Wersja archiwalna 2009-06-23 16:27:49

   OGŁOSZENIE

O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o wartości poniżej kwot określonych w przepisach

wydanych na podstawie art.11 ust.8 Ustawy – Prawo zamówień

publicznych.

 

Przedmiot zamówienia: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Brudzeń Mały,

                                         gm. Brudzeń Duży, woj. mazowieckie.

 

Zamawiający:

Gmina Brudzeń Duży,

09-414 Brudzeń Duży,

tel. (024) 260 40 13, tel/fax  (024) 260 40 23,                                                                                             e-mail:gospodarkabrudzen@op.pl

 

1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie internetowej: www.ugbrudzenduzy.bip.org.pl , może być również przesłana pocztą na wniosek Wykonawcy,  złożony u Zamawiającego osobiście, listownie lub faksem na nr (024) 260 40 23,                                 cena SIWZ – 50 zł.

2. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej, obejmującej n/w zakres rzeczowy: 

§         roboty pomiarowe                                                                                                  - 0,562 km

§         korytowanie mechaniczne na gł. 10 cm                                                                 - 2.836,12 m²

§         profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni    - 2.836,12 m²

    wykonanie rowów                                                                                                   - 1.124 km

§         przepusty pod zjazdami z rur betonowych o śr.30 cm  + ścianki czołowe             - 24 mb/8szt

§         przepusty pod zjazdami rur betonowych o śr.50 cm + ścianki czołowe                 - 21mb/4szt.

    wykonanie warstwy odsączającej gr.15cm                                                              - 2.836,12m2                                                                          

§         wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych gr. 8cm                                             - 2.836,12m2                                                                           

§         ułożenie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych                                                                    

     warstwa wiążąca gr. 4 cm                                                                                       -  2.836,12m2 

§         ułożenie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych                                                             

      warstwa ścieralnagr.4cm                                                                                          - 2.836,12m2                                                                         

§         wykonanie nawierzchni żwirowej zjazdów gr. 10cm                                              - 50 m²

§         wzmocnienie poboczy pospółką                                                                              - 98,222 m³

Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień  Kod CPV:  45233120-6.

Szczegółowy zakres zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ, z zastrzeżeniem wniesionym w p. XIX specyfikacji.

3. Termin realizacji zamówienia: do  30.09.2009r.

4. Okres wymaganej gwarancji – 36 miesięcy.

5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych.

6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.

7. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w

art. 67 ust.1, p. 6 Prawa zamówień publicznych z 29.01.2004 r.

9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zatrudnienia podwykonawców.

10. Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie następujących dokumentów:

1) formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1,

2) oświadczenia do postępowania o zamówienie publiczne, wynikające z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2,

3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

4) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Kierownik budowy /Kierownicy robót/ musi posiadać uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz należeć do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa

5) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt.4, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował

6) referencje, potwierdzające zrealizowanie co najmniej 2 robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i zakresem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Załączone referencje muszą potwierdzać, że roboty budowlane zostały wykonane należycie.

Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii, potwierdzonych za zgodność przez osobę /osoby/ uprawnioną/e/ do podpisania oferty, z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że:

a) warunek określony w pkt. 2) i w pkt. 3) spełnia każdy z Wykonawców,

b) warunek określony w pkt. 4),5) i w pkt. 6) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy.

Ocena spełniania warunków, wymaganych od Wykonawców, zostanie dokonana w systemie „spełnia/ nie spełnia'', na podstawie załączonych dokumentów.

11. Miejsce i termin składania ofert:

Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym , pok.- sekretariat, do dnia: 2009-07-14, do godz. 10:30.

12. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym, pok. nr 1, w dniu: 2009-07-14, o godz. 11:00.

13. Kryteria wyboru: Cena 100 %.

14. Wadium: nie przewiduje się wniesienia wadium,

15. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy: Zamawiający będzie żądał wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w wysokości 10% całkowitej ceny ofertowej

16. Umowa ramowa: nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.

17. Termin związania ofertą: 30 dni od terminu otwarcia ofert.

18. Przekazywanie przez zamawiającego i wykonawcę zawiadomień, oświadczeń, wniosków 

 oraz informacji może być dokonywane w formie pisemnej lub za pośrednictwem fax-u, przy

 czym każda ze stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.

19. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami:  Maria Zygmuntowicz –                     tel. (024) 260 40 13, fax (024) 260 40 23.

20. Ogłoszenie zamieszczono w BZP w dniu  23.06.2009r.

Brudzeń Duży, dnia 23.06.2009 r.

 

brudzen_maly_siwz_1_2_4.doc 

zal._nr_3_-_przedmiar_roboot.pdf 

zal._nr_5_-_specyfikacja_techniczna_brudzen_maly.pdf 

zal._nr_6_-opis-droga.pdf 

zal._nr_6_-rys_d-1.pdf 

zal._nr_6_-rys_d-2.pdf 

zal._nr_6_-rys_d-3.pdf 

zal._nr_6_-rys_d-4.pdf 

zal._nr_6_-rys_d-5.pdf 

zal._nr_6_-rys_d-6.pdf 

zal._nr_6_-rys_d-7.pdf 

zal._nr_6_-rys_d-8.pdf 

zal._nr_6_-rys_d-9.pdf 

zal._nr_6_-rys_d-10.pdf 

zal._nr_6_-rys_d-11.pdf 

zal._nr_6_-rys_d-12.pdf 

zal._nr_6_-rys_d-13.pdf 

zal._nr_6_-rys_d-14.pdf 

zal._nr_6_-rys_d-15.pdf 

zal._nr_6_-rys_d-16.pdf 

zal._nr_6_-rys_d-17.pdf 

zal._nr_6_-rys_d-18.pdf 

zal._nr_6_-rys_d-19.pdf 

zal._nr_6_-rys_d-20.pdf 

zal._nr_6_-rys_d-21.pdf 

zal._nr_6_-rys_d-22.pdf 

zal._nr_6_-rys_d-23.pdf 

zal._nr_6_-rys_d-24.pdf 

zal._nr_6_-rys_d-25.pdf 

 

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 4958093]

przewiń do góry