Wersja archiwalna 2015-05-30 13:40:55
Brudzeń Duży: Dostawa kruszyw do remontów dróg dla gminy Brudzeń Duży
Numer ogłoszenia: 129672 - 2015; data zamieszczenia: 29.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Brudzeń Duży , Toruńska 2, 09-414 Brudzeń Duży, woj. mazowieckie, tel. 24 2604081, faks 24 2604081.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.brudzen.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kruszyw do remontów dróg dla gminy Brudzeń Duży.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy kruszyw przeznaczonych do remontów dróg znajdujących się na terenie gminy Brudzeń Duży z podziałem na zadania: Zadanie nr 1 Dostawa kruszywa betonowego frakcji 0 do 45 mm do remontów dróg dla potrzeb gminy Brudzeń Duży w ilości planowanej łącznej 3000 ton z podziałem na: a)dostawy cząstkowe w ilości ok. 10% zaplanowanych dostaw z przeznaczeniem na awarie (szybkie naprawienie nawierzchni dróg) z bardzo krótkim terminem dostaw tj. od 2 godz. do 6 godz. liczone od powiadomienia telefonicznie ewentualnie potwierdzonego faxem, dostawa również w weekendy i święta b)dostawy główne to pozostała zaplanowana ilość dostaw: dostawa sukcesywnie, w zależności od potrzeb z terminem dostawy 24 godziny liczone od powiadomienia telefonicznie ewentualnie potwierdzonego faxem przez zamawiającego Zadanie obejmuje dostawy kruszywa betonowego frakcji 0 do 45 mm do remontów dróg znajdujących się na terenie gminy Brudzeń Duży. Wykonawca ma dostarczyć raport z badań kruszywa betonowego po recyklingu do utrwaleń powierzchniowych wg PN-EN 13043;2004 sporządzony przez uprawnioną instytucję (PN-En 933-1 Badanie geometrycznych właściwości kruszyw - oznaczenie składu ziarnowego. Metoda przesiewu oraz 933-1:2000 Badanie geometrycznych właściwości kruszyw - zawartość pyłów). Wymagania co do zawartości pylastej nie więcej niż 6% Wymagania co do uziarnienia spełnione w zakresie: 0mm - 4,0mm - maksymalnie 45% masy 16mm - 45mm - pozostałe, lecz nie więcej niż 55% Zamawiający wymaga przy każdym transporcie dokumentu przewozowego potwierdzającego pochodzenie materiału od podmiotu posiadającego decyzję na odzysk oraz przetwarzanie odpadów. Materiał będzie badany przez Zamawiającego pod kątem zgodności ze Specyfikacją pod względem zawartości części pylastej oraz spełnienia warunków uziarnienia Zadanie nr 2 Dostawa pospółki żwirowej do remontów dróg dla potrzeb gminy Brudzeń Duży w ilości planowanej łącznej 1600 ton z podziałem na: a)dostawy cząstkowe w ilości ok. 10% zaplanowanych dostaw z przeznaczeniem na awarie , szybkie naprawienie nawierzchni dróg, z bardzo krótkim terminem dostaw tj. od 2 godz. do 6 godz. liczone od powiadomienia telefonicznie ewentualnie potwierdzonego faxem, dostawa również w weekendy i święta b)dostawy główne to pozostała zaplanowana ilość dostaw: dostawa sukcesywnie, w zależności od potrzeb z terminem dostawy 24 godziny liczone od powiadomienia telefonicznie ewentualnie potwierdzonego faxem przez zamawiającego Zadanie obejmuje dostawy kruszywa naturalnego (pospółki żwirowej) o uziarnieniu do 15 mm ze złóż piaskowo - żwirowych przeznaczonego do naprawy dróg gruntowych znajdujących się na terenie gminy Brudzeń Duży w ilości łącznej 1600 ton. Zawartość ziaren frakcji < 2mm od 50 do 80%, zawartość ziaren frakcji < 0,1mm poniżej 15%. Zamawiający wymaga przy każdym transporcie dokumentu przewozowego potwierdzającego pochodzenie materiału z kopalni posiadającej odpowiednią koncesję. Materiał będzie badany przez zamawiającego pod kontem zgodności z SIWZ pod względem spełnienia warunków uziarnienia. Zadanie nr 3 Dostawa kruszywa betonowo-ceglanego frakcji 0 do 45 mm (kruszywo w składzie: 70% betonowe, 30% ceglane) do remontów dróg dla potrzeb gminy Brudzeń Duży w ilości planowanej łącznej 1500 ton z podziałem na: a)dostawy cząstkowe w ilości do 10% zaplanowanych dostaw z przeznaczeniem na awarie (szybkie naprawienie nawierzchni dróg) z bardzo krótkim terminem dostaw tj. od 2 godz. do 6 godz. liczone od powiadomienia telefonicznie ewentualnie potwierdzonego faxem, dostawa również w weekendy i święta b)dostawy główne to pozostała zaplanowana ilość dostaw: dostawa sukcesywnie, w zależności od potrzeb z terminem dostawy 24 godziny liczone od powiadomienia telefonicznie ewentualnie potwierdzonego faxem przez zamawiającego Zadanie obejmuje dostawy kruszywa betonowo-ceglanego frakcji 0 do 45 mm (kruszywo w składzie: 70% betonowe, 30% ceglane) do remontów dróg znajdujących się na terenie gminy Brudzeń Duży. Wykonawca ma dostarczyć raport z badań kruszywa betonowego po recyklingu do utrwaleń powierzchniowych wg PN-EN 13043;2004 sporządzony przez uprawnioną instytucję (PN-En 933-1 Badanie geometrycznych właściwości kruszyw - oznaczenie składu ziarnowego. Metoda przesiewu oraz 933-1:2000 Badanie geometrycznych właściwości kruszyw - zawartość pyłów). Wymagania co do zawartości pylastej nie więcej niż 6% Wymagania co do uziarnienia spełnione w zakresie: 0mm - 4,0mm maksymalnie 45% masy 16mm - 45mm pozostałe, lecz nie więcej niż 55% Zamawiający wymaga przy każdym transporcie dokumentu przewozowego potwierdzającego pochodzenie materiału od podmiotu posiadającego decyzję na odzysk oraz przetwarzanie odpadów. Materiał będzie badany przez Zamawiającego pod kątem zgodności ze Specyfikacją pod względem zawartości części pylastej oraz spełnienia warunków uziarnienia Dostawy kruszyw będą rozliczane na podstawie dokumentu ważenia. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu wraz z każdą dostawą kruszyw oryginalnych dokumentów ważenia. Brak dostarczenia ww dokumentów pozwala Zamawiającemu na dokonanie odmowy odbioru kruszywa. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania kontrolnego ważenia dostarczonego kruszywa w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Dostarczane kruszywa nie mogą zawierać zanieczyszczeń w postaci gwoździ, drutów, czy innych elementów mogących uszkodzić pojazdy poruszające się po drodze czy elementów szkodliwych dla środowiska (azbest, popioły, itp.). W przypadku gdy takie zanieczyszczenia zostaną ujawnione w dostarczonym kruszywie, Zamawiający żądać będzie ich usunięcia na koszt Wykonawcy lub odmowy przyjęcia dostawy kruszyw. Dostawy max po 20 ton jednorazowo. Miejsce dostaw - bezpośrednio na wskazane przez zamawiającego place lub drogi znajdujące się na terenie gminy Brudzeń Duży. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Dostarczane kruszywa muszą odpowiadać co do jakości celowi, jakiemu mają służyć oraz wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu. Zamawiający zastrzega sobie prawo wykonania badań próbek kruszyw przeznaczonych do wbudowania na koszt Wykonawcy w ilości nie większej niż 3 próbki na każde 1000 t wbudowanego materiału z dowolnej dostawy, lub w każdym przypadku gdy zajdzie podejrzenie, iż materiał przeznaczony do wbudowania nie spełnia określonych przez Zamawiającego wymagań. W przypadku potwierdzenia niezgodności wbudowanego materiału z wymaganiami stawianymi kruszywom Wykonawca na własny koszt dokona wymiany zakwestionowanej partii materiału w terminie 1 dni roboczych od otrzymania pisma od Zamawiającego..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 20% wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust.1 pkt. 7 ustawyPRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.00.00-6, 60.10.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1OFERTA winna być zabezpieczona wadium w wysokości: a)dla zadania nr 1 - 2.000,00 zł. słownie: dwa tysiące złotych, b)dla zadania nr 2 - 1.000,00 zł. słownie: tysiąc złotych, c)dla zadania nr 3 - 1.500,00 zł. słownie: tysiąc pięćset złotych
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do: złożenia oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy (wg załącznika nr 2 SIWZ)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do: wykazania, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw tj.: w przypadku złożenia oferty częściowej na zadanie nr 1 - minimum jedna dostawa obejmująca nie mniej niż 2000 ton kruszywa betonowego, w przypadku złożenia oferty częściowej na zadanie nr 2 - minimum jedna dostawa obejmująca nie mniej niż 1000 ton dostaw pospółki żwirowej, w przypadku złożenia oferty częściowej na zadanie nr 3 - minimum jedna dostawa obejmująca nie mniej niż 500 ton dostaw kruszywa betonowo-ceglane, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączy dowody potwierdzające, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Uwaga: W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę jedną na jedno lub dwa lub trzy z wymienionych zadań, wówczas zobowiązany jest przedstawić doświadczenie wymagane odpowiednio dla każdego zadania.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W ramach warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym wykonawca zobowiązany jest do: złożenia oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy (wg załącznika nr 2 SIWZ);
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W ramach warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest do: złożenia oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy (wg załącznika nr 2 SIWZ);
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do: złożenia oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy (wg załącznika nr 2 SIWZ);
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: aOŚWIADCZENIE wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy - wg załącznika nr 2 SIWZ, b)wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - wg załącznika nr 4. Dowodami są: a) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; b) oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. Uwaga: Zamawiający żąda jedynie wskazania w wykazie wykonania dostaw głównych opisanych w pkt. V. 1. b) SIWZ oraz przedstawienia dowodów dotyczących tylko tych dostaw. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (oryginał). Jeżeli wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dokumentów dotyczących w szczególności: a)zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b)sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c)charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d)zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z ust. 2b, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- OŚWIADCZENIEo braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy RolniczegoUBEZPIECZENIA Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada takżeDOKUMENTY dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) DOKUMENT wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Termin dostaw cząstkowych - 20
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonywania zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: 1.W przypadku zmian prawnych i organizacyjnych Wykonawcy. 2.Zmiany wynagrodzenia umownego w przypadku : a)ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług, b)zmniejszenia zakresu wynagrodzenia z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia; 3.Zmiany terminu przewidzianego na zakończenie dostaw, które zostaną rozpoczęte w terminie obowiązywania umowy do terminu ich zakończenia (odbioru końcowego i rozliczenia). 4.Zmiany (modyfikacja) złożonych w postępowaniu deklaracji odnośnie do podwykonawstwa poprzez: a)wskazanie innych podwykonawców, b)rezygnację z podwykonawców, c)wskazanie innego zakresu podwykonawstwa, d)wykonanie zamówienia przy pomocy podwykonawców, pomimo niewskazania w postępowaniu żadnej części zamówienia przeznaczonej do wykonania w ramach podwykonawstwa (art. 36b ust. 2). 5.W przypadku, gdy zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 6.Fakty powyższe muszą być zgłoszone przez Wykonawcę pisemnie wraz z uzasadnieniem i zatwierdzone przez Zamawiającego. 7.Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: a)zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego); b)zmiana danych teleadresowych, zmiana osób wskazanych do kontaktów między Stronami. 8. Powyższe zmiany postanowień zawartej umowy mogą nastąpić za zgodą obydwu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności takiej zmiany. 9. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od umowy - w takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugbrudzenduzy.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym ul. Toruńska 2 09-414 Brudzeń Duży tel.: (24) 260 40 81, fax (24) 260 40 23.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym - sekretariat ul. Toruńska 2 09-414 Brudzeń Duży.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa kruszywa betonowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - Dostawa kruszywa betonowego frakcji 0 - 45 mm do remontów dróg dla potrzeb gminy Brudzeń Duży w ilości planowanej łącznej 3000 ton z podziałem na: a)dostawy cząstkowe - w ilości ok. 10% zaplanowanych dostaw z przeznaczeniem na awarie (szybkie naprawienie nawierzchni dróg) z bardzo krótkim terminem dostaw tj. od 2 godz. do 6 godz. liczone od powiadomienia telefonicznie ewentualnie potwierdzonego faxem, dostawa również w weekendy i święta b)dostawy główne - to pozostała zaplanowana ilość dostaw: dostawa sukcesywnie, w zależności od potrzeb z terminem dostawy 24 godziny liczone od powiadomienia telefonicznie ewentualnie potwierdzonego faxem przez zamawiającego Zadanie obejmuje dostawy kruszywa betonowego frakcji 0-45 mm do remontów dróg znajdujących się na terenie gminy Brudzeń Duży. Wykonawca ma dostarczyć raport z badań kruszywa betonowego po recyklingu do utrwaleń powierzchniowych wg PN-EN 13043;2004 sporządzony przez uprawnioną instytucję (PN-En 933-1 Badanie geometrycznych właściwości kruszyw - oznaczenie składu ziarnowego. Metoda przesiewu oraz 933-1:2000 Badanie geometrycznych właściwości kruszyw - zawartość pyłów). Wymagania co do zawartości pylastej nie więcej niż 6% Wymagania co do uziarnienia spełnione w zakresie: 0mm - 4,0mm - maksymalnie 45% masy 16mm - 45mm - pozostałe, lecz nie więcej niż 55% Zamawiający wymaga przy każdym transporcie dokumentu przewozowego potwierdzającego pochodzenie materiału od podmiotu posiadającego decyzję na odzysk oraz przetwarzanie odpadów. Materiał będzie badany przez Zamawiającego pod kątem zgodności ze Specyfikacją pod względem zawartości części pylastej oraz spełnienia warunków uziarnienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.00.00-6, 60.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin dostaw cząstkowych - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa pospółki żwirowej do remontów dróg dla potrzeb gminy Brudzeń Duży.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 - Dostawa pospółki żwirowej do remontów dróg dla potrzeb gminy Brudzeń Duży w ilości planowanej łącznej 1600 ton z podziałem na: a)dostawy cząstkowe - w ilości ok. 10% zaplanowanych dostaw z przeznaczeniem na awarie (szybkie naprawienie nawierzchni dróg) z bardzo krótkim terminem dostaw tj. od 2 godz. do 6 godz. liczone od powiadomienia telefonicznie ewentualnie potwierdzonego faxem, dostawa również w weekendy i święta b)dostawy główne - to pozostała zaplanowana ilość dostaw: dostawa sukcesywnie, w zależności od potrzeb z terminem dostawy 24 godziny liczone od powiadomienia telefonicznie ewentualnie potwierdzonego faxem przez zamawiającego Zadanie obejmuje dostawy kruszywa naturalnego (pospółki żwirowej) o uziarnieniu do 15 mm ze złóż piaskowo - żwirowych przeznaczonego do naprawy dróg gruntowych znajdujących się na terenie gminy Brudzeń Duży w ilości łącznej 1600 ton. Zawartość ziaren frakcji < 2mm - od 50 do 80%, zawartość ziaren frakcji < 0,1mm - poniżej 15%. Zamawiający wymaga przy każdym transporcie dokumentu przewozowego potwierdzającego pochodzenie materiału z kopalni posiadającej odpowiednią koncesję. Materiał będzie badany przez zamawiającego pod kontem zgodności z SIWZ pod względem spełnienia warunków uziarnienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.00.00-6, 60.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin dostaw cząstkowych - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa kruszywa betonowo-ceglanego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 - Dostawa kruszywa betonowo-ceglanego frakcji 0 - 45 mm (kruszywo w składzie: 70% betonowe, 30% ceglane) do remontów dróg dla potrzeb gminy Brudzeń Duży w ilości planowanej łącznej 1500 ton z podziałem na: a)dostawy cząstkowe - w ilości do 10% zaplanowanych dostaw z przeznaczeniem na awarie (szybkie naprawienie nawierzchni dróg) z bardzo krótkim terminem dostaw tj. od 2 godz. do 6 godz. liczone od powiadomienia telefonicznie ewentualnie potwierdzonego faxem, dostawa również w weekendy i święta b) dostawy główne - to pozostała zaplanowana ilość dostaw: dostawa sukcesywnie, w zależności od potrzeb z terminem dostawy 24 godziny liczone od powiadomienia telefonicznie ewentualnie potwierdzonego faxem przez zamawiającego Zadanie obejmuje dostawy kruszywa betonowo-ceglanego frakcji 0-45 mm (kruszywo w składzie: 70% betonowe, 30% ceglane) do remontów dróg znajdujących się na terenie gminy Brudzeń Duży. Wykonawca ma dostarczyć raport z badań kruszywa betonowego po recyklingu do utrwaleń powierzchniowych wg PN-EN 13043;2004 sporządzony przez uprawnioną instytucję (PN-En 933-1 Badanie geometrycznych właściwości kruszyw - oznaczenie składu ziarnowego. Metoda przesiewu oraz 933-1:2000 Badanie geometrycznych właściwości kruszyw - zawartość pyłów). Wymagania co do zawartości pylastej nie więcej niż 6% Wymagania co do uziarnienia spełnione w zakresie: 0mm - 4,0mm - maksymalnie 45% masy 16mm - 45mm - pozostałe, lecz nie więcej niż 55% Zamawiający wymaga przy każdym transporcie dokumentu przewozowego potwierdzającego pochodzenie materiału od podmiotu posiadającego decyzję na odzysk oraz przetwarzanie odpadów. Materiał będzie badany przez Zamawiającego pod kątem zgodności ze Specyfikacją pod względem zawartości części pylastej oraz spełnienia warunków uziarnienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.00.00-6, 60.10.00.00-9.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin dostaw cząstkowych - 20
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Sieczkowski Piotr
- Data udostępnienia w BIP: 2015-05-30
- Informacja zaktualizowana przez: Sieczkowski Piotr
- Data ostatniej aktualizacji: 2015-05-30 13:40:55
- Liczba odsłon: 1447
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: