Wersja archiwalna 2016-07-08 22:40:05
Brudzeń Duży, dnia 08.07.2016 r.
Zawiadomienie o wyniku postępowania/odrzuceniu/wykluczeniu
Na podstawie art. 92 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - Zamawiający informuje, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie zadania pn.:
Budowa dróg gminnych – ulicy Ignacego Krasickiego oraz ulicy Karola Maya w Brudzeniu Dużym
1. Za najkorzystniejszą uznano ofertę Wykonawcy, którym jest: Handel i Usługi Budowlane Avetisyan Karen ul. Starowiejska 87, 87-603 Wielgie - wartość oferty brutto: 1.328.561,97 zł, dodatkowy okres gwarancji – 24 m-cy
Oferta złożona przez w/w wykonawcę uzyskała największą liczbę punktów.
Ponadto Zamawiający podaje nazwy wykonawców, którzy złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny i porównania złożonych ofert:
Nr oferty |
Nazwa, siedziba i adres wykonawcy |
Punkty przyznane ofercie za kryteria: |
Łączna ilość otrzymanych punków |
|
Cena – 88% |
Gwarancja – 12% |
|||
1 |
Zakład Usługowo-Handlowy „WIGMA” Sp. z o.o. ul. Walecznych 16/9 09-409 Płock |
79,82 |
12,00 |
91,82 |
2 |
Konsorcjum firm: Lider- Firma Remontowo-Budowlana „LIPOWSKI” S.J. Mieczysław i Grzegorz Lipowscy ul. Kostrogaj 25, 09-400 Płock; Partner: Przedsiębiorstwo Instalacyjno-Budowlane „WASKOP” Elżbieta Wasek 09-409 Płock, ul. Walecznych 9a |
65,64 |
12,00 |
77,64 |
3 |
Zakład Robót Drogowo Budowlanych DROGBUD Michał Poduralski, Krojczyn 64 A, 87-610 Dobrzyń n. Wisłą |
79,74 |
12,00 |
91,74 |
4 |
HYDROPOL Sp. z o.o., ul. Targowa 10B, 09-500 Gostynin |
79,34 |
12,00 |
91,34 |
5 |
Zakład Usług Technicznych Budownictwa Andrzej Osiecki 09-200 Sierpc, ul. Płocka 59a/5 |
Oferta odrzucona |
||
6 |
Handel i Usługi Budowlane Avetisyan Karen ul. Starowiejska 87, 87-603 Wielgie |
88,00 |
12,00 |
100,00 |
7 |
STRABAG Sp. z o.o. ul. Parzniewska 10 05-800 Pruszków (adres do korespondencji: STRABAG Sp. z o.o. Grupa Płock 06-452 Ościsłowo Chotum 46a) |
Oferta odrzucona |
||
8 |
Zakład Budowlano-Montażowy BUDOMOST Sp.j. Stanisław Dubicki, Krzysztof Dubicki, Maszewo Duże 1c 09-400 Płock |
82,87 |
12,00 |
94,87 |
9 |
„ZIELONY OGRÓD Sp. z o.o. ul. Pocztowa 4 09-472 Słupno |
73,95 |
12,00 |
85,95 |
2. Odrzucono:
a) na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2) ustawy Prawo zamówień publicznych ofertę oznaczoną nr 5 złożoną przez: Zakład Usług Technicznych Budownictwa Andrzej Osiecki 09-200 Sierpc, ul. Płocka 59a/5, gdyż jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający zapisał w pkt. XXIV SIWZ, iż zgodnie z art. 36a ust. 2 pkt. 1 Pzp zamawiający wymaga aby kluczowe części zamówienia tj.: roboty drogowe były wykonane przez wykonawcę bez udziału podwykonawców. Zamawiający dopuścił jedynie możliwość wykonania robót instalacyjnych dotyczących kanalizacji deszczowej oraz w zakresie wykonania linii telefonicznych przez podwykonawców. Natomiast Wykonawca w ofercie wpisał, iż zamierza część zamówienia: „roboty drogowe” powierzyć podwykonawcy – zakres ten Zamawiający zaznaczył jako kluczowa część zamówienia, która ma być wykonana przez wykonawcę składającego ofertę.
b) na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2) ustawy Prawo zamówień publicznych ofertę oznaczoną nr 7 złożoną przez: STRABAG Sp. z o.o. ul. Parzniewska 10 05-800 Pruszków, gdyż jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający zapisał w pkt. XXIV SIWZ, iż zgodnie z art. 36a ust. 2 pkt. 1 Pzp zamawiający wymaga aby kluczowe części zamówienia tj.: roboty drogowe były wykonane przez wykonawcę bez udziału podwykonawców. Zamawiający dopuścił jedynie możliwość wykonania robót instalacyjnych dotyczących kanalizacji deszczowej oraz w zakresie wykonania linii telefonicznych przez podwykonawców. Natomiast Wykonawca w ofercie wpisał, iż zamierza powierzyć podwykonawcy przedmiot zamówienia.
3. Wykluczono: nie wykluczono żadnego wykonawcę
4. Zamawiający informuje, iż umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta zgodnie z zapisami art. 94 ust. 1 pkt. 2) w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty. NINIEJSZE ZAWIADOMIENIA SĄ PRZESYŁANE FAKSEM.
Środki ochrony prawnej:
Od niniejszej decyzji zamawiającego, wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu) wobec czynności: odrzucenia oferty oraz wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia.
Informacje dotyczące środków ochrony prawnej zawarte są w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej”, art. od 179 do 198g (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Numer ogłoszenia: 122405 - 2016;
data zamieszczenia: 06.07.2016
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 108133 - 2016 data 28.06.2016 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Urząd Gminy Brudzeń Duży, Toruńska 2, 09-414 Brudzeń Duży, woj. mazowieckie, tel. 24 2604081, fax. 24 2604081.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.IV.4.4..
- W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2016 godzina 10:00..
- W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.07.2016 godzina 10:00..
Zmiana treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
O.III.341-2/05/16
Przedmiot zamówienia : „Dowożenie uczniów do szkół na terenie Gminy Brudzeń Duży oraz opieki nad tymi uczniami w czasie przewozu w roku szkolnym 2016/2017.”
Działając na podstawie art.38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia -2004r. Prawo zamówień publicznych
(t. j. Dz.U. z 2015r. poz.2164), zamawiający dokonuje modyfikacji treści Specyfikacji istotnych warunków zamówienia w ten sposób, iż zmienia termin składania ofert, otwarcia ofert i zmienia się treść punktu 7 w § 3 załącznika nr 4 do SIWZ.
W związku z powyższym :
W rozdziale XI .Miejsce i termin składania ofert:
pkt. 1 brzmi: Ofertę należy złożyć w siedzibie Biura Obsługi Szkół Samorządowych w Brudzeniu Dużym(budynek Urzędu Gminy)09-414 Brudzeń Duży, ul. Toruńska 2 do dnia 12 lipca 2016r. do godz.10.00,
zamiast:
Ofertę należy złożyć w siedzibie Biura Obsługi Szkół Samorządowych w Brudzeniu Dużym(budynek Urzędu Gminy)09-414 Brudzeń Duży, ul. Toruńska 2 do dnia 07 lipca 2016r. do godz.10.00.
pkt. 2 brzmi: otwarcie ofert nastąpi w dniu 12 lipca 2016r. o godz. 10.15. w siedzibie Urzędu Gminy w Brudzeniu Dużym, w sali konferencyjnej,
zamiast:
otwarcie ofert nastąpi w dniu 07 lipca 2016r. o godz. 10.15. w siedzibie Urzędu Gminy w Brudzeniu Dużym, w sali konferencyjnej.
W załączniku nr 4 do SIWZ:
pkt 7 w § 3 umowy brzmi:
„7. Podstawą wyliczenia wynagrodzenia w stosunku miesięcznym będzie iloczyn liczby kilometrów
i stawki za 1 km.”
zamiast:
„7.Podstawą wyliczenia wynagrodzenia w stosunku miesięcznym będzie iloczyn liczby kilometrów
i stawki za 1 km. Wysokość wynagrodzenia może być przeliczona na każdego ucznia, któremu zostanie wydany przez Wykonawcę bilet miesięczny.”
Brudzeń Duży, 06 lipca 2016r. Zatwierdził :
Wójt Gminy
Andrzej Dwojnych
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Brudzeń Duży: Dowożenie uczniów do
szkół na terenie Gminy Brudzeń Duży oraz opieka nad tymi uczniami w czasie
przewozu w roku szkolnym 2016/2017.
Numer ogłoszenia: 108133 - 2016; data zamieszczenia: 28.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V |
zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej |
|
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Brudzeń Duży , Toruńska 2, 09-414 Brudzeń Duży, woj. mazowieckie, tel. 24 2604081, faks 24 2604081.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.brudzen.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowożenie uczniów do szkół na terenie Gminy Brudzeń Duży oraz opieki nad tymi uczniami w czasie przewozu w roku szkolnym 2016/2017..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na: Dowożeniu uczniów do szkół na terenie Gminy Brudzeń Duży oraz opieki nad tymi uczniami w czasie przewozu w roku szkolnym 2016/2017. Usługa obejmuje dowożenie uczniów do szkół podstawowych: w Sikorzu, Brudzeniu Dużym, Siecieniu, do gimnazjów: w Brudzeniu Dużym i Siecieniu, do przedszkoli: w Brudzeniu Dużym i Sikorzu oraz opieka nad tymi uczniami w czasie przewozu w roku szkolnym 2016/2017..
II.1.5)
|
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.20.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.09.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów, metodą - spełnia, nie spełnia.
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów, metodą - spełnia, nie spełnia.
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów, metodą - spełnia, nie spełnia.
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów, metodą - spełnia, nie spełnia.
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów, metodą - spełnia, nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Odpowiednie pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów, w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena – 90%
- 2 - czas podstawienia autobusu zastępczego – 10%
IV.2.2)
|
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna
specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugbrudzenduzy.bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Biuro Obsługi Szkół Samorządowych w Brudzeniu Dużym 09-414 Brudzeń Duży, ul.
Toruńska 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2016 godzina 10:00, miejsce: Biuro Obsługi Szkół Samorządowych w Brudzeniu Dużym 09-414 Brudzeń Duży, ul. Toruńska 2(pokój 7).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Sieczkowski Piotr
- Data udostępnienia w BIP: 2016-07-08
- Informacja zaktualizowana przez: Sieczkowski Piotr
- Data ostatniej aktualizacji: 2016-07-08 22:40:05
- Liczba odsłon: 1822
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: