BGK 341-1/07
O G Ł O S Z E N I E
Wójt Gminy Brudzeń Duży informuje, że postępowanie przetargowe dotyczące przetargu na opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej „Przebudowa i rozbudowa Szkoły Podstawowej w Sikorzu” zostało unieważnione.
Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt. 4 Ustawy - Prawo zamówień publicznych;
Uzasadnienie faktyczne: cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
OGŁOSZENIE
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o wartości poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych
na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy - Pzp
Przedmiot zamówienia: WIELOBRANŻOWA DOKUMENTACJA PROJEKTOWA : „PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W SIKORZU”
Zamawiający – Gmina Brudzeń Duży,09-414 Brudzeń, tel. (024) 260 40 13, fax (024) 260 40 23, e-mail: gospodarkabrudzen@op.pl . Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie internetowej: www.ugbrudzenduzy.bip.org.pl , może być również przesłana pocztą na wniosek Wykonawcy, złożony u Zamawiającego osobiście, listownie lub faksem na nr (024) 260 40 13 , cena SIWZ – 50 zł.
2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie niżej wymienionego zakresu usług:
2.1. Prace przedprojektowe :
a) mapa do celów projektowych
b) inwentaryzacja budowlana, w zakresie niezbędnym do projektowania,
c) uzyskanie niezbędnych wytycznych, warunków technicznych i opinii,
d) dokumentacja geologiczna,
2.2. Uzyskanie (w imieniu Zamawiającego) przewidzianych prawem budowlanym uzgodnień dokumentacji i pozwolenia na budowę.
2.3. Projekt wykonawczy :
a) wielobranżowy projekt, sporządzony zgodnie z przepisami rozporządzenia wielobranżowy projekt , sporządzony zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno użytkowego – pozwalającej na realizację przedsięwzięcia inwestycyjno – budowlanego w generalnym wykonawstwie „PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W SIKORZU” z pełną infrastrukturą wewnętrzną i zewnętrzną wraz z pełnym uzbrojeniem terenu i koniecznymi przyłączami na działce 144 w miejscowości Sikórz.
b) szczegółowe przedmiary robót,
c) kosztorys inwestorski opracowany zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z dnia 8 czerwca 2004 r. Nr 130, poz. 1389).
d) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
e) informacja dot. bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
2.4. Nadzór autorski podczas realizacji prac budowlanych na podstawie
wykonanej dokumentacji.
3. Termin realizacji zamówienia: 30.01.2008r r.,
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
6. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
7. Zamawiający dopuszcza możliwość zatrudnienia podwykonawców.
8. Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie następujących dokumentów:
1) formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1,
2) oświadczenia do postępowania o zamówienie publiczne, wynikające z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2,
3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
4) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych - wykształcenia i uprawnień. Osoby odpowiedzialne za realizację zamówienia winny posiadać stosowne uprawnienia , wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz należeć do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
5) referencje, potwierdzające zrealizowanie co najmniej 2 usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i rozmiarem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Załączone referencje muszą potwierdzać, że przedmiotowe usługi zostały wykonane należycie. Jako odpowiadający rodzaj traktowane będą usługi projektowe, dot. projektów technicznych z zakresu budownictwa oświatowego i administracyjno-biurowego.
Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii, potwierdzonych za zgodność przez osobę /osoby/ uprawnioną/e/ do podpisania oferty, z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".
W przypadku składania oferty wspólnej, dokumenty o których mowa w pkt. 2÷5 winien załączyć każdy z przedsiębiorców, składających ofertę wspólną.
Ocena spełniania warunków, wymaganych od Wykonawców, zostanie dokonana w systemie „spełnia/ nie spełnia'', na podstawie załączonych dokumentów.
10. Miejsce i termin składania ofert:
Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym , 09-414 Brudzeń , pok. nr 3 do dnia:
20.07.2007r. do godz. 9:30.
11. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym , pok. nr 1 w dniu: 20.07.2007r. o godz. 10:00.
12. Kryteria wyboru: Cena 100 %.
13. Wadium: nie przewiduje się wniesienia wadium.
14. Umowa ramowa: nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.
15. Termin związania ofertą: 30 dni od terminu otwarcia ofert.
16. Przekazywanie przez zamawiającego i wykonawcę zawiadomień, oświadczeń, wniosków oraz informacji może być dokonywane w formie pisemnej lub za pośrednictwem fax-u, przy czym każda ze stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
17. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami:
Maria Zygmuntowicz– tel. (024) 260 40 13, fax (024) 260 40 23 .
18. Ogłoszenie zamieszczono w BZP w dniu 29-07-2007
Brudzeń Duży, dnia 29.06.2007 r.
Wywieszono na tablicy ogłoszeń : dnia 29.06.2007 r.
Zdjęto z tablicy ogłoszeń : dnia .....06.2007 r.
Zamieszczono na stronie internetowej www.ugbrudzenduzy.bip.org.pl dnia 29.06.2007 r.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kowalska Jadwiga
- Data udostępnienia w BIP: 2007-08-10
- Informacja zaktualizowana przez: Radomska Ewa
- Data ostatniej aktualizacji: 2007-08-10 12:59:09
- Liczba odsłon: 902
- Historia dokumentu: