Brudzeń Duży: Rozbudowa budynku Urzędu Gminy w Brudzeniu Dużym - etap II
Numer ogłoszenia: 309788 - 2012; data zamieszczenia: 22.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 234954 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Brudzeń Duży, Toruńska 2, 09-414 Brudzeń Duży, woj. mazowieckie, tel. 24 2604081, faks 24 2604081.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa budynku Urzędu Gminy w Brudzeniu Dużym - etap II.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje : 1. roboty budowlane stanu wykończeniowego 2. instalacja wewnętrzna wod-kan 3. wymiana instalacji elektrycznej 4.zagospodarowanie terenu z przebudową nawierzchni Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja projektowa i STWiOR..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.32.60-9, 45.31.00.00-3, 45.33.20.00-3.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Budowlane ELMIR - Przemysław Niewiadomski, ul. Strażacka 3/1, 09-400 Płock, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 442666,66 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
-
Cena wybranej oferty: 442666,66
-
Oferta z najniższą ceną: 442666,66 / Oferta z najwyższą ceną: 549857,01
-
Waluta: PLN.
_________________________________________________________________________________________________
Zamawiający uzasadnia, że wykonawca poprzez złożenie wyjaśnień lub dokumentów spełnił wymogi art. 26 Pzp., jednakże nie spełniają one poszczególnych warunków określonych w SIWZ. W związku z tym zachodzi konieczność wykluczenia wykonawców i odrzucenia ich Ofert.
Kierownik zamawiającego
/-/ Dariusz Reczek
Wszyscy Oferenci
Zamawiający informuje, iż umowa w sprawie zamówienia publicznego dla postępowania w trybie przetargu nieograniczonego RGR.ZP.271.25.2012 „Rozbudowa budynku Urzędu Gminy w Brudzeniu Dużym – Etap II” pomiędzy Gminą Brudzeń Duży a Panem Przemysławem Niewiadomskim – reprezentującym firmę ELMIR Przemysław Niewiadomski ul. Strażacka 3/1, 09-400 Płock może zostać zawarta w terminie, o którym mowa w art. 94 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (nie krótszym niż 10 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane w sposób określony w art. 27 ust. 2 pzp. tzn. faksem lub drogą elektroniczną.
Zawarcie umowy nastąpi w dniu 21 sierpnia 2012 roku w siedzibie Zamawiającego.
Kierownik zamawiającego
/-/ Dariusz Reczek
W przetargu nieograniczonym RGR.ZP.271.25.2012 „Rozbudowę budynku Urzędu Gminy w Brudzeniu Dużym – Etap II” Oferta nr 2 złożona przez Pana Przemysława Niewiadomskiego – ELMIR Przemysław Niewiadomski ul. Strażacka 3/1, 09 – 400 Płock – za cenę brutto 544 480,00 zł , Oferta uzyskała 100% tj. 10 pkt. została wybrana do realizacji.
Zamawiający działając zgodnie z art.91 pkt. 1 i 2, ustawy Prawo zamówień publicznych, które mówią, że Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz kryteriami oceny ofert są cena albo cena i inne kryteria odnoszące się do przedmiotu zamówienia tj. w niniejszym postępowaniu jedynym kryterium oceny była najniższa cena. Oferowana przez Wykonawcę cena jest najniższa.
W postępowaniu przetargowym Oferty złożyli następujący Wykonawcy:
Oferta nr 1 złożona przez Pana Jarosława Dąbkowskiego – EURODOM Jarosław Dąbkowski Tłuchówek 44, 87-605 Tłuchowo – za cenę brutto 566 237,29 zł, Oferta uzyskała 96,16 % tj. 9,62 pkt.
Oferta nr 2 złożona przez Pana Przemysława Niewiadomskiego – ELMIR Przemysław Niewiadomski ul. Strażacka 3/1, 09 – 400 Płock – za cenę brutto 544 480,00zł, Oferta uzyskała 100 % tj. 10 pkt.
Oferta nr 3 złożona przez Pana Cezarego Borowskiego – Zakład Budowlano –Remontowy „Czar-Bud” spółka cywilna ul. Otolińska 21, 09-407 Płock – za cenę brutto 594 594,39 zł , Oferta uzyskała 91,57 % tj. 9,16 pkt.
Oferta nr 4 złożona przez REMBUD J. Karowski A. Pikalski spółka jawna al. Jachowicza 2, 09 – 400 Płock – za cenę brutto 548 341,85zł, Oferta uzyskała 99,29 % tj. 9,93 pkt.
Oferta nr 5 złożona przez Pana Marka Tomczyka – BUDMACH Budownictwo Usługi Handel ul. Brzozowa 10, 09 – 414 Brudzeń Duży – za cenę brutto 550 000,00 zł, Wykonawca został wykluczony i Oferta została odrzucona.
Oferta nr 6 złożona przez SPWR INVEST Sp. z o.o. ul. Dworcowa 31/12, 09-407 Płock – za cenę brutto 676 324,13 zł. Wykonawca został wykluczony i Oferta została odrzucona.
Z-ca Przewodniczącego Komisji przetargowej Kierownik zamawiającego
/-/ Maria Zygmuntowicz /-/ Dariusz Reczek
Numer ogłoszenia: 239538 - 2012; data zamieszczenia: 06.07.2012
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 234954 - 2012 data 04.07.2012 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Urząd Gminy Brudzeń Duży, Toruńska 2, 09-414 Brudzeń Duży, woj. mazowieckie, tel. 24 2604081, fax. 24 2604081.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.3.2.
- W ogłoszeniu jest: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (wymagane 2 obiekty w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu o wartości min. 300.00 000 zł każde zadanie), w tym co najmniej 1 - obejmujący roboty budowlane prowadzone w czynnym obiekcie, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca realizacji oraz załączeniem dokumentów, że zostały one wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - Załącznik Nr 4..
- W ogłoszeniu powinno być: 2) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (wymagane 2 obiekty w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu o wartości min. 300 000,00 zł słownie: trzysta tysięcy złotych każde zadanie), w tym co najmniej 1 - obejmujący roboty budowlane prowadzone w czynnym obiekcie, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca realizacji oraz załączeniem dokumentów, że zostały one wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - Załącznik Nr 4 do SIWZ..
II.2) Tekst, który należy dodać:
- Miejsce, w którym należy dodać tekst: IV.4.4.
- Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: Termin składania ofert pozostaje bez zmian..
Brudzeń Duży: ROZBUDOWA BUDYNKU URZĘDU GMINY W BRUDZENIU DUŻYM - ETAP II
Numer ogłoszenia: 234954 - 2012; data zamieszczenia: 04.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Brudzeń Duży , Toruńska 2, 09-414 Brudzeń Duży, woj. mazowieckie, tel. 24 2604081, faks 24 2604081.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.brudzen.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROZBUDOWA BUDYNKU URZĘDU GMINY W BRUDZENIU DUŻYM - ETAP II.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Przedmiot zamówienia obejmuje : 2.1. roboty budowlane stanu wykończeniowego 2.2. instalacja wewnętrzna wod-kan 2.3. wymiana instalacji elektrycznej 2.4.zagospodarowanie terenu z przebudową nawierzchni Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja projektowa i STWiOR..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.32.60-9, 45.31.00.00-3, 45.33.20.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10.000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium można wnieść w następujących formach: - pieniądzu - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - gwarancjach bankowych - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 B ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007, nr 42, poz. 275) . Wadium wnoszone w formie pieniężnej wpłaca się przelewem na rachunek bankowy w : BS MAZOWSZE W PŁOCKU O/BRUDZEŃ DUŻY Nr 88 9042 1042 0550 0374 2000 0020. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania zgodnie z art. 24 ust.2 pkt. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
· III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o 1. Wniosą wymagane wadium, ważne na okres związania ofertą, 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 pkt. 1-9 oraz art. 24 ust.2 pkt. 1-4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, 3. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania, prowadzą zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalność gospodarczą, w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem,
· III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o 1) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (wymagane 2 obiekty w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu o wartości min. 300.00 000 zł każde zadanie), w tym co najmniej 1 - obejmujący roboty budowlane prowadzone w czynnym obiekcie, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca realizacji oraz załączeniem dokumentów, że zostały one wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - Załącznik Nr 4.
· III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, o którym mowa w pkt. 5 SIWZ, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 50.000,00 zł.
· III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o 1) Wykonawca winien dysponować osobami posiadającymi kwalifikacje odpowiednie do stanowiska, które zostanie im powierzone, t.j. a) osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności w specjalności budowlano-konstrukcyjnej , specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych oraz instalacyjnymi w zakresie sieci , instalacji i urządzeń energetycznych.
· III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy muszą wykazać, że: a) warunek określony w pkt. 2 i 3 spełnia każdy z Wykonawców, b) warunek określony w pkt. 4 i 5 spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie (spełnia/ nie spełnia), na podstawie dokumentów załączonych do oferty, zgodnie z Rozdziałem IV SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
· III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
· III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
· III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
· III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
· inne dokumenty
kosztorys inwestorski dla wykonania przedmiotu zamówienia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugbrudzenduzy.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.ugbrudzenduzy.bip.org.pl Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym ul. Toruńska 2 09-414 Brudzeń Duży pok. nr 9.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2012 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym ul. Toruńska 2 09-414 Brudzeń Duży SEKRETARIAT.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
siwz__rozbudowa_ug_brudzen_2012.doc
elementy_zelbetowe_2012.rar
elewacja_2012.rar
informacja_bioz_2012.pdf
opis_2012.rar
przekroj_2012.rar
roboty_wykonczeniowe_nadbudowy_2012.pdf
rozbudowa_budynku_urzedu_gminy_-_rob.sanitarne_-_przedmiar_2012.pdf
rzut_2012.rar
zestawienie_stolarki_2012.pdf
zagospodarowane_2012.rar
wzor_umowy_zal.5_rozbudowa_ug__brudzen_2012.doc
pb_elektryka-pdf-brudzen_2012.rar
brudzen_-_i_etap_-_przedm_2012.pdf
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
- Data udostępnienia w BIP: 2012-08-22
- Informacja zaktualizowana przez: Administrator
- Data ostatniej aktualizacji: 2012-08-22 11:29:48
- Liczba odsłon: 1384
- Historia dokumentu: