W przetargu nieograniczonym RGR.ZP.271.7.2011 dot. „Remontu częściowego nawierzchni bitumicznych dróg gminnych w 2011 roku” zamawiający działając zgodnie z art. 93 ust 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych unieważnia postępowanie o udzieleniu zamówienia.
Jedyna oferta, jaka wpłynęła zawiera cenę przekraczającą możliwości finansowe zamawiającego przeznaczone na realizacje przedmiotu przetargu.
Kierownik zamawiającego
/-/Andrzej Dwojnych
Brudzeń Duży: Remont częściowy
nawierzchni bitumicznych dróg gminnych w 2011 roku
Numer ogłoszenia: 240725 - 2011; data zamieszczenia: 08.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , Brudzeń Duży 1,
09-414 Brudzeń Duży, woj. mazowieckie, tel. 024 2604013, faks 024 2604023.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU
ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu
przez zamawiającego: Remont
częściowy nawierzchni bitumicznych dróg gminnych w 2011 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz
wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1.Remont częściowy drogi gminnej Brudzeń
Duży - Krzyżanowo nr 290330W. Zakres robót obejmuje: - frezowanie istniejącej
nawierzchni bitumicznej na gr. średnio 5 cm - ok 2297,5m2; Destrukt asfaltowy
powstały z frezowania zostanie wbudowany przez wykonawcę w wybrane drogi
gruntowe w pobliżu miejscowości Brudzeń Duży, równomiernie rozłożony oraz
zagęszczony. - skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową
- ok 2297,5 m2, - ułożenie warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego
(asfalt 50/70, kruszywo frakcji 0/16) grubości 5 cm po zagęszczeniu -ok 2297,5
m2, - Wysokość wykonywanej warstwy należy dowiązać się do rzędnych istniejących
ulic oraz do istniejącego poziomu terenu. - Wody opadowe z powierzchni jezdni
odprowadzane są poprzez spadki poprzeczne do istniejących rowów - wbudowanie
mieszanki mineralno - bitumicznej na gorąco, punktowo w miejscu ubytków 3-10cm,
wskazane przez Zamawiającego na przedmiotowej drodze. Naprawy punktowe wykonać
zgodnie z opisem szczegółowym jak w zadaniu nr 2. Szacowana ilość masy do
wbudowania 2,50m3 Szacowane ilości masy przeznaczonej do wbudowania może ulec
zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od potrzeb. - profilowanie poboczy na
całym odcinku drogi gminnej po obu stronach; Długość drogi 2,7km;
Wyprofilowanie spadku poprzecznego ok 1-2% w kierunku rowów. Ziemia z
wywyższonych poboczy zostanie dostarczona przez Wykonawcę okolicznym rolnikom w
celach gospodarczych. Szacowana ilość ziemi 540m3. Roboty należy wykonać zgodnie
z obowiązującymi normami oraz Wymaganiami Technicznymi wydanymi przez Instytut
Badawczy Dróg i Mostów: 1) WT - 1 Kruszywa do mieszanek mineralno - asfaltowych
i powierzchniowych utrwaleń na drogach publicznych - 2008, 2) WT - 2
Nawierzchnie asfaltowe na drogach publicznych - 2008, 3) WT - 3 Kationowe
emulsje asfaltowe na drogach publicznych - 2009, Ogólnymi warunkami
technicznymi wykonania i odbioru robót, z uwzględnieniem Ogólnych Specyfikacji
Technicznych wydanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Publicznych (obecnie
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad) w Warszawie: D-00.00.00
Wymagania ogólne. D-01.00.00 Roboty przygotowawcze. D-05.00.00 Nawierzchnie.
D-08.00.00 Elementy ulic. Odbiory robót zanikających i ulegających zakryciu
należy przeprowadzić w czasie umożliwiającym wykonanie ewentualnych poprawek
bez hamowania postępu robót. Wykonawca zgłasza do odbioru zakończony element,
przedstawia wyniki badań i bieżącej kontroli. Odbierający zleci ewentualne
przeprowadzenie badań uzupełniających, jeżeli zaistnieją jakiekolwiek
wątpliwości, co, do jakości robót lub rzetelności badań Wykonawcy. Koszty tych
badań ponosi Wykonawca tylko w przypadku stwierdzenia usterek. Inspektor
nadzoru ze strony Zamawiającego określi zakres robót poprawkowych oraz zakres i
wielkość potrąceń za obniżoną jakość. Roboty poprawkowe Wykonawca wykona na
własny koszt w terminie ustalonym z Zamawiającym. Wykonawca uzyska akceptację
Zamawiającego (inspektora nadzoru) dla każdego materiału, przed jego
wbudowaniem, przedstawiając właściwe dokumenty. Przed przystąpieniem do robót
Wykonawca uzyska zezwolenie Urzędu Gminy Brudzeń Duży na zajęcie pasa
drogowego. Termin gwarancji: od odbioru ostatecznego na okres 24 m-cy. Odcinki
do frezowania szerokości 5m lub 2,5m zmiennej długości zgodnie z wykazu nr 1 do
specyfikacji. Zadanie nr 2. Remont częściowy bitumicznych dróg gminnych w 2011
roku. Zakres robót obejmuje: - Wycięcie uszkodzonego miejsca z nadaniem
regularnych kształtów. - Oczyszczenie uszkodzonych miejsc z luźnych okruchów
nawierzchni z usunięciem urobku na pryzmę ewentualne wyrównanie zaniżonych
poboczy. - Ewentualna odbudowa podbudowy drogi do poziomu warstw bitumicznych
zgodnie z przekrojem poprzecznym remontowanego odcinaka - Dokładne oczyszczenie
dna i krawędzi uszkodzonego miejsca z luźnych drobnych ziaren piasku i gruntu
przy pomocy sprężonego powietrza. - Skropienie naprawionego miejsca asfaltem z
dokładnym oblaniem krawędzi wewnętrznych łat. - Wbudowanie mieszanki mineralno
- bitumicznej na gorąco: mieszankę należy rozłożyć ręcznie przy pomocy łopat i
listwowych ściągaczek. W żadnym wypadku nie należy zrzucać mieszanki ze środka
transportu bezpośrednio do przygotowanego do naprawy miejsca, a następnie je
rozgarniać. Mieszanka powinna być jednakowo spulchniona na całej powierzchni
naprawianego miejsca i ułożona z nadmiarem 25 % w stosunku do głębokości, by po
jej zagęszczeniu naprawiona powierzchnia była równa z powierzchnia
sąsiadujących części nawierzchni. Różnice w poziomie naprawionego miejsca i
istniejącej nawierzchni przeznaczonej do ruchu z prędkością powyżej 50 km/h,
nie powinny być większe od 5 mm. Rozłożona mieszankę należy zagęścić walcem
wibracyjnym. - Skropienie emulsją remontowanej nawierzchni wraz z posypaniem
grysami według potrzeb i zawałowanie. Rozliczenie robót wykonywane będzie w
oparciu o dzienne raporty zawierające ilość wbudowanej masy. Raport musi być
potwierdzony przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego pod względem ilości
wbudowanej masy i jakości wykonanego remontu. Poszczególne odcinki dróg przed
przystąpieniem wykonawcy do remontu będą przekazywane protokolarnie. Termin
gwarancji: od odbioru ostatecznego na okres 12 m-cy. Szacowana ilość masy do
wbudowania 7,32m3 Wykaz odcinków dróg gminnych do wyremontowania masą
mineralno-bitumiczną na gorąco w roku 2011 w ramach przetargu nieograniczonego
stanowi wykaz nr 2 do specyfikacji. W przypadku niewbudowania całej ilości masy
Zamawiający ma prawo wskazać nowe odcinki dróg gminnych przeznaczonych do
remontu. Szacowane ilości masy przeznaczonej do wbudowania na poszczególnych
odcinkach dróg mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od potrzeb..
II.1.4) Czy przewiduje się
udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień
(CPV):
45.23.31.42-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie
oferty częściowej: tak, liczba
części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie
oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB
TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 20.10.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM,
EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu
wymagane jest wniesienie wadium w wysokości: dla zadania nr 1 - 2.000,00zł (
słownie: dwa tysiące złotych 00/100 groszy); dla zadania nr 2 - 500,00 zł (
słownie: pięćset złotych 00/100 groszy). Wadium może być wnoszone w formach
określonych w art. 45 ust.6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wnoszone
w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy : Bank Spółdzielczy
MAZOWSZE w Płocku Oddział w Brudzeniu Dużym 88 9042 1042 0550 0374 2000 0020.
Za zachowanie terminu do wniesienia wadium w przypadku uważa się uznanie
rachunku bankowego zamawiającego do dnia 26.09.2011 r. do godziny 12:00.
III.2) ZALICZKI
·
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
o
W niniejszym
postępowaniu jedynym kryterium oceny ofert jest 100% ceny.
·
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
o
Wykonawca
musi dysponować: samochodem ciężarowym skrzyniowym samowyładowczym o ładowności
5-6 t, koparko-ładowarką kołową z napędem na cztery koła z łyżką załadunkową o
poj. 0,9-1,2 m3, z operatorami o odpowiednich kwalifikacjach.
·
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania
tego warunku
o
Wykonawca
musi dysponować jednym kierowcą samochodu ciężarowego, jednym operatorem
koparko-ładowarki oraz co najmniej jednym pracownikiem fizycznym.
·
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
o
Posiada
ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
Polisa, że jest ubezpieczony na kwotę minimum 100.000,00 złotych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH
LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA
SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA
PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
·
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o
których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków
udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
·
wykaz robót
budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i
doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu
składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem
ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu
potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki
budowlanej i prawidłowo ukończone
·
wykaz
narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy
usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o
podstawie dysponowania tymi zasobami
·
wykaz osób,
które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami
budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,
doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także
zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do
dysponowania tymi osobami
·
oświadczenie,
że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane
uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
·
opłaconą
polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
związanej z przedmiotem zamówienia
·
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie
art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
·
oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia
·
aktualny
odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24
ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych
oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
·
aktualne
zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że
wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -
wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert
·
aktualne
zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy
Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z
opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie,
że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego
organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
albo składania ofert
·
wykonawca
powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na
potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części
zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie
wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
·
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w
kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
·
nie otwarto
jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·
nie zalega z
uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne
albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na
raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego
organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert
·
nie
orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania
ofert
·
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub
administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której
dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy -
wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym
organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub
gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania
osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie
wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość
ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 %
pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie
aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany
postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której
dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej,
na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
https://ugbrudzenduzy.bip.org.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
https://ugbrudzenduzy.bip.org.pl/.
IV.4.4) Termin składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2011 godzina 12:00, miejsce:
Siedziba Urzędu Gminy Brudzeń Duży, ul. Toruńska 2, 09-414 Brudzeń Duży
(sekretariat)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się
unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania
środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi
środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego
Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na
sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont częściowy
drogi gminnej Brudzeń Duży - Krzyżanowo nr 290330W.
·
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: - frezowanie
istniejącej nawierzchni bitumicznej na gr. średnio 5 cm - ok 2297,5m2; Destrukt
asfaltowy powstały z frezowania zostanie wbudowany przez wykonawcę w wybrane
drogi gruntowe w pobliżu miejscowości Brudzeń Duży, równomiernie rozłożony oraz
zagęszczony. - skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową
- ok 2297,5 m2, - ułożenie warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego
(asfalt 50-70, kruszywo frakcji 0-16) grubości 5 cm po zagęszczeniu -ok 2297,5 m2,
- Wysokość wykonywanej warstwy należy dowiązać się do rzędnych istniejących
ulic oraz do istniejącego poziomu terenu. - Wody opadowe z powierzchni jezdni
odprowadzane są poprzez spadki poprzeczne do istniejących rowów - wbudowanie
mieszanki mineralno - bitumicznej na gorąco, punktowo w miejscu ubytków 3-10cm,
wskazane przez Zamawiającego na przedmiotowej drodze. Naprawy punktowe wykonać
zgodnie z opisem szczegółowym jak w zadaniu nr 2. Szacowana ilość masy do
wbudowania 2,50m3 Szacowane ilości masy przeznaczonej do wbudowania może ulec
zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od potrzeb. - profilowanie poboczy na
całym odcinku drogi gminnej po obu stronach; Długość drogi 2,7km;
Wyprofilowanie spadku poprzecznego ok 1-2% w kierunku rowów. Ziemia z wywyższonych
poboczy zostanie dostarczona przez Wykonawcę okolicznym rolnikom w celach
gospodarczych. Szacowana ilość ziemi 540m3. Roboty należy wykonać zgodnie z
obowiązującymi normami oraz Wymaganiami Technicznymi wydanymi przez Instytut
Badawczy Dróg i Mostów: 1) WT - 1 Kruszywa do mieszanek mineralno - asfaltowych
i powierzchniowych utrwaleń na drogach publicznych - 2008, 2) WT - 2
Nawierzchnie asfaltowe na drogach publicznych - 2008, 3) WT - 3 Kationowe
emulsje asfaltowe na drogach publicznych - 2009, Ogólnymi warunkami
technicznymi wykonania i odbioru robót, z uwzględnieniem Ogólnych Specyfikacji
Technicznych wydanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Publicznych (obecnie
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad) w Warszawie: D-00.00.00
Wymagania ogólne. D-01.00.00 Roboty przygotowawcze. D-05.00.00 Nawierzchnie.
D-08.00.00 Elementy ulic. Odbiory robót zanikających i ulegających zakryciu
należy przeprowadzić w czasie umożliwiającym wykonanie ewentualnych poprawek
bez hamowania postępu robót. Wykonawca zgłasza do odbioru zakończony element,
przedstawia wyniki badań i bieżącej kontroli. Odbierający zleci ewentualne
przeprowadzenie badań uzupełniających, jeżeli zaistnieją jakiekolwiek
wątpliwości, co, do jakości robót lub rzetelności badań Wykonawcy. Koszty tych badań
ponosi Wykonawca tylko w przypadku stwierdzenia usterek. Inspektor nadzoru ze
strony Zamawiającego określi zakres robót poprawkowych oraz zakres i wielkość
potrąceń za obniżoną jakość. Roboty poprawkowe Wykonawca wykona na własny koszt
w terminie ustalonym z Zamawiającym. Wykonawca uzyska akceptację Zamawiającego
(inspektora nadzoru) dla każdego materiału, przed jego wbudowaniem,
przedstawiając właściwe dokumenty. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca
uzyska zezwolenie Urzędu Gminy Brudzeń Duży na zajęcie pasa drogowego. Termin
gwarancji: od odbioru ostatecznego na okres 24 m-cy. Odcinki do frezowania
szerokości 5m lub 2,5m zmiennej długości zgodnie z wykazem nr 1 do
specyfikacji..
·
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
·
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.10.2011.
·
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont częściowy
bitumicznych dróg gminnych w 2011 roku.
·
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: - Wycięcie
uszkodzonego miejsca z nadaniem regularnych kształtów. - Oczyszczenie
uszkodzonych miejsc z luźnych okruchów nawierzchni z usunięciem urobku na
pryzmę ewentualne wyrównanie zaniżonych poboczy. - Ewentualna odbudowa podbudowy
drogi do poziomu warstw bitumicznych zgodnie z przekrojem poprzecznym
remontowanego odcinaka - Dokładne oczyszczenie dna i krawędzi uszkodzonego
miejsca z luźnych drobnych ziaren piasku i gruntu przy pomocy sprężonego
powietrza. - Skropienie naprawionego miejsca asfaltem z dokładnym oblaniem
krawędzi wewnętrznych łat. - Wbudowanie mieszanki mineralno - bitumicznej na
gorąco: mieszankę należy rozłożyć ręcznie przy pomocy łopat i listwowych
ściągaczek. W żadnym wypadku nie należy zrzucać mieszanki ze środka transportu
bezpośrednio do przygotowanego do naprawy miejsca, a następnie je rozgarniać.
Mieszanka powinna być jednakowo spulchniona na całej powierzchni naprawianego
miejsca i ułożona z nadmiarem 25 % w stosunku do głębokości, by po jej
zagęszczeniu naprawiona powierzchnia była równa z powierzchnia sąsiadujących
części nawierzchni. Różnice w poziomie naprawionego miejsca i istniejącej
nawierzchni przeznaczonej do ruchu z prędkością powyżej 50 km/h, nie powinny
być większe od 5 mm. Rozłożona mieszankę należy zagęścić walcem wibracyjnym. -
Skropienie emulsją remontowanej nawierzchni wraz z posypaniem grysami według
potrzeb i zawałowanie. Rozliczenie robót wykonywane będzie w oparciu o dzienne
raporty zawierające ilość wbudowanej masy. Raport musi być potwierdzony przez
Inspektora Nadzoru Inwestorskiego pod względem ilości wbudowanej masy i jakości
wykonanego remontu. Poszczególne odcinki dróg przed przystąpieniem wykonawcy do
remontu będą przekazywane protokolarnie. Termin gwarancji: od odbioru
ostatecznego na okres 12 m-cy. Szacowana ilość masy do wbudowania 7,32m3 Wykaz
odcinków dróg gminnych do wyremontowania masą mineralno-bitumiczną na gorąco w
roku 2011 w ramach przetargu nieograniczonego stanowi wykaz nr 2 do
specyfikacji. W przypadku niewbudowania całej ilości masy Zamawiający ma prawo
wskazać nowe odcinki dróg gminnych przeznaczonych do remontu. Szacowane ilości
masy przeznaczonej do wbudowania na poszczególnych odcinkach dróg mogą ulec
zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od potrzeb..
·
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
·
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.10.2011.
· 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Sieczkowski Piotr
- Data udostępnienia w BIP: 2011-10-03
- Informacja zaktualizowana przez: Sieczkowski Piotr
- Data ostatniej aktualizacji: 2011-10-03 14:53:39
- Liczba odsłon: 626
- Historia dokumentu: