Brudzeń Duży dn.22.05.2014 r.

 

Zawiadomienie dotyczące unieważnienia postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn.: Budowa dróg gminnych – ulicy Wspólnej oraz ulicy Karola Maya  w Brudzeniu Dużym” nr sprawy: RGR.ZP.271.9.2014

Komisja przetargowa powołana Zarządzeniem Nr 319/2014 Wójta Gminy Brudzeń Duży                       z dnia 11 czerwca 2014 roku dokonała  rozstrzygnięcia postępowanie pn.: Budowa dróg gminnych – ulicy Wspólna oraz ulicy Karola Maya  w Brudzeniu Dużym”

W niniejszym postępowaniu wpłynęły następujące oferty:

Nr 1 - Zakład Usługowo – Handlowy „WIGMA” sp. z o.o.  09-409 Płock, ul. Walecznych 16/9 za cenę brutto 1 222 478,05 zł.

Nr 2 - „HYDROPOL” Sp. z o.o. 09-500 Gostynin, ul. Targowa 10 B za cenę brutto 1 445 998,46 zł.

Nr 3 – Przedsiębiorstwo Inwestycyjno-Budowlane WASKOP Elżbieta Wasek, 09-409 Płock, ul. Walecznych 9a/14  za cenę brutto 1 583 416,23 zł.

Nr 4 - Konsorcjum w składzie: Zakład Energetyczny Płock Centrum Handlowe Sp. z o.o. 09-407 Płock ul. Otolińska 25 i Firma Remontowo- Budowlana „LIPOWSKI” S.J. Mieczysław i Grzegorz Lipowscy 09-400 Płock ul. Kostrogaj 25 za cenę brutto 1 556 149,35 zł.

Nr 5 - Handel i Usługi Budowlane „ER-BRUK” Avetisyan Karen 87-603 Wielgie ul. Starowiejska 87 za cenę brutto 1 533 140,97 zł.

Zamawiający podczas otwarcia ofert poinformował,  że kwotą jaką dysponuje na realizację przedmiotu zamówienia jest 1.000 000,00 zł brutto.  Działając zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 4 Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ najkorzystniejsza oferta przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, jednocześnie Zamawiający nie może zwiększyć kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty z braku środków finansowych.

Zamawiające informuje o powtórnym przeprowadzeniu postępowania w trybie przetargu nieograniczonego, dotyczącego części zadania powyższego. Planowany termin ogłoszenia zamówienia 13.06.2014r.

Otrzymują:

1.      Wykonawca

2.      a/a

Zatwierdzam:          

 

……………………………………………………

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Brudzeń Duży: Budowa dróg gminnych - ulicy Wspólnej oraz ulicy Karola Maya w Brudzeniu Dużym
Numer ogłoszenia: 180070 - 2014; data zamieszczenia: 28.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Brudzeń Duży , Toruńska 2, 09-414 Brudzeń Duży, woj. mazowieckie, tel. 24 2604081, faks 24 2604081.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brudzen.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa dróg gminnych - ulicy Wspólnej oraz ulicy Karola Maya w Brudzeniu Dużym.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w ramach zadania pn.: Budowa dróg gminnych - ulicy Wspólnej oraz ulicy Karola Maya w Brudzeniu Dużym są roboty budowlane obejmujące: 1.1 budowę drogi gminnej - ulicy Wspólnej na odcinku od km 0+028,90 (skrzyżowanie z drogą wojewódzką nr 559) do km 0+339,51 (skrzyżowanie z drogą gminną - ul.Osiedlowa) - roboty przygotowawcze ( roboty ziemne, usunięcie drzew i krzewów, rozbiórka elementów dróg i ulic ) - nawierzchnia z kostki betonowej gr. 8 cm na podbudowie z kruszywa łamanego gr. 20 cm, wraz z warstwą wzmacniającą dwuwarstwową 15 + 15 cm ( kruszywo stabilizowane cementem o Rm=2,5 MPa i Rm=1,5Mpa ) - jezdnia, zjazdy - nawierzchnia z kostki betonowej gr. 8 cm na podbudowie z kruszywa łamanego gr. 10 cm, wraz z warstwą wzmacniającą gr. 15 cm ( pospółka ) - chodnik, dojścia do furtek - krawężniki i obrzeża betonowe - sieć kanalizacji deszczowej Ø 200, 300, 400 mm - przebudowa i zabezpieczenie w niezbędnym zakresie kolidujacej infrastruktury technicznej z przedmiotową drogą - uporządkowanie zieleni położonej w pasie drogowym - wykonanie trawników - oznakowanie pionowe i poziome 1.2 budowę drogi gminnej - ulicy Karola Maya na odcinku od km 0+023,5 (skrzyżowanie z drogą wojewódzką nr 559-ul.Toruńska) do km 0+242,03 (skrzyżowanie z drogą gminną - ul.Jana Pawła II) - roboty przygotowawcze ( roboty ziemne, usunięcie drzew i krzewów, rozbiórka elementów dróg i ulic ) - nawierzchnia z kostki betonowej gr. 8 cm na podbudowie z kruszywa łamanego gr. 20 cm, wraz z warstwą wzmacniającą dwuwarstwową 15 + 15 cm (kruszywo stabilizowane cementem o Rm=2,5 MPa i Rm=1,5MPa) - jezdnia, zjazdy - nawierzchnia z kostki betonowej gr. 8 cm na podbudowie z kruszywa łamanego gr. 10 cm, wraz z warstwą wzmacniającą gr. 15 cm ( pospółka ) - chodnik, dojścia do furtek - krawężniki i obrzeża betonowe - sieć kanalizacji deszczowej Ø 200, 500 mm - zabezpieczenie w niezbędnym zakresie kolidujacej infrastruktury technicznej z przedmiotową drogą - uporządkowanie zieleni położonej w pasie drogowym - wykonanie trawników - oznakowanie pionowe i poziome - przepust z rury karbowanej HDPE Ø 800 wraz z umocnieniem wlotu i wylotu - umocnienie skarp płytami ażurowymi - umocnienie rowu melioracyjnego płytami ażurowymi przy wylocie kanalizacji deszczowej wraz z wykonaniem prefabrykowanego wylotu kanalizacyjnego 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, STWiOR i zapisy niniejszej SIWZ z zastrzeżeniem zmiany rozwiązań materiałowych, dotyczących rurociągów w ul.Wspólnej tj. kolektory kanalizacji deszczowej i przykanaliki wpustów deszczowych zaprojektowane z rur z litego polipropylenu o szcztywności obwodowej SN=8 kN/m2 lub wyższej zostają zastąpione rurami kielichowymi dwuściennymi z propylenu o SN nie mniejszej niż 8 kN/m2. Uwaga: Jeżeli w dokumentach przetargowych dokonano opisu przedmiotu zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to w związku z treścią art. 29 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający nie ogranicza możliwości zastosowania przez Wykonawcę urządzeń i materiałów równoważnych, o parametrach nie gorszych od opisanych w dokumentacji projektowej..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.23.32.00-1, 45.23.24.11-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 20 000 zł (dwadzieścia tysięcy złotych) do upływu terminu składania ofert.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy prowadzą zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalność gospodarczą, w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że posiada doświadczenie zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia, tj. zrealizował co najmniej 2 zadania obejmujące roboty nawierzchniowe z kostki betonowej lub granitowej o wartości brutto min. 300.000 zł każde i co najmniej 2 zadania polegające na budowie sieci kanalizacji deszczowej lub sanitarnej o wartości brutto min. 300.000 zł każde, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, Wykonawca załączy dowody dotyczące najważniejszych robót, określające, czy roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować osobą posiadającą kwalifikacje odpowiednie do stanowiska, które zostanie jej powierzone, tj.: posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej*, instalacyjnymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych* * Zamawiający dopuszcza uprawnienia budowlane odpowiadające w/w uprawnieniom, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. * Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych tj. m.in. w ustawie o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej z dnia 18 marca 2008 roku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku; jego ocena zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy, że spełnia wymagania art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dowodami do wykazu robót budowlanych wykonanych należycie są poświadczenia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://ugbrudzenduzy.bip.org.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym ul. Toruńska 2, 09-414 Brudzeń Duży.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym ul. Toruńska 2, 09-414 Brudzeń Duży - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 branza_drogowa_28-05-2014.rar

 branza_sanitarna_28-05-2014.rar + pbw_wspolna_br._sanitarna_28-05-2014.pdf

 branza_teletechniczna_28-05-2014.rar

 operat_wodnoprawny_28-05-2014.rar

 opinia_geoteczniczna_28-05-2014.rar

 pozwolenie_na_wspolna_28-05-2014.pdf

 siwz_-_budowa_drog_w_brudzeniu_duzym_-_ul.wspolna__maya_28-05-2014.doc

 

 

 

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
  • Data udostępnienia w BIP: 2014-06-13
  • Informacja zaktualizowana przez: Administrator
  • Data ostatniej aktualizacji: 2014-06-13 13:13:30
  • Liczba odsłon: 1255
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 4975150]

przewiń do góry