Wersja archiwalna 2009-07-16 16:32:57
Brudzeń Duży, dnia 14.07.2009r.
Nr sprawy PP. 341-2/08
OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA
Na podstawie art. 92 ust. 2 Ustawy - Prawo zamówień publicznych Wójt Gminy Brudzeń Duży, Brudzeń Duży 1, 09-414 Brudzeń informuje, że w wyniku postępowania o zamówienie publiczne przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zamówienia pn. „Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Brudzeń Mały, gm. Brudzeń Duży, woj. mazowieckie.” wybrana została najkorzystniejsza oferta.
Wybrano ofertę nr 5 złożoną przez:
Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Spółka z o.o.
ul. Wojska Polskiego 8
87-600 Lipno
z ceną ofertową brutto: 295.912,27 (słownie złotych: dwieście dziewięćdziesiąt pięć dziewięć tysięcy dziewięćset dwanaście złotych 27/100).
Uzasadnienie wyboru: oferta z ceną najniższą, spośród ofert ważnych.
Zgodnie ze siwz w wyznaczonym terminie zostało złożonych 6 ofert.
Punktacja ofert ważnych przedstawiała się następująco:
Oferta nr 1:
Konsorcjum
1. „DROGBUD” Podkarpacki Holding Budowy Dróg Sp. z o.o.
38-100 Strzyżów , ul. 1 Maja 42
2. Mazowieckie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych
„DROGBUD” Spółka z o.o.
ul. Inżynierska 32, 96-500 Sochaczew
otrzymana punktacja 8,98 pkt.
Oferta nr 2:
STRABAG Sp z o.o.
ul. Brechta 7
03-472 Warszawa
Otrzymana punktacja 9,74 pkt.
Oferta nr 3:
Przedsiębiorstwo Robót Drogowych w Płocku S.A.
ul. Przemysłowa 30
09-400 Płock
Otrzymana punktacja – 8,70 pkt.
Oferta nr 4:
REMAR Sp. z o.o.
ul. Dworcowa 46
09-400 Płock
Otrzymana punktacja – 5,60 pkt.
Oferta nr 5:
Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Spółka z o.o.
ul. Wojska Polskiego 8
87-600 Lipno
Otrzymana punktacja – 10,0 pkt.
Oferta nr 6:
Zakład Budowlano-Montażowy
BUDOMONT
09-414 Brudzeń k. Płocka
Otrzymana punktacja 9,92 pkt.
Zgodnie z art. 94 ust. 1 Pzp, ustala się termin podpisania umowy o wykonaniu zamówienia ustala się na dzień 23.07.2009r , godz. 10.00, w siedzibie Urzędu Gminy Brudzeń Duży.
---------------------------------------------------------------------------------------
OGŁOSZENIE
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o wartości poniżej kwot określonych w przepisach
wydanych na podstawie art.11 ust.8 Ustawy – Prawo zamówień
publicznych.
Przedmiot zamówienia: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Brudzeń Mały,
gm. Brudzeń Duży, woj. mazowieckie.
Zamawiający:
Gmina Brudzeń Duży,
09-414 Brudzeń Duży,
tel. (024) 260 40 13, tel/fax (024) 260 40 23, e-mail:gospodarkabrudzen@op.pl
1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie internetowej: www.ugbrudzenduzy.bip.org.pl , może być również przesłana pocztą na wniosek Wykonawcy, złożony u Zamawiającego osobiście, listownie lub faksem na nr (024) 260 40 23, cena SIWZ – 50 zł.
2. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej, obejmującej n/w zakres rzeczowy:
§ roboty pomiarowe - 0,562 km
§ korytowanie mechaniczne na gł. 10 cm - 2.836,12 m²
§ profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 2.836,12 m²
▪ wykonanie rowów - 1.124 km
§ przepusty pod zjazdami z rur betonowych o śr.30 cm + ścianki czołowe - 24 mb/8szt
§ przepusty pod zjazdami rur betonowych o śr.50 cm + ścianki czołowe - 21mb/4szt.
▪ wykonanie warstwy odsączającej gr.15cm - 2.836,12m2
§ wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych gr. 8cm - 2.836,12m2
§ ułożenie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych –
warstwa wiążąca gr. 4 cm - 2.836,12m2
§ ułożenie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych –
warstwa ścieralnagr.4cm - 2.836,12m2
§ wykonanie nawierzchni żwirowej zjazdów gr. 10cm - 50 m²
§ wzmocnienie poboczy pospółką - 98,222 m³
Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień Kod CPV: 45233120-6.
Szczegółowy zakres zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ, z zastrzeżeniem wniesionym w p. XIX specyfikacji.
3. Termin realizacji zamówienia: do 30.09.2009r.
4. Okres wymaganej gwarancji – 36 miesięcy.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
7. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w
art. 67 ust.1, p. 6 Prawa zamówień publicznych z 29.01.2004 r.
9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zatrudnienia podwykonawców.
10. Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie następujących dokumentów:
1) formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1,
2) oświadczenia do postępowania o zamówienie publiczne, wynikające z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2,
3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
4) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Kierownik budowy /Kierownicy robót/ musi posiadać uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz należeć do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa
5) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt.4, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował
6) referencje, potwierdzające zrealizowanie co najmniej 2 robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i zakresem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Załączone referencje muszą potwierdzać, że roboty budowlane zostały wykonane należycie.
Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii, potwierdzonych za zgodność przez osobę /osoby/ uprawnioną/e/ do podpisania oferty, z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że:
a) warunek określony w pkt. 2) i w pkt. 3) spełnia każdy z Wykonawców,
b) warunek określony w pkt. 4),5) i w pkt. 6) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy.
Ocena spełniania warunków, wymaganych od Wykonawców, zostanie dokonana w systemie „spełnia/ nie spełnia'', na podstawie załączonych dokumentów.
11. Miejsce i termin składania ofert:
Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym , pok.- sekretariat, do dnia: 2009-07-14, do godz. 10:30.
12. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym, pok. nr 1, w dniu: 2009-07-14, o godz. 11:00.
13. Kryteria wyboru: Cena 100 %.
14. Wadium: nie przewiduje się wniesienia wadium,
15. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy: Zamawiający będzie żądał wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w wysokości 10% całkowitej ceny ofertowej
16. Umowa ramowa: nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.
17. Termin związania ofertą: 30 dni od terminu otwarcia ofert.
18. Przekazywanie przez zamawiającego i wykonawcę zawiadomień, oświadczeń, wniosków
oraz informacji może być dokonywane w formie pisemnej lub za pośrednictwem fax-u, przy
czym każda ze stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
19. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami: Maria Zygmuntowicz – tel. (024) 260 40 13, fax (024) 260 40 23.
20. Ogłoszenie zamieszczono w BZP w dniu 23.06.2009r.
Brudzeń Duży, dnia 23.06.2009 r.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Sieczkowski Piotr
- Data udostępnienia w BIP: 2009-07-16
- Informacja zaktualizowana przez: Sieczkowski Piotr
- Data ostatniej aktualizacji: 2009-07-16 16:32:57
- Liczba odsłon: 962
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: