Wersja archiwalna 2009-08-07 13:50:22


----------------------------------------------------------------------------------------
OGŁOSZENIE
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o wartości poniżej kwot określonych w przepisach

wydanych na podstawie art.11 ust.8 Ustawy – Prawo zamówień

publicznych

 

Przedmiot zamówienia: Budowa kanalizacji sanitarnej z przykanalikami w m. Siecień – 

                                         etap I

 

Zamawiający – Gmina Brudzeń Duży, 09-414 Brudzeń Duży ,  tel. (024) 260 40 13,

fax (024) 260 40 23, e-mail: gospodarkabrudzen@op.pl

1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie internetowej:  

    www.ugbrudzenduzy.bip.org.pl , może być również przesłana pocztą na wniosek Wykonawcy, 

    złożony u Zamawiającego osobiście, listownie lub faksem na nr (024) 260 40 23,  cena SIWZ 

    – 200 zł.

2. Przedmiotem zamówienia  jest wykonanie pierwszego etapu sieci kanalizacji sanitarnej z 

    przykanalikami w miejscowości Siecień.

 

Zakres zadania obejmuje budowę:

- sieci kanalizacji sanitarnej z rur PVC Ø 200 mm                        - 3961,00 mb

- sieci kanalizacji sanitarnej z rur PVC Ø 160 mm                        - 1207,00 mb

- sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej z rur PE Ø 90               - 1002,70 mb

- przyłączy z rur PVC Ø 160                                                          -   999,00 mb

- przepompowni ścieków PS-1                                                               -  1 kpl.

 

Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień  Kod CPV:  45232410-9;  45310000-3.

 

Szczegółowy zakres zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i przedmiary robót, stanowiące załącznik nr 10 do SIWZ, z zastrzeżeniem wniesionym w rozdz. X  ust. 2 specyfikacji.

 

3. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 31.08.2011 r.

4. Okres wymaganej gwarancji – minimum 36 miesięcy.

5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych.

6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.

7. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji    

    elektronicznej.

8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w

    art. 67 ust.1, p. 6 Prawa zamówień publicznych z 29.01.2004 r.

9. Zamawiający dopuszcza możliwość zatrudnienia podwykonawców.

10. Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie następujących dokumentów:

1) Formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1,

2) Oświadczenia do postępowania o zamówienie publiczne, wynikające z art. 22 ust.1 ustawy   

     Prawo  zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2,

3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji 

     działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia  

     do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed  

     upływem terminu składania ofert,

 4) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego 

     oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia 

     Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem 

     podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że 

     uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych 

     płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie 

     wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

5) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej 

     Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 3, 4 – składa dokument lub dokumenty 

     wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzających 

     odpowiednio, że:

     a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,

     b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i    

     zdrowotne, albo, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na

     raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,

     c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.

6) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć 

     w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, 

     doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu 

     wykonywanych przez nie czynności. Kierownik budowy /Kierownicy robót/ musi posiadać

     uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia wymagane przepisami ustawy

     z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz należeć do właściwej Okręgowej Izby  

     Inżynierów Budownictwa

7) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania

     zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt.6, wykonawca wskazał osoby, którymi 

     będzie dysponował 

 8) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia        

     postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,  

     odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia

     z podaniem ich zakresu rzeczowego (wymagane doświadczenie: 1 zadanie dotyczące 

     budowy sieci kanalizacyjnej z przykanalikami o długości minimum 2.000 mb), nazwy 

     Zamawiającego, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, 

     że roboty zostały wykonane należycie.

 

 

Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii, potwierdzonych za zgodność przez osobę /osoby/ uprawnioną/e/ do podpisania oferty, z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że:

a) warunek określony w pkt. 2, 3 i 4 spełnia każdy z Wykonawców,

b) warunek określony w pkt. 6 i 8 spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy.

Ocena spełniania warunków, wymaganych od Wykonawców, zostanie dokonana w systemie „spełnia/ nie spełnia'', na podstawie załączonych dokumentów.

11. Miejsce i termin składania ofert:

Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym, sekretariat , do dnia: 2009 – 08 –28 , do godz. 11:30.

12. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym, pok. nr 1,  w dniu: 2009 – 08 – 28,  o godz. 12:00.

13. Kryteria wyboru: Cena 100 %.

14. Wadium: Zamawiający wymaga  wniesienia wadium w kwocie: 45.000 PLN

15. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy: Zamawiający będzie żądał wniesienia  

 zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w wysokości 10 % całkowitej ceny ofertowej.

16. Umowa ramowa: nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.

17. Termin związania ofertą: 30 dni od terminu otwarcia ofert.

18. Przekazywanie przez zamawiającego i wykonawcę zawiadomień, oświadczeń, 

 wniosków oraz informacji może być dokonywane w formie pisemnej lub za pośrednictwem

 fax-u, przy  czym każda ze stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich

 otrzymania.

19. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami:  Maria Zygmuntowicz - 

   tel. (024) 260 – 40 – 13 ,  fax (024) 260 – 40 – 23.

20. Ogłoszenie zamieszczono w BZP w dniu 07.08.2009 r.



siwz___zal._1-7.doc
zal._nr_8_a.rar
zal._nr_8_b.rar
zal._nr_8_c.rar
zal._nr_8_d.rar
rys_24.rar
zal._nr_9_stwior.rar
zal._nr_10_przedmiary.rar


Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 4938365]

przewiń do góry