Wersja archiwalna 2009-08-24 14:17:52

Brudzeń Duży, dnia 24.08.2009r

PP. 341-6/09

 

 

WYKONAWCY

 

 

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dla zadania: „Budowa oczyszczalni ścieków w m. Siecień.

 

 

    Zgodnie z art.38 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) informuję, że wpłynęło zapytanie dotyczące zamówienia:

1. Przedstawione projekty budowlane nie zawierają uzgodnień i warunków podłączeń właściwych gestorów sieci (woda, energia) oraz innych urzędów i instytucji warunkujących realizację przedmiotowego zadania. Prosimy o opublikowanie ww uzgodnień, by Wykonawcy mogli zapoznać się i wycenić koszty związane z realizacją zadania.

2. SIWZ określa wymaganą długość gwarancji na 36 m-cy. Czy sformułowanie to samych wykonywanych robót, czy też dostarczonych urządzeń? Uzyskanie takiej niestandardowej gwarancji na kompletne urządzenia, których części podlegają mechanicznemu zużyciu (np. pompy) może znacząco podnieść koszt realizacji inwestycji. Prosimy rozważyć możliwość rozdzielenia gwarancji na wykonane prace (36 m-cy) oraz dostawę urządzeń (gwarancja wg deklaracji producenta ale nie krótsza niż np.12 m-cy)

 

 

W odpowiedzi na powyższe Zamawiający informuje:

Ad.1 poniżej zamieszczono warunki i uzgodnienia zawarte w dokumentacji projektowej – zał. 1-7 zamieszczone na stronie www.ugbrudzenduzy.bip.org.pl

Ad.2 zamawiający wymaga 36 m-cy gwarancji na kompletny obiekt tj. roboty i urządzenia.

 

zał. 1-7.rar

 

--------------------------------------------------------------------------------------

      W zwiazku z pytaniami dot. oznaczenia zakresu kanalizacji sanitarnej objętej etapem I, ponizej zamieszczamy zaktualizowane załaczniki:

nr.8.2-Rys3.pdf

nr.8.3.-Rys4.pdf


----------------------------------------------------------------------------------------

OGŁOSZENIE
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o wartości poniżej kwot określonych w przepisach

wydanych na podstawie art.11 ust.8 Ustawy – Prawo zamówień

publicznych

Przedmiot zamówienia: Budowa kanalizacji sanitarnej z przykanalikami w m. Siecień – 

                                         etap I

Zamawiający – Gmina Brudzeń Duży, 09-414 Brudzeń Duży ,  tel. (024) 260 40 13,

fax (024) 260 40 23, e-mail: gospodarkabrudzen@op.pl

1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie internetowej:  

    www.ugbrudzenduzy.bip.org.pl , może być również przesłana pocztą na wniosek Wykonawcy, 

    złożony u Zamawiającego osobiście, listownie lub faksem na nr (024) 260 40 23,  cena SIWZ 

    – 200 zł.

2. Przedmiotem zamówienia  jest wykonanie pierwszego etapu sieci kanalizacji sanitarnej z 

    przykanalikami w miejscowości Siecień.

Zakres zadania obejmuje budowę:

- sieci kanalizacji sanitarnej z rur PVC Ø 200 mm                        - 3961,00 mb

- sieci kanalizacji sanitarnej z rur PVC Ø 160 mm                        - 1207,00 mb

- sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej z rur PE Ø 90               - 1002,70 mb

- przyłączy z rur PVC Ø 160                                                          -   999,00 mb

- przepompowni ścieków PS-1                                                               -  1 kpl.

Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień  Kod CPV:  45232410-9;  45310000-3.

Szczegółowy zakres zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i przedmiary robót, stanowiące załącznik nr 10 do SIWZ, z zastrzeżeniem wniesionym w rozdz. X  ust. 2 specyfikacji.

3. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 31.08.2011 r.

4. Okres wymaganej gwarancji – minimum 36 miesięcy.

5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych.

6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.

7. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji    

    elektronicznej.

8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w

    art. 67 ust.1, p. 6 Prawa zamówień publicznych z 29.01.2004 r.

9. Zamawiający dopuszcza możliwość zatrudnienia podwykonawców.

10. Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie następujących dokumentów:

1) Formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1,

2) Oświadczenia do postępowania o zamówienie publiczne, wynikające z art. 22 ust.1 ustawy   

     Prawo  zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2,

3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji 

     działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia  

     do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed  

     upływem terminu składania ofert,

 4) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego 

     oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia 

     Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem 

     podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że 

     uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych 

     płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie 

     wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

5) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej 

     Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 3, 4 – składa dokument lub dokumenty 

     wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzających 

     odpowiednio, że:

     a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,

     b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i    

     zdrowotne, albo, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na

     raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,

     c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.

6) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć 

     w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, 

     doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu 

     wykonywanych przez nie czynności. Kierownik budowy /Kierownicy robót/ musi posiadać

     uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia wymagane przepisami ustawy

     z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz należeć do właściwej Okręgowej Izby  

     Inżynierów Budownictwa

7) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania

     zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt.6, wykonawca wskazał osoby, którymi 

     będzie dysponował 

 8) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia        

     postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,  

     odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia

     z podaniem ich zakresu rzeczowego (wymagane doświadczenie: 1 zadanie dotyczące 

     budowy sieci kanalizacyjnej z przykanalikami o długości minimum 2.000 mb), nazwy 

     Zamawiającego, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, 

     że roboty zostały wykonane należycie.

Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii, potwierdzonych za zgodność przez osobę /osoby/ uprawnioną/e/ do podpisania oferty, z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że:

a) warunek określony w pkt. 2, 3 i 4 spełnia każdy z Wykonawców,

b) warunek określony w pkt. 6 i 8 spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy.

Ocena spełniania warunków, wymaganych od Wykonawców, zostanie dokonana w systemie „spełnia/ nie spełnia'', na podstawie załączonych dokumentów.

11. Miejsce i termin składania ofert:

Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym, sekretariat , do dnia: 2009 – 08 –28 , do godz. 11:30.

12. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym, pok. nr 1,  w dniu: 2009 – 08 – 28,  o godz. 12:00.

13. Kryteria wyboru: Cena 100 %.

14. Wadium: Zamawiający wymaga  wniesienia wadium w kwocie: 45.000 PLN

15. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy: Zamawiający będzie żądał wniesienia  

 zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w wysokości 10 % całkowitej ceny ofertowej.

16. Umowa ramowa: nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.

17. Termin związania ofertą: 30 dni od terminu otwarcia ofert.

18. Przekazywanie przez zamawiającego i wykonawcę zawiadomień, oświadczeń, 

 wniosków oraz informacji może być dokonywane w formie pisemnej lub za pośrednictwem

 fax-u, przy  czym każda ze stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich

 otrzymania.

19. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami:  Maria Zygmuntowicz - 

   tel. (024) 260 – 40 – 13 ,  fax (024) 260 – 40 – 23.

20. Ogłoszenie zamieszczono w BZP w dniu 07.08.2009 r.



siwz___zal._1-7.doc
zal._nr_8_a.rar
zal._nr_8_b.rar
zal._nr_8_c.rar
zal._nr_8_d.rar
rys_24.rar
zal._nr_9_stwior.rar
zal._nr_10_przedmiary.rar


Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 4938365]

przewiń do góry