Wersja archiwalna 2009-09-21 21:06:51


PP.341-9/09                                                                                                  Brudzeń Duży, 2009-09-21

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

dot.:     postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: PP.341-9/09.

Nazwa zadania: „Udzielenie kredytu w wysokości 3.400.000,00 zł. na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy w 2009 roku”.

 

 

Działając na podstawie art. 40 ust. 1  Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) Wójt Gminy Brudzeń Duży zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

I.  Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

     Urząd Gminy Brudzeń Duży, Brudzeń Duży 1, 09-414 Brudzeń Duży

     www.ugbrudzenduzy.bip.org.pl

     godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 – 15:30

II. Określenie trybu zamówienia:

     Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej

     poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków

     zamówienia:

     Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:

     www.ugbrudzenduzy.bip.org.pl

     Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać: w

     siedzibie Zamawiającego, bez pobierania opłat.

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o

      możliwości składania ofert częściowych:

    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 3.400.000,00 zł.

    (słownie: trzy miliony czterysta tysięcy złotych) na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu

    gminy w 2009 roku.

Okres kredytowania: do 30.09.2017r.

Wypłata kredytu nastąpi w transzach:

- 15.10.2009r. -           1.400.000,00 zł

- 31.10.2009r. -           1.000.000,00 zł

- 10.11.2009r. -           1.000.000,00 zł.

Zamawiający zastrzega sobie prawo wykorzystania kredytu w innych terminach od podanych wyżej.

Spłata odsetek będzie następowała w okresach kwartalnych na ostatni dzień w danym kwartale (cztery razy w roku) w wysokości odpowiedniej do wykorzystanego kredytu. Odsetki naliczane będą od niespłaconego kapitału. W przypadku gdy ostatni dzień kwartału będzie dniem wolnym od pracy, płatność przypada w pierwszy dzień roboczy po terminie płatności. Jako termin płatności przyjmuje się dzień obciążenia rachunku Zamawiającego. Szczegółowy plan spłat odsetek określony zostanie w harmonogramie spłat, który będzie stanowił załącznik do umowy.

Zamawiający nie przewiduje okresu karencji w spłacie kapitału. Spłaty rat kapitałowych będą następowały dwa razy w roku przez okres 8 lat w dniach 31.05 i 30.09., tj. 16 rat w wysokości każda 212.500,00 zł.(spłata pierwszej raty kapitałowej nastąpi 31.05.2010r., spłata ostatniej raty kapitałowej nastąpi 30.09.2017r.). W przypadku gdy dzień spłaty raty kapitałowej będzie dniem wolnym od pracy, płatność przypada w pierwszy dzień roboczy po terminie płatności. Jako termin płatności przyjmuje się dzień obciążenia rachunku Zamawiającego.

Forma zabezpieczenia kredytu – weksel „in blanco” do wysokości zadłużenia.

Koszt kredytu stanowić będą:

a) oprocentowanie kredytu według stawki WIBOR 1M jako średnia stawka z sierpnia 2009r.

b) marża określona w % stała w okresie trwania umowy

c) jednorazowa prowizja od przyznanego kredytu w % płatna w dniu podpisania umowy.

Powyższe stanowi jedyne wynagrodzenie Wykonawcy należne mu z tytułu wykonania niniejszego zamówienia. Nie dopuszcza się jakichkolwiek innych prowizji i opłat dodatkowych.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość zaciągnięcia kredytu w kwocie niższej niż 3.400.000,00 zł.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych

      CPV: 66.11.30.00-5 – Usługi udzielania kredytu

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:  Zamawiający nie dopuszcza składania ofert

     wariantowych 

VI. Termin wykonania zamówienia: 30.09.2017r.

VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych

       warunków:

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:

    1) Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie

        objętym przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich

        uprawnień, tzn. prowadzą działalność gospodarczą w w/w zakresie zarejestrowaną w Krajowym

        Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej.

    2) Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i

        osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie

        innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania

        zamówienia, tzn.

        a) wykonawca musi wykazać, że posiada doświadczenie zawodowe niezbędne do wykonania

            zamówienia, tj. zrealizował w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 1 zadanie odpowiadające

            swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia.

    3) Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

    4) Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty

     złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego –

     spełnia/niespełna.

VIII. Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

      Nazwa kryterium             Waga 

      Cena                                 100%  

X. Miejsce i termin składania ofert:

    Oferty należy składać do dnia: 2009-09-29 do godz. 14:30

    w siedzibie zamawiającego Urząd Gminy Brudzeń Duży, Brudzeń Duży 1, 09-414 Brudzeń Duży,

     Sekretariat

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

     Oferty zostaną otwarte dnia: 2009-09-29, o godz. 15:00 w siedzibie zamawiającego Urząd Gminy

    Brudzeń Duży, Brudzeń Duży 1, 09-414 Brudzeń Duży, pokój nr 1

XII. Termin związania ofertą

     Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

     Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony

        internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego

        systemu zakupów

     Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji

       elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja   

       elektroniczna.

       Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej

XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające

        Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.

XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych poz. 326266-2009 dnia 21.09.2009r.

 

 

 

 

Kierownik Zamawiającego



Załączniki
1) opinia_rio_budzet.pdf
2) opinia_rio_kredyt.pdf
3) rb-27_s_sprawozdanie.pdf
4) rb-28s_sprawozdanie.pdf
5) rb-n_sprawozdanie.pdf
6) rb-nds_sprawozdanie.pdf
7) rb-z_sprawozdanie.pdf
8) uchwala_gminy_zaciagniecia_kredytu.pdf
9) uchwala_budzetowa_na_2009_rok.pdf
10) urzad_skarbowy_zaswiadczenie.pdf
11) zaswiadczenie_o_posiadanym_rachunku.pdf
12) zus_zaswiadczenie.pdf
13) siwz_-_kredyt.pdf
Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 4961496]

przewiń do góry