BGK 341-2/07

 

OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA

 

Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych (Dz.U.Nr 19, poz.177 z późn. zm.) Wójt Gminy Brudzeń Duży, Brudzeń Duży 1,  09-414 Brudzeń, pow. płocki informuje, że w wyniku postępowania o zamówienie publiczne przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zamówienie pn. „Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Turza Mała”  

wybrana została najkorzystniejsza oferta.

Wybrano ofertę nr 2 złożoną przez Konsorcjum Firm:

Zakład Budowlano-Montażowy BUDOMONT, Brudzeń Duży 47, 09-414 Brudzeń Duży oraz Przedsiębiorstwo Robót Drogowych w Lipnie Sp. z o.o., ul. Wojska Polskiego 8, 87-600 Lipno z ceną ofertową brutto: 438 463,87zł. (słownie złotych: czterysta trzydzieści osiem tysięcy czterysta sześćdziesiąt trzy złote 73/100).

      Uzasadnienie wyboru:  oferta z ceną najniższą, spośród ofert ważnych.

 

Zgodnie ze siwz w wyznaczonym terminie zostały złożone 4 oferty, których punktacja przedstawiała się następująco:

Oferta nr 1:

STRABAG Sp. z o.o.

ul. B. Brechta 7

03-472 Warszawa

otrzymana punktacja – 50 pkt.

Oferta nr 2:

Konsorcjum Firm:

§         Zakład Budowlano-Montażowy BUDOMONT

      Brudzeń Duży 47, 09-414 Brudzeń Duży

§         Przedsiębiorstwo Robót Drogowych w Lipnie Sp. z o.o.

      ul. Wojska Polskiego 8, 87-600 Lipno

Otrzymana punktacja 100 pkt.

Oferta nr 3:

Przedsiębiorstwo Robót Drogowych w Płocku S.A.

ul. Przemysłowa 30, 09-400 Płock

otrzymana punktacja – 75 pkt

Oferta nr 4:

Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych „RIMEX” Janusz Fretek

ul. Rembielińskiego 9/49, 09-400 Płock

Otrzymana punktacja – 84 pkt.

 

 

 

 

OGŁOSZENIE                                  

O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

        wartości poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8  ustawy Pzp

Przedmiot zamówienia:  Przebudowa drogi gminnej w m.Turza gm. Brudzeń Duży,

 pow. płocki, woj. mazowieckie.

Zamawiający – Gmina Brudzeń Duży  09 – 440  Brudzeń Duży, tel (024) 260 –  40 – 13  , tel/fax (024) 260 – 40 – 23   e-mail: gospodarkabrudzen@op.pl . 

1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie internetowej: www.ugbrudzenduzy.bip.org.pl, może być również przesłana pocztą na wniosek Wykonawcy, złożony u Zamawiającego osobiście, listownie lub faksem na nr (024) 260 – 40 – 13  , cena SIWZ – 30 zł.

2. Przedmiotem zamówienia jest: roboty pomiarowe – km 1,0  ; roboty ziemne – wykopy mechaniczne w gr. kat. III-IV z transportem urobku w nasyp na odległość do 1 km z zagęszczeniem w nasypie – m3 316,1 ; wykonanie nasypów mechanicznie wraz z zagęszczeniem – m3 118,90; dodatek za każdy rozpoczęty 1 km  transportu ziemi samochodami. samowyładowczymi po drogach gruntowych – m3 118,9; koryta wykonywane mechanicznie gł. 28 cm w gruncie kat. II-IV na całej szerokości jezdni i chodników – m2 3660,0; warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 20 cm – m2 3660,0; nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa wiążąca) – m2 3580,0; dodatek za transport mieszanki – krotność 20 – t 348,69; koryta wykonywane mechanicznie gł. 28 cm w gruncie kat. II-IV na całej szerokości jezdni i chodników – m2 297,16 ; warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 20 cm – m2  51,50; nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych, grubość warstwy 4 cm (warstwa wiążąca) – m2 51,50; dodatek za transport mieszanki mineralno-bitumicznej – krotność 20 – t  5,020;    nawierzchnie żwirowe warstwa górna gr. 16 cm z kruszywa rozściełanego mechanicznie – m2  245,70; wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego stabilizowanego cementem, bezpośrednio po korycie, wraz z pielęgnacją przez posypywanie piaskiem i polewanie wodą, grubość warstwy po zagęszczeniu  10 cm – m2 135,0; wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie gr. 10 cm – m2 135; ustawienie krawężników betonowych 12x25 bez ław na podsypce cementowo-piaskowej – m 270,0; wykonanie nawierzchni ścieku z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem – m2 135,0 ; wykonanie części przelotowej prefabrykowanych przepustów drogowych rurowych jednootworowych z rur AROT fi 40 – m8,0; wykonanie ścianek czołowych przepustów o śr. 40 cm z deskowaniem, zbrojeniem i izolacją – szt 2; studzienki ściekowe uliczne betonowe o śr. 500 bez osadnika i bez syfonu – szt 1; umocnienie skarp nasypu płytami betonowymi chodnikowymi 50x50x7 ułożonymi na podsypce piaskowej – m2  730,0; oznakowanie drogi na słupkach – szt  1; pionowe znaki drogowe – znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne o pow. ponad 0,3 m2 – szt 1; humusowanie skarp z obsianiem przy grubości warstwy humusu 5 cm – m2 858,0; profilowanie i zagęszczanie poboczy gruntowych, z doziarnieniem mieszanką optymalną z kruszywa naturalnego średnio 5 cm na 1 m2  - m2 1297,50; obsługa geodezyjna – kpl 1.

Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień:  Kod CPV:  45.23.31.20-6.

Szczegółowy zakres zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.

3. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia  15.10.2007 roku.

4. Okres wymaganej gwarancji – minimum 36 miesięcy.

5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych.

6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.

7. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji  

    elektronicznej.

8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zatrudnienia podwykonawców.

9. Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie następujących dokumentów:

    1) formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1,

    2) oświadczenia do postępowania o zamówienie publiczne, wynikające z art. 22 ust.1 ustawy   

        Prawo zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2,

    3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji

        działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub 

        zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy

        przed upływem terminu składania ofert,

    4) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z

        informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych - wykształcenia i uprawnień.   

        Kierownik budowy musi posiadać uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu

        zamówienia, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz

        należeć do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.- załącznik nr 3

    5) wykaz posiadanego sprzętu, koniecznego przy realizacji zamówienia – załącznik nr 4

    6) referencje, potwierdzające zrealizowanie co najmniej 2 robót w okresie ostatnich pięciu lat,

        a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających

        swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. 

        Załączone referencje muszą potwierdzać, że roboty budowlane zostały wykonane należycie.

       Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii,    

        potwierdzonych za zgodność przez osobę /osoby/ uprawnioną/e/ do podpisania oferty, z

       dopiskiem "za zgodność z oryginałem".

       W przypadku składania oferty wspólnej, dokumenty o których mowa w pkt. 2÷6 winien    

       załączyć każdy z przedsiębiorców, składających ofertę wspólną.

       Ocena spełniania warunków, wymaganych od Wykonawców, zostanie dokonana w systemie     

       „spełnia/ nie spełnia'', na podstawie załączonych dokumentów.

10. Miejsce i termin składania ofert:

      Urząd Gminy Brudzeń Duży, sekretariat , do dnia: 2007.07.31, do  godz.  9:30.

11. Miejsce i termin otwarcia ofert:

      Urząd Gminy Brudzeń Duży , pok. nr 1 , w dniu: 2007.07.31, o godz. 10:00.

12. Kryteria wyboru:    Cena 100 %.

13. Wadium: nie przewiduje się wniesienia wadium.

14. Umowa ramowa: nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.

15. Termin związania ofertą: 30 dni od terminu otwarcia ofert.

16. Przekazywanie przez zamawiającego i wykonawcę zawiadomień, oświadczeń, wniosków 

      oraz informacji może być dokonywane w formie pisemnej lub za pośrednictwem fax-u, przy

      czym każda ze stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.

17. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami:  Maria Zygmuntowicz  

      tel. (024) 260 – 40 – 13  , tel/fax (024) 260 – 40 – 23  

    

18. Ogłoszenie umieszczono na stronie internetowej UZP w dniu 06.07.2007r.

Załączniki do pobrania : 20.01.2007._139.jpg , 20.01.2007._140.jpg , 20.01.2007._144.jpg , 20.01.2007._165.jpg , 20.01.2007._166.jpg ,20.01.2007._167.jpg , plik.jpg , pul1.bmp , pul2.jpg , pul202.jpg , pul203.jpg , pul204.jpg , pul205.jpg , pul206.jpg , pul207.jpg , pul208.jpg , pul209.jpg , pul210.jpg , pul211.jpg , siwz___zalaczniki.doc .

Brudzeń Duży 09.07.2007 rok

Wywieszono na tablicy ogłoszeń :                                                                   dnia  09.07.2007 r.

Zdjęto z tablicy ogłoszeń :                                                                               dnia  ......07.2007 r.

Zamieszczono na stronie internetowej  www.ugbrudzenduzy.bip.org.pl          dnia   09.07.2007 r.

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Kowalska Jadwiga
  • Data udostępnienia w BIP: 2007-08-21
  • Informacja zaktualizowana przez: Radomska Ewa
  • Data ostatniej aktualizacji: 2007-08-10 12:57:50
  • Liczba odsłon: 884
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 4957852]

przewiń do góry