Wersja archiwalna 2008-01-31 10:30:25

Brudzeń Duży, dnia 30.01.2008 r.

PP.341-1/2008

 

OGŁOSZENIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO

 

Przedmiot zamówienia:

Dostawa 2.700 ton żużla na bieżące utrzymanie dróg gminnych

na terenie Gminy Brudzeń Duży w 2008 roku”.

 

1) Nazwa i adres zamawiającego:

Urząd Gminy Brudzeń Duży

09-414 Brudzeń Duży, Brudzeń Duży 1

woj. mazowieckie

tel. (024) 260-40-13 fax (024) 260-40-81

http: www.ugbrudzenduzy.bip.org.pl

e-mail: gospodarkabrudzen@op.pl . 

 

2) Określenie trybu zamówienia: :

przetarg nieograniczony poniżej kwot określonych na podstawie art. 11 ust.8

 

3. Adres strony internetowej na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać w Urzędzie Gminy Brudzeń Duży

Brudzeń Duży 1, pokój nr 3, tel. (024) 260-40-13

SIWZ będzie dostępna na stronie internetowej www.ugbrudzenduzy.bip.org.pl

 

4.Opis przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

 

Przedmiot zamówienia CPV : 27 19 00 00-3

Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2.700  ton żużla na bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Brudzeń Duży w 2008 roku.

Dostawa żużla odbywać się będzie sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego w dniach i godzinach pracy Urzędu na wskazaną drogę w promieniu do 15 km od siedziby Zamawiającego - w ilości określonej każdorazowo telefonicznie przez Zamawiającego nie więcej i nie mniej niż 20-50 ton dziennie.

 

5.Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

 

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

 

6.Termin wykonania zamówienia:

Termin wykonania: do dnia 30 października 2008 r.

 

7.Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:

I. 1.Złożą ofertę zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz ustawie z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz.1655)

2 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

 

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że:

a) warunek określony w pkt 1), 2), spełnia każdy z Wykonawców,
b) warunek określony w pkt 3), 4) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy,

 

II. Do oferty należy załączyć następujące oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

1.Wypełniony formularz oferty do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia podający cenę ryczałtową – Załącznik Nr 1 do SIWZ.

2.Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów.

3.W przypadku złożenia składania oferty wspólnej:

Ocena spełnienia warunków odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów na zasadzie” spełnia/ nie spełnia”. Warunki i sposób dokonywania oceny spełniania warunków zawarte są w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

8.Informacja na temat wadium:

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

 

9.Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Kryteria oceny ofert cena – 100%.Wybrana zostanie oferta z najniższą ceną.

 

10.Miejsce i termin składania ofert:

Urząd Gminy Brudzeń Duży, Brudzeń Duży 1, 09-414 Brudzeń Duży, pokój nr 3

 

11.Termin składania ofert do dnia 15.02.2008 r. godz. 10.00.

Otwarcie ofert dnia 15.02.2008 r. godz.10.30

 

12.Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:

Maria Zygmuntowicz nr tel. (024) 260-40-13

Tomasz Kowalski nr tel. (024) 260-40-13 w godz. pracy Urzędu.

 

13.Termin związania ofertą:

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od dnia złożenia oferty.

14. Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 30.01.2008r.

 

 

................................................................................................................................

 

 

 

 

PP.341-1/2008

 

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOTY OKREŚLONEJ NA PODSTAWIE ART.11 UST.8 USTAWY

 

 

URZĄD GMINY BRUDZEŃ DUŻY

 

 

ogłasza przetarg nieograniczony

na

                             

„Dostawa 2.700  ton żużla na bieżące utrzymanie dróg gminnych

na terenie Gminy Brudzeń Duży w 2008 roku”.

 

 

 

INSTRUKCJA DLA WYKONAWCÓW

 

I. Zamawiający      :

 

                   Urząd Gminy Brudzeń Duży

                   09-414 Brudzeń Duży

                   Brudzeń Duży 1

                   tel.  (024) 260-40-13

                   fax (024) 260-40-81

                   Strona: www.ugbrudzenduzy.bip.org.pl

                   E-mail: gospodarkabrudzen@op.pl . 

 

 

II. Tryb udzielenia zamówienia

 

Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej kwoty określonej na podstawie art. 11 ust. 8  ustawy.

Podstawa prawna udzielenia zamówienia publicznego:art.10 ust.1 oraz art. 39-46 Prawa zamówień publicznych Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 )

Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie dokumentów , jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz firm, w jakich te dokumenty mogą być składane, (Dz. U. Nr 87,poz.605).

 

Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 grudnia 2007 r. w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczenia wartości zamówień publicznych (Dz. U. Nr 241, poz. 1763).

 

 

III. Opis przedmiotu zamówienia

 

Przedmiot zamówienia – CPV: 27 19 00 00-3

Przedmiotem zamówienia jest „  Dostawa 2.700  ton żużla na bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Brudzeń Duży w 2008 roku”.

 

Dostawa żużla odbywać się będzie sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego w  dniach i godzinach pracy Urzędu na wskazaną drogę w promieniu do 15 km od siedziby Zamawiającego - w ilości określonej każdorazowo telefonicznie przez Zamawiającego nie więcej  i nie mniej niż 20-50 ton dziennie.

 

 

IV. Termin wykonania zamówienia

   

1. Do dnia 30 października  2008 roku od dnia podpisania umowy.

 

 

V. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny      

     spełniania tych warunków

 

O zamówienie mogą  ubiegać się wykonawcy, którzy:

1.Złożą ofertę zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia   oraz  ustawie z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U.z 2007r Nr 223, poz.1655 z późn. zm.)

2.Nie podlegają1wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 pkt 1 -10 oraz art. 24 ust. 2 pkt 1- 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych.

3. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tzn. prowadzoną działalność gospodarczą w w/w zakresie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej.

4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że:

a) warunek określony w pkt 1), 2), spełnia każdy z Wykonawców,
b) warunek określony w pkt 3), 4) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy,

Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie warunków określonych w art.22 i nie podleganie wykluczeniu w myśl art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie „spełnia/nie spełnia”    na podstawie dokumentów wymienionych w Rozdziale VI.

 

VI. Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu

I. Do oferty należy załączyć następujące oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

1.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art.22 ust 1 ustawy - zgodnie z załączonym formularzem oświadczenia. Załącznik Nr 2 do SIWZ.

2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.

 

II. Do oferty należy załączyć również:

1.Wypełniony formularz oferty do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia podający cenę ryczałtową – Załącznik Nr 1 do SIWZ.

2.Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów.

3.W przypadku złożenia składania oferty wspólnej:

-          przedsiębiorcy występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych – lidera do zaciągania zobowiązań i rozporządzania prawem w sprawach związanych z przedmiotem postępowania, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez pozostałych przedsiębiorców lub ich uprawnionych przedstawicieli .

W powyższym przypadku przedsiębiorcy winni złożyć zgodne oświadczenie woli dotyczące wskazania podmiotu i jego rachunku bankowego, przez który przeprowadzane będą wszystkie operacje finansowe związane z przedmiotem zamówienia.

Dokumenty , o którym mowa w pkt I 1-2 oraz pkt II 2 winien załączyć każdy z przedsiębiorców składających ofertę wspólną

Dokumenty są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę.

 

 

Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.

 

VII. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami

 

1.Zgodnie z art. 27 ustawy oświadczenia, wnioski zawiadomienia oraz informacje Zamawiający przekazują pisemnie na adres: Urząd Gminy Brudzeń Duży, 09-414 Brudzeń Duży, Brudzeń Duży 1

lub faxem na numer (024) 260-40-81 niezwłocznie potwierdzonym na piśmie.

2. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z wykonawcami są:

- Maria Zygmuntowicz w godz. pracy urzędu  pok. Nr 3, tel. (024) 260-40-13

- Tomasz Kowalski nr tel. w godz. pracy urzędu  pok. Nr 6 (024) 260-40-13

 

 

VIII. Wymagania dotyczące wadium

 

1.       Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w tym postępowaniu.   

 

IX. Termin związania ofertą

 

1.Wykonawca jest związany ofertą 30 dni.

 

2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem składania ofert. 

 

3.W uzasadnionych przypadkach co najmniej na 7 dni przed upływem terminu związania ofertą Zamawiający może tylko raz zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.

 

X. Opis sposobu przygotowania oferty

1.Wykonawcy przedstawiają ofertę, której treść musi odpowiadać treści  SIWZ.

2.Wykonawca może złożyć jedną ofertę .Jeżeli Wykonawca przedłoży więcej niż jedną ofertę, wówczas wszystkie jego oferty zostaną odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 1 ustawy.

3.Oferta powinna być napisana w języku polskim, w formie pisemnej, w sposób czytelny i trwały oraz podpisana przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty.

4. Do oferty winny być załączone wszystkie dokumenty i oświadczenia określone w pkt. VI Instrukcji dla Wykonawcy.

5.Oferta powinna być złożona na kolejno ponumerowanych stronach począwszy od nr 1 na pierwszej stronie oferty. Zamawiający dopuszcza nie stawianie numerów na pustych stronach.

6.Wszystkie miejsca , w których wykonawca naniósł zmiany w tekście oferty muszą być parafowane przez osobę/y podpisującą/e ofertę.

7. Ofertę należy umieścić w dwóch kopertach. Wykonawca winien zamieścić ofertę w kopercie, która będzie zaadresowana do Zamawiającego, na adres podany na wstępie oraz będzie posiadać oznaczenia

Oferta na :

Dostawa 2.700  ton żużla na bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie

Gminy Brudzeń Duży w 2008 roku.

Nie otwierać przed dniem 15 lutego 2008 roku do godz. 10:30

Koperta wewnętrzna oprócz opisu j.w. winna zawierać nazwę i adres Wykonawcy, aby Zamawiający mógł ją odesłać w przypadku stwierdzenia jej opóźnienia.

8. Wykonawca  przed upływem terminu do składania ofert, może zmienić lub wycofać złożoną przez siebie ofertę. pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu.

Powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu musi być przygotowane wg takich samych zasad jak składana oferta tj. w dwóch kopertach(zewnętrzna i wewnętrzna) odpowiednio oznakowanych z dopiskiem  “ZMIANA" lub “WYCOFANIE ".

Oferta złożona po terminie zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na złożenie protestu.

9.Wszystkie załączone do oferty kserokopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę : zapis „za zgodność z oryginałem” + podpis.

10.Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.

11. Wyjaśnienia do specyfikacji:

1)      Wykonawca może zwrócić się na piśmie do Zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający udzieli niezwłocznie wyjaśnień , chyba że prośba o wyjaśnienie treści SIWZ wpłynęła do Zamawiającego na mniej niż 6 dni przed terminem składania ofert.

2)      Treść zapytań wraz wyjaśnieniami Zamawiający przekazuje Wykonawcom, którym przekazał SIWZ, bez ujawniania źródła zapytania, oraz udostępnia ją na stronie internetowej.

3)      W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający może w każdym czasie przed upływem terminu składania ofert zmodyfikować treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Dokonaną w ten sposób modyfikację Zamawiający przekazuje niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, którym przekazano specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz udostępnia ją na  stronie internetowej.

4) Zamawiający może przedłużyć termin składania ofert z uwzględnieniem czasu niezbędnego do wprowadzenia w ofertach zmian wynikających z modyfikacji treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. O przedłużeniu terminu Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którym przekazano specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz informację tę zamieści na stronie internetowej.

5) Nie przewiduje się zebrania Wykonawców.

6). Wszystkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16.04.1993r o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca pragnie zastrzec przed dostępem dla innych uczestników postępowania należy załączyć w osobnym opakowaniu z napisem “informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa - nie udostępniać innym uczestnikom postępowania".

XI. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert

1. Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy Brudzeń Duży, Brudzeń Duży 1, 09-414 Brudzeń Duży, pokój nr 3, do dnia 15.02.2008 roku do godz. 10:00 .

2.Otwarcie ofert nastąpi 15.02.2008 roku o godz. 10.30 w siedzibie Urzędu Gminy Brudzeń Duży, pokój nr 01.

3.Zamawiający dokona jawnego otwarcia ofert. W przypadku nieobecności Wykonawcy przy otwieraniu ofert, Zamawiający prześle Wykonawcy informacje z otwarcia ofert na jego pisemny wniosek.

4.Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

5.Podczas otwarcia ofert Zamawiający poda nazwy (firmy) oraz adresy Wykonawców, a także informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji zawartych w ofertach

6.Koperty oznaczone ”WYCOFANE” zostaną otwarte i odczytane w pierwszej kolejności. Koperty wewnętrzne nie będą otwierane.

 

XII. Opis sposobu obliczenia ceny

 

 

1.Cena oferty powinna zawierać:

 

1)      koszty związane z realizacją zamówienia

2)      należny podatek VAT – w przypadku podmiotów będących płatnikami VAT,

3)      Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

 

Cena określona przez Wykonawcę powinna uwzględniać upusty, jakie Wykonawca oferuje.

 

Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki  pisarskie oraz omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny (określone w art. 88 ustawy – Prawo zamówień publicznych) niezwłocznie zawiadamiając o tym wszystkich Wykonawców, którzy złożyli ofertę.

 

 

XIII. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu obliczenia ceny ofert.

 

1.Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium – najniższa cena.

2. Ocena ofert w zakresie przedstawionego kryterium zostanie dokonana w następujący sposób ;

 

      cena oferty najtańszej    
   _______________             x  100 pkt

          

       cena oferty badanej

 

3.Zamawiający przyzna zlecenie Wykonawcy, którego oferta uzyska największą liczbę punktów.

4.W toku badania ofert Zamawiający dokona badania:

-          czy Wykonawca podlega wykluczeniu z postępowania

-          czy oferta złożona w postępowaniu podlega odrzuceniu

5.Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert nie odrzuconych.

 

 

 

XIV. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego

1.Zamawiający zawrze z Wykonawcą umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym niż 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty, nie później jednak niż przed upływem terminu związania ofertą.

2.Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana , uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

XV. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

1.Zamawiający w tym postępowaniu nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

XVI. Informacje dotyczące umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Wykonawca, któremu przyznane zostanie wykonanie zamówienia publicznego zobowiązany jest do podpisania umowy wg wzoru umowy stanowiącego załącznik Nr 3 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

XVII. Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących wykonawcy w toku postępowania o udzielenie zamówienia.

Wykonawcom a także innym osobom, jeżeli ich interes prawny w uzyskaniu zamówienia doznał lub może doznać uszczerbku w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy przysługują środki ochrony prawnej określone w Dziale VI rozdz. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

XVIII Postanowienia końcowe.

W sprawach nieuregulowanych w niniejszej specyfikacji mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.-  Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz.1655 ).

 

Dnia 30 stycznia 2008 r.                                               ZATWIERDZIŁ:

 

 

 

Spis załączników:

Załącznik nr 1 – Formularz oferty

Załącznik Nr 2- Oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy – Prawo zamówień publicznych.

Załącznik nr 3- Projekt umowy

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zamówienie publiczne Nr PP.341-1/2008

Załącznik Nr 1

 

 

FORMULARZ  OFERTY

 

Przetarg nieograniczony o wartości poniżej kwoty określonej na podstawie art. 11 ust. 8  ustawy.

 

Dostawa 2.700 ton żużla na bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Brudzeń Duży w 2008 roku”.

 

Zamawiający

Urząd Gminy Brudzeń Duży

09-414 Brudzeń

 

Wykonawca

 

 

 

 

REGON

 

Cena oferowana w zł

 

  netto dostawy jednej  tony żużla wyniesie :

 

 

Ogółem netto bez  podatku VAT

za dostawę 2.700 ton żużla wyniesie:

 

 

Ogółem brutto z podatkiem VAT 22 %

za dostawę 2.700 ton żużla wyniesie:

 

 

( kwota wyrażona słownie i cyfrowo)

 

 

 

........................................................................................

 

........................................................................................

.......................................................................................

 

 

........................................................................................

…………………………………………………………

 

Termin wykonania zamówienia

 

 

 

 

Termin związania ofertą

 

 

30 dni

 

Uprawnieni przedstawiciele

 

Wykonawcy

 

1.       ..................................................................

 

2.       ...................................................................

 

3.       ..................................................................

 

 

Podpisy uprawnionych

 

     przedstawicieli Wykonawcy

 

1.       ....................................................................

 

2.       ....................................................................

 

3.       .....................................................................

 

 

1.Oferujemy wykonanie dostawy objętej zamówieniem, zgodnie z wymogami opisu przedmiotu zamówienia pn. „Dostawa 2.700  ton żużla na bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Brudzeń Duży w 2008 roku”

2.Oświadczamy, że zapoznaliśmy się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia oraz zdobyliśmy konieczne informacje do przygotowania oferty.

 

3.Oświadczamy, że uważamy się za związanych ofertą przez czas wskazany w SIWZ  tj. 30  dni.

 

4.Oświadczamy, ze zawarty w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wzór   umowy  został przez nas zaakceptowany i zobowiązujemy się w przypadku wyboru  naszej oferty do    zawarcia umowy na wyżej wymienionych warunkach w miejscu  i  terminie wyznaczonym  przez  Zamawiającego.

 

5.Oferta została złożona na ..................stronach podpisanych i kolejno ponumerowanych  od  nr ............... do nr  ....... …….  .       

 

6.Załącznikami do niniejszej oferty są :

 

1.       .......................................................................................

 

2.       ........................................................................................

 

3.       ........................................................................................

 

              4. ………………………………………………………….

 

 

 

data .................................................                                                      Podpis

                                                                                      (upoważnionego przedstawiciela wykonawcy)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zamówienie publiczne Nr PP.341-1/2008

 

               Załącznik nr 2

O Ś W I A D C Z E N I E

 

W TRYBIE ART. 22 UST. 1 USTAWY - PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

 

Nazwa wykonawcy...................................................................................................................

Adres wykonawcy.....................................................................................................................

Numer telefonu ...................................................................

Numer teleksu/ fax .............................................................

Składając ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na: Dostawa 2.700  ton żużla na bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Brudzeń Duży w 2008 roku”.

oświadczam, że:

1) posiadam uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają  obowiązek  posiadania takich uprawnień,

2) posiadam niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuję potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

3) znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

4) nie podlegam wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych.

 

   Data: .....................................................                                                                                            

                                                                                           Podpis:

                                                                                           upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy

 

 

 

 

 

 

 

 

Zamówienie publiczne Nr PP.341-1/2008

 

 

Załącznik Nr 3

 

U M O W A  Nr .................. /2008

 

zawarta w dniu ................................................. roku  w Urzędzie Gminy Brudzeń Duży pomiędzy Gminą Brudzeń Duży, 09-414 Brudzeń Duży, reprezentowaną przez Wójta Gminy Brudzeń Duży – Pana Henryka Kisielewskiego, zwaną w treści umowy Zamawiającym

 

przy kontrasygnacie Skarbnika Gminy  Pani Teresy Dądalskiej

 

a.......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................,  zwanym w treści umowy Wykonawcą  na podstawie udzielonego zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego z dnia ....................roku art. 10 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (jednolity tekst Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz.1655), została zawarta umowa o następującej treści:

 

§ 1

1. Przedmiotem umowy jest wykonanie usługi polegającej na dostawie 2.700 ton żużla na bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Brudzeń Duży w 2008 roku na wskazaną drogę zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz przyjętą ofertą w przetargu nieograniczonym z dnia 15 lutego 2008 roku.

 

§ 2

Istotne Warunki Zamówienia oraz formularz oferty stanowią integralną część niniejszej umowy.

 

§ 3

1.Dostawa będzie realizowana od dnia podpisania umowy do 30 października 2008 roku.

           

2.Dostawa żużla odbywać się będzie sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego w dniach i godzinach pracy Urzędu na wskazaną przez Zamawiającego drogę.

 

3.Zamawiający powiadomi Wykonawcę telefonicznie o konieczności dostawy podając miejsce, ilość i pożądany termin wykonania  nie więcej  i nie mniej niż 20-50 ton dziennie. 

 

 4.Wykonawca przystąpi do wykonania dostawy w terminie nie dłuższym niż 5 dni od chwili powiadomienia.

§ 4

Ze strony Zamawiającego odpowiedzialnym za odbiór żużla jest Pracownik Urzędu Gminy Pan Tomasz Kowalski, który każdorazowo potwierdzi ilość wykonanej dostawy.

 

§ 5

1.Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie ustalone zgodnie z wybraną ofertą przetargową

z dnia 15 lutego 2008 roku wyrażone kwotą : ………………        …zł  (cena  netto ) (słownie złotych:

   …………………………………………………………………………………… ……..… ) plus podatek

 VAT w wysokości  22 %, co stanowi łączną kwotę:  ………………… zł (cena brutto ) (słownie złotych

…………………………………………………………………………………).

2.Kwota określona w ust.1 zawiera wszelkie koszty związane z dostawą żużla  w  szczególności: transport, załadunek i koszt zakupu żużla zgodnie z   rozstrzygniętym   przetargiem z dnia  15 lutego

2008  roku.

 

3.W przypadku nie zrealizowania całości zamówienia Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie    wyłącznie za dostawy faktycznie wykonane wg cen jednostkowych wynikających z przedłożonej    oferty.

4.Wykonawca oświadcza, że jest płatnikiem podatku VAT i posiada NIP …………………………

 

§ 6

1.Strony ustalają, że wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy płatne będzie po dostawie żużla

przelewem na konto Wykonawcy Nr ……………………………………………………………………

w terminie 14 dni od dnia złożenia faktury, wystawionej na Urząd Gminy Brudzeń Duży, 09-414 Brudzeń Duży.

 

2.Dopuszcza się możliwość składania faktur częściowych, po dostawie żużla, nie częściej niż  raz w  miesiącu.

 

3.Zamawiający oświadcza, że jest płatnikiem podatku VAT i posiada  NIP  774 197 73 29

 

§ 7

1.  Wykonawca zapłaci kary umowne :

a)      za nie zapewnienie ciągłości dostaw żużla w wysokości 100 zł za każdy  dzień zwłoki. 

b)      z tytułu odstąpienia od umowy z przyczyn niezawinionych przez Zamawiającego

      w wysokości 10 % wynagrodzenia ryczałtowego.

 

 

§ 8

1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

2. Nie dopuszcza się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie  której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z  okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są  korzystne dla Zamawiającego.

 

§ 9

W sprawach nieuregulowanych w niniejszej umowie będą miały zastosowanie przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (Dz. U. z 1964 r. Nr 16, poz. 93 z późn. zm.), i ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655).

 

§ 10

Wszelkie ewentualne spory wynikłe z realizacji umowy będzie rozstrzygał sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.

 

§ 11

Umowa została sporządzona w trzech jednobrzmiących egzemplarzach, dwa egzemplarze otrzymuje Zamawiający, jeden egzemplarz Wykonawca.

 

ZAMAWIAJĄCY  :                                                              WYKONAWCA

 

 

 

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 4961516]

przewiń do góry