznej, jako lokalna baza danych. W ofercie należy podać nazwę producenta, typ, model, oraz numer katalogowy oferowanego sprzętu umożliwiający jednoznaczną identyfikację oferowanej konfiguracji w oparciu o materiały dostępne na stronie producenta – załączyć link do strony, gdzie można dokonać weryfikacji. |
3. |
Rodzaj |
Laptop - preferowany Dell, Asus, Acer, Hp |
4. |
Przekątna ekranu LCD |
15,6 cali |
5. |
Rozdzielczość |
1366 x 768 |
6. |
Typ matrycy |
Anti - glare, preferowana matryca matowa |
7. |
Procesor |
Intel Core i3 (min. szóstej generacji), Uzyskujący w tekście wydajności Passmark CPU Mark minimum 3152 punktów dostępne na stronie: http://www.cpubenchmark.net |
8. |
Karta graficzna |
Intel HD |
9. |
Pamięć |
Pamięć RAM: 6 GB DDR4 |
10. |
Dyski i napędy |
Technologia dysku: HDD – magnetyczny Pojemność dysku: min. HDD 500 GB Napęd optyczny: nagrywarka DVD+/-RW |
11. |
Funkcje i technologie |
Czytnik kart pamięci, Kensington Lock, Klawiatura numeryczna |
12. |
Zintegrowane moduły |
Złącze karty pamięci SD |
13. |
Interfejsy |
Posty USB: 2xUSB 3.0, 1xUSB 2.0 Wyjścia/wejścia dźwięku: Słuchawkowe/mikrofonowe(Combo) Wyjścia/wejścia obrazu: HDMI x 1, D-subx1 |
14. |
Komunikacja |
Bluetooth, LAN (RJ – 45), WiFi |
15. |
Karta Sieciowa |
Bezprzewodowa IEEE 802. 11a/b/g/n/ac |
16. |
Czytnik kart pamięci |
SD, MMC, SDHC, SDXC |
17. |
Zasilenie |
Bateria Li-lon, 4 komorowy min. 32 Wh |
18. |
Dodatkowe wyposażenie |
Mysz bezprzewodowa |
19. |
Zainstalowany system operacyjny |
Windows 10 64 –bit, wersja Home lub Pro niewymagający aktywacji za pomocą telefonu lub Internetu u producenta systemu – Windows(nie może to być licencja czasowa, próbna itp.), system operacyjny musi być fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieaktywowany nigdy wcześniej na innym urządzeniu. Zamawiający wymaga aby oprogramowanie było dostarczone wraz ze stosownymi, oryginalnymi atrybutami legalności tj. certyfikatami autentyczności (tzw. COA) |
20. |
Oprogramowanie |
Zainstalowany przez dostawcę pakiet MS Office 2016 Standard wersja wielostanowiskowa EDU MOLP wraz z dokumentacją z firmy Microsoft i przygotowanym nośnikiem . |
21. |
Gwarancja |
24 miesiące gwarancji , wykonawca jest zobowiązany dostarczyć sprzęt zastępczy na okres naprawy. Wymagana dostawa komputerów do sprawdzenia poprawności specyfikacji i legalności zainstalowanego oprogramowania, a następnie wykonanie montażu w miejscu instalacji komputera w szkole. Wymagane podanie numeru PN producenta |
22 |
Komputer stacjonarny – 1szt |
Wymagane minimalne parametry techniczne komputera
|
23. |
Rodzaj |
ALL in ONE |
24. |
Przekątna ekranu |
23 cali |
25. |
Rozdzielczość |
1920 x 1080 (Full HD) |
26. |
Powłoka ekranu |
Matowa, LED, IPS |
27. |
Procesor |
Intel Care i5, szóstej genetacji |
Uzyskujący w teście wydajności Passmark CPU Mark Minimum 3982 punktów na dzień 15.05.2017r. http://www.cpubenchmark.net/cpu.php?cpu=Intel+Core+i5-6200U+%40+2.30GHz&id=2556 |
||
28. |
Wielkość pamięci RAM |
4GB |
29. |
Rodzaj dysku twardego |
Hybrydowy |
30. |
Pojemność dysku twardego |
1 TB |
31. |
Napęd optyczny |
DVD+/-RW DL |
32. |
Karta graficzna |
Zintegrowana Intel HD lub równoważna |
33. |
Czytnik kart pamięci |
Uniwersalny SD, MMC, SDHC, SDXC, |
34. |
Karta sieciowa |
10/100/1000 |
35. |
Standard łączności bezprzewodowej |
IEEE 802.11 ac |
36. |
Złącza na tylnym panelu |
RJ45, USB 3.0x2, USB 2.0x3, HDMI, AUDIO |
37. |
Podstawa |
Metalowa stopa, regulaowany ekran |
38. |
Łączność |
LAN 1 Gbps, Bluetooth, WiFi |
39. |
Akcesoria w komplecie |
Klawiatura (z wydzieloną klawiaturą numeryczną), mysz |
40. |
Zainstalowany system operacyjny |
Windows 10 Professional 64-bit PL, niewymagający aktywacji za pomocą telefonu lub Internetu u producenta systemu- Windows(nie może to być licencja czasowa, próbna itp.), system operacyjny musi być fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieaktywowany nigdy wcześniej na innym urządzeniu. Zamawiający wymaga aby oprogramowanie było dostarczone wraz ze stosownymi, oryginalnymi atrybutami legalności tj. certyfikatami autentyczności (tzw. COA) |
41. |
Oprogramowanie |
Zainstalowany przez dostawcę pakiet MS Office 2016 Standard wersja EDU MOLP wraz z dokumentacją z firmy Microsoft i przygotowanym nośnikiem na pendrive. |
42. |
Gwarancja |
24 miesiące |
4.Gimnazjum im. Pawła Włodkowica w Brudzeniu Dużym
Lp. |
Nazwa komponentów
|
Wymagane minimalne parametry techniczne komputerów |
1. |
Laptopy z oprogramowaniem - 7 szt |
|
2. |
Zastosowanie |
Komputer będzie wykorzystywany dla potrzeb aplikacji biurowych, edukacyjnych, obliczeniowych, projektowych, dostępu do internetu oraz poczty elektronicznej, jako lokalna baza danych. |
3. |
Rodzaj |
Laptop - preferowany Dell, Asus, Acer, Hp |
4. |
Przekątna ekranu LCD |
15,6 cali |
5. |
Rozdzielczość |
1366 x 768 |
6. |
Typ matrycy |
Anti - glare, preferowana matryca matowa |
7. |
Procesor |
Intel Core i3(min. szóstej generacji), Uzyskujący w tekście wydajności Passmark CPU Mark minimum 3152 punktów dostępne na stronie: http://www.cpubenchmark.net |
8. |
Pamięć |
Pamięć RAM:6 GB DDR4 |
9. |
Karta graficzna |
Intel HD |
10. |
Dyski i napędy |
Technologia dysku: HDD – magnetyczny Pojemność dysku: min. HDD 500 GB Napęd optyczny: nagrywarka DVD+/-RW |
11. |
Funkcje i technologie |
Czytnik kart pamięci, Kensington Lock, Klawiatura numeryczna |
12. |
Zintegrowane moduły |
Złącze karty pamięci SD |
13. |
Interfejsy |
Posty USB: 2xUSB 3.0, 1xUSB 2.0 Wyjścia/wejścia dźwięku: Słuchawkowe/mikrofonowe(Combo) Wyjścia/wejścia obrazu: HDMI x 1, D-subx1 |
14. |
Komunikacja |
Bluetooth, LAN (RJ – 45), WiFi |
15. |
Karta Sieciowa |
Bezprzewodowa IEEE 802. 11a/b/g/n/ac |
16. |
Czytnik kart pamięci |
SD, MMC, SDHC, SDXC |
17. |
Zasilenie |
Bateria Li-lon, 4 komorowy min. 32 Wh |
18. |
Dodatkowe wyposażenie |
Mysz bezprzewodowa |
19. |
Zainstalowany system operacyjny |
Windows 10 64 –bit, wersja Home lub Pro niewymagający aktywacji za pomocą telefonu lub Internetu u producenta systemu – Windows(nie może to być licencja czasowa, próbna itp.), system operacyjny musi być fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieaktywowany nigdy wcześniej na innym urządzeniu. Zamawiający wymaga aby oprogramowanie było dostarczone wraz ze stosownymi, oryginalnymi atrybutami legalności tj. certyfikatami autentyczności (tzw. COA) |
20. |
Oprogramowanie |
Zainstalowany przez dostawcę pakiet MS Office 2016 Standard wersja wielostanowiskowa EDU MOLP wraz z dokumentacją z firmy Microsoft i przygotowanym nośnikiem. |
21. |
Gwarancja |
24 miesiące gwarancji , wykonawca jest zobowiązany dostarczyć sprzęt zastępczy na okres naprawy. Wymagana dostawa komputerów do sprawdzenia poprawności specyfikacji i legalności zainstalowanego oprogramowania, a następnie wykonanie montażu w miejscu instalacji komputera w szkole. Wymagane podanie numeru PN producenta |
22. |
Tablety z oprogramowaniem – 2 szt |
Minimalne parametry techniczne tabletów: Preferowany Lenovo/Samsung lub równoważny |
23.
|
System operacyjny |
Android 5.1 Lollipop |
24. |
Łączność |
Moduł Bluetooth Wbudowany modem 4G, LTE – opcjonalnie Wi-Fi 802. 11 b/g/n |
25. |
Ekran |
10.1”LED błyszczący, dotykowy |
26. |
Rozdzielczość |
1280 x 800 |
27. |
Pamięć RAM |
2GB DDR3 |
28. |
Pamięć wbudowana |
16 GB |
29. |
Złącza |
Czytnik kart pamięci – 1 szt Wyjście słuchawkowe – 1szt Gniazdo kart micro SIM -1szt Mikro USB -1szt |
30. |
Bateria |
Litowo-jonowa 7000mAh |
31. |
Aparat |
2.0 Mpix – przód 5.0Mpix-tył |
32. |
Dołączone akcesoria |
Zasilacz Kabel micro USB -> USB, etui |
33. |
Gwarancja |
24 miesiące |
Załącznik nr 2 – Formularz ofertowy
Przystępując do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 30 000 euro, którego przedmiotem jest dostawa sprzętu komputerowego
z oprogramowaniem do szkól z terenu Gminy Brudzeń Duży: Zespołu Szkolno -Przedszkolnego w Brudzeniu Dużym, Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Sikorzu, Zespołu Szkół w Siecieniu, Gimnazjum im. Pawła Włodkowica w Brudzeniu Dużym
Ja niżej podpisany
- Nazwa i adres wykonawcy:
Nazwa ........................................................................................................................................
Adres ..........................................................................................................................................
Nr rachunku bankowego ............................................................................................................
Oferuję dostawę przedmiotu zamówienia za:
Lp. |
Przedmiot zamówienia |
Ilość sztuk |
Cena oferowana netto |
Podatek VAT płatny przez oferenta |
Podatek Vat płatny przez zamawiają-cego |
Razem Cena brutto |
1. |
Komputer stacjonarny |
1 |
|
|
|
|
2. |
Tablet |
7 |
|
|
|
|
3. |
Laptop |
29 |
|
|
|
|
4. |
Razem wartość przedmiotu zamówienia |
|
1. Razem wartość zamówienia brutto ..................................................................................................
słownie :.................................................................................................................................................
...............................................................................................................................................................
2.Termin wykonania dostawy - ……………………………………………………….........................
3. Warunki serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego;......................................................................
.................................................. ....................................................................
( Miejscowość i data ) (Podpisy osób wskazanych w dokumencie
uprawniającym do występowania w obrocie
prawnym lub posiadających pełnomocnictwo
ZAŁĄCZNIK NR 3
/pieczęć nagłówkowa Wykonawcy/
………………………………
/nazwa i adres zamawiającego/
Oświadczenie
Ja/My niżej podpisany:
…………………………………………
Działając w imieniu i na rzecz:
…………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………
/nazwa (firma), dokładny adres Wykonawcy/
Przystępując do udziału o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę sprzętu komputerowego z oprogramowaniem do szkół z terenu Gminy Brudzeń Duży: Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Brudzeniu Dużym, Zespołu Szkolno – Przedszkolnego
w Sikorzu, Zespołu Szkół w Siecieniu i Gimnazjum im. Pawła Włodkowica
w Brudzeniu Dużym
w trybie zamówienia ofertowego oświadczamy, że reprezentowany przeze mnie/nas Wykonawca, składający ofertę w przedmiotowym postępowaniu :
1) posiada uprawnienia do wykonywania działalności stanowiącej przedmiot zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
……………………..
/miejscowość i data/
…………………………………
(podpis osób wskazanych w dokumencie
uprawniającym do wystąpienia w obrocie
prawnym lub posiadający pełnomocnictwo)
Załącznik Nr 4
UMOWA Nr 341-2/02/17
Zawarta w dniu..................roku r. w Brudzeniu Dużym, pomiędzy: Gminą Brudzeń Duży , zwanym w dalszej treści umowy „Zamawiającym”, reprezentowanym przez Wójta Gminy Pana Andrzeja Dwojnycha, a : zwanym w dalszej treści umowy „Wykonawcą”, reprezentowaną przez:.........................................................................................................
W wyniku przeprowadzonego postępowania na dostawę sprzętu komputerowego
z oprogramowaniem do szkół z terenu Gminy Brudzeń Duży, Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w Brudzeniu Dużym, Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Sikorzu,
Zespołu Szkół w Siecieniu i Gimnazjum im. Pawła Włodkowica w Brudzeniu Dużym zrealizowanego w trybie zapytania ofertowego – została zawarta umowa o następującej treści:
§ 1.
Przedmiotem umowy jest dostawę sprzętu komputerowego z oprogramowaniem do szkół z terenu Gminy Brudzeń Duży, Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w Brudzeniu Dużym, Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Sikorzu, Zespołu Szkół w Siecieniu
i Gimnazjum im. Pawła Włodkowica w Brudzeniu Dużym zgodnie z ofertą z dnia .....................r., wraz z fakturą i specyfikacją techniczną sprzętu.
§ 2.
1.Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia zamówionego towaru w cenie zamówienia
podanej w ofercie w wysokości.............................słownie:...........................................................................
w terminie 14 dni od daty podpisania umowy.
2.Dostawca dostarcza komputery zawierające wszystkie komponenty, we własnej obudowie fabrycznie nowe, nieregenerowane, jednorodne i jednolite w konfiguracji w ramach każdej części opisu przedmiotu zamówienia.
3.Dostawca dostarcza sprzęt kompletnie okablowany niezbędny do uruchomienia.
4.Zamawiajacy nie dopuszcza możliwości konfigurowania sprzętu przy pomocy elementów zewnętrznych.
5.Do każdego urządzenia musi być dostarczony komplet standardowej dokumentacji dla użytkownika w formie papierowej lub elektronicznej.
6.W momencie odbioru towaru Zamawiający przewiduje zastosowanie procedury sprawdzającej legalność zainstalowanego oprogramowania.
7. Reklamacje składane przez Zamawiającego będą rozpatrywane przez Wykonawcę niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 3 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia.
8.O stwierdzonych wadach dostarczonego sprzętu, Zamawiający zawiadomi Wykonawcę telefonicznie, potwierdzając powyższy fakt pisemnie, w terminie 3 dni od daty ich wykrycia.
9. Dostarczenie przedmiotu dostawy wolnego od wad nastąpi na koszt Wykonawcy w terminie nie dłuższym niż 7 dni roboczych od dnia rozpatrzenia.
10.Za dostarczony sprzęt komputerowy ustala się 24 - miesięczny okres gwarancji od daty przekazania.
11.Dostawca dostarcza sprzęt zastępczy na okres naprawy.
§ 3.
1.Wartość przedmiotu umowy została określona na podstawie oferty, o której mowa w § 2 ust. 1 umowy.
2.W cenie zawarte są wszystkie koszty związane z dostawą przedmiotu umowy do siedziby szkół, według zasad przyjętych w niniejszej umowie.
§4.
1. Zmawiający zobowiązuje się do zapłaty należności przelewem, w terminie 14 dni od daty zrealizowania przedmiotu zamówienia i prawidłowego wystawienia faktur odrębnych dla każdej szkoły wraz ze specyfikacją techniczną sprzętu odrębna dla każdej szkoły, na konto wskazane w treści faktury.
2. Za datę zapłaty należności uważa się datę obciążenia konta Zamawiającego.
3. W przypadku nie dokonania płatności przez Zamawiającego w wyznaczonym w umowie terminie, Wykonawca ma prawo naliczyć odsetki ustawowe za każdy dzień zwłoki.
§5.
1. Wykonawca jest zobowiązany do zapłaty kar umownych:
a) w wysokości 10% wartości umowy, gdy Zamawiający odstąpi od umowy powodu okoliczności, za które odpowiada Wykonawca lub gdy Wykonawca odstąpi od umowy z własnej winy lub woli .
b) za zwłokę powyżej 5 dni w realizacji dostawy w wysokości 2% wartości niezrealizowanej części dostawy za każdy dzień
c) za zwłokę w dostawie przedmiotu dostawy wolnego od wad w wysokości 2% wartości towarów dostarczonych z wadami, za każdy dzień zwłoki liczony od dnia wyznaczonego na dostarczenie towarów wolnych od wad w miejsce wadliwych.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo dochodzenia roszczeń uzupełniających w przypadku, gdy szkoda z tytułu nie wykonania lub nienależytego wykonania umowy przekroczy kwotę
naliczonych kar umownych.
§ 6
1.Zamawiajacy ma prawo odstąpić od umowy gdy:
a)wykonawca nie dostarczy całości zamówionego towaru a zwłoka przekracza 7 dni,
b)Wykonawca dopuścił się trzydniowej zwłoki w rozpoznaniu reklamacji lub w dostarczeniu przedmiotu dostawy wolnego od wad (§2pkt9).
2.Wyżej wymienione okoliczności uzasadniają naliczenie kary umownej z §5ust.1a.
3.Kary umowne z §5ust,1b,1c, mogą być naliczane za okres do chwili powstania uprawnienia do odstąpienia od umowy.
4.W przypadku określonym w pkt 1b niniejszego paragrafu dopuszcza się odstąpienie od umowy w części.
§ 7.
1. Wykonawca nie może, bez pisemnej zgody Zamawiającego, powierzyć realizacji umowy innemu wykonawcy.
2. Wszelkie zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają dla swej ważności zgody obu stron oraz formy pisemnej (aneks) pod rygorem nieważności.
3.Zamawiający może rozwiązać umowę w trybie natychmiastowym, w formie pisemnej, gdy:
a) wykonawca z własnej winy przerwał realizację dostawy i nie realizuje jej przez okres 7 dni.
b)wykonawca realizuje przedmiot umowy niezgodnie z umową,
c)wykonawca realizuje przedmiot umowy wadliwie lub w sposób nienależny.
4. W sprawach nieuregulowanych przedmiotową umową zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.
5. Strony będą dążyły do polubownego rozstrzygania wszelkich sporów powstałych w związku z wykonaniem niniejszej umowy. W przypadku, gdy strony nie osiągną porozumienia, zaistniały spór będzie poddany rozstrzygnięciu właściwym rzeczowo sądom powszechnym.
§ 9
Umowa sporządzona została w trzech jednobrzmiących egzemplarzach, jeden dla Wykonawcy, natomiast dwa egzemplarze dla Zamawiającego.
WYKONAWCA ZAMAWIAJACY
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Elżbieta Mrozowska
- Data udostępnienia w BIP: 2017-07-13 00:00:00
- Informacja zaktualizowana przez: Sieczkowski Piotr
- Data ostatniej aktualizacji: 2017-08-31 13:12:42
- Liczba odsłon: 2105
- Historia dokumentu: