Wersja archiwalna 2012-03-09 07:51:43
Numer ogłoszenia: 71490 - 2012; data zamieszczenia: 08.03.2012
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 55182 - 2012 data 23.02.2012 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Urząd Gminy Brudzeń Duży, Toruńska 2, 09-414 Brudzeń Duży, woj. mazowieckie, tel. 24 2604081, fax. 24 2604081.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4.
- W ogłoszeniu jest: IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.03.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Brudzeń Duży 09-414 Brudzeń Duży ul. Toruńska 2 sekretariat..
- W ogłoszeniu powinno być: IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Brudzeń Duży 09-414 Brudzeń Duży ul. Toruńska 2 sekretariat..
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.3.
- W ogłoszeniu jest: II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie drugiego etapu kanalizacji sanitarnej z przykanalikami w miejscowości Siecień gmina Brudzeń Duży. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i STWIOR , stanowiące załącznik nr 9 i 10 do SIWZ..
- W ogłoszeniu powinno być: II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie drugiego etapu kanalizacji sanitarnej z przykanalikami w miejscowości Siecień gmina Brudzeń Duży. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i STWIOR , stanowiące załącznik nr 9 i 10 do SIWZ. Zostanie opublikowany dodatkowy przedmiar dotyczący fragmentu nie uwzględnionego z powodu błędu projektowego. Dodatkowy przedmiar będzie obublikowany jako załącznik nr 12 i nr 13 do SIWZ. W związku z powyższym nastąpią zmiany w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w następujących punktach: Rozdział I pkt. 2 Rozdział VIII pkt. 6 Rozdział IX pkt. 1 i pkt. 2 Rozdział XV - Załączniki.
W związku z powyższym nastąpiły zmiany w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w następujących punktach:
- W SIWZ jest:
Rozdział I pkt. 2
2. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie drugiego etapu kanalizacji sanitarnej z
przykanalikami w miejscowości Siecień gmina Brudzeń Duży.
Zakres rzeczowy zadania obejmuje budowę:
Zestawienie materiałów sieci kanalizacyjnej - Rury (projektowane) - kanalizacja sanitarna grawitacyjna i tłoczna |
|||
sieć główna |
|
|
|
Produkt |
Wielkość |
Ilość |
Jednostka |
Rura PE100 SDR 17 z warstwą ochronną z miękkiego (spienionego) PE |
90 x 5,4 |
399,6 |
m |
Rura PP, kl.T o podwójnej ściance |
DN 160 |
1184,8 |
m |
Rura PP, kl.T o podwójnej ściance |
DN 200 |
2864,6 |
m |
wodociąg - doprowadzenie wody do przepompowni |
|
|
|
Rura PE100 SDR 17 z warstwą ochronną z miękkiego (spienionego) PE |
90 x 6,7 |
52 |
m |
|
|
|
|
przyłącza |
|
|
|
Rura PP, kl. T o podwójnej ściance |
DN 160 |
606,9 |
m
|
przepompowni ścieków PS-2 - 1 kpl.
Szczegółowy zakres zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i STWIOR , stanowiące załącznik nr 9 i 10 do SIWZ.
- W SIWZ powinno być:
Rozdział I pkt. 2
2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie drugiego etapu kanalizacji sanitarnej z przykanalikami w miejscowości Siecień gmina Brudzeń Duży.
Zakres rzeczowy zadania obejmuje budowę:
|
|
Zestawienie materiałów sieci kanalizacyjnej - Rury (projektowane) - kanalizacja sanitarna grawitacyjna i tłoczna |
|||||
sieć główna |
|
ETAP 2 |
ETAP 2A |
RAZEM |
|
||
Produkt |
Wielkość |
Ilość |
Ilość |
Ilość |
Jednostka |
||
Rura PE100 SDR 17 z warstwą ochronną z miękkiego (spienionego) PE |
90 x 5,4 |
399,6 |
|
399,6 |
m |
||
Rura PP, kl.T o podwójnej ściance |
DN 160 |
1184,8 |
263,2 |
1448,0 |
m |
||
Rura PP, kl.T o podwójnej ściance |
DN 200 |
2864,6 |
319,8 |
3184,4 |
m |
||
wodociąg - doprowadzenie wody do przepompowni |
|
|
|
|
|
||
Rura PE100 SDR 17 z warstwą ochronną z miękkiego (spienionego) PE |
90 x 6,7 |
52,0 |
|
52,0 |
m |
||
|
|
|
|
|
|
||
przyłącza |
|
|
|
|
|
||
Rura PP, kl. T o podwójnej ściance |
DN 160 |
606,9 |
70,6 |
677,5 |
m
|
||
przepompowni ścieków PS-2 - 1 kpl.
Szczegółowy zakres zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i STWIOR, stanowiące załączniki nr 9, nr 10, nr 12 i nr 13 do SIWZ, z zastrzeżeniem wniesionym w rozdz. X ust. 2 niniejszej specyfikacji.
- W SIWZ jest:
Rozdział VIII pkt. 6
6) Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystym opakowaniu /zamkniętej kopercie/, zaadresowanej na adres Zamawiającego i oznakowanej następująco:
Oferta na wykonanie zamówienia:
„Budowa kanalizacji sanitarnej z przykanalikami w miejscowości Siecień – etap II „
Nie otwierać przed 09 marca 2012 r., godz. 12:10
- W SIWZ powinno być:
Rozdział VIII pkt. 6
6) Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystym opakowaniu / zamkniętej kopercie zaadresowanej na adres Zamawiającego i oznakowanej następująco:
Oferta na:
„Budowa kanalizacji sanitarnej z przykanalikami w miejscowości Siecień – etap II.
Nie otwierać przed 16 marca 2012 r., godz. 12:10
- W SIWZ jest:
Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
1. Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy w Brudzeniu Dużym – sekretariat, w terminie do dnia 09.03.2012r., do godz. 12.00.
2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 09.03.2012r., o godz. 12.10, w siedzibie Urzędu Gminy Brudzeń Duży, pok. Nr 10.
- W SIWZ powinno być:
Rozdział IX pkt. 1 i pkt. 2
Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:
1. Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy w Brudzeniu Dużym – sekretariat, w terminie do dnia 16.03.2012r., do godz. 12.00.
2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 16.03.2012r., o godz. 12.10, w siedzibie Urzędu Gminy Brudzeń Duży, pok. Nr 10.
- W SIWZ jest:
Rozdział XV - Załączniki.
Załączniki
Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy
Załącznik nr 2 - Oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 oraz 24 ust. 1 ustawy
Załącznik nr 3 - Potencjał kadrowy
Załącznik nr 4 - Doświadczenie zawodowe
Załącznik nr 5 - Informacje dotyczące podwykonawców
Załącznik nr 6 - Projekt umowy
Załącznik nr 7 - Wykaz podmiotów biorących wspólnie udział w realizacji zamówienia
Załącznik nr 8 - Przedmiar robót (szt 2)
Załącznik nr 9 - Dokumentacja projektowa
Załącznik nr 10 – STWiOR
Załącznik nr 11 – Tabela elementów scalonych
- W ogłoszeniu powinno być:
Rozdział XV - Załączniki.
Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy
Załącznik nr 2 - Oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych
Załącznik nr 3 - Potencjał kadrowy
Załącznik nr 4 - Doświadczenie zawodowe
Załącznik nr 5 - Podwykonawcy
Załącznik nr 6 - Tabela elementów scalonych
Załącznik nr 7 - Projekt umowy
Załącznik nr 8 - Dokumentacja projektowa
Załącznik nr 9 - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót
Załącznik nr 10 - Przedmiary robót ( szt.2 )
Załącznik nr 12 - Przedmiar robót Etap 2A (szt.2)
Załącznik nr 13 – Etapy robót
zal._12_a_przedmiar_sieci_etap_2a.pdf
zal._12_b_przedmiar_przylacza_etap_2a.pdf
Brudzeń Duży: Budowa kanalizacji sanitarnej z przykanalikami w m. Siecień - etap II
Numer ogłoszenia: 55182 - 2012; data zamieszczenia: 23.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Brudzeń Duży , Toruńska 2, 09-414 Brudzeń Duży, woj. mazowieckie, tel. 24 2604081, faks 24 2604081.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.brudzen.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej z przykanalikami w m. Siecień - etap II.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie drugiego etapu kanalizacji sanitarnej z przykanalikami w miejscowości Siecień gmina Brudzeń Duży. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i STWIOR , stanowiące załącznik nr 9 i 10 do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.10-9, 45.23.24.23-3, 45.31.00.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający w postępowaniu będzie żądał wniesienia wadium. 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 50 000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium można wnieść w następujących formach: - pieniądzu - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - gwarancjach bankowych - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 B ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007, nr 42, poz. 275) . Wadium wnoszone w formie pieniężnej wpłaca się przelewem na rachunek bankowy w : BS MAZOWSZE W PŁOCKU O/BRUDZEŃ DUŻY Nr 88 9042 1042 0550 0374 2000 0020. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania zgodnie z art. 24 ust.2 pkt. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 3. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub po unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy - Pzp. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 4. Zamawiający niezwłocznie zwraca wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 5. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 3, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8. Dowód wniesienia wadium, w formie innej niż pieniężna, należy załączyć do oferty w formie oryginału.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: tak
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania, tzn. prowadzą zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalność gospodarczą, w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem. Ponadto złożą oświadczenie, którego treść stanowi zalącznik nr 2 do SIWZ.
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Posiadają wiedzę i doświadczenie oraz dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: 1) Wykonawca winien dysponować osobami posiadającymi kwalifikacje odpowiednie do stanowiska, które zostanie im powierzone, t.j. a) osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności budowlano-konstrukcyjnej , specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych oraz instalacyjnymi w zakresie sieci , instalacji i urządzeń energetycznych. 2) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej 1 zadanie w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, t.j. dotyczące budowy sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami i pompownią ścieków o wartości min. 1.000.000 zł brutto.
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 500.000,00 zł.
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Dowód wniesienia wadium. Dowód wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna należy załączyć do oferty w formie oryginału. 3. Kosztorys sporządzony metodą szczegółową lub uproszczoną. UWAGA: Załączone do SIWZ przedmiary robót mają jedynie charakter informacyjny, nie są obligatoryjne dla Wykonawcy i mogą być traktowane tylko jako pomocnicze. Winny być sprawdzone i ewentualnie skorygowane na podstawie analizy dokumentacji projektowej i dokonanej wizji lokalnej obiektu. 4.Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. Załączone pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 5. W przypadku złożenia oferty wspólnej: - przedsiębiorcy występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych - lidera do zaciągania zobowiązań i rozporządzania prawem w sprawach związanych z przedmiotem postępowania, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez pozostałych przedsiębiorców lub ich uprawnionych przedstawicieli.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugbrudzenduzy.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Brudzeń Duży 09-414 Brudzeń Duży ul. Toruńska 2 tel./fax.: (24) 260 40 81,.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.03.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Brudzeń Duży 09-414 Brudzeń Duży ul. Toruńska 2 sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający informuje, że dla zadania otrzymał dofinansowane w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007- 2013 Działanie 321 - Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
siwz_kanalizacja_etap_ii-ok_23-02-2012.doc
zal.8_przedmiar_przylacza_23-02-2012.pdf
zal.8_przedmiar_sieci_23-02-2012.pdf
zal.nr_9_etapy_robot_23-02-2012.pdf
zal._nr_9_a_23-02-2012.rar
zal._nr_9_b_23-02-2012.rar
zal._nr_9_c_23-02-2012.rar
zal._nr_9_d_23-02-212.rar
zal.nr_9_e_23-02-2012.rar
zal._nr_10_stwior_23-02-2012.rar
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
- Data udostępnienia w BIP: 2012-03-09
- Informacja zaktualizowana przez: Administrator
- Data ostatniej aktualizacji: 2012-03-09 07:51:43
- Liczba odsłon: 1538
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: