Wersja archiwalna 2016-07-18 14:49:20



Brudzeń Duży, 12 lipca 2016 r.

O.III.341-2/05/16

Zamawiający:

Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym

09-414 Brudzeń Duży

tel./fax (...)24 260 42 81

http:/ www.brudzen.pl

e-mail: ug_brudzen@interia

 

 

Wszyscy uczestnicy postępowania

 

ZAWIADOMIENIE   O  WYBORZE  NAJKORZYSTNIEJSZEJ  OFERTY

Na podst. art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2015 r., Nr 2164, z późn. zm.) Zamawiający:  Gmina Brudzeń Duży, 09-414 Brudzeń Duży w  informuje, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem zamówienia jest:

Dowożenie uczniów do szkół i opieka nad tymi uczniami w czasie przewozu w roku szkolnym  2016/2017

wybrana została do realizacji zamówienia  oferta, którą złożył Wykonawca:

 

Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Płocku S.A. ul. Bielska 53,

09-400Płock

I. Wykonawca j/w złożył  niepodlegającą odrzuceniu ofertę oraz spełnił wszystkie warunki

 w niniejszym postępowaniu i uzyskał maksymalną liczbę punktów – 100 pkt.

II. Na przetarg wpłynęły 2 oferty następujących Wykonawców (wg numeracji  

ofert):

Nr oferty

Nazwa (firma) i adres wykonawcy

Punkty przyznane za kryteria oceny ofert

Łączna liczba otrzymanych punktów

Cena 90%

Czas podstawienia autobusu zastępczego w razie awarii 10%

1.

Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Płocku S.A. ul. Bielska 53,09-400 Płock

90pkt

10pkt

 100pkt

2.

Usługi Transportowe Przewozy Autokarowe i Ciężarowe Zdzisław Nowak, 09-414 Brudzeń Duży,

 ul. Toruńska 40

70,40pkt

10pkt

80,40pkt

 

III.Wykonawca potwierdził, iż wykona przedmiot zamówienia w terminie od 01 września 2016r. do 30 czerwca 2017 r.

IV. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierował  kryterium” cena” - 90%

i kryterium „czas podstawienia autobusu  zastępczego w razie awarii pojazdu w trakcie wykonywania zamówienia „ - 10%. Maksymalnie wykonawca mógł uzyskać  100 punktów.

V. Ofert odrzuconych i wykonawców wykluczonych z postępowania: nie było.

VI. Zamawiający przewiduje zawrzeć umowę w zakresie udzielenia przedmiotowego

zamówienia z zachowaniem terminów określonych w art. 94 ust.1 – Prawa zamówień publicznych, t.j. nie wcześniej niż 10 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, w Urzędzie Gminy w Brudzeniu Dużym.

 

 

                                                                 

                                                                           Zatwierdził :

                                                                           Z up.

                                                                           Wójta  Gminy

                                                                           Dariusz Reczek – Sekretarz Gminy


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Numer ogłoszenia: 122405 - 2016; data zamieszczenia: 06.07.2016

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 108133 - 2016 data 28.06.2016 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Urząd Gminy Brudzeń Duży, Toruńska 2, 09-414 Brudzeń Duży, woj. mazowieckie, tel. 24 2604081, fax. 24 2604081.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.IV.4.4..
  • W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2016 godzina 10:00..
  • W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.07.2016 godzina 10:00..

Zmiana treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

O.III.341-2/05/16

Przedmiot zamówienia : „Dowożenie uczniów do szkół na terenie Gminy Brudzeń Duży oraz opieki nad tymi uczniami w czasie przewozu w roku szkolnym 2016/2017.”

Działając  na podstawie art.38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia -2004r. Prawo zamówień publicznych

(t. j. Dz.U. z 2015r. poz.2164), zamawiający dokonuje modyfikacji  treści Specyfikacji istotnych warunków  zamówienia w ten sposób, iż  zmienia termin składania ofert,  otwarcia ofert  i zmienia się treść  punktu 7  w  § 3 załącznika nr 4 do SIWZ.

 

W związku z powyższym :

W rozdziale XI .Miejsce i termin składania ofert:

pkt. 1 brzmi: Ofertę należy złożyć w siedzibie Biura Obsługi Szkół Samorządowych w Brudzeniu Dużym(budynek Urzędu Gminy)09-414 Brudzeń Duży, ul. Toruńska  2 do dnia 12 lipca 2016r. do godz.10.00,

zamiast:

 Ofertę należy złożyć w siedzibie Biura Obsługi Szkół Samorządowych w Brudzeniu Dużym(budynek Urzędu Gminy)09-414 Brudzeń Duży, ul. Toruńska  2 do dnia 07 lipca 2016r. do godz.10.00.

 

pkt. 2 brzmi: otwarcie ofert nastąpi w dniu 12 lipca 2016r. o godz. 10.15. w siedzibie Urzędu Gminy w  Brudzeniu Dużym, w sali konferencyjnej,

 

 

 

zamiast:

otwarcie ofert nastąpi w dniu 07 lipca 2016r. o godz. 10.15. w siedzibie Urzędu Gminy w Brudzeniu Dużym, w sali konferencyjnej.

W załączniku nr 4 do SIWZ:

pkt  7 w § 3 umowy brzmi:

„7. Podstawą wyliczenia wynagrodzenia w stosunku miesięcznym będzie iloczyn liczby kilometrów

 i stawki za 1 km.”

zamiast:

„7.Podstawą wyliczenia wynagrodzenia w stosunku miesięcznym będzie iloczyn liczby kilometrów

 i stawki za 1 km. Wysokość wynagrodzenia może być przeliczona na każdego ucznia, któremu zostanie wydany przez Wykonawcę bilet miesięczny.”

 

 

Brudzeń Duży, 06 lipca 2016r.                                                                                   Zatwierdził :

Wójt Gminy

                                                                                                                                             Andrzej Dwojnych


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Brudzeń Duży: Dowożenie uczniów do szkół na terenie Gminy Brudzeń Duży oraz opieka nad tymi uczniami w czasie przewozu w roku szkolnym 2016/2017.
Numer ogłoszenia: 108133 - 2016; data zamieszczenia: 28.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V

zamówienia publicznego


zawarcia umowy ramowej


ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Brudzeń Duży , Toruńska 2, 09-414 Brudzeń Duży, woj. mazowieckie, tel. 24 2604081, faks 24 2604081.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brudzen.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowożenie uczniów do szkół na terenie Gminy Brudzeń Duży oraz opieki nad tymi uczniami w czasie przewozu w roku szkolnym 2016/2017..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na: Dowożeniu uczniów do szkół na terenie Gminy Brudzeń Duży oraz opieki nad tymi uczniami w czasie przewozu w roku szkolnym 2016/2017. Usługa obejmuje dowożenie uczniów do szkół podstawowych: w Sikorzu, Brudzeniu Dużym, Siecieniu, do gimnazjów: w Brudzeniu Dużym i Siecieniu, do przedszkoli: w Brudzeniu Dużym i Sikorzu oraz opieka nad tymi uczniami w czasie przewozu w roku szkolnym 2016/2017..

II.1.5)

 

przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  •  

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.20.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.09.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów, metodą - spełnia, nie spełnia.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów, metodą - spełnia, nie spełnia.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów, metodą - spełnia, nie spełnia.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów, metodą - spełnia, nie spełnia.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów, metodą - spełnia, nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Odpowiednie pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów, w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena – 90%
  • 2 - czas podstawienia autobusu zastępczego – 10%

IV.2.2)

 

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugbrudzenduzy.bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Obsługi Szkół Samorządowych w Brudzeniu Dużym 09-414 Brudzeń Duży, ul. Toruńska 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2016 godzina 10:00, miejsce: Biuro Obsługi Szkół Samorządowych w Brudzeniu Dużym 09-414 Brudzeń Duży, ul. Toruńska 2(pokój 7).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 siwz_2016-06-28.docx

 zal1_2016-06-28.docx

 zal2_2016-06-28.docx

 zal3_2016-06-28.docx

 zal4_2016-06-28.docx

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 4938145]

przewiń do góry