BGK 341-1/07

 

O G Ł O S Z E N I E

 

Wójt Gminy Brudzeń Duży informuje, że postępowanie przetargowe dotyczące  przetargu na opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej  „Przebudowa i rozbudowa Szkoły Podstawowej w Sikorzu”  zostało unieważnione.

Uzasadnienie prawne:  art. 93 ust. 1 pkt. 4 Ustawy - Prawo zamówień publicznych;

Uzasadnienie faktyczne: cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

 

 

 

 

OGŁOSZENIE

O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

           o wartości poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych   

       na podstawie art. 11 ust. 8  ustawy - Pzp

                              

Przedmiot zamówienia:  WIELOBRANŻOWA  DOKUMENTACJA PROJEKTOWA  : „PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W SIKORZU”    

ZamawiającyGmina Brudzeń Duży,09-414 Brudzeń,  tel. (024) 260 40 13, fax (024) 260 40 23,   e-mail: gospodarkabrudzen@op.pl . Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie internetowej: www.ugbrudzenduzy.bip.org.pl , może być również przesłana pocztą na wniosek Wykonawcy, złożony u Zamawiającego osobiście, listownie lub faksem na nr (024) 260 40 13 , cena SIWZ – 50 zł.

2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie niżej wymienionego zakresu usług:

2.1.            Prace przedprojektowe :

a) mapa do celów projektowych

b) inwentaryzacja budowlana, w zakresie niezbędnym do projektowania,

c) uzyskanie niezbędnych wytycznych, warunków technicznych i opinii,

d) dokumentacja geologiczna,

2.2. Uzyskanie (w imieniu Zamawiającego) przewidzianych prawem budowlanym uzgodnień dokumentacji i pozwolenia na budowę.

2.3.            Projekt wykonawczy :

a)     wielobranżowy projekt, sporządzony zgodnie z przepisami rozporządzenia wielobranżowy projekt , sporządzony zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra infrastruktury  z dnia  02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej,  specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu  funkcjonalno użytkowego – pozwalającej na realizację przedsięwzięcia  inwestycyjno –   budowlanego w generalnym wykonawstwie „PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W SIKORZU”  z  pełną  infrastrukturą wewnętrzną i zewnętrzną  wraz z pełnym uzbrojeniem terenu i koniecznymi przyłączami na działce 144 w miejscowości Sikórz.

b)     szczegółowe przedmiary robót,

c)      kosztorys inwestorski opracowany zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z dnia 8 czerwca 2004 r. Nr 130, poz. 1389).

d)     specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,

e)     informacja dot. bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.

2.4.           Nadzór autorski podczas realizacji prac budowlanych na podstawie

        wykonanej  dokumentacji.

3. Termin realizacji zamówienia: 30.01.2008r r.,

4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych.

5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.

6. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

7. Zamawiający dopuszcza możliwość zatrudnienia podwykonawców.

8. Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie następujących dokumentów:

1) formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1,

2) oświadczenia do postępowania o zamówienie publiczne, wynikające z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2,

3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

4) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych - wykształcenia i uprawnień. Osoby odpowiedzialne za realizację zamówienia winny posiadać stosowne uprawnienia , wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz należeć do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.

5) referencje, potwierdzające zrealizowanie co najmniej 2 usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i rozmiarem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Załączone referencje muszą potwierdzać, że przedmiotowe usługi zostały wykonane należycie. Jako odpowiadający rodzaj traktowane będą usługi projektowe, dot. projektów technicznych z zakresu budownictwa oświatowego i administracyjno-biurowego.

Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii, potwierdzonych za zgodność przez osobę /osoby/ uprawnioną/e/ do podpisania oferty, z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".

W przypadku składania oferty wspólnej, dokumenty o których mowa w pkt. 2÷5 winien załączyć każdy z przedsiębiorców, składających ofertę wspólną.

Ocena spełniania warunków, wymaganych od Wykonawców, zostanie dokonana w systemie „spełnia/ nie spełnia'', na podstawie załączonych dokumentów.

10. Miejsce i termin składania ofert:

Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym , 09-414 Brudzeń  , pok. nr 3 do dnia:

20.07.2007r.  do godz. 9:30.

11. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym , pok. nr 1  w dniu: 20.07.2007r.  o godz. 10:00.

12. Kryteria wyboru: Cena 100 %.

13. Wadium: nie przewiduje się wniesienia wadium.

14. Umowa ramowa: nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.

15. Termin związania ofertą: 30 dni od terminu otwarcia ofert.

16. Przekazywanie przez zamawiającego i wykonawcę zawiadomień, oświadczeń, wniosków   oraz informacji może być dokonywane w formie pisemnej lub za pośrednictwem fax-u, przy czym każda ze stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.

17. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami:

Maria Zygmuntowicz–  tel. (024) 260 40 13, fax (024) 260 40 23 .

18. Ogłoszenie zamieszczono w BZP w dniu 29-07-2007

Załączniki: zal_1.doc , zal_2i4.doc , zal_5.doc , siwz_20070629.doc

Brudzeń Duży, dnia 29.06.2007 r.

Wywieszono na tablicy ogłoszeń :                                     dnia  29.06.2007 r.

Zdjęto z tablicy ogłoszeń :                                                              dnia  .....06.2007 r.

Zamieszczono na stronie internetowej www.ugbrudzenduzy.bip.org.pl  dnia  29.06.2007 r.

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Kowalska Jadwiga
  • Data udostępnienia w BIP: 2007-08-10
  • Informacja zaktualizowana przez: Radomska Ewa
  • Data ostatniej aktualizacji: 2007-08-10 12:59:09
  • Liczba odsłon: 902
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 4995160]

przewiń do góry