Wersja archiwalna 2013-03-04 15:37:33
Ogłoszenie powiązane:
Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje : - budowę dojazdów, chodników i ścieżek - elementy małej architektury - rewitalizację parku ( usuwanie drzew, przygotowanie terenu, zakładanie trawników, sadzenie drzew i krzewów - bez...
Termin składania ofert: 2013-03-12
Numer ogłoszenia: 87818 - 2013; data zamieszczenia: 04.03.2013
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 71728 - 2013 data 19.02.2013 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Urząd Gminy Brudzeń Duży, Toruńska 2, 09-414 Brudzeń Duży, woj. mazowieckie, tel. 24 2604081, fax. 24 2604081.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.3.5.
- W ogłoszeniu jest: Spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej tj. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia co najmniej 1.500.000,00 zł oraz posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę minimum 1.000.000,00 zł..
- W ogłoszeniu powinno być: Spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej tj. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia co najmniej 1.500.000,00 zł oraz posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę minimum 800.000,00 zł..
II.2) Tekst, który należy dodać:
- Miejsce, w którym należy dodać tekst: IV.4.4.
- Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: Termin składania ofert nie ulega zmianie..
_____________________________________________________________________________
WYJAŚNIENIA DO SIWZ.
Pytanie 1
W rozdziale III SIWZ w/w postępowania pt. Opis warunków udziału w postepowaniu oraz opis spełnienia tych warunków ( str. 3-4) pkt. 5 Zamawiający określa, iż wykonawcy:
„ Spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej tj. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia co najmniej 1.500.000,00 zł oraz posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę minimum 1.000.000,00 zł.”
Przy takiej skali przedsięwzięcia – szacunkowa wartość zamówienia nie przekracza 1.000.000,00 zł wymogi takie są nadmierne, nie adekwatne do przedmiotu zamówienia i w istotny sposób ograniczają dostęp do zamówienia, zmniejszają konkurencję i wpływają niekorzystnie na możliwość uzyskania najlepszej ceny, a tym samym efektywność gospodarowania publicznymi środkami finansowymi.
Zarówno w odniesieniu do ubezpieczenia OC jak i dysponowania środkami finansowymi bądź zdolnością kredytową wystarczające byłaby kwoty 500.000,00. Realizacja przedmiotowego zadania nie wymaga bowiem większego zaangażowania finansowego niż połowa jego wartości, również trudno sobie wyobrazić szkody jakie mógłby wyrządzić wykonawca, które przekraczałyby wartość zamówienia.
Zapisy SIWZ w obecnym kształcie narusza zatem podstawowe założenia Ustawy PZP i prawodawstwa Unii Europejskiej w tym zakresie, co jest niezwykle istotnie biorąc pod uwagę, że przedsięwzięcie jest współfinansowane ze środków wspólnotowych. Czy Zamawiający zmieni te warunki?
Odpowiedź:
Pozostawia się niezmieniony warunek dot. wymaganej kwoty ubezpieczenia, t.j. 1.500.000 zł, od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Zamawiający zobowiązany jest zapewnić skuteczność ewentualnych roszczeń odszkodowawczych wobec Wykonawcy, których skalę trudno precyzyjnie ocenić, niemniej teren planowanej inwestycji, objęty w całości ochroną konserwatorską, z istniejącymi elementami zagospodarowania, stanowi wartość znaczącą, uzasadniając tym samym wysokość zabezpieczenia na wypadek zaistniałych szkód.
Ulega zmianie warunek dotyczący posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej Wykonawcy, poprzez zmniejszenie wymaganej kwoty do wartości minimum 800.000 zł.
Pytanie 2
W rozdziale III SIWZ w/w postępowania pt. Opis warunków udziału w postepowaniu oraz opis spełnienia tych warunków ( str. 3-4) pkt. 2 Zamawiający określa, iż:
„ Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej 2 obiekty obejmujące roboty elektryczne – oświetlenie terenu – o wartości brutto min. 300.000,00 zł. każdy i 2 obiekty, obejmujące roboty nawierzchniowe, realizowane z kostki betonowej lub granitowej, o wartości brutto min. 200.000,00 zł. każdy.”
Czy zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich pięciu lat, przed upływem terminu składania ofert , a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował 2 obiekty obejmujące zarówno roboty elektryczne – oświetleniowe terenu jak i roboty nawierzchniowe, realizowane z kostki betonowej lub granitowej o wartości 300.000,00 zł?
Odpowiedź:
Warunek udziału w postępowaniu, dot. udokumentowanego doświadczenia zawodowego, wyraźnie określa wymagania Zamawiającego w tym zakresie, t.j. – wykonanie co najmniej 2 obiektów obejmujących roboty elektryczne (oświetlenie terenu) o wartości brutto min. 300.000 zł każdy oraz 2 obiektów obejmujących roboty nawierzchniowe (ułożenie kostki betonowej lub granitowej) o wartości brutto min. 200.000 zł każdy.
Warunek powyższy winien być spełniony niezależnie od faktu, czy roboty branżowe (elektryczne i budowlane -nawierzchniowe ) realizowane były przez Wykonawcę w ramach obiektów budowlanych, złożonych z wielu rodzajów robót, czy też zadań inwestycyjnych, polegających na realizacji jednego rodzaju robót.
W każdym przypadku Wykonawca zobligowany jest do określenia wartości poszczególnych robót, w dostosowaniu do wymagań Zamawiającego, celem potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, zdefiniowanego w rozdz. III SIWZ.
Pytanie 3
Prosimy o wyjaśnienie rozbieżności w zakresie opraw oświetleniowych jakie mają zostać zastosowane w parku. Opis projektu elektrycznego przewiduje oprawy firmy ART.-METAL o mocy 100 W ( nota bene takie określenie przedmiotu zamówienia jest niezgodne z ustawą PZP brak jest zapisu o możliwości zamiany na materiał równoważny). Przedmiar w pozycji 15.d.2 oraz STWiOR wskazują natomiast na oprawy firmy Shreder CASCAIS FLORIAN o mocy 70 W. Które parametry przyjąć do oferty?
Odpowiedź:
Do wyceny robót oświetleniowych należy przyjąć słupy stalowe z oprawą o mocy 100 W, o parametrach zobrazowanych przykładowo w karcie katalogowej, załączonej do projektu.
Zapis w SIWZ – uwaga zamieszczona w p. 2 rozdz. I – jednoznacznie rozstrzyga kwestię zastosowania urządzeń i materiałów równoważnych, stosownie do wymogów prawnych, t.j. art. 29 ust. 3 ustawy – Prawo zamówień publicznych.
Pytanie 4
Proszę o określenie które należy zastosować słupy i oprawy oświetlenia parku, w projekcie i przedmiarach robót określono dwa różne typy. Proszę o kartę katalogową proponowanego słupa i oprawy.
Odpowiedź:
Odpowiedź jak do pytania 3.
______________________________________________________________________________________________________________
Numer ogłoszenia: 80224 - 2013; data zamieszczenia: 26.02.2013
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 71728 - 2013 data 19.02.2013 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Urząd Gminy Brudzeń Duży, Toruńska 2, 09-414 Brudzeń Duży, woj. mazowieckie, tel. 24 2604081, fax. 24 2604081.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4.
- W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym, ul. Toruńska 2, 09-414 Brudzeń Duży - sekretariat..
- W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym, ul. Toruńska 2, 09-414 Brudzeń Duży - sekretariat..
II.2) Tekst, który należy dodać:
- Miejsce, w którym należy dodać tekst: II.1.3).
- Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: Stosownie do art. 38 ust.4 Ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity - Dz.U. z 2010 roku Nr 113, poz. 759 ) , Zamawiający zmienia treść SIWZ w następujący sposób: - zamieszcza się zamienny rysunek nr A-02, Z-04, Z-05 - wyłącza się z zakresu rysunki nr A-06, A-05, A-03 dotyczące budowy boiska sportowego.
- __________________________________________________________________________________
Stosownie do art. 38 ust.4 Ustawy z dnia 29.01.2004r. – Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity - Dz.U. z 2010 roku Nr 113, poz. 759 ) , Zamawiający zmienia treść SIWZ w następujący sposób:
- zamieszcza się zamienny rysunek nr A-02, Z-04, Z-05
- wyłącza się z zakresu rysunki nr A-06, A-05, A-03 dotyczące budowy boiska sportowego.
Jednocześnie zmienia się termin składania i otwarcia ofert na dzień 13.03.2013r. godz. 10:00.
Zamienny rysunek nr A-02, Z-04, Z-05: download.zip
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Brudzeń Duży , Toruńska 2, 09-414 Brudzeń Duży, woj. mazowieckie, tel. 24 2604081, faks 24 2604081.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.brudzen.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rewitalizacja zabytkowego parku w miejscowości Brudzeń Duży - I etap.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje : - budowę dojazdów, chodników i ścieżek - elementy małej architektury - rewitalizację parku ( usuwanie drzew, przygotowanie terenu, zakładanie trawników, sadzenie drzew i krzewów - bez pielęgnacji gwarancyjnej) - oświetlenie parku i iluminację elewacji frontowej dworu wraz z systemem monitorowania - budowę drogi pożarowej wraz z miejscami postojowymi i krzewami (element zagospodarowania terenu oznaczony na planie literami A, B, C, D, E, F, G) - przebudowę istniejącego chodnika (równoległy do budynku szkoły i planowanego w II etapie boiska) Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja projektowa, STWiOR i zapisy SIWZ do niniejszego postępowania , z wyłączeniem boiska wielofunkcyjnego i krzewów wokół boiska (II etap realizacji). Uwaga: Jeżeli w dokumentach przetargowych dokonano opisu przedmiotu zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to w związku z treścią art. 29 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający nie ogranicza możliwości zastosowania przez Wykonawcę urządzeń i materiałów równoważnych, o parametrach nie gorszych od opisanych w dokumentacji projektowej..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6, 45.31.61.00-6, 45.23.32.60-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium można wnieść w następujących formach: - pieniądzu - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - gwarancjach bankowych - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 B ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007, nr 42, poz. 275) . Wadium wnoszone w formie pieniężnej wpłaca się przelewem na rachunek bankowy : BS MAZOWSZE W PŁOCKU O/BRUDZEŃ DUŻY Nr 88 9042 1042 0550 0374 2000 0020. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania zgodnie z art. 24 ust.2 pkt. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Dowód wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna należy załączyć do oferty w formie oryginału.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
tzn. prowadzą zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalność gospodarczą, w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej 2 obiekty obejmujące roboty elektryczne - oświetlenie terenu - o wartości brutto minimum 300.000,00 zł każdy i 2 obiekty, obejmujące roboty nawierzchniowe, realizowane z kostki betonowej lub granitowej, o wartości brutto minimum 200.000,00 zł każdy.
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
1) Wykonawca winien dysponować osobami posiadającymi kwalifikacje odpowiednie do stanowiska, które zostanie im powierzone, t.j. a) osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej b) osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej tj. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia co najmniej 1.500.000,00 zł oraz posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę minimum 1.000.000,00 zł.
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
-
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia co najmniej 1.500.000,00 zł. 2.Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność finansową wykonawcy na kwotę minimum 1.000.000,00 zł, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert,
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w umowie następujących zmian: 1) osób określonych w § 7 ust. 1 i 2 wzoru umowy 2) wynagrodzenia wykonawcy w przypadkach określonych w § 6 ust. 7, 8 i 10 wzoru umowy 3) terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku opisanym w § 3 ust. 3 wzoru umowy 4) zasad płatności na rzecz wykonawcy, opisanych w § 14 ust. 2 wzoru umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugbrudzenduzy.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym, ul. Toruńska 2, 09-414 Brudzeń Duży.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym, ul. Toruńska 2, 09-414 Brudzeń Duży - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający informuje, że dla zadania otrzymał dofinansowane w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007- 2013 Działanie 4.1/413 - Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju - Odnowa i rozwój wsi..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIKI do Ogłoszenia:
SIWZ wraz z załącznikami nr 1,2,3,4,6,6a: siwz_rewitalizacja-etap_i..pdf
zal._nr_7_przedmiary_szt._2.zip
Załącznik nr 8 - dokumentacja projektowa:
a) projekt_architektura_i_zielen1.rar
b) projekt_architektura_i_zielen2.rar
c) projekt_architektura_i_zielen3.rar
d) projekt_architektura_i_zielen4.rar
e) projekt_architektura_i_zielen5.rar
Załącznik nr 9 - STWiOR:
a) stwior_brudzen_arch_i_zielen.pdf
b) stwior_brudzen_elektryczna.pdf
Załącznik nr 10:
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
- Data udostępnienia w BIP: 2013-03-04
- Informacja zaktualizowana przez: Administrator
- Data ostatniej aktualizacji: 2013-03-04 15:37:33
- Liczba odsłon: 1936
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: