Wersja archiwalna 2012-08-07 17:23:34

 

Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym informuje, że w przetargu nieograniczonym RGR.ZP.271.25.2012Rozbudowę budynku Urzędu Gminy w Brudzeniu Dużym – Etap IIZamawiający, czyli Gmina Brudzeń Duży działając zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 4 - Prawo zamówień publicznych, który mówi, że z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy nie wykazali spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz zgodnie z art. 24 ust.4 Pzp, że ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

Zamawiający uzasadnia, że wykonawca poprzez złożenie wyjaśnień lub dokumentów spełnił wymogi art. 26 Pzp., jednakże nie spełniają one poszczególnych warunków określonych w SIWZ. W związku z tym zachodzi konieczność wykluczenia wykonawców i odrzucenia ich Ofert.

Kierownik zamawiającego

/-/ Dariusz Reczek

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wszyscy Oferenci

Zamawiający informuje, iż umowa w sprawie zamówienia publicznego dla postępowania w trybie przetargu nieograniczonego RGR.ZP.271.25.2012Rozbudowa budynku Urzędu Gminy w Brudzeniu Dużym – Etap IIpomiędzy Gminą Brudzeń Duży a Panem Przemysławem Niewiadomskim – reprezentującym firmę ELMIR Przemysław Niewiadomski ul. Strażacka 3/1, 09-400 Płock może zostać zawarta w terminie, o którym mowa w art. 94 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (nie krótszym niż 10 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane w sposób określony w art. 27 ust. 2 pzp. tzn. faksem lub drogą elektroniczną.

Zawarcie umowy nastąpi w dniu 21 sierpnia 2012 roku w siedzibie Zamawiającego.

Kierownik zamawiającego

/-/ Dariusz Reczek

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Brudzeń Duży dn. 07.08.2012 r.

W przetargu nieograniczonym RGR.ZP.271.25.2012Rozbudowę budynku Urzędu Gminy w Brudzeniu Dużym – Etap IIOferta nr 2 złożona przez Pana Przemysława Niewiadomskiego – ELMIR Przemysław Niewiadomski ul. Strażacka 3/1, 09 – 400 Płock – za cenę brutto 544 480,00 zł , Oferta uzyskała 100% tj. 10 pkt. została wybrana do realizacji.

Zamawiający działając zgodnie z art.91 pkt. 1 i 2, ustawy Prawo zamówień publicznych, które mówią, że Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz kryteriami oceny ofert są cena albo cena i inne kryteria odnoszące się do przedmiotu zamówienia tj. w niniejszym postępowaniu jedynym kryterium oceny była najniższa cena. Oferowana przez Wykonawcę cena jest najniższa.

W postępowaniu przetargowym Oferty złożyli następujący Wykonawcy:

Oferta nr 1 złożona przez Pana Jarosława Dąbkowskiego – EURODOM Jarosław Dąbkowski Tłuchówek 44, 87-605 Tłuchowo – za cenę brutto 566 237,29 zł, Oferta uzyskała 96,16 % tj. 9,62 pkt.

Oferta nr 2 złożona przez Pana Przemysława Niewiadomskiego – ELMIR Przemysław Niewiadomski ul. Strażacka 3/1, 09 – 400 Płock – za cenę brutto 544 480,00zł, Oferta uzyskała 100 % tj. 10 pkt.

Oferta nr 3 złożona przez Pana Cezarego Borowskiego – Zakład Budowlano –Remontowy „Czar-Bud” spółka cywilna ul. Otolińska 21, 09-407 Płock – za cenę brutto 594 594,39 zł , Oferta uzyskała 91,57 % tj. 9,16 pkt.

Oferta nr 4 złożona przez REMBUD J. Karowski A. Pikalski spółka jawna al. Jachowicza 2, 09 – 400 Płock – za cenę brutto 548 341,85zł, Oferta uzyskała 99,29 % tj. 9,93 pkt.

Oferta nr 5 złożona przez Pana Marka Tomczyka – BUDMACH Budownictwo Usługi Handel ul. Brzozowa 10, 09 – 414 Brudzeń Duży – za cenę brutto 550 000,00 zł, Wykonawca został wykluczony i Oferta została odrzucona.

Oferta nr 6 złożona przez SPWR INVEST Sp. z o.o. ul. Dworcowa 31/12, 09-407 Płock – za cenę brutto 676 324,13 zł. Wykonawca został wykluczony i Oferta została odrzucona.

Z-ca Przewodniczącego Komisji przetargowej Kierownik zamawiającego

/-/ Maria Zygmuntowicz /-/ Dariusz Reczek


 

Numer ogłoszenia: 239538 - 2012; data zamieszczenia: 06.07.2012

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 234954 - 2012 data 04.07.2012 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Urząd Gminy Brudzeń Duży, Toruńska 2, 09-414 Brudzeń Duży, woj. mazowieckie, tel. 24 2604081, fax. 24 2604081.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.3.2.
  • W ogłoszeniu jest: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (wymagane 2 obiekty w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu o wartości min. 300.00 000 zł każde zadanie), w tym co najmniej 1 - obejmujący roboty budowlane prowadzone w czynnym obiekcie, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca realizacji oraz załączeniem dokumentów, że zostały one wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - Załącznik Nr 4..
  • W ogłoszeniu powinno być: 2) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (wymagane 2 obiekty w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu o wartości min. 300 000,00 zł słownie: trzysta tysięcy złotych każde zadanie), w tym co najmniej 1 - obejmujący roboty budowlane prowadzone w czynnym obiekcie, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca realizacji oraz załączeniem dokumentów, że zostały one wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - Załącznik Nr 4 do SIWZ..

II.2) Tekst, który należy dodać:

  • Miejsce, w którym należy dodać tekst: IV.4.4.
  • Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: Termin składania ofert pozostaje bez zmian..


Brudzeń Duży: ROZBUDOWA BUDYNKU URZĘDU GMINY W BRUDZENIU DUŻYM - ETAP II
Numer ogłoszenia: 234954 - 2012; data zamieszczenia: 04.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Brudzeń Duży , Toruńska 2, 09-414 Brudzeń Duży, woj. mazowieckie, tel. 24 2604081, faks 24 2604081.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROZBUDOWA BUDYNKU URZĘDU GMINY W BRUDZENIU DUŻYM - ETAP II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Przedmiot zamówienia obejmuje : 2.1. roboty budowlane stanu wykończeniowego 2.2. instalacja wewnętrzna wod-kan 2.3. wymiana instalacji elektrycznej 2.4.zagospodarowanie terenu z przebudową nawierzchni Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja projektowa i STWiOR..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.32.60-9, 45.31.00.00-3, 45.33.20.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10.000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium można wnieść w następujących formach: - pieniądzu - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - gwarancjach bankowych - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 B ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007, nr 42, poz. 275) . Wadium wnoszone w formie pieniężnej wpłaca się przelewem na rachunek bankowy w : BS MAZOWSZE W PŁOCKU O/BRUDZEŃ DUŻY Nr 88 9042 1042 0550 0374 2000 0020. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania zgodnie z art. 24 ust.2 pkt. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    1. Wniosą wymagane wadium, ważne na okres związania ofertą, 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 pkt. 1-9 oraz art. 24 ust.2 pkt. 1-4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, 3. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania, prowadzą zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalność gospodarczą, w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem,

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    1) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (wymagane 2 obiekty w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu o wartości min. 300.00 000 zł każde zadanie), w tym co najmniej 1 - obejmujący roboty budowlane prowadzone w czynnym obiekcie, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca realizacji oraz załączeniem dokumentów, że zostały one wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - Załącznik Nr 4.

·         III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, o którym mowa w pkt. 5 SIWZ, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 50.000,00 zł.

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    1) Wykonawca winien dysponować osobami posiadającymi kwalifikacje odpowiednie do stanowiska, które zostanie im powierzone, t.j. a) osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności w specjalności budowlano-konstrukcyjnej , specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych oraz instalacyjnymi w zakresie sieci , instalacji i urządzeń energetycznych.

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy muszą wykazać, że: a) warunek określony w pkt. 2 i 3 spełnia każdy z Wykonawców, b) warunek określony w pkt. 4 i 5 spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie (spełnia/ nie spełnia), na podstawie dokumentów załączonych do oferty, zgodnie z Rozdziałem IV SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

·         III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

 

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

·         inne dokumenty

kosztorys inwestorski dla wykonania przedmiotu zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugbrudzenduzy.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.ugbrudzenduzy.bip.org.pl Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym ul. Toruńska 2 09-414 Brudzeń Duży pok. nr 9.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2012 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym ul. Toruńska 2 09-414 Brudzeń Duży SEKRETARIAT.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie





siwz__rozbudowa_ug_brudzen_2012.doc
elementy_zelbetowe_2012.rar
elewacja_2012.rar
informacja_bioz_2012.pdf
opis_2012.rar
przekroj_2012.rar
roboty_wykonczeniowe_nadbudowy_2012.pdf
rozbudowa_budynku_urzedu_gminy_-_rob.sanitarne_-_przedmiar_2012.pdf
rzut_2012.rar
zestawienie_stolarki_2012.pdf
zagospodarowane_2012.rar
wzor_umowy_zal.5_rozbudowa_ug__brudzen_2012.doc
pb_elektryka-pdf-brudzen_2012.rar
brudzen_-_i_etap_-_przedm_2012.pdf











Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 4938311]

przewiń do góry