Wersja archiwalna 2007-11-29 16:32:35
Brudzeń Duży, dnia 2007-11-29
O g ł o s z e n i e
Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r – Prawo zamówień publicznych (Dz.U.Nr 19 poz.177z późn.zm.) dokonuje się modyfikacji treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia w pkt.XVI ust.1 pkt10 , który otrzymuje nowe brzmienie : „wartość oferty należy obliczyć na dzień 30 listopada 2007r przyjmując następujące terminy wypłaty transz:
§ 14.12.2007r – 500.000,00zł
§ 20.12.2007r - 500.000,00zł”
Zamawiający informuje, że nie ulega zmianie termin składania i otwarcia ofert.
......................................................................................................
OGŁOSZENIE
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
wartości poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp
Przedmiot zamówienia: Usługa bankowa w zakresie udzielenia kredytu bankowego z przeznaczeniem na sfinansowanie deficytu budżetowego w 2007r
Zamawiający – Gmina Brudzeń Duży 09 – 414 Brudzeń Duży,
tel/fax (024) 260 – 40 – 13
e-mail: gospodarkabrudzen@op.pl .
1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie internetowej: www.ugbrudzenduzy.bip.org.pl, może być również przesłana pocztą na wniosek Wykonawcy, złożony u Zamawiającego osobiście, listownie lub faksem na nr
(024) 260 – 40 – 13 , cena SIWZ – 50 zł.
2. Zakres zadania obejmuje budowę :
Usługa bankowa w zakresie udzielenia kredytu bankowego z przeznaczeniem na
sfinansowanie deficytu budżetowego w 2007r
Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień: Kod CPV: 66.13.00.00-0
Szczegółowy zakres zamówienia: udzielenie kredytu bankowego z przeznaczeniem na sfinansowanie deficytu budżetowego w 2007r w wysokości 1.000.000,-zł
3. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy 36 miesięcy od daty podpisania umowy.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
6. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zatrudnienia podwykonawców.
9. Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie następujących dokumentów:
a) formularz oferty z wykorzystaniem wzoru – zał. nr 1
b) oświadczenia do postępowania o zamówienie publiczne, wynikające z art. 22
ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru – zał. nr 2
c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do
ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii, potwierdzonych za zgodność przez osobę /osoby/ uprawnioną/e/ do podpisania oferty, z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".
W przypadku składania oferty wspólnej, dokumenty o których mowa w pkt. b)-c) winien załączyć każdy z przedsiębiorców, składających ofertę wspólną.
Ocena spełniania warunków, wymaganych od Wykonawców, zostanie dokonana w systemie „spełnia/ nie spełnia'', na podstawie załączonych dokumentów.
10. Miejsce i termin składania ofert:
Urząd Gminy Brudzeń Duży, pok. Nr 3 , do dnia: 2007.12.06, do godz. 9:30.
11. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Urząd Gminy Brudzeń Duży , pok. nr 1 , w dniu: 2007.12.06, o godz. 10:00.
12. Kryteria wyboru: Cena 100 %.
13. Wadium: nie przewiduje się wniesienia wadium.
14. Umowa ramowa: nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.
15. Termin związania ofertą: 30 dni od terminu otwarcia ofert.
16. Przekazywanie przez zamawiającego i wykonawcę zawiadomień, oświadczeń, wniosków oraz informacji może być dokonywane w formie pisemnej lub za pośrednictwem fax-u, przy czym każda ze stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
17. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami:
1. w sprawach merytorycznych:
Skarbnik Gminy: Teresa Dądalska
Tel. (024) 260-4-13 w. 29, Fax (024) 260-40-13 w. 36
2. w sprawach proceduralnych :
Inspektor - Maria Zygmuntowicz
Tel. (024) 260 – 40 – 13 w.24, fax (024) 260-40-13 w.36.
18. Ogłoszenie umieszczono na stronie internetowej UZP w dniu 26.11.2007r
Brudzeń Duży 26.11.2007 rok
.............................................................................................................................
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
o wartości poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych
na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp
Przedmiot zamówienia: Usługa bankowa w zakresie udzielenia kredytu bankowego z przeznaczeniem na sfinansowanie deficytu budżetowego w 2007r.
I. Zamawiający
Gmina Brudzeń Duży 09 – 440 Brudzeń Duży, tel/fax (024) 260 – 40 – 13
e-mail: gospodarkabrudzen@op.pl ;
II. Tryb udzielenia zamówienia
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego .
Podstawa prawna udzielenia zamówienia publicznego: art. 10 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
Podstawa prawna opracowania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
1) Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z poźniejszymi zmianami.)
2) Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. Nr 87, poz.605),
3) Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 22 maja 2006 r. w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do EURO, stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych (Dz.U. Nr 87, poz. 610).
III. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Usługa bankowa w zakresie udzielenia kredytu bankowego z przeznaczeniem na sfinansowanie deficytu budżetowego w 2007r
2. Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 66.13.00.00-0
IV. Szczegółowa charakterystyka przedmiotu zamówienia.
- rodzaj waluty – PLN,
- kwota kredytu – 1.000.000,00zł, słownie : jeden milion złotych,
- okres kredytowania – 36 miesięcy,
- przeznaczenie kredytu: sfinansowanie deficytu budżetowego w 2007r.,
- zabezpieczenie kredytu w formie weksla własnego „in blanco” bez protestu wraz z deklaracją wekslową , w kwocie równej wielkości kredytu wraz z należnymi odsetkami,
- terminy spłaty kredytu: 6 rat w następujących terminach i kwotach:
- 31.05.2008r. – 150.000,-zł
- 30.11.2008r. – 150.000,-zł
- 31.05.2009r. – 150.000,-zł
- 30.11.2009r. – 150.000,-zł
- 31.05.2010r. – 200.000,-zł
- 30.11.2010r. – 200.000,-zł
- 31.05.2008r. – 150.000,-zł
- oprocentowanie kredytu ustala się w wysokości odpowiadającej stawce WIBIR 1M na dzień 30.11.2007r powiększonej o marżę banku w stosunku rocznym na bazie 365 dni.
- spłata odsetek okresach kwartalnych,
- zamawiający nie dopuszcza płatności z tytułu prowizji za gotowość.
Pakiet informacyjny o Zamawiającym w wersji papierowej do odbioru w siedzibsiedzibie Zamawiającego – Brudzeń Duży 1
1. Kopia uchwały Rady Gminy Brudzeń Duży w sprawie przyjęcia budżetu gminy na 2007 rok oraz opinię RIO o możliwości spłaty kredytu,
2. Opinia RIO do sprawozdań z wykonania budżetów za lata 2005 i 2006,
3. Sprawozdania finansowe RB- NDS, Rb- 27 S, Rb-28S, Rb-Z za lata 2005, 2006 i I półrocze 2007 roku,
4. Uchwała Rady Gminy w sprawie udzielenia absolutorium dla Wójta Gminy za 2006 rok.
5. Bilans z wykonania budżetu gminy za lata 2005 i 2006,
6. Prognoza rocznych budżetów na rok bieżący i okres realizacji transakcji kredytowej,
7. Uchwała Rady Gminy o zaciągnięciu kredytu.
Do wglądu w siedzibie gminy Zamawiającego zostaną udostępnione następujące dokumenty:
1. statut gminy
2. Zaświadczenie Gminnej Komisji Wyborczej w Brudzeniu Dużym w sprawie wyboru Wójta Gminy Brudzeń Duży oraz ślubowanie.
3. uchwały Rady Gminy w sprawie powołania Skarbnika i Sekretarza.
Inne dane finansowe dotyczące Zamawiającego nie ujęte w Pakiecie Informacyjnym będą udostępnione Oferentom indywidualnie po uprzednim kontakcie.
V. Aukcja elektroniczna
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
VI. Części zamówienia
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
VII. Oferty wariantowe
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
VIII. Podwykonawcy
Zamawiający nie dopuszcza zatrudnienia podwykonawców.
IX. Termin wykonania zamówienia
Wymagany termin wykonania zamówienia: 36 miesięcy.
X. Warunki udziału w postępowaniu
1. Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:
- banki (instytucje kredytowe) , działające zgodnie z wymogami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r – Prawo Bankowe (t.j. Dz.U. z 2002r Nr 72, poz. 665 z późn.zm.)
- spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. l i ust. 2 ustawy,
- złożą ofertę zgodną z ustawą oraz z treścią SIWZ
2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne.
Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
- wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 Prawa zamówień publicznych.
Zamawiający odrzuca ofertę, która:
- jest niezgodna z ustawą
- jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia
- jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o
zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
- zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia
- została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia
- zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na
podstawie art.88, lub błędy w obliczeniu ceny
- w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na
poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny
- jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów
XI. Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w
celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
W celu potwierdzenia, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej
działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy
z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa
następujące dokumenty:
1. Dokumenty wymagane:
a) formularz oferty z wykorzystaniem wzoru – zał. nr 1
b) oświadczenia do postępowania o zamówienie publiczne, wynikające z art. 22
ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru – zał. nr 2
c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do
ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub
kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę /osoby uprawnioną/e do
podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".
2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
3. W przypadku składania oferty wspólnej
a) wykonawcy występujący wspólnie winni upoważnić jednego spośród siebie, jako przedstawiciela pozostałych – lidera do zaciągania zobowiązań i rozporządzania prawem w sprawach związanych z przedmiotem postępowania, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem, podpisanym przez pozostałych przedsiębiorców lub ich uprawnionych przedstawicieli.
W powyższym przypadku przedsiębiorcy winni złożyć zgodnie oświadczenie woli, dotyczące wskazania podmiotu i jego rachunku bankowego, przez który przeprowadzane będą wszystkie operacje finansowe, związane z przedmiotem zamówienia,
b) dokumenty, o których mowa w pkt. XI.1.b-c) winien załączyć każdy z przedsiębiorców, składających ofertę wspólną.
XII. Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami.
Każdy wykonawca ma prawo zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Pytania wykonawców muszą być sformułowane na piśmie i skierowane na adres: Urząd Gminy Brudzeń Duży, 09 – 414 Brudzeń Duży, fax/tel.: (024) 260 – 40 – 13.
Zamawiający udzieli niezwłocznie odpowiedzi na pytania, zamieszczając je na stronie internetowej, z wyjątkiem tych, które wpłyną do zamawiającego na mniej niż 6 dni przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający nie przewiduje zorganizowania zebrania z wykonawcami.
XIII. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami.
Osoby upoważnione ze strony zamawiającego do kontaktowania się z wykonawcami:
1. w sprawach merytorycznych:
Skarbnik Gminy: Teresa Dądalska
Tel. (024) 260-4-13 w. 29, Fax (024) 260-40-13 w. 36
2. w sprawach proceduralnych :
Inspektor - Maria Zygmuntowicz
Tel. (024) 260 – 40 – 13 w.24, fax (024) 260-40-13 w.36.
XIV. Wadium
Nie przewiduje się wniesienia wadium.
XV. Termin związania ofertą
Wykonawcy pozostają związani ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu do składania ofert.
XVI. Opis przygotowania oferty
1. Przygotowanie oferty
1) Oferta musi być sporządzona w języku polskim, pismem czytelnym.
2) Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę.
3) Wykonawca może złożyć w prowadzonym postępowaniu wyłącznie jedną
ofertę.
4) Oferta oraz wszystkie załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym, wymaganiami ustawowymi oraz przepisami prawa,
5) Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy, należy dołączyć właściwe umocowanie prawne.
6) Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki, o których mowa w treści niniejszej specyfikacji .
7) Dokumenty powinny być sporządzone zgodnie z zaleceniami oraz przedstawionymi przez zamawiającego wzorcami - załącznikami, a w szczególności zawierać wszystkie informacje oraz dane.
8) Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby
9) Wszystkie strony oferty powinny być spięte w sposób, uniemożliwiający ich dekompletację.
10) wartość oferty należy obliczyć na dzień 30 listipada 2007r.
2. Oferta wspólna
W przypadku, kiedy ofertę składa kilka podmiotów, musi ona spełniać następujące warunki:
Oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub upoważnionego przedstawiciela /partnera wiodącego.
Upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela / partnera wiodącego wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów - należy załączyć je do oferty.
Przedstawiciel / wiodący partner winien być upoważniony do zaciągania zobowiązań i płatności w imieniu każdego na rzecz każdego z partnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji kontraktu - do oferty należy załączyć oświadczenie. Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań.
3. Inne wymagania dotyczące przygotowania oferty
3.1 Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystym opakowaniu / zamkniętej kopercie / zaadresowanej na adres Zamawiającego - Urząd Gminy Brudzeń Duży ,
09 – 440 Brudzeń Duży i oznakowanej:
Oferta na przetarg nieograniczony ” : Usługa bankowa w zakresie udzielenia kredytu bankowego z przeznaczeniem na sfinansowanie deficytu budżetowego w 2007r
XVII. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
1. Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy w Brudzeniu Dużym , pok. nr 3 w terminie do dnia 06.12.2007r., do godz. 9.30.
2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 06.12.2007r., o godz. 10.00 w siedzibie Urzędu Gminy Brudzeń Duży pok. nr 1.
3. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający podaje kwotę, jaką planuje przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
4. Otwarcie ofert jest jawne.
5. Podczas otwarcia ofert podaje się nazwy (firmy) oraz adresy Wykonawców, a także informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji.
6. Informacje, o których mowa w ust. 3 i 4 Zamawiający przekazuje niezwłocznie Wykonawcom, którzy nie byli obecni przy otwarciu ofert, na pisemny wniosek Wykonawcy.Oferty złożone po terminie będą zwrócone wykonawcom bez otwierania, po upływie terminu do wniesienia protestu.
XVIII. Opis sposobu obliczenia ceny
Cena oferty musi być podana w PLN cyfrowo i słownie.
Cena może być tylko jedna.
Cena nie ulega zmianie przez okres ważności oferty.
XIX. Kryteria oceny oferty
Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów (nazwa
Cena - 100 %
W zakresie w/w kryterium oferta może uzyskać od każdego oceniającego członka komisji max po 100 pkt., przy czym ocena punktowa kryterium dokonana zostanie zgodnie z formułą:
Cena najniższa z oferowanych
P = ----------------------------- x 100 pkt. = .........pkt
Cena oferowana
Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.
XX. ISTOTNE WARUNKI UMOWY KREDYTU OKREŚLONEGO W PKT.
IV. SPECYFIKACJI
- Wysokość kredytu – 1.000.000,00PLN (słownie: jeden milion złotych)
- Zamawiający zastrzega sobie prawo zaciągnięcia kredytu w niższej wysokości w zależności od stwierdzonych potrzeb finansowych.
- Okres spłaty kredytu – 36 miesięcy
- Możliwość wykorzystania kredytu po podpisaniu umowy tj. od daty zawarcia umowy do 31-12-2007r.
- Warunki spłaty kredytu:
· Odsetki – spłacane bez karencji w okresach kwartalnych w ostatnim dniu kwartału
· Kredyt –6 rat w następujących terminach i kwotach:
- 31.05.2008r. – 150.000,-zł
- 30.11.2008r. – 150.000,-zł
- 31.05.2009r. – 150.000,-zł
- 30.11.2009r. – 150.000,-zł
- 31.05.2010r. – 200.000,-zł
- 30.11.2010r. – 200.000,-zł
- Zabezpieczenie spłaty kredytu -weksel własny „in blanco” Zamawiającego.
- Dokumentacja związana a prawnym zabezpieczeniem - deklaracja wystawcy weksla.
- Oprocentowanie zmienne według stopy WIBOR 1/M powiększone o marżę Banku,
- Poza kwotami określonymi w ofercie, Bank nie pobiera żadnych innych opłat i prowizji.
- Koszty z tytułu ustanowienia i zwolnienia prawnego zabezpieczenia ponosi Zamawiający.
- Kwota kredytu zostanie przelana na rachunek Zamawiającego w BS Mazowsze w Płocku Oddział Brudzeń Duży na konto nr 88 9042 1042 0550 0374 2000 0020 :
§ w dniu podpisania umowy w wysokości 500.000,-zł
§ 20.12.2007r – wg. złożonego zapotrzebowania w wysokości nie wyższej niż 500.000,-zł
- Udział w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodny z niniejszą s.i.w.z. zastępuje wniosek o udzielenie kredytu.
XXI. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
XXII. Warunki umowy
1. Zamawiający podpisze umowę w terminie nie krótszym niż 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze ofert, nie później jednak niż przed upływem terminu związania ofertą z wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę z punktu widzenia kryteriów przyjętych w niniejszej specyfikacji.
2. O miejscu i terminie podpisania umowy zamawiający powiadomi wykonawcę.
3. Umowa zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej specyfikacji oraz danych zawartych w ofercie.
XIII. Środki ochrony prawnej
Środki ochrony prawnej tj protest wobec czynności Zamawiającego, podjętych w toku postępowania, przysługuje wszystkim wykonawcom, jeżeli ich interes prawny w uzyskaniu zamówienia doznał lub mógł doznać uszczerbku w wyniku naruszenia przepisów ustawy.
XXV. Ogłoszenie wyników przetargu
Wynik postępowania zostanie ogłoszony zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych. Niezależnie od ogłoszenia wyniku na stronie internetowej i tablicy ogłoszeń UG Brudzeń Duży, wszyscy wykonawcy uczestniczący w postępowaniu o zamówienie publiczne zostaną powiadomieni o wyborze oferty w formie pisemnej.
XXIV. Postanowienia końcowe
Zasady udostępniania dokumentów:
1. Uczestnicy postępowania mają prawo wglądu do treści protokółu wraz z załącznikami z wyjątkiem dokumentów lub informacji zastrzeżonych przez uczestników postępowania.Również na wniosek wykonawcy zamawiający prześle kopię protokółu pisemnie lub faksem.
2. Udostępnienie zainteresowanym odbywać się będzie wg poniższych zasad:
1) zamawiający udostępnia wskazane dokumenty po złożeniu pisemnego wniosku
2) zamawiający wyznacza termin, miejsce oraz zakres udostępnianych dokumentów
3) zamawiający wyznaczy członka komisji, w którego obecności udostępnione zostaną dokumenty. Zamawiający umożliwi kopiowanie dokumentów za dodatkową opłatą
4) udostępnienie może mieć miejsce wyłącznie w siedzibie zamawiającego oraz w czasie godzin jego urzędowania.
3. W sprawach nieuregulowanych w SIWZ zastosowanie mają przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Kodeks cywilny.
XXV. Załączniki
Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
Załącznik nr 2 – Oświadczenia do postępowania o zamówienie publiczne,
wynikające z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych
ZATWIERDZIŁ :
Wójt Gminy Brudzeń Duży
Brudzeń Duży., dnia 26 listopad 2007 roku
Henryk Kisielewski
Sporządził: M. Zygmuntowicz
Załącznik nr 1 do SIWZ
................................................... ……………………………………
(nazwa Wykonawcy) (miejscowość , data)
O F E R T A
Stosownie do ogłoszenia o przetargu nieograniczonym z dnia ........................
składamy ofertę na realizację zamówienia - udzielenie kredytu.
Oferta została przygotowana zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia.
Formularz cenowy oferty.
Formularz został sporządzony zgodnie z punktem XVI SIWZ.
Oprocentowanie wg stawki WIBOR 1M .............% i wynikające z niego odsetki |
Marża .............% kwota marży |
Prowizja .................% kwota prowizji |
Cena oferty (suma kwot z poz.1, 2 i 3) |
1 |
2 |
3 |
4 |
............................zł |
.............................zł |
...........................zł |
...........................zł |
1. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz zdobyliśmy konieczne informacje do przygotowania oferty.
2. Oświadczamy, że nie wnosimy zastrzeżeń do dokumentów przetargowych , wymienionych w pkt. XI Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
3. Oświadczamy, że uważamy się za związani niniejszą ofertą w okresie wskazanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia ,
4. Oświadczamy, że zawarte w SIWZ istotne postanowienia umowy zostały przez nas zaakceptowane i zobowiązujemy się , w przypadku wyboru naszej oferty , do przygotowania umowy o treści uzgodnionej z Zamawiającym i jej zawarcia w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
5. Oferta zawiera .............. ponumerowanych stron.
6. W skład oferty wchodzą:
· ............................................................
· ............................................................
· ............................................................
· ............................................................
· ............................................................
· ............................................................
..................................... …. …………. ...............................
(data sporządzenia oferty) ( podpis umocowanego przedstawiciela
Wykonawcy)
Załącznik nr 2 do SIWZ
OŚWIADCZENIE O SPEŁNIANIU WYMOGÓW OKREŚLONYCH W
ART. 22 UST.1 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH ORAZ O NIE PODLEGANIU WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH.
Oświadczam, że:
- posiadam uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy
nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- posiadam niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuję potencjałem technicznym i osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia
- znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
- nie podlegam wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 Prawa
zamówień publicznych
ponadto oświadczam, iż:
- przyjmuję bez zastrzeżeń warunki umowy, zawarte w pkt XIX niniejszej specyfikacji,
..............................dnia ...................................
---------------------------------------------------
(imię i nazwisko)
podpis uprawnionego przedstawiciela wykonawcy
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Radomska Ewa
- Data udostępnienia w BIP: 2007-11-29
- Informacja zaktualizowana przez: Radomska Ewa
- Data ostatniej aktualizacji: 2007-11-29 16:32:35
- Liczba odsłon: 2401
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: