Wersja archiwalna 2007-07-09 15:32:26
OGŁOSZENIE
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
wartości poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp
Przedmiot zamówienia: Przebudowa drogi gminnej w m.Turza gm. Brudzeń Duży,
pow. płocki, woj. mazowieckie.
Zamawiający – Gmina Brudzeń Duży 09 – 440 Brudzeń Duży, tel (024) 260 – 40 – 13 , tel/fax (024) 260 – 40 – 23 e-mail: gospodarkabrudzen@op.pl .
1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie internetowej: www.ugbrudzenduzy.bip.org.pl, może być również przesłana pocztą na wniosek Wykonawcy, złożony u Zamawiającego osobiście, listownie lub faksem na nr (024) 260 – 40 – 13 , cena SIWZ – 30 zł.
2. Przedmiotem zamówienia jest: roboty pomiarowe – km 1,0 ; roboty ziemne – wykopy mechaniczne w gr. kat. III-IV z transportem urobku w nasyp na odległość do 1 km z zagęszczeniem w nasypie – m3 316,1 ; wykonanie nasypów mechanicznie wraz z zagęszczeniem – m3 118,90; dodatek za każdy rozpoczęty 1 km transportu ziemi samochodami. samowyładowczymi po drogach gruntowych – m3 118,9; koryta wykonywane mechanicznie gł. 28 cm w gruncie kat. II-IV na całej szerokości jezdni i chodników – m2 3660,0; warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 20 cm – m2 3660,0; nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa wiążąca) – m2 3580,0; dodatek za transport mieszanki – krotność 20 – t 348,69; koryta wykonywane mechanicznie gł. 28 cm w gruncie kat. II-IV na całej szerokości jezdni i chodników – m2 297,16 ; warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 20 cm – m2 51,50; nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych, grubość warstwy 4 cm (warstwa wiążąca) – m2 51,50; dodatek za transport mieszanki mineralno-bitumicznej – krotność 20 – t 5,020; nawierzchnie żwirowe warstwa górna gr. 16 cm z kruszywa rozściełanego mechanicznie – m2 245,70; wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego stabilizowanego cementem, bezpośrednio po korycie, wraz z pielęgnacją przez posypywanie piaskiem i polewanie wodą, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm – m2 135,0; wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie gr. 10 cm – m2 135; ustawienie krawężników betonowych 12x25 bez ław na podsypce cementowo-piaskowej – m 270,0; wykonanie nawierzchni ścieku z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem – m2 135,0 ; wykonanie części przelotowej prefabrykowanych przepustów drogowych rurowych jednootworowych z rur AROT fi 40 – m8,0; wykonanie ścianek czołowych przepustów o śr. 40 cm z deskowaniem, zbrojeniem i izolacją – szt 2; studzienki ściekowe uliczne betonowe o śr. 500 bez osadnika i bez syfonu – szt 1; umocnienie skarp nasypu płytami betonowymi chodnikowymi 50x50x7 ułożonymi na podsypce piaskowej – m2 730,0; oznakowanie drogi na słupkach – szt 1; pionowe znaki drogowe – znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne o pow. ponad 0,3 m2 – szt 1; humusowanie skarp z obsianiem przy grubości warstwy humusu 5 cm – m2 858,0; profilowanie i zagęszczanie poboczy gruntowych, z doziarnieniem mieszanką optymalną z kruszywa naturalnego średnio 5 cm na 1 m2 - m2 1297,50; obsługa geodezyjna – kpl 1.
Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień: Kod CPV: 45.23.31.20-6.
Szczegółowy zakres zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.
3. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 15.10.2007 roku.
4. Okres wymaganej gwarancji – minimum 36 miesięcy.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
7. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji
elektronicznej.
8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zatrudnienia podwykonawców.
9. Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie następujących dokumentów:
1) formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1,
2) oświadczenia do postępowania o zamówienie publiczne, wynikające z art. 22 ust.1 ustawy
Prawo zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2,
3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania ofert,
4) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych - wykształcenia i uprawnień.
Kierownik budowy musi posiadać uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu
zamówienia, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz
należeć do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.- załącznik nr 3
5) wykaz posiadanego sprzętu, koniecznego przy realizacji zamówienia – załącznik nr 4
6) referencje, potwierdzające zrealizowanie co najmniej 2 robót w okresie ostatnich pięciu lat,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających
swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia.
Załączone referencje muszą potwierdzać, że roboty budowlane zostały wykonane należycie.
Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii,
potwierdzonych za zgodność przez osobę /osoby/ uprawnioną/e/ do podpisania oferty, z
dopiskiem "za zgodność z oryginałem".
W przypadku składania oferty wspólnej, dokumenty o których mowa w pkt. 2÷6 winien
załączyć każdy z przedsiębiorców, składających ofertę wspólną.
Ocena spełniania warunków, wymaganych od Wykonawców, zostanie dokonana w systemie
„spełnia/ nie spełnia'', na podstawie załączonych dokumentów.
10. Miejsce i termin składania ofert:
Urząd Gminy Brudzeń Duży, sekretariat , do dnia: 2007.07.31, do godz. 9:30.
11. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Urząd Gminy Brudzeń Duży , pok. nr 1 , w dniu: 2007.07.31, o godz. 10:00.
12. Kryteria wyboru: Cena 100 %.
13. Wadium: nie przewiduje się wniesienia wadium.
14. Umowa ramowa: nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.
15. Termin związania ofertą: 30 dni od terminu otwarcia ofert.
16. Przekazywanie przez zamawiającego i wykonawcę zawiadomień, oświadczeń, wniosków
oraz informacji może być dokonywane w formie pisemnej lub za pośrednictwem fax-u, przy
czym każda ze stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
17. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami: Maria Zygmuntowicz –
tel. (024) 260 – 40 – 13 , tel/fax (024) 260 – 40 – 23
18. Ogłoszenie umieszczono na stronie internetowej UZP w dniu 06.07.2007r.
Brudzeń Duży 09.07.2007 rok
Wywieszono na tablicy ogłoszeń : dnia 09.07.2007 r.
Zdjęto z tablicy ogłoszeń : dnia ......07.2007 r.
Zamieszczono na stronie internetowej www.ugbrudzenduzy.bip.org.pl dnia 09.07.2007 r.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kowalska Jadwiga
- Data udostępnienia w BIP: 2007-07-09
- Informacja zaktualizowana przez: Kowalska Jadwiga
- Data ostatniej aktualizacji: 2007-07-09 15:32:26
- Liczba odsłon: 938
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: