Wersja archiwalna 2016-07-06 14:31:24
Numer ogłoszenia: 122405 - 2016;
data zamieszczenia: 06.07.2016
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 108133 - 2016 data 28.06.2016 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Urząd Gminy Brudzeń Duży, Toruńska 2, 09-414 Brudzeń Duży, woj. mazowieckie, tel. 24 2604081, fax. 24 2604081.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.IV.4.4..
- W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2016 godzina 10:00..
- W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.07.2016 godzina 10:00..
Zmiana treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
O.III.341-2/05/16
Przedmiot zamówienia : „Dowożenie uczniów do szkół na terenie Gminy Brudzeń Duży oraz opieki nad tymi uczniami w czasie przewozu w roku szkolnym 2016/2017.”
Działając na podstawie art.38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia -2004r. Prawo zamówień publicznych
(t. j. Dz.U. z 2015r. poz.2164), zamawiający dokonuje modyfikacji treści Specyfikacji istotnych warunków zamówienia w ten sposób, iż zmienia termin składania ofert, otwarcia ofert i zmienia się treść punktu 7 w § 3 załącznika nr 4 do SIWZ.
W związku z powyższym :
W rozdziale XI .Miejsce i termin składania ofert:
pkt. 1 brzmi: Ofertę należy złożyć w siedzibie Biura Obsługi Szkół Samorządowych w Brudzeniu Dużym(budynek Urzędu Gminy)09-414 Brudzeń Duży, ul. Toruńska 2 do dnia 12 lipca 2016r. do godz.10.00,
zamiast:
Ofertę należy złożyć w siedzibie Biura Obsługi Szkół Samorządowych w Brudzeniu Dużym(budynek Urzędu Gminy)09-414 Brudzeń Duży, ul. Toruńska 2 do dnia 07 lipca 2016r. do godz.10.00.
pkt. 2 brzmi: otwarcie ofert nastąpi w dniu 12 lipca 2016r. o godz. 10.15. w siedzibie Urzędu Gminy w Brudzeniu Dużym, w sali konferencyjnej,
zamiast:
otwarcie ofert nastąpi w dniu 07 lipca 2016r. o godz. 10.15. w siedzibie Urzędu Gminy w Brudzeniu Dużym, w sali konferencyjnej.
W załączniku nr 4 do SIWZ:
pkt 7 w § 3 umowy brzmi:
„7. Podstawą wyliczenia wynagrodzenia w stosunku miesięcznym będzie iloczyn liczby kilometrów
i stawki za 1 km.”
zamiast:
„7.Podstawą wyliczenia wynagrodzenia w stosunku miesięcznym będzie iloczyn liczby kilometrów
i stawki za 1 km. Wysokość wynagrodzenia może być przeliczona na każdego ucznia, któremu zostanie wydany przez Wykonawcę bilet miesięczny.”
Brudzeń Duży, 06 lipca 2016r. Zatwierdził :
Wójt Gminy
Andrzej Dwojnych
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Brudzeń Duży: Dowożenie uczniów do
szkół na terenie Gminy Brudzeń Duży oraz opieka nad tymi uczniami w czasie
przewozu w roku szkolnym 2016/2017.
Numer ogłoszenia: 108133 - 2016; data zamieszczenia: 28.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V |
zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej |
|
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Brudzeń Duży , Toruńska 2, 09-414 Brudzeń Duży, woj. mazowieckie, tel. 24 2604081, faks 24 2604081.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.brudzen.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowożenie uczniów do szkół na terenie Gminy Brudzeń Duży oraz opieki nad tymi uczniami w czasie przewozu w roku szkolnym 2016/2017..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na: Dowożeniu uczniów do szkół na terenie Gminy Brudzeń Duży oraz opieki nad tymi uczniami w czasie przewozu w roku szkolnym 2016/2017. Usługa obejmuje dowożenie uczniów do szkół podstawowych: w Sikorzu, Brudzeniu Dużym, Siecieniu, do gimnazjów: w Brudzeniu Dużym i Siecieniu, do przedszkoli: w Brudzeniu Dużym i Sikorzu oraz opieka nad tymi uczniami w czasie przewozu w roku szkolnym 2016/2017..
II.1.5)
|
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.20.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.09.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów, metodą - spełnia, nie spełnia.
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów, metodą - spełnia, nie spełnia.
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów, metodą - spełnia, nie spełnia.
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów, metodą - spełnia, nie spełnia.
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów, metodą - spełnia, nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Odpowiednie pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów, w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena – 90%
- 2 - czas podstawienia autobusu zastępczego – 10%
IV.2.2)
|
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna
specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugbrudzenduzy.bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Biuro Obsługi Szkół Samorządowych w Brudzeniu Dużym 09-414 Brudzeń Duży, ul.
Toruńska 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2016 godzina 10:00, miejsce: Biuro Obsługi Szkół Samorządowych w Brudzeniu Dużym 09-414 Brudzeń Duży, ul. Toruńska 2(pokój 7).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Sieczkowski Piotr
- Data udostępnienia w BIP: 2016-07-06
- Informacja zaktualizowana przez: Sieczkowski Piotr
- Data ostatniej aktualizacji: 2016-07-06 14:31:24
- Liczba odsłon: 1693
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: