Brudzeń Duży, dnia 2007-10-24

BGK 341-4/07

 

 

                             OGŁOSZENIE O ZAWARCIU UMOWY

 

Zamawiający – Gmina Brudzeń Duży ,09-414 Brudzeń Duży informuje o zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego pn.: „Przebudowa drogi gminnej ( do szkoły ) w m. Brudzeń Duży-etap I.

Nazwa i adres Wykonawcy : 

Zakład Budowlano-Montażowym 

BUDOMONT

09-414 Brudzeń Duży

Uzasadnienie wyboru wykonawcy:

Jedyna oferta w postępowaniu przetargowym

Umowa została zawarta w dniu 24.10.2007r. na kwotę 125 298,04  PLN.

 

 

 

     Brudzeń Duży, dnia 16.10.2007 r.

BGK 341-4/07

 

                                                          

OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA

 

           

Na podstawie art. 92 ust. 2 Ustawy - Prawo zamówień publicznych Wójt Gminy Brudzeń Duży, Brudzeń Duży 1, 09-414 Brudzeń informuje, że w wyniku postępowania o zamówienie publiczne przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zamówienia pn. „Przebudowa drogi gminnej ( do szkoły ) w m. Brudzeń Duży-etap I. wybrana została najkorzystniejsza oferta.

Wybrano ofertę nr 1 złożoną przez:

Zakład Budowlano-Montażowym 

BUDOMONT

09-414 Brudzeń Duży

 z ceną ofertową brutto 125 298,04 zł (słownie: sto dwadzieścia pięć tysięcy dwieście dziewięćdziesiąt osiem złotych 04/100).

  

   Uzasadnienie wyboru:  jedyna oferta w postępowaniu przetargowym.

 

Zgodnie ze siwz w wyznaczonym terminie została złożona 1 oferta, która uzyskała 10pkt

 

 

 

 

 

OGŁOSZENIE             

O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o wartości poniżej kwot określonych w przepisach

wydanych na podstawie art.11 ust.8 Ustawy – Prawo zamówień publicznych.

Przedmiot zamówienia: Przebudowa drogi gminnej ( do szkoły ) w m. Brudzeń Duży-etap I.

Zamawiający – Gmina Brudzeń Duży, 09-414 Brudzeń Duży, tel (024) 260 40 13,                         fax (024) 260 40 23, e-mail:gospodarkabrudzen@op.pl

1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie internetowej: www.ugbrudzenduzy.bip.org.pl , może być również przesłana pocztą na wniosek Wykonawcy, złożony u Zamawiającego osobiście, listownie lub faksem na nr (024) 260 40 23, cena SIWZ – 40 zł.

2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót modernizacyjnych drogi gminnej, obejmujących: 

- roboty ziemne                                                                                - 244,8 m3

- wykonanie podsypki piaskowej gr. 10 cm                                      - 1033 m2

- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stab. mechanicznie gr.15 cm - 1033 m2

- skropienie kruszywa emulsją asfaltową                                            - 1033 m2

- ułożenie warstwy wiążącej z masy mineralno-asfaltowej gr. 4 cm      - 1033 m2

- wykonanie poboczy żwirowych gr. 7 cm                                          - 20 m3

- malowanie przejść dla pieszych                                                        - 12 m2 

- ustawienie słupków blokujących na parkingu                                    - 6 szt.  

- oznakowanie drogi

Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień  Kod CPV:  45233120-6.

Szczegółowy zakres zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i przedmiary robót, stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ.

3. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 30.11.2007 roku.

4. Okres wymaganej gwarancji – minimum 36 miesięcy.

5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych.

6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.

7. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zatrudnienia podwykonawców.

9. Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie następujących dokumentów:

1) formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1,

2) oświadczenia do postępowania o zamówienie publiczne, wynikające z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2,

3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

4) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych - wykształcenia i uprawnień. Kierownik budowy musi posiadać uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz należeć do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.

5) referencje, potwierdzające zrealizowanie co najmniej 2 robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Załączone referencje muszą potwierdzać, że roboty budowlane zostały wykonane należycie.

Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii, potwierdzonych za zgodność przez osobę /osoby/ uprawnioną/e/ do podpisania oferty, z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że:

a) warunek określony w pkt. 1) i w pkt. 2) spełnia każdy z Wykonawców,

b) warunek określony w pkt. 3), pkt. 4) i w pkt. 5) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy.

Ocena spełniania warunków, wymaganych od Wykonawców, zostanie dokonana w systemie „spełnia/ nie spełnia'', na podstawie załączonych dokumentów.

10. Miejsce i termin składania ofert:

Urząd Gminy Brudzeń Duży, pok.- sekretariat, do dnia: 2007-10-15, do godz. 9:30.

11. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Urząd Gminy Brudzeń Duży, pok. nr 1, w dniu: 2007-10-15, o godz. 10:00.

12. Kryteria wyboru: Cena 100 %.

13. Wadium: nie przewiduje się wniesienia wadium.

14. Umowa ramowa: nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.

15. Termin związania ofertą: 30 dni od terminu otwarcia ofert.

16. Przekazywanie przez zamawiającego i wykonawcę zawiadomień, oświadczeń, wniosków 

 oraz informacji może być dokonywane w formie pisemnej lub za pośrednictwem fax-u, przy

 czym każda ze stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.

17. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami:  Maria Zygmuntowicz –              tel. (024) 260 40 13, fax (024) 260 40 23.

18. Ogłoszenie zamieszczono w BZP w dniu 24.09.2007 r.

Brudzeń Duży, dnia 24.09.2007 rok

załączniki do pobrania;

siwz___zal..doc

zalacznik_nr_5.1.bmp

zalacznik_nr_5.2.bmp

zalacznik_nr_6.1.jpg

zalacznik_nr_6.2.jpg

zalacznik_nr_6.3.jpg

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 4995104]

przewiń do góry