Brudzeń Duży, dnia 19.05.2008r.
Nr sprawy PP. 341-7/08
OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA
Na podstawie art. 92 ust. 2 Ustawy - Prawo zamówień publicznych Wójt Gminy Brudzeń Duży, Brudzeń Duży 1, 09-414 Brudzeń informuje, że w wyniku postępowania o zamówienie publiczne przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zamówienia pn. „Budowa drogi gminnej we wsi Żerniki, gm. Brudzeń Duży, woj. mazowieckie.” wybrana została najkorzystniejsza oferta.
Wybrano ofertę nr 3 złożoną przez:
Zakład Budowlano-Montażowy „BUDOMONT”
Brudzeń Duży 47
09-414 Brudzeń Duży
z ceną ofertową brutto: 488.129,00zł.(słownie złotych: czterysta osiemdziesiąt osiem tysięcy sto dwadzieścia dziewięć).
Uzasadnienie wyboru: oferta z ceną najniższą, spośród ofert ważnych.
Zgodnie ze siwz w wyznaczonym terminie zostały złożone 3 oferty, których punktacja przedstawiała się następująco
Oferta nr 1:
STRABAG Sp. z o.o.
Ul. Brechta 7
03-472 Warszawa
otrzymana punktacja – 7,99 pkt.
Oferta nr 2:
Przedsiębiorstwo Robót Drogowych w Płocku S.A.
ul. Przemysłowa 30
09-400 Płock
Otrzymana punktacja - 7,54 pkt.
Oferta nr 3:
Zakład Budowlano-Montażowy „BUDOMONT”
Brudzeń Duży 47
09-414 Brudzeń Duży
Otrzymana punktacja – 10,0 pkt.
Zgodnie z art. 94 ust. 1 Pzp, ustala się termin podpisania umowy o wykonaniu zamówienia ustala się na dzień 02.06.2008r., godz. 9.00, w siedzibie Urzędu Gminy Brudzeń Duży.
.........................................................................................................
PP.341-7/08 OGŁOSZENIE
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o wartości poniżej kwot określonych w przepisach
wydanych na podstawie art.11 ust.8 Ustawy – Prawo zamówień publicznych.
Przedmiot zamówienia: Budowa drogi gminnej we wsi Żerniki, gm. Brudzeń Duży, woj. mazowieckie.
Zamawiający – Gmina Brudzeń Duży, 09-414 Brudzeń Duży, tel. (024) 260 40 13, fax (024) 260 40 81, e-mail:gospodarkabrudzen@op.pl
1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie internetowej: www.ugbrudzenduzy.bip.org.pl , może być również przesłana pocztą na wniosek Wykonawcy, złożony u Zamawiającego osobiście, listownie lub faksem na nr (024) 260 40 81, cena SIWZ – 40 zł.
2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie drogi gminnej, obejmującej n/w zakres rzeczowy:
- roboty pomiarowe - 0,979 km
- roboty ziemne - 558,84 m3
- korytowanie mechaniczne na gł. 28 cm - 4141,80 m2
- podbudowa z kruszywa łamanego gr.20 cm - 4141,80 m2
- warstwa wiążąca z masy mineralno-asfaltowej gr. 4 cm - 4043,90 m2
- korytowanie mechaniczne na gł. 12 cm - 416 m2
- nawierzchnia żwirowa gr.12cm – zjazdy - 416 m2
- przepusty rurowe pod zjazdami :
▪ rury betonowe o śr. 30 cm - 12 mb
▪ rury AROTA o śr. 40 cm - 26 mb
▪ rury AROTA o śr. 50 cm - 16 mb
- ścianki czołowe - 6 szt.
- korytowanie ręczne na gł. 31 cm - 960,52 m2
- podsypka piaskowa gr. 10 cm - 960,52 m2
- podbudowa betonowa gr. 10 cm - 649 m2
- nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm - 649 m2
- krawężniki betonowe wtopione o wym. 12x25 cm - 2596 mb
- profilowanie i zagęszczanie poboczy gruntowych z doziarnieniem
mieszanką z kruszywa naturalnego - 495 m2
- humusowanie skarp z obsianiem - 1242,40 m2
- oznakowanie drogi - 10 szt.
Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień Kod CPV: 45233120-6.
Szczegółowy zakres zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.
3. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 31.08.2008 roku.
4. Okres wymaganej gwarancji – minimum 36 miesięcy.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
7. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zatrudnienia podwykonawców.
9. Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie następujących dokumentów:
1) formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1,
2) oświadczenia do postępowania o zamówienie publiczne, wynikające z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2,
3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
4) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych - wykształcenia i uprawnień. Kierownik budowy musi posiadać uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz należeć do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
5) referencje, potwierdzające zrealizowanie co najmniej 2 robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i zakresem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Załączone referencje muszą potwierdzać, że roboty budowlane zostały wykonane należycie.
Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii, potwierdzonych za zgodność przez osobę /osoby/ uprawnioną/e/ do podpisania oferty, z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że:
a) warunek określony w pkt. 2) i w pkt. 3) spełnia każdy z Wykonawców,
b) warunek określony w pkt. 4) i w pkt. 5) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy.
Ocena spełniania warunków, wymaganych od Wykonawców, zostanie dokonana w systemie „spełnia/ nie spełnia'', na podstawie załączonych dokumentów.
10. Miejsce i termin składania ofert:
Urząd Gminy Brudzeń Duży, pok.- sekretariat, do dnia: 2008-05-19, do godz. 9:30.
11. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Urząd Gminy Brudzeń Duży, pok. nr 1, w dniu: 2008-05-19, o godz. 10:00.
12. Kryteria wyboru: Cena 100 %.
13. Wadium: nie przewiduje się wniesienia wadium.
14. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy: Zamawiający będzie żądał wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w wysokości 10% całkowitej ceny ofertowej
15. Umowa ramowa: nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.
16. Termin związania ofertą: 30 dni od terminu otwarcia ofert.
17. Przekazywanie przez zamawiającego i wykonawcę zawiadomień, oświadczeń, wniosków oraz informacji może być dokonywane w formie pisemnej lub za pośrednictwem fax-u, przy czym każda ze stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
18. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami: Maria Zygmuntowicz – tel. (024) 260 40 13, fax (024) 260 40 81.
19. Ogłoszenie zamieszczono w BZP w dniu 28.04.2008 r.
Brudzeń Duży, dnia 28.04.2008 rok
.................................................................................................................................
Brudzeń Duży, dnia 12.05.2008r.
PP. 341-7/08
WYKONAWCY
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dla zadania: „Budowa drogi gminnej we wsi Żerniki, gm. Brudzeń Duży, woj. mazowieckie.”
Zgodnie z art.38 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) informuję, że wpłynęło zapytanie dotyczące zamówienia:
„W § 4 projektu umowy załączonego do specyfikacji „strony postanawiają, że przedmiotem odbioru końcowego będzie kompleksowe zrealizowanie zadania inwestycyjnego w zakresie umożliwiającym oddanie do eksploatacji”. Wg. załączonej dokumentacji kompleksowe zrealizowanie zadania obejmuje również skropienie i wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4cm.
W przedmiarze załączonym do materiałów uwzględniona jest tylko warstwa wiążąca .
Załącznik nr 2 – oświadczenie – zawiera punkt „przyjmuję bez zastrzeżeń warunki umowy o realizację robót, załączonej do niniejszej specyfikacji”.
W związku z powyższym prosimy o wyjaśnienie w/w rozbieżności pomiędzy dokumentacją projektową a przedmiarem.”
W odpowiedzi na powyższe Zamawiający informuje, że:
Za „kompleksowe zrealizowanie zadania inwestycyjnego w zakresie umożliwiającym oddanie do eksploatacji” zamawiający uznaje wykonanie warstwy wiążącej. Skropienie i wykonanie warstwy ścieralnej stanowić będzie II etap inwestycji i będzie przedmiotem odrębnego postępowania.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Radomska Ewa
- Data udostępnienia w BIP: 2008-05-21
- Informacja zaktualizowana przez: Radomska Ewa
- Data ostatniej aktualizacji: 2008-05-21 10:46:08
- Liczba odsłon: 863
- Historia dokumentu: