Wersja archiwalna 2018-03-12 13:31:21
Ogłoszenie nr 529757-N-2018 z dnia 2018-03-12 r.
Gmina Brudzeń Duży:
Dostawa kruszyw do remontów dróg dla gminy Brudzeń Duży
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do
jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie
mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub
wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający
powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają
postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz
osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych
państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z
zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające
zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brudzeń Duży,
krajowy numer identyfikacyjny 61101567800000, ul. ul. Toruńska 2 ,
09414 Brudzeń Duży, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 24 260 40 81,
e-mail zam.publiczne.brudzen@op.pl,
faks 24 260 40 81.
Adres strony internetowej (URL): https://ugbrudzenduzy.bip.org.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i
urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja
samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku
wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego
przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii
Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie
postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania
odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez
każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w
imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania
można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://ugbrudzenduzy.bip.org.pl/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja
istotnych warunków zamówienia
Tak
https://ugbrudzenduzy.bip.org.pl/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej
informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy
przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub
formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można
uzyskać pod adresem: (URL)
Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym ul. Toruńska 2, 09-414 Brudzeń Duży (
sekretariat)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa
kruszyw do remontów dróg dla gminy Brudzeń Duży
Numer referencyjny: RGR.ZP.271.3.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono
dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można
składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia
łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone
zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres,
rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie
zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub
roboty budowlane: Zadanie nr 1 - Dostawa kruszywa betonowego frakcji 0
– 45 mm do remontów dróg dla potrzeb gminy Brudzeń Duży w ilości łącznej nie
większej niż 3500 ton z podziałem na: ▪ dostawy cząstkowe – w ilości ok. 10%
zaplanowanych dostaw z przeznaczeniem na awarie (szybkie naprawienie
nawierzchni dróg) z bardzo krótkim terminem dostaw tj. do 6 godz. liczone od
powiadomienia telefonicznie ewentualnie potwierdzonego faxem, dostawa również w
weekendy i święta ▪ dostawy główne – to pozostała zaplanowana ilość dostaw:
dostawa sukcesywnie, w zależności od potrzeb z terminem dostawy max 48 godz.
liczone od powiadomienia telefonicznie ewentualnie potwierdzonego faxem przez
zamawiającego Dostawa obejmuje kruszywa betonowego frakcji 0–45 mm do remontów
dróg znajdujących się na terenie gminy Brudzeń Duży. Wykonawca ma dostarczyć
raport z badań kruszywa betonowego po recyklingu do utrwaleń powierzchniowych
wg PN-EN 13043;2004 sporządzony przez uprawnioną instytucję (PN-En 933-1)
Badanie geometrycznych właściwości kruszyw - oznaczenie składu ziarnowego.
Metoda przesiewu oraz 933-1:2000 Badanie geometrycznych właściwości kruszyw –
zawartość pyłów). Wymagania co do zawartości pylastej nie więcej niż 6% Wymagania
co do uziarnienia spełnione w zakresie: 0mm - 4,0mm – maksymalnie 45% masy 16mm
– 45mm – pozostałe, lecz nie więcej niż 55% Zamawiający wymaga przy każdym
transporcie dokumentu przewozowego potwierdzającego pochodzenie materiału od
podmiotu posiadającego decyzję na odzysk oraz przetwarzanie odpadów. Materiał
będzie badany przez Zamawiającego pod kątem zgodności ze Specyfikacją pod
względem zawartości części pylastej oraz spełnienia warunków uziarnienia
Zadanie nr 2 - Dostawa kruszywa kopalnianego łamanego (z wykluczeniem skał
osadowych) frakcji 0 – 31,5 mm przeznaczonego do remontów dróg znajdujących się
na terenie gminy Brudzeń Duży w ilości łącznej nie większej niż 4500 ton.
Wykonawca ma dostarczyć raport z badań kruszywa kopalnianego po recyklingu do
utrwaleń powierzchniowych wg PN-EN 13043;2004 sporządzony przez uprawnioną
instytucję (PN-En 933-1 Badanie geometrycznych właściwości kruszyw - oznaczenie
składu ziarnowego. Metoda przesiewu oraz 933-1:2000 Badanie geometrycznych
właściwości kruszyw – zawartość pyłów). Wymagania co do zawartości pylastej nie
więcej niż 6% Wymagania co do uziarnienia spełnione w zakresie: 0mm - 4 mm –
maksymalnie 40% masy 16mm – 31,5mm – maks 40% Zamawiający: ▪ wymaga przy każdym
transporcie dokumentu przewozowego potwierdzającego pochodzenie materiału ▪
zastrzega sobie prawo wykonania badań próbek kruszyw przeznaczonych do
wbudowania na koszt Wykonawcy pod względem zawartości części pylastej oraz
spełnienia warunków uziarnienia i wymagań opisanych w SIWZ. W przypadku potwierdzenia
niezgodności wbudowanego materiału z wymaganiami stawianymi kruszywom Wykonawca
na własny koszt dokona wymiany zakwestionowanej partii materiału w terminie 1
dni roboczych od otrzymania pisma od Zamawiającego Dostawy cząstkowe
realizowane będą w terminie do 6 godzin od powiadomienia telefonicznie
ewentualnie potwierdzonego faxem przez zamawiającego także w weekendy i święta
Dostawy główne dostawa sukcesywnie, w zależności od potrzeb z terminem dostawy
max 48 godz. liczone od powiadomienia telefonicznie ewentualnie potwierdzonego
faxem przez zamawiającego, w zależności od wilgotności powietrza oraz warunków
geologicznych Zadanie nr 3 - Dostawa pospółki żwirowej o frakcji do 63mm ze
złóż piaskowo - żwirowych w ilości łącznej nie większej niż 1000 ton. Zawartość
ziaren frakcji powyżej 2mm - od 25 do 50%, zawartość ziaren frakcji mniejszej
niż 0,1mm - poniżej 15% z podziałem na: a) dostawy cząstkowe – w ilości ok. 10%
zaplanowanych dostaw z przeznaczeniem na awarie (szybkie naprawienie
nawierzchni dróg) z terminem dostaw do 6 godzin liczone od powiadomienia
telefonicznie ewentualnie potwierdzonego faxem, dostawa również w weekendy i
święta b) dostawy główne – to pozostała zaplanowana ilość dostaw: dostawa
sukcesywnie, w zależności od potrzeb z terminem dostawy max 48 godz. liczone od
powiadomienia telefonicznie ewentualnie potwierdzonego faxem przez
zamawiającego
II.5) Główny kod CPV: 14210000-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
60100000-9 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający
podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa
całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub
dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67
ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną
udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust.
6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający może zwiększyć wartość dostaw o 50%.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który
została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny
system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
2019-03-30
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia
określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań,
których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do: a)
wykazania, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania
ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie
wykonał dostawę: ▪ w przypadku złożenia oferty częściowej na zadanie nr 1 –
minimum jedna dostawa obejmująca nie mniej niż 1000 ton kruszywa betonowego, ▪
w przypadku złożenia oferty częściowej na zadanie nr 2 – minimum jedna dostawa
obejmująca nie mniej niż 1000 ton kruszywa kopalnianego łamanego, ▪ w przypadku
złożenia oferty częściowej na zadanie nr 3 – minimum jedna dostawa obejmująca
nie mniej niż 500 ton dostawa pospółki żwirowej, wraz z załączeniem dowodów
określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Uwaga: W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę jedną na jedno lub dwa lub trzy
z wymienionych zadań, wówczas zobowiązany jest przedstawić doświadczenie
wymagane odpowiednio dla każdego zadania
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności
przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub
doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24
ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art.
24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące
fakultatywne podstawy wykluczenia:
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz
spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU:
1.aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust.
1 ustawy, że wykonawca ▪ nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 pkt
12-23 ustawy Pzp, ▪ spełnia warunki udziału w postępowaniu, –wg druków
dołączonych do SIWZ – załącznik nr 2 i 3 do SIWZ 2.Wykonawca, który powołuje
się na zasoby innych podmiotów: a) składa zobowiązanie tych podmiotów do
oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, b) w celu
wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w
zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu
zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt.
1.1, 3.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców: a)
oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak
podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie
warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, b) wykonawcy
ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego. 4. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części
zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez
wykonawcę firm podwykonawcy. W TERMINIE 3 DNI OD ZAMIESZCZENIA NA STRONIE
INTERNETOWEJ INFORMACJI, O KTÓREJ MOWA W ART. 86 UST. 5 5. oświadczenie o
przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o
której mowa w art. 24 ust.1 pkt. 23 ustawy Pzp. wraz ze złożeniem oświadczenia,
wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą
do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wg. wzoru
Załącznik nr 4). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez
wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegający się o
zamówienie.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Wykaz dokumentów i oświadczeń składanych przez wykonawcę NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO w celu potwierdzenie okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 1 – w zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, obowiązany jest do złożenia niżej wymienionych dokumentów: 1. wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu – wg. załącznika nr 5 Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości: - Dla zadania nr 1 –
2.000,00 zł słownie: dwa tysiące złotych, - Dla zadania nr 2 – 2.000,00 zł
Słownie: dwa tysiące złotych, - Dla zadania nr 3 – 1.000,00 zł słownie: jeden
tysiąc złotych.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania
zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych
lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia
do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty
zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do
udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,
partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu
zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje
dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie
ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji
potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu
zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji
elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające
z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji
elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie
będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i
specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji
elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostaw |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy
Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie
ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego
opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu
konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania
ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym
muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających
negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w
specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej
umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór
umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
przewiduje możliwość dokonywania zmian w treści zawartej umowy w stosunku do
treści oferty w zakresie: 1. Zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia z
powodu nie zawinionych przez Wykonawcę np. zwiększenia ilości dostaw kruszywa.
Strony ustalą nowy termin, który zostanie wprowadzony aneksem do umowy. 2.
Zmiany wynagrodzenia umownego: • ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i
usług, • zmniejszenia lub zwiększenia ilości dostaw kruszywa, nie więcej niż o
50% ilości kruszywa/pospółki wskazanej w Dziale II Przedmiot Zamówienia. Fakty
powyższe muszą być zgłoszone pisemnie wraz z uzasadnieniem przez Wykonawcę i
zatwierdzone przez Zamawiającego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli
dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu:
Data: 2018-03-26, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia
zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30
(od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie
zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii
Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez
państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które
miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie
zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub
prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie
całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Dostawa kruszywa betonowego |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość,
zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie
zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego
-określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane:Dostawa kruszywa betonowego frakcji 0 – 45 mm do remontów
dróg dla potrzeb gminy Brudzeń Duży w ilości łącznej nie większej niż 3500 ton
z podziałem na: ▪ dostawy cząstkowe – w ilości ok. 10% zaplanowanych dostaw z
przeznaczeniem na awarie (szybkie naprawienie nawierzchni dróg) z bardzo
krótkim terminem dostaw tj. do 6 godz. liczone od powiadomienia telefonicznie
ewentualnie potwierdzonego faxem, dostawa również w weekendy i święta ▪ dostawy
główne – to pozostała zaplanowana ilość dostaw: dostawa sukcesywnie, w
zależności od potrzeb z terminem dostawy max 48 godz. liczone od powiadomienia
telefonicznie ewentualnie potwierdzonego faxem przez zamawiającego Dostawa
obejmuje kruszywa betonowego frakcji 0–45 mm do remontów dróg znajdujących się
na terenie gminy Brudzeń Duży. Wykonawca ma dostarczyć raport z badań kruszywa
betonowego po recyklingu do utrwaleń powierzchniowych wg PN-EN 13043;2004
sporządzony przez uprawnioną instytucję (PN-En 933-1) Badanie geometrycznych
właściwości kruszyw - oznaczenie składu ziarnowego. Metoda przesiewu oraz
933-1:2000 Badanie geometrycznych właściwości kruszyw – zawartość pyłów).
Wymagania co do zawartości pylastej nie więcej niż 6% Wymagania co do
uziarnienia spełnione w zakresie: 60100000-9 0mm - 4,0mm – maksymalnie 45% masy
16mm – 45mm – pozostałe, lecz nie więcej niż 55% Zamawiający wymaga przy każdym
transporcie dokumentu przewozowego potwierdzającego pochodzenie materiału od
podmiotu posiadającego decyzję na odzysk oraz przetwarzanie odpadów. Materiał
będzie badany przez Zamawiającego pod kątem zgodności ze Specyfikacją pod
względem zawartości części pylastej oraz spełnienia warunków uziarnienia
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 14210000-6, 60100000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o
wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-03-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostaw |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Dostawa kruszywa kopalnianego łamanego |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość,
zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie
zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego
-określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane:Dostawa kruszywa kopalnianego łamanego (z wykluczeniem skał
osadowych) frakcji 0 – 31,5 mm przeznaczonego do remontów dróg znajdujących się
na terenie gminy Brudzeń Duży w ilości łącznej nie większej niż 4500 ton.
Wykonawca ma dostarczyć raport z badań kruszywa kopalnianego po recyklingu do
utrwaleń powierzchniowych wg PN-EN 13043;2004 sporządzony przez uprawnioną
instytucję (PN-En 933-1 Badanie geometrycznych właściwości kruszyw - oznaczenie
składu ziarnowego. Metoda przesiewu oraz 933-1:2000 Badanie geometrycznych
właściwości kruszyw – zawartość pyłów). Wymagania co do zawartości pylastej nie
więcej niż 6% Wymagania co do uziarnienia spełnione w zakresie: 0mm - 4 mm –
maksymalnie 40% masy 16mm – 31,5mm – maks 40% Zamawiający: ▪ wymaga przy każdym
transporcie dokumentu przewozowego potwierdzającego pochodzenie materiału ▪
zastrzega sobie prawo wykonania badań próbek kruszyw przeznaczonych do
wbudowania na koszt Wykonawcy pod względem zawartości części pylastej oraz
spełnienia warunków uziarnienia i wymagań opisanych w SIWZ. W przypadku
potwierdzenia niezgodności wbudowanego materiału z wymaganiami stawianymi
kruszywom Wykonawca na własny koszt dokona wymiany zakwestionowanej partii
materiału w terminie 1 dni roboczych od otrzymania pisma od Zamawiającego
Dostawy cząstkowe realizowane będą w terminie do 6 godzin od powiadomienia
telefonicznie ewentualnie potwierdzonego faxem przez zamawiającego także w
weekendy i święta Dostawy główne dostawa sukcesywnie, w zależności od potrzeb z
terminem dostawy max 48 godz. liczone od powiadomienia telefonicznie
ewentualnie potwierdzonego faxem przez zamawiającego, w zależności od
wilgotności powietrza oraz warunków geologicznych
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 14210000-6, 60100000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o
wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-03-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostaw |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Dostawa pospółki żwirowej |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość,
zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie
zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego
-określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane:Dostawa pospółki żwirowej o frakcji do 63mm ze złóż piaskowo
- żwirowych w ilości łącznej nie większej niż 1000 ton. Zawartość ziaren
frakcji powyżej 2mm - od 25 do 50%, zawartość ziaren frakcji mniejszej niż
0,1mm - poniżej 15% z podziałem na: a) dostawy cząstkowe – w ilości ok. 10%
zaplanowanych dostaw z przeznaczeniem na awarie (szybkie naprawienie
nawierzchni dróg) z terminem dostaw do 6 godzin liczone od powiadomienia
telefonicznie ewentualnie potwierdzonego faxem, dostawa również w weekendy i
święta b) dostawy główne – to pozostała zaplanowana ilość dostaw: dostawa
sukcesywnie, w zależności od potrzeb z terminem dostawy max 48 godz. liczone od
powiadomienia telefonicznie ewentualnie potwierdzonego faxem przez
zamawiającego
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 14210000-6, 60100000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o
wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-03-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostaw |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
--
Katarzyna Wrześniewska - Kamińska
podins. ds. rozwoju gminy i zamówień publicznych
Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym
ul. Toruńska 2, 09-414 Brudzeń Duży
tel. 024/260 40 81 wew. 43 fax. wew.44
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Sieczkowski Piotr
- Data udostępnienia w BIP: 2018-03-12
- Informacja zaktualizowana przez: Sieczkowski Piotr
- Data ostatniej aktualizacji: 2018-03-12 13:31:21
- Liczba odsłon: 1700
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: