Brudzeń Duży dn. 04.11.2011r.
W postępowaniu koncesyjnym na usługi RGR.ZP.271.9.2011 dot. „ Zarządzania, administrowania, bieżącego utrzymania, eksploatacji gminnej sieci kanalizacji w zakresie zbiorowego odprowadzenia ścieków na terenie miejscowości Siecień, gmina Brudzeń Duży” wniosek o zawarcie umowy koncesyjnej złożył następujący Oferent:
1. Przedsiębiorstwo Gospodarki Wodno-Ściekowej „GEA-NOVA” Sp. z o.o. 05-082 Stare Babice ul. Kutrzeby 38
Przewodniczący Komisji opiniującej: /-/ Paweł Krzemiński
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Brudzeń Duży: Zarządzanie, administrowanie, bieżące utrzymanie, eksploatacja gminnej sieci kanalizacji w zakresie zbiorowego odprowadzenia ścieków na terenie miejscowości Siecień, gmina Brudzeń Duży
Numer ogłoszenia: 271723 - 2011; data zamieszczenia: 17.10.2011
OGŁOSZENIE O KONCESJI NA USŁUGI
SEKCJA I: KONCESJODAWCA
I. 1) NAZWA (FIRMA) I ADRES: Urząd Gminy, Brudzeń Duży 1, 09-414 Brudzeń Duży, woj. mazowieckie, tel. 024 2604013, faks 024 2604023.
I. 2) RODZAJ KONCESJODAWCY: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT KONCESJI
Nazwa nadana koncesji przez koncesjodawcę: Zarządzanie, administrowanie, bieżące utrzymanie, eksploatacja gminnej sieci kanalizacji w zakresie zbiorowego odprowadzenia ścieków na terenie miejscowości Siecień, gmina Brudzeń Duży.
Określenie przedmiotu koncesji oraz jej wartości: Przedmiotem koncesji jest wykonywanie usług w zakresie: Zarządzania, administrowania, bieżącego utrzymanie, eksploatacji gminnej sieci kanalizacyjnej w zakresie zbiorowego odprowadzania ścieków na terenie miejscowości Siecień, gmina Brudzeń Duży. Wartość koncesji została ustalona na kwotę: 86.400,00 zł ( słownie: osiemdziesiąt sześć tysięcy czterysta złotych 00/100 groszy).
Opis potrzeb i wymagań koncesjodawcy / informacja o sposobie uzyskania opisu: Zadania Koncesjobiorcy: a) Zarządzanie, administrowanie, bieżące utrzymanie, eksploatacja oczyszczalni ścieków, sieci kanalizacji sanitarnej, przepompowni i wylotu wraz z odpływem zgodnie z przepisami prawa w tym zakresie dla tego typu obiektów i obowiązującą instrukcją obsługi. b) Przestrzegania przepisów w zakresie ochrony środowiska i prawa budowlanego i związanej z tym właściwej obsługi oczyszczalni ścieków, c) Uzyskania właściwego wyniku oczyszczania ścieków zgodnie z PN lub inna równoważną normą nie gorszą niż PN, d) Ponoszenia opłat z tytułu wprowadzenia oczyszczonych ścieków do odbiornika, utylizacji skratek i osadu nadmiernego, e) Świadczenie usług w zakresie zbiorowego odprowadzania ścieków z terenu miejscowości Siecień gmina Brudzeń Duży na zasadach określonych w ustawie z dnia 7 czerwca 2001 r. o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków (Dz. U. z 2006 r. Nr 123, poz. 858 z późn. zm.) wraz z przepisami wykonawczymi i Regulaminem odprowadzania ścieków na terenie objętym siecią kanalizacji sanitarnej w miejscowości Siecień. f) Zawieranie umów o odprowadzenie ścieków z odbiorcami zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz rozliczanie się z odbiorcami na podstawie określonych w obowiązujących przepisach taryfach cen i stawek opłat, g) Zbieranie opłat za ścieki, h) Współpraca z władzami Gminy Brudzeń Duży w zakresie zbiorowego odprowadzania ścieków i) Rozpatrywanie skarg i wniosków odbiorców, j) Użytkowanie zgodnie z zasadami prawidłowej gospodarki w ramach prowadzonego przez Wykonawcę przedsiębiorstwa, przestrzegając przy tym obowiązujących norm i przepisów, z wykorzystaniem zasad wiedzy ogólnej i technicznej, k) Utrzymanie w sprawności technicznej systemu kanalizacji sanitarnej (oczyszczalnia ścieków przepompownie ścieków i kanalizacja sanitarna), zapewnienie prawidłowej pracy i eksploatacji, dokonywanie przeglądów, napraw bieżących, usuwanie awarii, l) Utrzymanie pogotowia technicznego z zadaniem lokalizacji i ograniczenia skutków awarii oraz przystąpienie do jej usuwania najpóźniej w ciągu 12 godzin, przystąpienie do zabezpieczenia awarii z chwilą otrzymania zgłoszenia, m) Lokalizacja nieprawidłowo wykonanych przyłączy kanalizacyjnych oraz punktów nielegalnego spustu ścieków, wydawanie warunków technicznych dla nowych dostawców ścieków, uczestnictwo i wykonywanie czynności odbiorowych przyłączy indywidualnych i sieci przekazywanych do eksploatacji, n) Przekazywanie do Urzędu Gminy w Brudzeniu Dużym danych statystycznych oraz informacji o stanie awarii i planowanych wyłączeniach odbioru ścieków po uprzednim powiadomieniu odbiorców, o) Zabezpieczenie zgodnie w wymaganiami ochrony przeciwpożarowej, Państwowej Inspekcji Pracy, Państwowej Inspekcji Sanitarnej, Inspekcji Ochrony Środowiska, etc. oraz wykonywanie zaleceń tych organów na własny koszt, p) Czas wykonywanie zamówienia 24 godziny na dobę, q) Gmina Brudzeń Duży jest właścicielem oczyszczalni ścieków i kanalizacji sanitarnej z przepompowniami, r) Dbanie o powierzone mienie w szczególności przed kradzieżą, dewastacją, uszkodzeniem, zniszczeniem, degradacją lub inną formą niewłaściwego zarządu..
Termin wykonania przedmiotu koncesji: do dnia 31.12.2012r..
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III. WARUNKI UDZIAŁU
· Warunki udziału oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: koncesję, zezwolenie lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym postępowaniem, w tym wypadku zezwolenie lub promesę zezwolenia na prowadzenie zbiorowego odprowadzania ścieków wydaną przez Wójta Gminy Brudzeń Duży. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie- Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca udokumentuje, że w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, eksploatował/eksploatuje biologiczną oczyszczalnią ścieków z systemem kanalizacji sanitarnej o przepustowości min. 60 m3/d lub kierował praca takiej oczyszczalni. 3) Dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia -wykaz sprzętu niezbędnego do realizacji zamówienia: minimalne wymagania: koparko-ładowarka - szt. 1; samochód dostawczy - szt. 1; -wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami. Ocena na podstawie dokumentów potwierdzających: zaświadczenia, świadectwa kwalifikacyjne, dyplomy potwierdzające spełnienie warunków. 4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia Warunek zostaje uznany za spełniony na podstawie: -posiadania ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Polisa, że jest ubezpieczony na kwotę minimum 100.000,00 złotych. Przedmiotowa polisa musi obowiązywać w całym okresie realizacji umowy. 5) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm. ) -Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca przedłoży: oświadczenie o braku wykluczenia z postępowania Załącznik nr 6 do Ogłoszenia. 6) Oferent może polegać na zdolności innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi powiązań, Musi on w takiej sytuacji wykazać koncesjodawcy, że będzie spełniał warunki niezbędne do wykonywania koncesji. W tym celu oferent przedstawia stosowne zobowiązanie tych podmiotów w zakresie realizacji koncesji. Załącznik nr 7 do Ogłoszenia..
· Informacja o oświadczeniach do których złożenia obowiązany jest zainteresowany podmiot, który składa wniosek o zawarcie umowy koncesji: 1.Oświadczenie dotyczące uzyskania pozwoleń oraz dokonania zgłoszeń do właściwych organów administracji publicznej w zakresie działalności polegającej na wykonywaniu usług objętych koncesją 2. Oświadczenie dotyczące posiadania wiedzy oraz potencjału technicznego i personalnego 3. Oświadczenie dotyczące posiadanego doświadczenia 4.Oświadczenie o niezaleganiu z daninami publicznymi 5. Oświadczenie o objęciu ochroną ubezpieczeniową 6. Oświadczenie o braku wykluczenia 7. Oświadczenie o podwykonawcach 8. Oświadczenie o niekaralności..
· Informacja o dokumentach składanych przez oferenta, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą albo oferenta, który złoży najkorzystniejszą ofertę spośród pozostałych ofert, o którym mowa w art. 21 ust. 3 ustawy z dnia 9 stycznia 2009 r. o koncesji na roboty budowlane lub usługi, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż w terminie 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udzielenie zamówienia albo składania wniosków. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania wniosków. 4. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzająca, że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie: - świadczonych usług, - wobec osób trzecich w trakcie wykonywania umowy koncesji, - wszelkich składników majątku oferenta, pracowników oraz podmiotów powiązanych z oferentem służących do wykonywania przedmiotu umowy koncesji. 5. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczania i wykształcenia, niezbędnych do wykonywania przedmiotu koncesji, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, w tym, jeśli to konieczne, oświadczenie podmiotu trzeciego o udostępnienie osób w celu rzetelnego wykonania przedmiotu koncesji. 6. Dokumenty potwierdzające posiadane doświadczenie i rzetelne wykonywanie w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, bezpośrednio lub pośrednio, usługi z zakresu gospodarki wodnej oraz ściekowej na rzecz ludności. 7. Oświadczenie o niekaralności oferenta, jego wspólników, partnerów, komplementariuszy, członków zarządu, za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o zawarcie umowy koncesji lub postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przeciwko osobom wykonującym pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego. Dokumenty, o których mowa w pkt 7 i 8 powinny zostać wystawione przez organy jednostek samorządu terytorialnego, organy administracji państwowej lub inne organy lub osoby prowadzące nadzór lub kontrolę nad działalnością w zakresie gospodarki wodno-ściekowej lub remontów sieci wodociągowo-kanalizacyjnych. Dokumenty te będą oceniane zgodnie ze specyfikacją kraju, z którego pochodzą. Jeżeli oferent ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o którym mowa w pkt.1 i 6 składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 7.1) nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7.2) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, 7.3) oferent, jego wspólnicy, partnerzy, komplementariusze, członkowie zarządu, nie są karani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o zawarcie umowy koncesji lub postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przeciw prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego- wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. Jeżeli w kraju siedziby lub miejsca zamieszkania oferenta nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym oferent ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (daty wystawienia odpowiednio jak wyżej)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) WADIUM
· Wysokość i tryb wniesienia wadium: w przedmiotowym postępowaniu koncesjodawca nie wymaga wniesienia wadium..
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
Kryteria:
· 1. W niniejszym postępowaniu Oferty będą oceniane w skali od 1 do 10.
· 2. wysokość ewentualnego współfinansowania przedmiotu koncesji
· 3. koszty użytkowania przedmiotu koncesji
· 4. wysokość opłaty ( taryfy) za usługę świadczoną na rzecz osób trzecich korzystających z przedmiotu koncesji
IV.3) WARUNKI UZNANIA OFERTY ZA NIEODPOWIADAJĄCĄ WYMAGANIOM KONCESJODAWCY SKUTKUJĄCE NIEDOPUSZCZENIEM OFERT DO OCENY I PORÓWNANIA
1. Brak wymaganych oświadczeń oraz wymaganych dokumentów. 2. Treść oferty jest niezgodna z opisem warunków,o których mowa w art. 15 ust.2 ustawy o koncesji na roboty budowlane lub usługi. 3. Oferta jest nieczytelna, sporządzona niezgodnie ze wzorem lub podpisana przez osoby nieuprawnione.
IV.4) OKOLICZNOŚCI UZASADNIAJĄCE ODWOŁANIE POSTĘPOWANIA
1. Brak wniosków o zawarcie umowy koncesji, spełniających wymogi formalne. 2. Brak ofert spełniających wymagania określone w opisie warunków koncesji. 3. Wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania nie leży w interesie publicznym lub nie leży w interesie Koncesjodawcy. 4. Wystąpiła wada lub okoliczność uniemożliwiająca zawarcie ważnej umowy koncesji na usługi.
IV.5) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Miejsce i termin składania wniosków o zawarcie umowy koncesji: 02.11.2011 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym ul. Toruńska 2, 09-414 Brudzeń Duży - sekretariat.
Zatwierdzam:
Wójt Gminy Brudzeń Duży
/-/ Andrzej Dwojnych
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Sieczkowski Piotr
- Data udostępnienia w BIP: 2011-11-14
- Informacja zaktualizowana przez: Sieczkowski Piotr
- Data ostatniej aktualizacji: 2011-11-14 17:27:45
- Liczba odsłon: 626
- Historia dokumentu: