Wersja archiwalna 2009-09-17 16:16:33
Brudzeń Duży, dnia 16.09.2009r,
Nr sprawy 341/7/09
O G Ł O S Z E N I E
Zamawiający, Gmina Brudzeń Duży, 09-414 Brudzeń Duży informuje o zawarciu umowy na realizację zadania pn.:
„Budowa kanalizacji sanitarnej z przykanalikami w m. Siecień – etap I”
Uzasadnienie wyboru Wykonawcy
Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty kierował się kryterium - cena 100%.
Za najkorzystniejszą uznano ofertę z najniższą ceną wśród nie podlegających odrzuceniu.
Nazwa i adres Wykonawcy
Konsorcjum :
· Zakład Usługowy Wodno-Kanalizacyjny i c.o.
Dariusz Bartczak
ul. Sienkiewicza 1, 88-220 Osięciny
· Zakład Instalacyjno-Sanitarny Wojciech Bartczak
ul. Władysława Łokietka 4
88-230 Piotrków Kujawski
Wartość umowy i data zawarcia umowy
Umowa zawarta dnia 16.09.2009r. r. na kwotę brutto 1.961.351,69 zł .
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Brudzeń Duży, dnia 08.09.2009r.
Nr sprawy PP. 341-7/08
OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA
Na podstawie art. 92 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z dnia 9 lutego 2004 r. Nr 19, poz. 177 ze zm.), Zamawiający Gmina Brudzeń Duży, Brudzeń Duży 1, 09-414 Brudzeń informuje, że w wyniku postępowania o zamówienie publiczne przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zamówienia pn. „Budowa kanalizacji sanitarnej z przykanalikami w m. Siecień – etap I” wybrana została najkorzystniejsza oferta.
Wybrano ofertę nr 4 złożoną przez:
Konsorcjum :
· Zakład Usługowy Wodno-Kanalizacyjny i c.o.
Dariusz Bartczak
ul. Sienkiewicza 1, 88-220 Osięciny
· Zakład Instalacyjno-Sanitarny Wojciech Bartczak
ul. Władysława Łokietka 4
88-230 Piotrków Kujawski
z ceną ofertową brutto: 1.961.351,69 zł (słownie złotych: jeden milion dziewięćset sześćdziesiąt jeden tysięcy trzysta pięćdziesiąt jeden złoty 69/100).
Uzasadnienie wyboru:
Na podstawie kryterium określonego w SIWZ za najkorzystniejszą uznano ofertę złożoną przez w/w firmę - oferta zawierała najniższą cenę spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.
Zamawiający – Gmina Brudzeń Duży zgodnie z art. 24 ust.3 oraz art.92 ust 1 pkt 3Ustawy – Prawo zamówień publicznych informuje, że na podstawie art.24 ust.2 pkt. 3 Ustawy Prawo zamówień publicznych wykluczył z postępowania przetargowego następujących wykonawców:
Oferta nr 7:
Usługi Transportowe Edward Antoni Wilczyński
Stara Iwiczna ul. Kielecka 19a
05-500 Piaseczno
Uzasadnienie faktyczne: nie wskazano osób posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności budowlanej, instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych oraz instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych.
Uzasadnienie prawne: niezgodność oferty z SIWZ – rozdział IV pkt.1 ppkt.5 SIWZ
Oferta nr 9:
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „HYDROBUD”
Paweł Złotowski
Leszczynek 2A, 99-300 Kutno
Uzasadnienie faktyczne: nie wskazano osób posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności budowlanej.
Uzasadnienie prawne: niezgodność oferty z SIWZ – rozdział IV pkt.1 ppkt.5 SIWZ
Oferta nr 16:
Zakład Usługowo – Handlowy „WIGMA” Sp. z o.o.
ul. Walecznych 16/9
09-409 Płock
Uzasadnienie faktyczne: nie wskazano osób posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych.
Uzasadnienie prawne: niezgodność oferty z SIWZ – rozdział IV pkt.1 ppkt.5 SIWZ
Zgodnie z art. 89 ust.1 pkt.5 Zamawiający odrzuca oferty Wykonawców wykluczonych z postępowania .
Zgodnie ze SIWZ w wyznaczonym terminie zostało złożonych 16 ofert.
Punktacja ofert ważnych przedstawiała się następująco:
Oferta nr 1:
Zakład Robót Inżynieryjnych
Produkcyjno-Usługowo-Handlowy Mieczysław Szczechowiak
ul. Konińska 28, 62-045 Pniewy
otrzymana punktacja 6,09 pkt.
Oferta nr 2:
HYDROPOL Sp. z o.o.
ul. Targowa 10b, 09-500 Gostynin
Otrzymana punktacja 7,58 pkt.
Oferta nr 3:
Przedsiębiorstwo Robót Melioracyjnych i Ziemnych
„PREMZ” Sp. z o.o.
Al. Jana Pawła II 8 , 87-800 Włocławek
Otrzymana punktacja – 9,80 pkt.
Oferta nr 4:
Konsorcjum :
· Zakład Usługowy Wodno-Kanalizacyjny i c.o.
Dariusz Bartczak
ul. Sienkiewicza 1, 88-220 Osięciny
· Zakład Instalacyjno-Sanitarny Wojciech Bartczak
ul. Władysława Łokietka 4, 88-230 Piotrków Kujawski
Otrzymana punktacja – 10,0 pkt.
Oferta nr 5:
Zakład Geologiczni-Wiertniczy i Wodno-Kanalizacyjny
”KEMPEX” Edmund Kępski
ul. Wigury 4, 87-330 Jabłonowo Pomorskie
Otrzymana punktacja – 6,97 pkt.
Oferta nr 6:
Konsorcjum :
· REM-SANIT Tadeusz Remiś
ul. Przemysłowa 20, 09-400 Płock
· W.R.M. Przedsiębiorstwo Inżynieryjno-Instalacyjne
Arkadiusz wałęsa, Marcin Rybicki, Lech Malara Spółka Jawna
ul. Kostrogaj 13, 09-400 Płock
otrzymana punktacja 7,53 pkt.
Oferta nr 8:
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe
„MELBET” Ochocki, Umiejewski,Kacicki spółka jawna
ul. Wiadukt 1, 09-400 Płock
otrzymana punktacja 7,27 pkt.
Oferta nr 10:
Kopalnia Piachu i Żwiru „WASKOP” Elżbieta Wasek
ul. Walecznych 9a/14, 09-409 Płock
otrzymana punktacja 9,74 pkt.
Oferta nr 11:
Prywatne Przedsiębiorstwo Budowlane „ALPEX”
– Spółka Jawna Mariusz Skrętowski
ul. Obrońców Płocka 1920r 11/3, 09-402 Płock
otrzymana punktacja 9,00 pkt.
Oferta nr 12:
Przedsiębiorstwo Robót Budowlanych „HYDROTEX” Wardziński – Wojtczak
ul. Spółdzielcza 30, 09-230 Bielsk
otrzymana punktacja 6,55 pkt.
Oferta nr 13:
Zakład Usług Technicznych Budownictwa Andrzej Osiecki
ul. Płocka 59a/5, 09-200 Sierpc
otrzymana punktacja 7,24 pkt.
Oferta nr 14:
PEKUM S.A.
ul Ziejkowa 5, 09-500 Gostynin
otrzymana punktacja 7,10 pkt.
Oferta nr 15:
PETRO WodKan Sp. z o.o.
ul. Chemików 7, 09-411 Płock
otrzymana punktacja 6,76 pkt.
Zgodnie z art. 94 ust. 1 Pzp, ustala się termin podpisania umowy o wykonaniu zamówienia ustala się na dzień 16.09.2009r , godz. 10.00, w siedzibie Urzędu Gminy Brudzeń Duży.
--------------------------------------------------------------------------------------
W zwiazku z pytaniami dot. oznaczenia zakresu kanalizacji sanitarnej objętej etapem I, ponizej zamieszczamy zaktualizowane załaczniki:
----------------------------------------------------------------------------------------
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o wartości poniżej kwot określonych w przepisach
wydanych na podstawie art.11 ust.8 Ustawy – Prawo zamówień
publicznych
Przedmiot zamówienia: Budowa kanalizacji sanitarnej z przykanalikami w m. Siecień –
etap I
Zamawiający – Gmina Brudzeń Duży, 09-414 Brudzeń Duży , tel. (024) 260 40 13,
fax (024) 260 40 23, e-mail: gospodarkabrudzen@op.pl
1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie internetowej:
www.ugbrudzenduzy.bip.org.pl , może być również przesłana pocztą na wniosek Wykonawcy,
złożony u Zamawiającego osobiście, listownie lub faksem na nr (024) 260 40 23, cena SIWZ
– 200 zł.
2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pierwszego etapu sieci kanalizacji sanitarnej z
przykanalikami w miejscowości Siecień.
Zakres zadania obejmuje budowę:
- sieci kanalizacji sanitarnej z rur PVC Ø 200 mm - 3961,00 mb
- sieci kanalizacji sanitarnej z rur PVC Ø 160 mm - 1207,00 mb
- sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej z rur PE Ø 90 - 1002,70 mb
- przyłączy z rur PVC Ø 160 - 999,00 mb
- przepompowni ścieków PS-1 - 1 kpl.
Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień Kod CPV: 45232410-9; 45310000-3.
Szczegółowy zakres zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i przedmiary robót, stanowiące załącznik nr 10 do SIWZ, z zastrzeżeniem wniesionym w rozdz. X ust. 2 specyfikacji.
3. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 31.08.2011 r.
4. Okres wymaganej gwarancji – minimum 36 miesięcy.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
7. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji
elektronicznej.
8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w
art. 67 ust.1, p. 6 Prawa zamówień publicznych z 29.01.2004 r.
9. Zamawiający dopuszcza możliwość zatrudnienia podwykonawców.
10. Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie następujących dokumentów:
1) Formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1,
2) Oświadczenia do postępowania o zamówienie publiczne, wynikające z art. 22 ust.1 ustawy
Prawo zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2,
3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia
do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert,
4) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego
oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia
Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem
podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że
uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
5) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej
Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 3, 4 – składa dokument lub dokumenty
wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzających
odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i
zdrowotne, albo, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na
raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
6) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć
w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,
doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności. Kierownik budowy /Kierownicy robót/ musi posiadać
uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia wymagane przepisami ustawy
z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz należeć do właściwej Okręgowej Izby
Inżynierów Budownictwa
7) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania
zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt.6, wykonawca wskazał osoby, którymi
8) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia
postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia
z podaniem ich zakresu rzeczowego (wymagane doświadczenie: 1 zadanie dotyczące
budowy sieci kanalizacyjnej z przykanalikami o długości minimum 2.000 mb), nazwy
Zamawiającego, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających,
że roboty zostały wykonane należycie.
Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii, potwierdzonych za zgodność przez osobę /osoby/ uprawnioną/e/ do podpisania oferty, z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że:
a) warunek określony w pkt. 2, 3 i 4 spełnia każdy z Wykonawców,
b) warunek określony w pkt. 6 i 8 spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy.
Ocena spełniania warunków, wymaganych od Wykonawców, zostanie dokonana w systemie „spełnia/ nie spełnia'', na podstawie załączonych dokumentów.
11. Miejsce i termin składania ofert:
Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym, sekretariat , do dnia: 2009 – 08 –28 , do godz. 11:30.
12. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym, pok. nr 1, w dniu: 2009 – 08 – 28, o godz. 12:00.
13. Kryteria wyboru: Cena 100 %.
14. Wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 45.000 PLN
15. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy: Zamawiający będzie żądał wniesienia
zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w wysokości 10 % całkowitej ceny ofertowej.
16. Umowa ramowa: nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.
17. Termin związania ofertą: 30 dni od terminu otwarcia ofert.
18. Przekazywanie przez zamawiającego i wykonawcę zawiadomień, oświadczeń,
wniosków oraz informacji może być dokonywane w formie pisemnej lub za pośrednictwem
fax-u, przy czym każda ze stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich
otrzymania.
19. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami: Maria Zygmuntowicz -
– tel. (024) 260 – 40 – 13 , fax (024) 260 – 40 – 23.
20. Ogłoszenie zamieszczono w BZP w dniu 07.08.2009 r.
siwz___zal._1-7.doc
zal._nr_8_a.rar
zal._nr_8_b.rar
zal._nr_8_c.rar
zal._nr_8_d.rar
rys_24.rar
zal._nr_9_stwior.rar
zal._nr_10_przedmiary.rar
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Sieczkowski Piotr
- Data udostępnienia w BIP: 2009-09-17
- Informacja zaktualizowana przez: Sieczkowski Piotr
- Data ostatniej aktualizacji: 2009-09-17 16:16:33
- Liczba odsłon: 2743
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: