Wersja archiwalna 2016-07-13 08:57:12
Brudzeń Duży, 12 lipca 2016 r.
O.III.341-2/05/16
Zamawiający:
Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym
09-414 Brudzeń Duży
tel./fax (...)24 260 42 81
http:/ www.brudzen.pl
e-mail: ug_brudzen@interia
Wszyscy uczestnicy postępowania
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Na podst. art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2015 r., Nr 2164, z późn. zm.) Zamawiający: Gmina Brudzeń Duży, 09-414 Brudzeń Duży w informuje, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem zamówienia jest:
Dowożenie uczniów do szkół i opieka nad tymi uczniami w czasie przewozu w roku szkolnym 2016/2017
wybrana została do realizacji zamówienia oferta, którą złożył Wykonawca:
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Płocku S.A. ul. Bielska 53,
09-400Płock
I. Wykonawca j/w złożył niepodlegającą odrzuceniu ofertę oraz spełnił wszystkie warunki
w niniejszym postępowaniu i uzyskał maksymalną liczbę punktów – 100 pkt.
II. Na przetarg wpłynęły 2 oferty następujących Wykonawców (wg numeracji
ofert):
Nr oferty |
Nazwa (firma) i adres wykonawcy |
Punkty przyznane za kryteria oceny ofert |
Łączna liczba otrzymanych punktów |
|
Cena 90% |
Czas podstawienia autobusu zastępczego w razie awarii 10% |
|||
1. |
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Płocku S.A. ul. Bielska 53,09-400 Płock |
90pkt |
10pkt |
100pkt |
2. |
Usługi Transportowe Przewozy Autokarowe i Ciężarowe Zdzisław Nowak, 09-414 Brudzeń Duży, ul. Toruńska 40 |
70,40pkt |
10pkt |
80,40pkt |
III.Wykonawca potwierdził, iż wykona przedmiot zamówienia w terminie od 01 września 2016r. do 30 czerwca 2017 r.
IV. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierował kryterium” cena” - 90%
i kryterium „czas podstawienia autobusu zastępczego w razie awarii pojazdu w trakcie wykonywania zamówienia „ - 10%. Maksymalnie wykonawca mógł uzyskać 100 punktów.
V. Ofert odrzuconych i wykonawców wykluczonych z postępowania: nie było.
VI. Zamawiający przewiduje zawrzeć umowę w zakresie udzielenia przedmiotowego
zamówienia z zachowaniem terminów określonych w art. 94 ust.1 – Prawa zamówień publicznych, t.j. nie wcześniej niż 10 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, w Urzędzie Gminy w Brudzeniu Dużym.
Zatwierdził :
Z up.
Wójta Gminy
Dariusz Reczek – Sekretarz Gminy
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Brudzeń Duży: Dowożenie
niepełnosprawnych uczennic do szkół i opieka nad tymi uczennicami w czasie
przewozu w roku szkolnym 2016/2017
Numer ogłoszenia: 127487 - 2016; data zamieszczenia: 08.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
V |
zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej |
|
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Brudzeń Duży , Toruńska 2, 09-414 Brudzeń Duży, woj. mazowieckie, tel. 24 2604081, faks 24 2604081.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.brudzen.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowożenie niepełnosprawnych uczennic do szkół i opieka nad tymi uczennicami w czasie przewozu w roku szkolnym 2016/2017.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na: dowozie niepełnosprawnej uczennicy uczęszczającej do Liceum Ogólnokształcącego Profesor, ul. Kilińskiego 12 w Płocku i niepełnosprawnej uczennicy uczęszczającej do Szkoły Specjalnej Płocku, ul. Gradowskiego 24 oraz opieka nad tymi uczennicami w czasie przewozu. Do przewozu są 2 uczennice..
II.1.5)
|
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.10.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.09.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
· III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o na podstawie złożonych dokumentów metodą spełnia, nie spełnia
· III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o na podstawie złożonych dokumentów metodą spełnia, nie spełnia
· III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o na podstawie złożonych dokumentów metodą spełnia, nie spełnia
· III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o na podstawie złożonych dokumentów metodą spełnia, nie spełnia
· III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o na podstawie złożonych dokumentów metodą spełnia, nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
odpowiednie pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę , jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów, w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90.00
- 2 - czas podstawienia samochodu zastępczego - 10.00
IV.2.2)
|
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna
specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugbrudzenduzy.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Biuro Obsługi Szkół Samorządowych w Brudzeniu Dużym, ul. Toruńska 2, 09 - 414
Brudzeń Duży.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.07.2016 godzina 10:00, miejsce: Biuro Obsługi Szkół Samorządowych w Brudzeniu Dużym, ul. Toruńska 2, 09 - 414 Brudzeń Duży, (budynek U.G., pok. nr 7).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
SIWZ
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Sieczkowski Piotr
- Data udostępnienia w BIP: 2016-07-13
- Informacja zaktualizowana przez: Sieczkowski Piotr
- Data ostatniej aktualizacji: 2016-07-13 08:57:12
- Liczba odsłon: 1465
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: