Wersja archiwalna 2012-02-23 15:01:47
O G Ł O S Z E N I E
o postępowaniu ofertowym na
sprzedaż samochodu ciężarowego pożarniczego
Wójt Gminy Brudzeń Duży ogłasza postępowanie ofertowe na sprzedaż
samochodu ciężarowego pożarniczego, stanowiącego własność Gminy Brudzeń Duży,
użytkowanego do dnia 21-09-2011r., jako samochód pożarniczy w Ochotniczej Straży
Pożarnej w Bądkowie Kościelnym :
1. Samochód Jelcz 005 ( zgodnie z operatem z wyceny z dnia
13.02.2012 r. sporządzonym przez
rzeczoznawcę mgr inż. Dariusza Serafina w/w przedmiot postępowania w rubryce marka/typ/model powinien mieć wpisane
STAR 244L, kopia operatu z wyceny stanowi załącznik nr 3 do ogłoszenia ),
wersja ciężarowy specjalny, nr rejestracyjny WPL 04 CW
Rok produkcji – 1984
Pojemność – 6830 ccm,
Liczba miejsc –6
Nr VIN - 09302
Przebieg – 9 822 km
Dopuszczalna masa całkowita – 10580
Następne badanie techniczne do dnia 14.06.2012 r.
2. Rozstrzygnięcie postępowania nastąpi
w dniu 12 marca 2012 r. godz. 12:10
w Urzędzie Gminy w Brudzeniu Dużym, pokój nr 10.
3. W/w samochód można oglądać od dnia 21.02.2012
r. po uprzednim kontakcie telefonicznym z Kierowcą- mechanikiem OSP Bądkowo Kościelne
Panem Rafałem Winnickim tel. 607 794 065
4. Wartość rynkowa wg opinii rzeczoznawcy – 5 100,00 zł brutto;
5. Warunkiem przystąpienie do postępowania będzie wniesienie wadium
w wysokości 10% ceny wywoławczej, tj. 510zł, w terminie do dnia 09.03.
2012r. do godz. 15:00 na rachunek
bankowy: BS MAZOWSZE w
Płocku O/ Brudzeń Duży 88 9042 1042 0550 0374 2000 0020 .
6. Komisja opiniująca niezwłocznie po otwarciu ofert sprawdzi czy oferenci wnieśli wadium w należytej wysokości.
7. Wadium złożone przez oferentów, których oferty nie zostały wybrane lub
odrzucone, zostanie zwrócone niezwłocznie po dokonaniu wyboru oferty.
8. Wadium nie podlega zwrotowi w przypadku, gdy uczestnik postępowania,
który wygrał postępowanie uchyli się od zawarcia umowy.
9. Oferta złożona w postępowaniu powinna zawierać:
a) Nazwisko i imię (lub firmę) oferenta, nr NIP,
b) Adres zamieszkania oferta lub siedziby przedsiębiorcy,
c) Cenę oferowaną za przedmiot postępowania
brutto,
d) Numer rachunku bankowego w
celu ewentualnego zwrotu wadium,
e) Oświadczenie oferenta, że zapoznał się ze stanem przedmiotu postępowania,
f) Dowód dokonania wpłaty wadium.
10. Ofertę, w zapakowanej kopercie
z dopiskiem „Oferta – kupno samochodu pożarniczego”, należy złożyć
w sekretariacie Urzędu Gminy w Brudzeniu Dużym, do dnia 12 marca 2012r.
do godz.12:00.
11. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 12 marca 2012r. o godz. 12:10
w Urzędzie Gminy w Brudzeniu Dużym, pokój nr 10.
12. Nabywcą zostaje oferent, który zaoferował cenę najwyższą spośród złożonych
ofert, przy założeniu, że cena minimalna oferowanego produktu wynosi
5 100,00 zł brutto.
13. Urzędowi Gminy przysługuje prawo zamknięcia postępowania bez wybrania
którejkolwiek z ofert.
14. W wypadku złożenia ofert porównywalnych cenowo dopuszcza się negocjację.
15. Sprzedający zastrzega sobie możliwość zmiany lub odwołania warunków postępowania
bez podania przyczyny.
16. Nabywca zobowiązany jest do zapłaty ceny nabycia w ciągu 7 dni od dnia
poinformowania go o wygranej postępowania.
17. Wadium złożone przez Nabywcę zostanie zaliczone na poczet ceny.
18. Wydanie samochodu nastąpi niezwłocznie po zapłaceniu ceny nabycia,
pomniejszonej o wpłacone wadium i podpisaniu umowy.
19. Urząd Gminy nie udziela gwarancji na stan samochodu objętego postępowaniem,
ani nie odpowiada za wady ukryte.
Brudzeń Duży dn.
16.02.2012 r.
Sporządziła: Zatwierdzam:
Katarzyna Wrześniewska - Kamińska
Załączniki:
1. Załącznik nr 1
– formularz oferty,
2. Załącznik nr 2
– wzór umowy
3. Załącznik nr 3 – kopia operatu z wyceny pojazdu z dnia 13.02.2012 r.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
- Data udostępnienia w BIP: 2012-02-23
- Informacja zaktualizowana przez: Administrator
- Data ostatniej aktualizacji: 2012-02-23 15:01:47
- Liczba odsłon: 1370
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: