Wersja archiwalna 2013-03-07 14:43:07

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym ul. Toruńska 2 ,09-414 Brudzeń Duży


Brudzeń Duży: Usługi świadczone w ramach projektu-Aktywna integracja w gminie Brudzeń Duży-w latach 2013-2014.
Numer ogłoszenia: 93474 - 2013; data zamieszczenia: 07.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Brudzeń Duży , Toruńska 2, 09-414 Brudzeń Duży, woj. mazowieckie, tel. 24 2604081, faks 24 2604081.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brudzen.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi świadczone w ramach projektu-Aktywna integracja w gminie Brudzeń Duży-w latach 2013-2014..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie rekrutacji uczestników, przeprowadzenie rozmowy psychologiczno-zawodowej dla uczestników projektu, zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć warsztatowych motywacyjno-doradczych, wsparcie indywidualne dla uczestników projektu poprzez usługi świadczone przez asystenta pracy z rodziną, przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0, 85.31.20.00-9, 80.41.12.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek dot. posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie zał. Nr 2 do SIWZ, w którym oświadczy, iż posiada odpowiednie uprawnienia jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania oraz kserokopie uprawnień i dokumentów poświadczone własnoręcznym podpisem.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek dot. posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie zał. Nr 2 do SIWZ o spełnianiu warunku oraz kserokopie referencji, opinii poświadczone własnoręcznym podpisem dot.doświadczenia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla Częsci III - Wykonawca dysponuje sprawnym technicznie samochodem osobowym przystosowanym do nauki jazdy kat. B zgodnie z treścią ustawyz dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym ( Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 z późn. zmianami). i tym samym przedstawi kserokopię aktualnych badań technicznych tego pojazdu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunkiem dot. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca dołączy do oferty wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, z którego będzie wynikało, że: Część I Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą, która przeprowadzi warsztat kompetencji społecznych, posiadającą wykształcenie wyższe psychologiczne, posiadającą uprawnienia doradcy zawodowego ( licencje lub równoważne) oraz uprawnienia psychologa, mającą doświadczenie zawodowe w poradnictwie indywidualnym, czyli udokumentuje poprzez dołączenie referencji /opinii o przeprowadzonych minimum 20 poradach zawodowych dla osób powyżej 18 roku życia. Część II Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie świadczyła usługi Asystenta pracy z rodziną, posiadającą wykształcenie wyższe preferowane: praca socjalna, pedagogika lub psychologia, posiadającą doświadczenie w pracy opiekuńczo - wychowawczej lub w obszarze pomocy społecznej, niekaralnej. Osoba ta musi przedstawić referencje/ opinię o minimum 6-miesięcznym doświadczeniu w pracy opiekuńczo - wychowawczej lub w obszarze pracy społecznej ( praca/staż w jednostkach pomocy społecznej lub równoważnej).zał.nr 2 do SIWZ oraz stosownie zał.nr 4,4a,4b do SIWZ. Część III Wykonawca dysponuje kadrą instruktorów z odpowiednimi kwalifikacjami i umiejętnościami oraz doświadczeniem zawodowym tj. co najmniej dwiema osobami, które są instruktorami techniki jazdy w zakresie co najmniej kategorii B w rozumieniu ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym ( Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 z późn. zmianami). Dołączy kserokopię uprawnień tych osób. Wykonawca dysponuje sprawnym technicznie samochodem osobowym przystosowanym do nauki jazdy kat. B zgodnie z treścią w/w ustawy i tym samym przedstawi kserokopię aktualnych badań technicznych tego pojazdu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek dot. sytuacji ekonomicznej i finansowej zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie zał. nr 2 do SIWZ o spełnieniu warunku, oraz opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Jeżeli warunek 4 w pkt. dot. polisy nie dotyczy oferenta oświadczenie na piśmie ,że nie podlega temu obowiązkowi.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Istotne postanowienia umowy zawierają załączniki nr 6 do niniejszej SIWZ odrębnie dla każdej części zamówienia. 2. Zmiana postanowień zawartych w umowie może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnej, pod rygorem nieważności, i na zasadach, o których mowa w art. 144 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r. (Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 ze zm.), 3. Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwości dokonania zmiany umowy w formie aneksów w niżej wymienionych przypadkach: 1) w uzasadnionych przypadkach za zgodą Zamawiającego możliwa jest zmiana terminów realizacji zamówienia, 2) harmonogram i program stanowiące załączniki do umowy mogą podlegać modyfikacji w uzasadnionych przypadkach za porozumieniem obu stron, przy czym zmiany te mogą nastąpić na wniosek Wykonawcy wyłącznie na trzy dni przed terminem spotkania wynikającego z harmonogramu, 3) osoby wskazane w ofercie jako odpowiedzialne za świadczenie usług za zgodą Zamawiającego będą mogły zostać zastąpione innymi o nie niższych kwalifikacjach, doświadczeniu i wykształceniu określonych w SIWZ, przy czym zmiany te mogą nastąpić na wniosek Wykonawcy wyłącznie na trzy dni przed terminem spotkania wynikającego z harmonogramu, 4) zmianie mogą podlegać omyłki pisarskie nie rzutujące na zamiar i cel stron wynikający z umowy. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej nie zostaną mu przyznane.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugbrudzenduzy.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym ul. Toruńska 2 , 09-414 Brudzeń Duży.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym, ul. Toruńska 2, 09-414 Brudzeń Duży - I piętro pok. nr 15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pt.Aktywna integracja w gminie Brudzeń Duży realizowany przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brudzeniu Dużym ul. Jana Pawła II 2 A,09-414 Brudzeń Duży na lata 2013 - 2014 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet VII - Promocja integracji społecznej. Działanie 7.1 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji. Poddziałanie 7.1.1 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Doradztwo psychologiczno-zawodowe dla uczestników projektu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Grupa docelowa: uczestnicy projektu na lata 2013-2014 w liczbie łącznej do 20 osób to zarówno kobiety jak i mężczyźni z terenu gminy Brudzeń Duży korzystający ze świadczeń pomocy społecznej lub pracy socjalnej, w wieku aktywności zawodowej, należących do grup: bezrobotnych, nieaktywnych zawodowo, niepełnosprawnych 2. Celem zajęć: jest wzrost kompetencji społecznych uczestników, wzmocnienie poczucia własnej wartości, motywacji i aktywności do podjęcia zatrudnienia, zdobycie nowych zdolności niezbędnych do poruszania się po rynku pracy 3. Program zajęć: Indywidualne spotkania z psychologiem-doradcą zawodowym-element rekrutacji. Zamówienie realizowane będzie indywidualnie z 10 osobami w 2013 roku podczas 5 godzin zegarowych zajęć oraz z 10 osobami w 2014 roku podczas 5 godzin zegarowych zajęć +- 1 osoba. Warsztaty motywacyjno-doradcze dla uczestników: określenie ścieżki rozwoju osobistego, zwiększenie aktywności i motywacji do poszukiwania pracy, nauka aktywnego poszukiwania pracy. Zamówienie realizowane będzie grupowo z 10 osobami w 2013 roku podczas 30 godzin zajęć oraz z 10 osobami w 2014 roku podczas 30 godzin zajęć +- 1 osoba. 4. 1 godzina = 60 minut, 30 minut = 1 osoba. 5. Termin realizacji części I - marzec - kwiecień 2013 r. i marzec - kwiecień 2014 r. spotkania będą odbywały się wg harmonogramu (dokładny terminarz spotkań ustalony zostanie z Wykonawcą na etapie podpisywania umowy). 6. Miejsce realizacji zamówienia: siedziba Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brudzeniu Dużym ul. Jana Pawła II 2 A, 09-414 Brudzeń Duży. Zamawiający zapewnienia salę szkoleniową, materiały piśmiennicze dla uczestników, poczęstunek dla uczestników projektu. Inne - dodatkowe materiały papiernicze i piśmiennicze niezbędne do realizacji zajęć zapewnia Wykonawca. 7. Wymagania niezbędne do realizacji usługi: - wykształcenie wyższe preferowane: pedagogika lub psychologia - licencję doradcy zawodowego oraz uprawnienia psychologa lub inne równoważne - doświadczenie w poradnictwie indywidualnym oraz pracy zespołowej - umiejętność radzenia sobie z -trudnym-klientem - niekaralność - umiejętność bardzo dobrej organizacji własnego stanowiska pracy, pracy indywidualnej oraz zespołowej - sumienność, terminowość, odpowiedzialność, samodzielność , otwartość na kontakty z ludźmi. 8. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) przeprowadzenia zajęć zgodnie z umową, 2) zapewnienia materiałów szkoleniowych dla każdego uczestnika projektu (w tym jeden dodatkowy do dokumentacji projektowej), 3) zapewnienia niezbędnych akcesoriów do przeprowadzenia zajęć, 4) zapewnienia innych - dodatkowych materiałów papiernicze i piśmiennicze niezbędne do realizacji zajęć. 5) przygotowania konspektów zajęć warsztatowych, prowadzenia dziennika zajęć wraz z listą obecności, pokwitowania odbioru materiałów szkoleniowych, 6) oznakowania wszystkich dokumentów związanych z przygotowaniem i zorganizowaniem ww. zajęć zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: usługi świadczone przez Asystenta pracy z rodziną.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Grupa docelowa: do 10 rodzin w 2013 i do 10 w 2014 z terenu gminy Brudzeń Duży, nie radzących sobie w wykonywaniu codziennych obowiązków życia rodzinnego wsparcie uzależnione będzie od potrzeb indywidualnych każdej z rodziny (dokładna ilość osób zostanie wskazana na etapie realizacji zamówienia) 2. Cel świadczonych usług: budowanie właściwych relacji pomiędzy członkami rodziny, pogłębienie więzi emocjonalnych - rodzinnych, budowa wzajemnego zaufania, poprawa komunikacji, nauka organizacji i zarządzania czasem oraz budżetem domowym, interesowność i dbałość o edukację i rozwój dzieci. 3. Zakres świadczonych usług: udzielanie kompleksowej pomocy rodzinom w wypełnianiu swoich zadań, współpraca z instytucjami takimi jak szkoła, przedszkole, Sąd Powiatowy Urząd Pracy itp., sporządzanie planów pracy, sporządzanie sprawozdań z realizacji poszczególnych zadań w każdej rodzinie; udzielanie specjalistycznej pomocy rodzinom w wypełnianiu ich zadań opiekuńczo - wychowawczych; nauka zarządzania budżetem domowym; pomoc w prowadzeniu gospodarstwa domowego - podział obowiązków między członków rodziny; poprawa komunikacji w rodzinie; nauka poszanowania prywatności każdego członka rodziny; prowadzenie dokumentacji takiej jak: karta czasu pracy, plan pracy, sprawozdania; stała współpraca z pracownikami socjalnymi Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brudzeniu Dużym. 4. Termin realizacji części II - od kwietnia do grudnia 2013 roku przewidziane jest 280 godzin pracy oraz w 2014 roku od kwietnia do grudnia również przewidziane jest 280 godzin pracy. Spotkania będą odbywały się wg harmonogramu (dokładny terminarz spotkań ustalony zostanie z Wykonawcą na etapie podpisywania umowy). 5. Miejsce realizacji zamówienia: Usługi świadczone będą w miejscu zamieszkania każdej z rodzin lub innym niezbędnym do realizacji zadania (poniesienie kosztów związanych z dojazdem do każdej z rodzin leży po stronie Wykonawcy). 6. Wymagania niezbędne do realizacji usługi: - wykształcenie wyższe preferowane: praca socjalna, pedagogika lub psychologia - doświadczenie w pracy opiekuńczo - wychowawczej lub w obszarze pomocy społecznej - umiejętność radzenia sobie z -trudnym- klientem - niekaralność - umiejętność bardzo dobrej organizacji własnego stanowiska pracy, pracy indywidualnej oraz zespołowej - sumienność, terminowość, odpowiedzialność, samodzielność , otwartość na kontakty z ludźmi. 7. Wykonawca zobowiązany jest do: a) Wykonywania usług zgodnie z umową, b) Stałej współpracy z pracownikami socjalnymi Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brudzeniu Dużym oraz Zespołem Koordynującym Projekt -Aktywna integracja w gminie Brudzeń Duży- c) Prowadzenia dokumentacji o której mowa w pkt. 3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie - 30

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Grupa docelowa: około 10 osób lecz nie więcej niż 11 z terenu gminy Brudzeń Duży zarówno mężczyźni jak i kobiety w każdym roku realizacji. 2. Celem kursu jest wzrost kompetencji życiowych i umiejętności społecznych poprzez: stworzenie warunków do usamodzielnienia się osób nie posiadających prawa jazdy kat. B, 3. Zakres tematyczny: nauka teoretyczna i praktyczna w zakresie prawa jazdy kat. B . 4. Termin realizacji części III od września do grudnia 2013 roku w ilości łącznej 60 godzin w tym 30 godzin zajęć teoretycznych i 30 godzin zajęć praktycznych w zakresie prawa jazdy kat. B oraz od września do grudnia 2014 roku w ilości łącznej 60 godzin w tym 30 godzin zajęć teoretycznych i 30 godzin zajęć praktycznych w zakresie prawa jazdy kat. B - zajęcia będą odbywały się w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00. 5. Miejsce realizacji zamówienia: Ze względu na charakterystykę Odbiorcy, Wykonawca zobowiązany jest zorganizować i przeprowadzić zajęcia teoretyczne w ramach kursu na terenie gminy Brudzeń Duży. 6. Wykonawca zobowiązany jest do: a) Wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z umową, b) Zorganizowania i przeprowadzenia kursu zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów- Dz. U. z 2005 r. Nr 217 poz. 1834 z późn. zmianami (Dz. U. 2006 nr 3 poz. 24, Dz. U. 2008 nr 215 poz. 1632, Dz. U. 2009 nr 78 poz. 653), c) Zapewnienia niezbędnych materiałów szkoleniowych tzn. podręczniki z zakresu tematyki kursu, zeszyty, CD - ROM z testami do ćwiczeń dla uczestników projektu oraz jeden dodatkowy do dokumentacji projektowej. Materiały szkoleniowe po zakończeniu kursu przejdą w posiadanie uczestników więc powinny być przekazane za potwierdzeniem własnoręcznego podpisu na liście przekazania, którą Wykonawca załączy do dokumentacji dla Zamawiającego, d) Zapewnienia niezbędnych akcesoriów do przeprowadzenia zajęć, e) Dopełnienia formalności związanych z uzyskaniem przez uczestników zaświadczeń lekarskich potwierdzających zdolność do kierowania samochodami osobowymi - koszty tych badań należy ująć w cenie wykonania przedmiotu zamówienia, f) Zapewnienia materiałów piśmienniczych i papierniczych niezbędnych do przeprowadzenia zajęć, g) Zapewnienie i dostosowanie odpowiedniej ilości i jakości pomieszczeń do przeprowadzenia kursu oraz wyposażenie ich w sprzęt i pomoce dydaktyczne odpowiednie do potrzeb kursu z uwzględnieniem bezpieczeństwa i higienicznych warunków pracy oraz nauki, h) Dysponowania kadrą instruktorów z odpowiednimi kwalifikacjami i umiejętnościami oraz doświadczeniem zawodowym tj. dysponowania co najmniej dwiema osobami, które są instruktorami techniki jazdy w zakresie co najmniej kategorii B w rozumieniu ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym ( Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 z późn. zmianami), i) Dysponowania sprawnym technicznie samochodem osobowym przystosowanym do nauki jazdy kat. B zgodnie z treścią w/w ustawy, j) Zapewnienia uczestnikom kursu w czasie przerw między zajęciami teoretycznymi trwającymi dłużej niż dwie godziny zegarowe napojów ciepłych i zimnych oraz poczęstunku w postaci kruchych ciastek. k) Zakończenia kursu egzaminem wewnętrznym zgodnie z zasadami egzaminu państwowego ze zdobytej wiedzy teoretycznej i praktycznej, l) Wykonawca powinien posiadać doświadczenie w pracy z osobami o stopniu niepełnosprawności umożliwiającym przyswojenie wiadomości teoretycznych i praktycznych z zakresu kursu prawa jazdy kat.B..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

siwz_pokl_gops_2013_aktywna_integracja_w_gminie_brudzen_duzy.pdf

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 4996071]

przewiń do góry