Brudzeń Duży dn. 12.03.2012 r.
Zawiadomienie dotyczące rozstrzygnięcia postępowania
Komisja rozstrzygająca postępowanie dot. postępowania ofertowego pn.: „ Sprzedaż samochodu ciężarowego pożarniczego” została powołana Zarządzeniem nr 96/11 Wójta Gminy Brudzeń Duży z dnia 06.12.2011 r.
W niniejszym postępowaniu wpłynęły trzy oferty:
1. Paweł Tkaczyk Usługi Transportowe 87-617 Bobrowniki ul. Jagiełły 5 na kwotę 6470,00 zł brutto
2. Andrzej Syldatk Zakład Handlowo-Usługowy SAB Garczegorze 38/2 84-351 Nowa Wieś Lęborska na kwotę 5258,00 zł brutto
3. Elżbieta Frątczak Gospodarstwo Rolne Warszew 26 62-860 Opatówek na kwotę 6300,00 zł brutto
Sprzedający działając zgodnie z treścią ogłoszenia, wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w ogłoszeniu. Kryteriami oceny ofert jest najwyższa cena brutto odnosząca się do przedmiotu zamówienia. Oferowana przez Kupującego Pana Pawła Tkaczyka Usługi Transportowe 87-617 Bobrowniki ul. Jagiełły 5 na kwotę 6470,00 zł brutto cena jest najwyższa, więc tym samym została wybrana jako najkorzystniejsza.
Wadia Oferentów, których oferty nie zostały wybrane zwrócone zostaną na podane przez nich konta bankowe. Natomiast cena nabycia pojazdu zostanie pomniejszona o kwotę wadium wpłaconego przez Kupującego.
Skład Komisji rozstrzygającej:
Paweł Krzemiński
Małgorzata Gawłowska
Katarzyna Wrześniewska-Kamińska
Mariusz Tyburski
Zatwierdził:
Wójt Gminy Brudzeń Duży
/-/ Andrzej Dwojnych
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------O G Ł O S Z E N I E
o postępowaniu ofertowym na
sprzedaż samochodu ciężarowego pożarniczego
Wójt Gminy Brudzeń Duży ogłasza postępowanie ofertowe na sprzedaż
samochodu ciężarowego pożarniczego, stanowiącego własność Gminy Brudzeń Duży,
użytkowanego do dnia 21-09-2011r., jako samochód pożarniczy w Ochotniczej Straży
Pożarnej w Bądkowie Kościelnym :
1. Samochód Jelcz 005 ( zgodnie z operatem z wyceny z dnia
13.02.2012 r. sporządzonym przez
rzeczoznawcę mgr inż. Dariusza Serafina w/w przedmiot postępowania w rubryce marka/typ/model powinien mieć wpisane
STAR 244L, kopia operatu z wyceny stanowi załącznik nr 3 do ogłoszenia ),
wersja ciężarowy specjalny, nr rejestracyjny WPL 04 CW
Rok produkcji – 1984
Pojemność – 6830 ccm,
Liczba miejsc –6
Nr VIN - 09302
Przebieg – 9 822 km
Dopuszczalna masa całkowita – 10580
Następne badanie techniczne do dnia 14.06.2012 r.
2. Rozstrzygnięcie postępowania nastąpi
w dniu 12 marca 2012 r. godz. 12:10
w Urzędzie Gminy w Brudzeniu Dużym, pokój nr 10.
3. W/w samochód można oglądać od dnia 21.02.2012
r. po uprzednim kontakcie telefonicznym z Kierowcą- mechanikiem OSP Bądkowo Kościelne
Panem Rafałem Winnickim tel. 607 794 065
4. Wartość rynkowa wg opinii rzeczoznawcy – 5 100,00 zł brutto;
5. Warunkiem przystąpienie do postępowania będzie wniesienie wadium
w wysokości 10% ceny wywoławczej, tj. 510zł, w terminie do dnia 09.03.
2012r. do godz. 15:00 na rachunek
bankowy: BS MAZOWSZE w
Płocku O/ Brudzeń Duży 88 9042 1042 0550 0374 2000 0020 .
6. Komisja opiniująca niezwłocznie po otwarciu ofert sprawdzi czy oferenci wnieśli wadium w należytej wysokości.
7. Wadium złożone przez oferentów, których oferty nie zostały wybrane lub
odrzucone, zostanie zwrócone niezwłocznie po dokonaniu wyboru oferty.
8. Wadium nie podlega zwrotowi w przypadku, gdy uczestnik postępowania,
który wygrał postępowanie uchyli się od zawarcia umowy.
9. Oferta złożona w postępowaniu powinna zawierać:
a) Nazwisko i imię (lub firmę) oferenta, nr NIP,
b) Adres zamieszkania oferta lub siedziby przedsiębiorcy,
c) Cenę oferowaną za przedmiot postępowania
brutto,
d) Numer rachunku bankowego w
celu ewentualnego zwrotu wadium,
e) Oświadczenie oferenta, że zapoznał się ze stanem przedmiotu postępowania,
f) Dowód dokonania wpłaty wadium.
10. Ofertę, w zapakowanej kopercie
z dopiskiem „Oferta – kupno samochodu pożarniczego”, należy złożyć
w sekretariacie Urzędu Gminy w Brudzeniu Dużym, do dnia 12 marca 2012r.
do godz.12:00.
11. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 12 marca 2012r. o godz. 12:10
w Urzędzie Gminy w Brudzeniu Dużym, pokój nr 10.
12. Nabywcą zostaje oferent, który zaoferował cenę najwyższą spośród złożonych
ofert, przy założeniu, że cena minimalna oferowanego produktu wynosi
5 100,00 zł brutto.
13. Urzędowi Gminy przysługuje prawo zamknięcia postępowania bez wybrania
którejkolwiek z ofert.
14. W wypadku złożenia ofert porównywalnych cenowo dopuszcza się negocjację.
15. Sprzedający zastrzega sobie możliwość zmiany lub odwołania warunków postępowania
bez podania przyczyny.
16. Nabywca zobowiązany jest do zapłaty ceny nabycia w ciągu 7 dni od dnia
poinformowania go o wygranej postępowania.
17. Wadium złożone przez Nabywcę zostanie zaliczone na poczet ceny.
18. Wydanie samochodu nastąpi niezwłocznie po zapłaceniu ceny nabycia,
pomniejszonej o wpłacone wadium i podpisaniu umowy.
19. Urząd Gminy nie udziela gwarancji na stan samochodu objętego postępowaniem,
ani nie odpowiada za wady ukryte.
Brudzeń Duży dn.
16.02.2012 r.
Sporządziła: Zatwierdzam:
Katarzyna Wrześniewska - Kamińska
Załączniki:
1. Załącznik nr 1
– formularz oferty,
2. Załącznik nr 2
– wzór umowy
3. Załącznik nr 3 – kopia operatu z wyceny pojazdu z dnia 13.02.2012 r.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
- Data udostępnienia w BIP: 2012-03-20
- Informacja zaktualizowana przez: Administrator
- Data ostatniej aktualizacji: 2012-03-20 09:02:59
- Liczba odsłon: 1362
- Historia dokumentu: